Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2012 Author Posted February 21, 2012 Το Flying Cat 1 αυτή την ώρα έχει βγει για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2012 Author Posted February 24, 2012 Το Flying Cat 1 σήμερα ξεκίνησε δρομολόγια, μετά από 5 μήνες απραξίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2012 Author Posted March 21, 2012 Νομίζω ότι το Flying Cat 1 πλέον θα κάνει μόνο δρομολόγια Παρασκευή Σάββατο Κυριακή μέχρι το τέλος του Μαρτίου
polmyt Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 Τελευταιο δρομολογιο σημερα για το FLYING CAT 1.Επιστροφη απο τον Φεβρουαριο
pantelis2009 Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 (edited) Το Flying Cat 1 ειναι απο χθές το μεσημέρι αραγμένο στο ναυπηγείο Σπανόπουλου, ενώ απο τον τεράστιο γερανό ετοιμάζουν τους ιμάντες για να το βγάλουν έξω. Edited November 28, 2012 by polmyt
Orestis Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 Παίρνει και αυτό τη σειρά του για αλλαγή σινιάλων
Petros P Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 Αρχισαν να το βαφουν?Εννοεις και εσυ για την πωληση μαλλον σε Κορεατες ε?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 7, 2012 Posted December 7, 2012 Το πλοίο αναχώρησε πριν λίγη ώρα από το ναυπηγείο του Σπανόπουλου και κατευθύνεται προς το λιμάνι του Πειραιά.
Cruise Europa Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Παίρνει και αυτό τη σειρά του για αλλαγή σινιάλων Έπεσαν και οι τελικές υπογραφές και η πώληση του πλοίου είναι γεγονός!! Άλλο ένα πλοίο που χάνεται απο την ακτοπλοία μας και δυστυχώς διαπραγματεύονται και για ένα ακόμη γατάκι!
Petros P Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Προσωπικα εμενα δεν με πειραζει ....εχει υπηρετησει και με το παραπανω την Ελληνικη Ακτοπλοια...απο το 1990 που ηρθε αν δεν κανω λαθος για το Λιβανο εχει βγει και εχει ξαναβγει..το θεμα ειναι με τι θα τα αντικαταστησουν...Πωλουνται σαν τρελα ειδικα απο Νορβηγια και Απω Ανατολη παρομοια καταμαραν αλλα δεν νομιζω να φερει κανεις...
Cruise Europa Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Κι εμένα Πέτρο, δεν με νοιάζουν τα ταχύπλοα καθόλου. Είναι ένας τύπος πλοίου που για την ιδιομορφία των Ελληνικών νησιών, δεν κάνουν και ποτέ δεν τα συμπάθησα. Αλλά όταν φεύγουν όπως τώρα το FC1, χωρίς αντικαταστάτη, χάνεται η σημαία και θέσεις πληρωμάτων! Αυτό με λυπεί μόνο στην Ελλάδα της κρίσης
Petros P Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Και το χειροτερο ειναι πως και οσο γνωριζω και τα δελφινια εχουν 1 χρονο ακομα μπροστα τους...αρα πια π.χ. για να πας Πορο Υδρα Ερμιονη και Πορτο Χελι θα πρεπει να πηγαινεις οδικως...
proud_ionian Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 το fc1 ποιος το πουλησε η HSW ή ο ηλιοπουλος;
papashark Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 (edited) Υπόψιν τα αδελφάκια του FC1 που πουλιούνται έξω, είναι DSC (Dynamically Supported Craft) και όχι HSC (High Speed Craft), δηλαδή με τον παλιό κώδικα και όχι με τον καινούργιο, και έχω ακούσει ότι δεν μπορείς να φέρεις στην Ελλάδα για ακτοπλοϊκό δρομολόγιο DSC σκάφος, χωρίς πολλές μετατροπές για να γίνει HSCTο ίδιο ισχύει και για τα δεκάδες ιπτάμενα που κυκλοφορούν ακόμα έξω.Οι γραμμές του Αργοσαρωνικού (εκτός από την Αίγινα), έχουν πτώση πάνω από 50%, και κανένας δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν την πτώση την έφεραν τα ανεπαρκέστατα δρομολόγια ή η πτώση μείωσε τα δρομολόγια.Πάντως στις Σπέτσες για παράδειγμα το εισιτήριο με το ιπτάμενο κοντεύει να φτάσει το κόστος του εισιτήριου για Σαντορίνη, και δεν νομίζω να χρειάζεται κάποιο σχόλιο επί αυτού...Σε συνάρτηση με το γεγονός ότι ο κόσμος δεν μπαίνει εύκολα στο ΚΤΕΛ για να πάει διακοπές στις κοσμοπολίτικες Σπέτσες και Υδρα, καληνύχτα και όνειρα γλυκά. Edited December 25, 2012 by papashark
Petros P Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 papashark έχεις απόλυτο δίκιο !! Το καλοκαίρι πήγα τέλη Ιουλίου Πορτο Χελι οπότε και έψαξα να βρω εισητηριο μέσω πλεουμενου.. 2 μέρες πριν και δεν είχε εισητηριο Και πηγα Με κτελ Λίγες μέρες μετα που το Χαν ψάξει οι δικοι μ παλι βρήκαν δύσκολα .. Τα εισητηρια τα φοιτητικά ηταν 28 για το fc1 και 11 με το ΚΤΕΛ.. 2,5 ώρες το γατί κι 3,5 ώρες το λεωφορείο .. Σχεδόν όλοι κατεβήκαμε χελι και λίγοι θα προχωρούσαν να πάρουν κάποιο πλεουμενο για τις όμορφες Σπετσες.. Οι οποίοι κατα κύριο λόγο ηταν γύρω στην ηλικία μου (24).. Άρα η νεολαία προτιμά όποιον τροπο τη συμφέρει..
Petros P Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 Πειραια...και πρεπει εχθες να εφτιαχνε /αφηνε/αλλαζε τα σωστικα του...
Petros P Posted March 29, 2013 Posted March 29, 2013 Μηπως για του Σπανοπουλου ωστε να αλλαξει τα χρωματα του αφου πωληθηκε? Πλησιαζει καλοκαιρι ( yes!!! ) οποτε μηπως το θελουν οι νεοι αγοραστες?
George Posted March 31, 2013 Posted March 31, 2013 Όντως βρίσκεται στου Σπανόπουλου με σβησμένο μόνο το λεκτικό της Vodafone. Κατά τα άλλα κανονικά σινιάλα HSW και όνομα.
Blue Star Delos Posted April 25, 2013 Posted April 25, 2013 Παίζεται εάν θα μείνει αυτό κάτω ή το FC 1. Δεν πουλήθηκε το 1;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2013 Author Posted June 10, 2013 Τις τελευταίες ήμερες υπάρχει κινητικότητα στο Flying Cat 1!! Και τσούπ έρχεται το ΣΑΣ και διαβάζουμε ότι ζητάει να δρομολογηθεί πάλι στο Σαρωνικό.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2013 Author Posted June 12, 2013 Το Flying Cat 1 έχει βγει έξω στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου για εργασίες στα ύφαλα γιατί όταν είχε βγει το Δεκέμβριο δεν έγινε τίποτα ενόψει της υποτιθέμενης πώλησης στο εξωτερικό. Επιπλέον το πλοίο βάφεται με το λαχανί χρώμα για να φορέσει το logo της Cosmote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now