Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Εάν εννοείς το δρομολόγιο για τη Σαμοθράκη, πρόλαβε και το έκανε
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Πριν καμία 10αρια μέρες το Φαίδρα ένα απόγευμα είχε δέσει στο ντοκ 3. Ο λόγος ήταν για να βάλει κάποια έξτρα βαρελάκια αλλά και να ανεβάσουν τα καθίσματα στη κόντρα γέφυρα.
gpap2006 Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Το ταξίδεψα για πρώτη φορά σήμερα το πρωί 9.10 για Αίγινα και δηλώνω ενθουσιασμένος. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ταξιδεύω με καράβια, δε θυμάμαι πιο καθαρό βαπόρι ποτέ. Τουαλέτες πιο καθαρές και από του σπιτιού μας, καταστρώματα που έλαμπαν, ωραία φωτεινά ευχάριστα σαλόνια, ελάχιστη βουή από τις μηχανές. Ειδικά τα σαλόνια, δε θυμίζουν πλοίο της Αίγινας αλλά σύγχρονο μεγάλο ακτοπλοικό. Ένα μεγάλο μπράβο στη nova ferries. Το ΦΑΙΔΡΑ μαζί με το ΦΟΙΒΟ είναι για μένα τα καλύτερα πλοία της Αίγινας μακράν και πάντως κλάσεις ανώτερα της HSW. Η σύγκριση με τα σκοτεινά, κλειστοφοβικά σαλονάκια του ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ ήταν αναπόφευκτη.
polmyt Posted July 22, 2010 Posted July 22, 2010 Για να δουμε το πλοιο σε μια αφιξη και σε μια αναχωρηση απο το κεντρικο λιμανι. Το πλοιο ειναι κουκλι και εξωτερικα φετος χωρις να εχει φυγει το χρωμα απο την πλωρη οπως ειχε γινει περυσι.Μαλλον εγινε καλυτερη δουλεια στην ετησια του
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Η Nova Ferries πούλησε το "Φαίδρα", με τίμημα αρκετά μεγαλύτερο από το πόσο της αγοράς του.
proud_ionian Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 (edited) εντος ή εκτος Yunanistan πουληθηκε; Edited December 2, 2010 by proud_ionian Y
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Εκτός Yunanistan, αλλιώς στην Ελλάδα δε θα μπορούσε να πιάσει τόσο υψηλή τιμή.
gpap2006 Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 (edited) Τουλάχιστον πρόλαβα να το ταξιδέψω πέρσυ. Μου είχαν κάνει εντύπωση οι εσωτερικοί χώροι του με πολυτέλεια και ανέσεις που θύμιζαν όχι απλά νεότευκτο Κυκλαδίτικο αλλά μικρό παλάτι ή superfast (τηρουμένων πάντα των αναλογιών)! Edited December 2, 2010 by gpap2006
Hastaroth Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Κι'εγώ πρόλαβα να ταξιδέψω με το ΦΑΙΔΡΑ και όντως είναι ένα πλοίο πολυτελέστατο και αρκετά γρήγορο. Ωστόσο είχα γράψει κι'εγώ εδώ πως το πλοίο "χαραμιζόταν" στην γραμμή τής Σουβάλας και πως θα έπρεπε να βρεθή άλλη,πιό αποδοτική γραμμή γι'αυτό.Δυστυχώς απ'ό,τι φαίνεται δέν βρέθηκε και έτσι ο πλοιοκτήτης επέλεξε να το πουλήση. Παρεμπιπτόντως,στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι και ο "Αλέκος" είναι αμφίβολο άν θα ξανασκάση μύτη στη Σουβάλα.Θα πούμε περισσότερα επ'αυτού στο σχετικό thread. Η αλήθεια είναι πάντως πως άν και κατανοώ το δικαίωμα τού κ.Χριστοφόρου να..γκρινιάζη,δέν θυμάμαι να είδα τα μαγαζιά τής Σουβάλας να γεμίζουν με κάθε άφιξη τού ΦΑΙΔΡΑ εκεί.Και μάλιστα καλοκαίρι,Αύγουστο μήνα που είχα πάει.Ούτε όμως και στον Πειραιά που το έβλεπα το πλοίο παρατήρησα να βάζη ιδιαίτερα πολύ κόσμο στο δρομολόγιο γιά την Σουβάλα-που,όπως έχω ξαναγράψει,δέν είναι και κανένας hot προορισμός στην Αίγινα......
