Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Η παρατεταμένη ακινησία του ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ προκαλεί απορίες.Αρχικά ήταν να ξεκινήσει μέσα στον Μάρτιο και τώρα πάει για 17 Ιουνίου.
Το βαπόρι είναι σε πολύ καλή κατάσταση δεν έχει ζημιές εκτός του ότι πιθανόν να χρειάζεται αντλίες τιμονιού και γενικά είναι ένα βαπόρι αγαπητό και πλήρως αξιοποιήσιμο κάτι που αποδεικνύεται από το ότι τα αδέλφια του μεγαλουργούν ακόμα.
Μήπως η εξήγηση είναι το ότι το ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ είναι το βαπόρι της HELLENIC με τα περισσότερα χρέη προς το ΝΑΤ? :confused:

Edited by Nick the Greek
tag
  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

ειτε ταξιδεψει φετος ειτε οχι οι μερες του στα νερα μας μοιαζουν μετρημενες. πιθανοτατα θα κανει δρομολογια "τσοντες" για 3 μηνες και μετα θα ακολουθησει ποσειδωνα και ολυμπια.

ειναι προφανες οτι δεν το υπολογιζουν στα πλανα τους γι'αυτο και δεν προκειται να γινει καμια ουσιατικη παρεμβαση κατα την επισκευη του. μονο τα χρωματα της hellenic θα περαστουν

Posted

Για τα δρομολόγια του μάλλον στην αρχή θα ντουμπλάρει το ΑΘΗΝΑ στην Ραφήνα και μόλις έρθει το Κουφάρι θα πάει στην Παροναξία μαζί με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

  • 3 weeks later...
Posted

Εγω αρχες της αλλης βδομαδας θα παω να κλεισω εισητηρια για το Πασχα. Γιατι δεν θα βρισκουμε με τιποτα μετα. Ο Απολλωνας θα κανει ενα δεξαμενισμο και ενα βαψιμο 10 μερες πριν βγει και καλος ειναι :D

Posted

Άκουσα για τέλος Μαΐου, από πλήρωμα που ήταν πέρυσι στον Απόλλωνα και ψάχνει για δουλειά!!! :D:rolleyes: Αλλά δεν πιστεύω τόσο νωρίς, μπορεί απλώς να θέλουν να τους ναυτολογήσουν τότε!!!!

Posted

Κοίταξε εξαρτάται την ειδικότητα.Αν για παράδειγμα είναι λογιστής ως συν'ηθως θα ναυτολογηθεί τελευταίος στο βαπόρι.Οι λογιστές είναι οι πρώτοι που απολύονται και οι τελευταίοι που προσλαμβάνονται.

Αν είναι γέφυρας η μηχανής αξιωματικός συνήθως αυτοί μπαίνουν με την έναρξη της επισκευής.Καμαρότους βάζουν 2-3 στην αρχή και μετά προς το τέλος βάζουν τους υπόλοιπους να καθαρίσουν το βαπόρι.

Δεν νομίζω να αρχίσει τέλος Μαίου επισκευή κατά τις 10 Μαίου βλέπω να ξεκινάνε.

  • 2 weeks later...
Posted

Κυκλοφόρησε μια φήμη ότι μαζί με το ΟΛΥΜΠΙΑ και τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ πήγε περίπατο κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ. :D

Αυτό βέβαια από την μια φαντάζει λίγο απίθανο μιας και πολύ σύντομα ξεκινάει επισκευή :D και δηλώνετααι κανονικά στα δρομολόγια από την άλλη όμως ποιός μπορεί να πει ότι δεν πουλήθηκε και απλά να έχουν συμφωνήσει να παραδοθεί τον προσεχή χειμώνα? :confused:

Ετσι κι αν έτσι κατά πάσα πιθανότητα διανύει την τελευταία του σεζόν στην ακτοπλοία.

Posted

Όχι ρε π.... :rolleyes:

Ελπίζω η πηγή να μην είναι αξιόπιστη αν και ότι μας λες εσύ βγαίνει ρε γαμώτο. Κρίμα!! Τουλάχιστον ας το πούλαγαν σε καμιά SAOS με όρο να μη μπει σε γραμμές που εκμεταλεύεται η HSW.

