Petros P Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Η ουρά των φορτηγών που εχει να φορτώσει το βαπόρι φτάνει μεχρι το ύψος που πέφτει ο καταπέλτης των παλατιών ... Αμα φύγει 1 καλα θα ειναι
gpap2006 Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Έφυγε τελικά 01.50. Επιτέλους μετά από 39 μήνες ταξιδεύει και πάλι για Ελληνική εταιρία σε Ελληνικά ύδατα.
Nikos_Chania Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 (edited) Καλωσήρθες λοιπόν! Edited April 25, 2015 by Nikos_Chania
Petros P Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 (edited) Πράγματι ηταν μεγαλη η χαρά ειδικά για όσους το περιμέναμε :-) καλοτάξιδο !! https://youtu.be/7x-wYQ8xYSM Edited April 25, 2015 by Petros P
MILTIADIS Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Πρωτη φορα που ερχεται''καινουριο''καραβι στη Σουδα και δεν ηταν κανεις εκει να το υποδεχτει.Περασε τελειως απαρατηρητη η ελευση του στην πολη.
pathfinder Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 αφού όπως φαίνεται άλλο περίμεναν. Δεν πρόλαβαν να "οργανώσουν" υποδοχή.
AQUA JEWEL Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Σύμφωνα με το AIS το πλοίο αυξομειώνει συνεχώς την ταχύτητά του. Ενδεχομένως να είναι και λάθος του AIS.
margaritis24 Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Οι μπομπες της πλωρες τοσο αργες ειναι?? Τον πλαινο καταπελτη ενω τον ειχε ανοικτο δεν φορτωνε απο κει!αυτο που σκεφτομαι ειναι να τον ειχε κατω λογω βαρου για να κατσει η πρυμνη για τον πρυμνιο καταπελτη για να εχει λιγοτερη κλιση για τα φορτηγα
proud_ionian Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 μα οταν ο καταπελτης ειναι στο ντοκο, το λογικο δεν ειναι να "σηκωνεται" η πρυμη; αφου το βαρος δεν ειναι στο πλοιο;
GeorgeSt Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 (edited) .... είναι πλαινός, οπότε μπορεί να διορθώσει κλίση βέβαια το πιθανότερο είναι ότι ήταν ανοιχτός μήπως χρειαστεί στο φόρτωμα κάποια μανούβρα ίσως ή να μπει κάποιος από κει. Edited April 26, 2015 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Από παλαιότερους υπάρχους στο πλοίο έχουμε ακούσει πολλές φορές ότι το ύψος του καταπέλτη πρύμα είναι μεγάλο, δημιουργώντας πολύ μεγάλη κλίση για τα φορτηγά. Λύση θα ήταν όπως του ορίζοντα, να κοπεί λίγο το γκαραζ και να χαμηλώσει ο καταπέλτης, κάτι που δεν τους απασχόλησε και καθόλου στην προετοιμασία του βαποριού.
Sf_X Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Γνώμη μου είναι οτι εφόσον δεν υπάρχουν υποδομές για χρήση των πλαινών θα έπρεπε να γίνει και σε αυτό κάτι σαν το έλυρος αλλα μόνο με τον πίσω ο οποίος ανοιχτός εμποδίζει και κατα καποιο τρόπο την φόρτωση... Ο μπροστινός βοηθάει όπου μπορεί να τον ανοίξει! Αλλα εδω δεν έχουν λεφτά για τίποτα έξτρα δυστυχώς...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο πρυμνιος πλαινος κατακαταπέλτης του πλοίου στο Πειραιά αλλά και στα Χανι, όπως τον χρησιμοποιουσε επί ΑΝΕΚ στο Ηράκλειο
Nikos_Chania Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 (edited) Στην Σούδα υπάρχει και η δυνατότητα να ανοίξει και ο πλωριός! Κοινώς: φορτώνει άνετα με την μούρη από Πειραιά για Χανιά! Edited April 27, 2015 by Nikos_Chania
mpolo Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Απο γνωστο που ηταν στο πρωτο δρομολογιο απο πειραια για χανια για το πλοιο οι εντυπωσεις του ηταν πολυ καλες. Ιδιαιτερη αναφορα βεβαια μου εκανε για τις πολυ ανετες και προσεγμενες καμπινες του.