sg3 Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 γιατι δεν κρατησε το φαιδρα και να πουλαγε το φοιβο σαν πιο παλιο?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 (edited) γιατι δεν κρατησε το φαιδρα και να πουλαγε το φοιβο σαν πιο παλιο? Δεν έβγαινε επειδή το πλοίο είχε αγοραστεί σε μεγάλη τιμή πρόπερσι και θα ήταν πολύ δύσκολο να αποπληρωθεί το δάνειο για την αγορά του. Ενώ το Φοίβος είναι ξεχρεωμένο βαπόρι, έχει standard πελατεία διότι έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των Αιγινητών. Το πλοίο μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου θα σταματήσει τα δρομολόγια για να παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες του, ενώ οι υπογραφές για τη πώληση του πλοίου έπεσαν μόλις προχθές. Edited December 3, 2010 by Panagia Ekatontapiliani
polmyt Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Μηπως καταφεραμε να μαθουμε και που θα παει το πλοιο?
gpap2006 Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Τετάρτη βράδυ σταματά τα δρομολόγια για να ετοιμαστεί για παράδοση.
George Posted December 9, 2010 Author Posted December 9, 2010 14:20 έδεσε δίπλα στο AEGEAN GLORY στο Νέο μόλο. Περίμενε για λίγη ώρα να αναχωρήσει και το b/c PANOS που ήταν πλαγιοδετημένο στο μόλο της ΔΕΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Ας δούμε τη προτελευταία άφιξη του Φαίδρα στο Πειραιά χθες το απόγευμα αλλά και την τελευταία επίσκεψη του πλοίου στο λιμάνι της Αίγινας. Το πλοίο γύρω στις 20:35 έριξε για τελευταία φορά καταπέλτη στο Πειραιά για λογαριασμό της Nova Ferries
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 14:20 έδεσε δίπλα στο AEGEAN GLORY στο Νέο μόλο. Περίμενε για λίγη ώρα να αναχωρήσει και το b/c PANOS που ήταν πλαγιοδετημένο στο μόλο της ΔΕΗ. Σημερινή φωτό του πλοίου από την Δραπετσώνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Ας δούμε το Φαίδρα δεμένο στο Πειραιά με τη πλώρη. Ο λόγος που είχε δέσει αυτή την ημέρα με τη πλώρη, ήταν η πετρέλευση του πλοίου με μπαριζα λόγω της απεργίας των φορτηγών και ελλείψεως μπαρκαριζου, η πετρέλευση γινόταν με μάνικα που έμπαινε από το πρυμνιό καταπέλτη.