Μήπως έμαθες κάτι σχετικά με το πότε θα μας αφήσουν τα άλλα δύο; Περιμένω απάντηση στο ανάλογο topic.

Posted

Για τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ δεν είμαι καθόλου σίγουρος απλά άκουσα αυτή την φήμη και δεν την έχω διασταυρώση ακόμα.

Ελπίζω κι εγώ να μην το σουτάρανε κι αυτό. B)

Posted

Συγνώμη ρε παιδιά, σουτάρανε τα δύο, ίσως και το ΑΠΟΛΛΩΝΑ κι έμεινε ο ΑΔΩΝΙΣ;

Posted

Δες τι λειτουργικα εξοδα εχει το ενα και τι εξοδα το αλλο. Και μην εισαι σιγουρος οτι και ο Αδωνις δεν ειναι για σουτ

Posted

Όλα τα συμβατικά τα έχουν για σουτ!!!! Εκτός από τα Ro-Ro!!!! Εάν συγκρίνουμε το Απόλλων με το Αδωνίς, δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης!!! Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΡΑΣ υπερέχει!!!!!!!! Αλλά θα είναι τα αίτια!!! Σκέψου που άνηκαν το βαπόρια παλιά, και ποιος είναι ακόμα στην HSW!!!!

Posted

Κοιταξε , για τα ελληνικά δεδομένα είναι πραγματικά για σουτ. Ξέρεις όμως πόσες εταιρίες θα τα ζήλευαν (εκεί που δεν ισχύει η 35ετία); Ο Απόλλωνας είναι πολύ καλό πλοίο για εμένα και θα έπρέπε να είναι από τα τελευταια συμβατικά της hellenic για διώξιμο. Και εξωτερικά είναι πολύ ωραίο..

Posted

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ από όσα γνωρίζω είναι το βαπόρι με τα περισσότερα χρέη στο ΝΑΤ.Απο εκεί και πέρα όντως όλα τα συμβατικά σιγά σιγά θα πάρουν τον δρόμο τους. Τον χειμώνα που μας έρχεται ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ και ο ΑΔΩΝΙΣ θα πάρουν τον δρόμο τους μπορεί και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Τελευταίο ίσως μείνει ο ΠΗΓΑΣΟΣ και μπορεί το ΑΦΡΟΔΙΤΗ που είναι και τα πιο νεώτερα του 1977.

Εκεί που θα καταλάβουν το λέθος τους είναι όταν κάποια στιγμή μείνουν χωρίς βαπόρια B)

Posted

Ακριβώς αυτό θα γίνει στο τέλος.Θα έχουν τα ταχύπλοα να ταξιδεύουν 5- μήνες και μετά άντε να έχουν κανα ΠΗΓΑΣΟ στην Ικαρία Σάμο όσο αντέξει και κανα Κουφάρι να περιφερέται σε καμιά Παροναξία ή Ραφήνα. B)

Posted

Aν και εκτός θέματος, μετά από το "ξεφόρτωμα" όλων σχεδόν των συμβατικών είναι ευκαιρία να ξαναμπούν οι παραδοσιακοί εφοπλιστές με νέα κλασσικά βαπόρια.

Αν και αυτό το κενό τρέχει να το καλύψει ο Αγούδημος..

  • 2 weeks later...
Posted

εφόσον θα ξαναξεκινήσει (?) ο Απόλλωνας τότε γιατί στις 24/4 το rescue boat ήταν κατεβασμένο στον ντόκο μαζί με τη βάση κ το βίντσι του?

Posted

Μηπως ηταν του Ολυμπια και το ειχαν ακομα εκει?

Σιγουρα ητανε του Απολλωνα?

Posted

O AΠΟΛΛΩΝΑΣ την τρίτη του Πάσχα 3 Μαίου ξεκινάει επισκευή.Καπετάνιοσ του θα είναι ο Γιώργος Χωριανόπουλος.

Εχει πάρει δρομολόγια για 4 μήνες οπότε μετά θα δέσει.Τωρα οριστικά ή όχι θα δείξει.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...