Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το πλοίο της Adriatic seaways σταμάτησε τα δρομολόγια πριν καν ακόμα τα αρχίσει. 20 μέρες μόνο ταξίδεψε για Πρίντεζι και ύστερα μένει παροπλισμένο στο παλιό λιμάνι της Ηγουμενίτσας.Η δίκη για την μοίρα του αναβλήθηκε και θα γίνει περίπου σε 15 μέρες στην Ηγουμενίτσα. Θα είναι νικητής η τράπεζα ή ο ιδιοκτήτης που νομίζω ονομάζεται Καπετανίδης; :D

Edited by Nick the Greek
  • 1 month later...
Posted

Δίνω τα διπλά να το κρατήσουνε οι ίδιοι.......'Οποιος έχει μπέι μέσα στο συγκεκριμένο πλοίο θα καταλάβει τι εννοώ. Εξωτερικά ομορφο είναι, δε λέω αλλά εσωτερικά και ακόμα πιο εσωτερικά (μηχανοστάσιο).....Φρίκη!!!!

Posted

Εγώ ούτε εξωτερικά το βρίσκω όμορφο...Οι εσωτερικοί χώροι δεν είναι καλοί (το self servise είναι καλύτερο από το αλακαρτ , που δεν έχει παράθυρα) , αλλά οι καμπίνες είναι ευρύχωρες και όχι πολύ κακόγουστες. Όποιος το αγοράσει ας του κάνει και μια μικρή μετασκευή!

Posted

Ξέρετε πόσο πιάνει αν πάει για scrap;

750-800 εκατ. ευρώ! , σύμφωνα με έναν εργαζόμενο-φύλακα στο πλοίο. Μου είχε πει μάλιστα πως το πιο σίγουρο είναι αυτό (scrap στο Πακιστάν).

Posted

Το scrap ειναι το πιθανότερο. Το πλοίο έχει σοβαρό πρόβλημα στις ηλεκτρομηχανές. Αν βλέπατε το καλοκαίρι μπαίνοντας στον δίαυλο και βάζοντας μπροστά τις ηλεκτρομηχανές τι μαυρίλα έβγαζε... Έχω την εντύπωση οτι έβαζε και νερά στο μηχανοστάσιο και κατι τέτοια τρελά. Εκτός αυτού είχε μικρό πρωτόκολλο. Θα δούμε...

Posted

Είχαν γίνει πέρυσι κάποιες επισκευές αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει. Παλιές μηχανές +έχουν πρόβλημα , η μόνη λύση είναι η αλλαγή μηχανών(αδύνατο από οικονομικής πλευρά).

Posted

Ποτέ δεν αλλάζουν μηχανές σε κάποιο βαπόρι κάποιας μεγάλης ηλικίας εκτός εάν είναι ανώτερα βία!! Και τότε συνήθως με ίδιου τύπου μηχανές!!! Τώρα θα μου πεις για το Νικόλας Α!! αυτό είναι ειδική περίπτωση!! Πέρα ότι είναι το Ro-Ro, όποτε μπορεί να δουλέψει και αλλού εκτός Ελλάδας, συν τις άλλης της έχουν βρει πολύ φτηνά!!

Posted

To POSEIDON C βγαίνει σε πληστειριασμο εντός του Μαιου στην Ηγουμενίτσα. Οσο για αλλαγές μηχανών, έκανε και το sea symphony του Ποθητού πρίν απο 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά στο Πέραμα, με ικανοποιητικά αποτελέσματα, αν και μεταχειρισμένες.

Posted

Αν τελικά αγοραστεί μετά απο κανα χρόνο θα ξαναπουληθεί. Λογικά Πρίντεζι θα πάει και δε θα στεριώσει όπως πολλά καράβια σε νέα γραμμή. Αν δεν πάει φέτος για scrap θα πάει σε 2 χρόνια...