enas chiotis Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Να προσθέσουμε και άλλη μια άποψη για την πώληση; Κατασκευασμένο από μια ναυτιλιακή εταιρεία με προβλήματα ρευστότητας, με αλλαγές σχεδίων/μηχανών κατα τη διάρκεια ναυπήγησης, μπορεί να μην ήταν αυτό που ήθελε η νοβα για τον Σαρωνικό. Το αγόρασε το πλοίο σε άριστη τιμή για νεότευκτο (πάνω στην αναγκη της ΑΝΕΘ) και απλά το πούλησε στην κατάλληλη τιμή στον κατάλληλο ξένο.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2010 Posted December 17, 2010 Προχθές μπήκε νέο πλήρωμα στο Φαιδρά από τους νέους πλοιοκτήτες. Προς το παρών είναι Ελληνικό πλήρωμα, μιας και οι νέοι ιδιοκτήτες έχουν καλές σχέσεις με μια εταιρεία με φορτηγά πλοία στην Ελλάδα. Το πλοίο θα κάνει κάποιες μετατροπές στο εσωτερικό του. Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες μου το πλοίου μπορεί να ξεχειμωνιάσει στην Ελλάδα (δηλαδή να κάτσει αρκετό διάστημα εδώ)
krypsinous Posted December 20, 2010 Posted December 20, 2010 Να προσθέσουμε και άλλη μια άποψη για την πώληση; Κατασκευασμένο από μια ναυτιλιακή εταιρεία με προβλήματα ρευστότητας, με αλλαγές σχεδίων/μηχανών κατα τη διάρκεια ναυπήγησης, μπορεί να μην ήταν αυτό που ήθελε η νοβα για τον Σαρωνικό. Το αγόρασε το πλοίο σε άριστη τιμή για νεότευκτο (πάνω στην αναγκη της ΑΝΕΘ) και απλά το πούλησε στην κατάλληλη τιμή στον κατάλληλο ξένο. Το θέμα είναι πως δεν είναι όλα τόσο απλά. Το καράβι όταν έφτασε στη Θάσο, η εταιρεία είχε να ξεπληρώσει το δάνειο σε βάθος 12ετίας! Το κυριότερο πρόβλημα ήταν η αποπληρωμή των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους, στο οποίο πάτησαν οι μειοψηφούντες μέτοχοι, που δεν ήθελαν το ΘΑΣΟΣ VIII (ή μήπως το ήθελαν για να το πουλήσουν). Αυτή η μειοψηφία, η οποία μετά από διοίκηση πρωτοδικείου και κατηγορίες που εξαπέλυε στο παλαιό ΔΣ τώρα αποτελεί τη σημερινή Διοίκηση της εταιρείας, αποφάσισε πολύ βιαστικά να ξεπουλήσει ένα περιουσιακό στοιχείο που η κατασκευή του στοίχισε μεταξύ 16-18 εκατομμύρια ευρώ στο εξωφρενικά χαμηλό ποσό των 14 εκ. ευρώ. Μάλιστα, υπάρχουν φήμες στο νησί ότι οι ίδιοι έστελναν επιστολές στην τράπεζα που χορηγούσε το δάνειο για την κατασκευή, και η τράπεζα δεν εκταμίευε τις δόσεις στα προβλεπόμενα χρονικά σημεία, γιατί "θορυβούνταν" από τις επιστολές. Το σημερινό ΔΣ, λοιπόν, με την έλευση του ΘΑΣΟΣ VIII, κατόπιν ΦΑΙΔΡΑ, δεν άφησε να γίνει ούτε ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο, μάλιστα οι εργαζόμενοι δεν άφησαν και τους μετόχους να κάνουν Γενική Συνέλευση πάνω στο καινούριο πλοίο (προφανώς για να μην επηρεαστούν από την ομορφιά του πλοίου) και επανεκλέξουν το παλιό ΔΣ. Χωρίς καν να δοκιμαστεί μία φορά σε τακτικό δρομολόγιο, και παρά τις εκτιμήσεις του ναυπηγού και ναυλομεσιτών που έλεγαν ότι το πλοίο άξιζε 22-25 εκ. ευρώ, το σημερινό ΔΣ αποφάσισε με διαδικασίες εξπρές να το πουλήσει στο Λεφάκη και μάλιστα ξεχρέωσε την τράπεζα άμεσα (παρά το οτι το δανειο ήταν 12 ετίας). Φήμες επίσης λένε ότι τόσο ο πρόεδρος του ΔΣ της ΑΝΕΘ που πούλησε το ΘΑΣΟΣ VIII, όσο και ο Λεφάκης που το αγόρασε είναι από τους καλύτερους πελάτες της Τράπεζας που χρηματοδότησε την κατασκευή του πλοίου. Επομένως είναι πιθανό να έχει γίνει ένα deal με πολλές προεκτάσεις που θα έπρεπε να διερευνήσει η δικαιοσύνη. Χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω άρθρο. Μ' αυτά κ μ'αυτά, η ΑΝΕΘ έχασε 8 εκ. ευρώ, το θέμα είναι αν όλα μπήκαν στην τσέπη του Λεφάκη.