Sf_X Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 (edited) Πολλά παράπονα πάντως, καθυστέρηση και .... γρατζουνιές στο λιμάνι της Σούδας απο τους επαγγελματίες στο θέμα της φόρτωσης λόγω της κλίσης του καταπέλτη.... 4 και βάλε μήνες εργασίες, μελέτες και αλλαγές και το σημείο που φανερά πονάει το βαπόρι δεν το πρόσεξαν καθόλου Edited May 4, 2015 by Sf_X
MILTIADIS Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Ταξιδεψα μαζι του προχθες.Το πλοιο εγινε πολυ ωραιο και ειναι πολυ διαφορετικο μεσα σε σχεση με την προηγουμενη ζωη του.Τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν ειναι μεν απο τα Praktiker (συνθετικα laminate πατωματα παντου,πλαστικα πλακακια και τραπεζοκαθισματα κλπ)ωστοσο η δουλεια εχει γινει ομοιομορφα στο πλοιο και δεν δημιουργουνται αντιθεσεις.Αλλωστε οι καιροι επιβαλουν οικονομια οποτε αυτες τις επιλογες στα υλικα δεν τις σχολιαζω ως αρνητικες.Οι λατρεις του Γιαπωνεζικου ντιζαιν θα απογοητευτουν πληρως μιας και το πλοιο μεσα εχει αλλαξει ριζικα.Πιο πολυ μου αρεσε απο την ανακαινιση ο χωρος της reception και λιγοτερο το self service. Ολα καλα γενικα και το πληρωμα αριστο το μονο πραγμα που με ξενισε ειναι οτι στο self service δεν υπηρχαν χαρτοπετσες και αλατια,πιπερια,λαδια κλπ πανω στα τραπεζια αλλα επρεπε να τα ζητησεις.Αυτο το συναντησα πρωτη φορα σε πλοιο και επειδη ειχα κανα 5αρι χρονια να μπω σε πλοιο της Αττικα ελπιζω να μην ειναι επιρροη απο την εισβολη των Goody's(που ευτυχως δεν συναντησα εδω)στα πλοια της.
Nikos_Chania Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Χαρτοπετσετοαλατοπίπερα δεν τα ζητάς Χαρτοπετσέτες παίρνεις στην αρχή μαζί με τον δίσκο, ενώ αλατοπίπερα στο ταμείο μαζί με όλα τα λοιπά συνοδευτικά (λεμόνια, κετσαπ κλπ)
MILTIADIS Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 To πρωι στη Σουδα υπηρξαν διαπληκτισμοι μελων του πληρωματος με οδηγους φορτηγων καθως τουλαχιστον 2 νταλικες''εκατσαν''στον καταπελτη και υπεστησαν ζημιες κατα την αποβιβαση τους. Τα παρατραγουδα αρχισαν οταν αδειασαν τα ερμα του πλοιου και η κλιση του καταπελτη αυξηθηκε αισθητα.
margaritis24 Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 Οσες φορες το χει ολη πλωρκ ειναι ξεσαβουρωτη κ η πρυμνη καθισμενη
MILTIADIS Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 (edited) Το νερο το βγαλανε κανα μισαωρο μετα που εδεσε.Οσα φορτηγα βγηκαν πρωτα δεν ειχαν προβλημα μετα δημιουργηθηκε το θεμα. Edited May 13, 2015 by MILTIADIS
proud_ionian Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 έχει αρνητική κλίση το main deck? ειναι ψηλα το κυριως γκαραζ και εχει μεγαλη κλιση ο καταπελτης. θελει να... σουζαρει λιγο στο λιμανι για να βγαινουν τα φορτηγα
pathfinder Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 αν δεν μπορεί το πρόβλημα να αντιμετωπιστεί με το έρμα (φαντάζομαι αν ήταν εφικτό θα το έκαναν ήδη) και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στα άλλα λιμάνια ίσως η πιο πρόσφορη λύση να ήταν μια "επεμβασούλα" στο ντοκ. Μιά δεύτερη απλή λύση (αν δεν ενοχλούν ιδιαίτερα οι διαφορές στα χαρακτηριστικά) θα ήταν η "τράμπα" με το Horizon (εάν βέβαια έχει ψηλότερο ντοκο το Ηράκλειο - αν οχι δεν θα υπάρξει το ίδιο θέμα με τον Σόφο?). Οι άλλες -θεωρητικά τουλάχιστον- λύσεις που υπάρχουν είναι και πιό πολύπλοκες και πολύ πιό δαπανηρές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now