Τώρα για τις μηχανές , δεν υπάρχει περίπτωση να αγγιχθούν. Η τιμή του θα φτάσει τα 3-3,5 εκτ. δολλάρια ...να δώσουν και άλλα τόσα για μηχανές;; Ας μην το συζητάμε. Το Νικόλας Α. έχει μέλλον , συμφωνώ , αλλά για το Ποσειδών όλοι ξέρουν λίγο-πολύ τι θα γίνει.

Αν αυτό το πλοίο δεν είχε αυτό το πρόβλημα σήμερα θα είχε μετασκευαστεί , όπως το ξαδερφάκι του Lissos. Το πρόβλημα το είχε από τότε που ήρθε από την Ιαπωνία.

  • 1 month later...
Posted

Σήμερα 22 Ιουνίου βγήκε εκ νέου σε πλειστηριασμό το POSEIDON C στο δημαρχείο της Ηγουμενίτσας. Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι πως γίνεται ενώ στον προηγούμενο (11/5/2005) πλειστηριασμό η αρχική τιμή ήταν $1,25 εκατομμύρια, η σημερινή ήταν $1.887.200. Το βλέπω για καιρό ακόμα στην Ηγουμενίτσα και κάπου είχα ακούσει ότι θα το λύσουν και θα το πάνε να αγκυροβολήσει έξω από το λιμάνι, όπως ακριβώς το VALENTINO.

Και μετά scrapyards...!!

Posted

Για το πλοιο εχει δειξει ενδιαφερον ο συλλεκτης ναυαγιων VENTOURIS FERRIES για καλοκαιρινες αρπαχτες στο Πριντεζι αλλα δεν τους καθεται... Παντα κατι γινετε και χαλαει στο τσακ η δουλεια... Το Σεπτεμβρη του 2002 ειχαν ξεκινησει μαλιστα να γραφουν και τα γραμματα οταν ακυρωθηκε η ναυλωση του απο τον Αλεξακη...

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο ποστ, το πλοίο κατοχυρώθηκε σε Ινδό πλειοδοτήσαντα. Λίγο πριν αναχωρήσει , του έγινε προσφορά, και υπάρχει πιθανότητα

να μην πάει για σκραπ.

Πιστεύω σε 10 ημέρες περίπου να έχει ξεκαθαρίσει.

Πάντως το εσωτερικό του έχει αρκετά plus από άλλα, και γκαραζ με μεγάλη χωριτικότητα.

Posted

Στο πλοίο τις τελευταίες μέρες γίνονται εργασίες, έχει φώτα αναμένα και καπνίζει. Προφανώς ετοιμάζεται να μας αφήσει για το μακρυνό και χωρίς γυρισμό ταξίδι του... :mad:

  • 2 weeks later...
Posted

...και για να συνεχίσω την ενημέρωση...καθημερινά μετά τη δύση του ηλίου, ανάβουν μικρά κίτρινα φωτάκια έξα απο τις καμπίνες. Το θέαμα είναι μακάβριο αφού μοιάζουν με μικρά καντηλάκια.

Posted

Απ οτι εμαθα οι Ινδοι εχουν παθει πλακα καθως εχουν μεινει απο ηλεκτρομηχανες.

Δεν μπορουνε να ξεκινησουνε καθως ακομα και η ηλεκτρομηχανη ταρατσας που χρησιμοποιηθηκε και για ενα δυο ταξιδια δεν τους εξασφαλιζει

  • 1 month later...
Posted

Η ενημέρωση δεν είναι μακάβρια απο την τελευταία φορά, έστω και αν η γεννήτρια ανάγης λειτουργεί τα βράδυα για οικονομικούς λόγους.

Σήμερα, ενεργοποιήθηκε το ΜΟΑ, που είχα προαναφέρει, και έτσι την γλύτωσε απο το σκραπ.

Σύντομος αναχώρησης προς Πειραιά, για πολλή δουλειά.

Posted

Πολύ καπνίζει ρε παιδιά αυτό το πλοίο. Όλη μέρα και όλη νύχτα. Έμαθα οτι πριν λίγες μέρες έκανε και κάτι δοκιμαστικά εντός του κόλπου της Ηγουμενίτσας. Για να δούμε...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...