proud_ionian Posted December 20, 2010 Posted December 20, 2010 ας μην σπευδουμε να αφηνουμε υπονοουμενα και αφηνουμε κατηγοριες να αιωρουνται. αν θυμαμαι καλα η ανεθ ειχε πολλα οικονομικα προβληματα τοτε, τα οποια εχουμε δει αναλυτικα εδω οταν καποιος πουλα γιατι εχει αναγκη απο μετρητο, πουλα φτηνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Όπως αναφέρει η έντυπη έκδοση της ΝΕΑ ΕΠΟΧΗΣ το Φαίδρα θα δραστηριοποιηθεί στον Περσικό κόλπο και πιο συγκεκριμένα στο Κατάρ. Πάντως το πλοίο θα υποστεί κάποια μετασκευή που εάν έχω καταλάβει καλά θα κλείσει εντελώς ο ημίκλειστος χώρος στις μπαντες του πλοίου και θα γίνει ενιαίο με το σαλόνι, όπως και το ανοικτό κατάστρωμα στη πρύμη, που υπάρχει το μπαρ θα κλείσει και αυτό για να γίνει σαλόνι Τέλος ας δουμε μια συνάντηση του Φαίδρα με το Ποσειδών Ελλάς έξω από το λιμάνι του Πειραιά στις 30-08-09, δηλαδή λίγες ήμερες από τότε που είχε ξεκινήσει δρομολόγια για τη Nova Ferries.
krypsinous Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 ας μην σπευδουμε να αφηνουμε υπονοουμενα και αφηνουμε κατηγοριες να αιωρουνται. αν θυμαμαι καλα η ανεθ ειχε πολλα οικονομικα προβληματα τοτε, τα οποια εχουμε δει αναλυτικα εδω οταν καποιος πουλα γιατι εχει αναγκη απο μετρητο, πουλα φτηνα. Δεν αφήνω υπονοούμενα. Όταν οι υποχρεώσεις σου είναι μακροπρόθεσμες σε βάθος 12ετίας κατά 90% (και έχουν δημιουργηθεί μόνο από την κατασκευή του πλοίου και όχι από κάποιο άλλο λόγο), και οι βραχυπρόθεσμες λίγες (της τάξης του 1 εκ. ευρώ), και ξεπουλάς με χασούρα 8 εκ. ευρώ (=22 μείον 14) ένα ολοκαινουριο και αχρησιμοποίητο πλοίο, για να εξοφλήσεις υποχρεώσεις που θα ξεπλήρωνες μέσα στα επόμενα 12 χρόνια εν μία νυκτί, μάλλον δεν πουλάς από ανάγκη για μετρητό. Το θέμα είναι ότι κάποιοι έβγαλαν λεφτά και ο μόνος που έχασε είναι οι κάτοικοι Θάσου και Καβάλας, ίσως και Λήμνου, που θα μπορούσαν να εξυπηρετούνται από αυτό το κόσμημα.
Orestis Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 1. Το πλοίο δεν πουλήθηκε με χασούρα 8 εκ. ευρώ, το κέρδος ή η ζημιά υπολογίζονται βάσει των δεδομένων της αγοροπωλησίας και όχι των πράξεων που γίνονται μετά από αυτή (το ύψος των οποίων μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους). 2. Το δάνειο εξοφλήθηκε άμεσα καθώς έτσι γίνεται όταν πωλείται ένα πλοίο στο οποίο υπάρχει υποθήκη. Η διάρκεια των 12 ετών παύει να έχει ισχύ όταν το πλοίο παύει να αποτελεί πάγιο της εταιρείας. Συνεπώς το Δ.Σ. δεν είχε καμία άλλη επιλογή. 3. Το ζητούμενο είναι εάν το πλοίο από τη λειτουργία του, θα έβγαζε τα ποσά εκείνα που ήταν απαραίτητα για την αποπληρωμή του δανείου, όταν και χωρίς αυτά, αντιμετώπιζε πολλά οικονομικά προβλήματα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now