Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η ουρά των φορτηγών που εχει να φορτώσει το βαπόρι φτάνει μεχρι το ύψος που πέφτει ο καταπέλτης των παλατιών ... Αμα φύγει 1 καλα θα ειναι

  • Replies 871
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Έφυγε τελικά 01.50. Επιτέλους μετά από 39 μήνες ταξιδεύει και πάλι για Ελληνική εταιρία σε Ελληνικά ύδατα.

Posted

Πρωτη φορα που ερχεται''καινουριο''καραβι στη Σουδα και δεν ηταν κανεις εκει να το υποδεχτει.Περασε τελειως απαρατηρητη η ελευση του στην πολη.

Posted

Σύμφωνα με το AIS το πλοίο αυξομειώνει συνεχώς την ταχύτητά του. Ενδεχομένως να είναι και λάθος του AIS.

Posted

Οι μπομπες της πλωρες τοσο αργες ειναι??

Τον πλαινο καταπελτη ενω τον ειχε ανοικτο δεν φορτωνε απο κει!αυτο που σκεφτομαι ειναι να τον ειχε κατω λογω βαρου για να κατσει η πρυμνη για τον πρυμνιο καταπελτη για να εχει λιγοτερη κλιση για τα φορτηγα

Posted

μα οταν ο καταπελτης ειναι στο ντοκο, το λογικο δεν ειναι να "σηκωνεται" η πρυμη; αφου το βαρος δεν ειναι στο πλοιο;

Posted (edited)

 

.... είναι πλαινός, οπότε μπορεί να διορθώσει κλίση ;) βέβαια το πιθανότερο είναι ότι ήταν ανοιχτός μήπως χρειαστεί στο φόρτωμα κάποια μανούβρα ίσως ή να μπει κάποιος από κει.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Από παλαιότερους υπάρχους στο πλοίο έχουμε ακούσει πολλές φορές ότι το ύψος του καταπέλτη πρύμα είναι μεγάλο, δημιουργώντας πολύ μεγάλη κλίση για τα φορτηγά.

 

Λύση θα ήταν όπως του ορίζοντα, να κοπεί λίγο το γκαραζ και να χαμηλώσει ο καταπέλτης, κάτι που δεν τους απασχόλησε και καθόλου στην προετοιμασία του βαποριού.

Posted

Γνώμη μου είναι οτι εφόσον δεν υπάρχουν υποδομές για χρήση των πλαινών θα έπρεπε να γίνει και σε αυτό κάτι σαν το έλυρος αλλα μόνο με τον πίσω ο οποίος ανοιχτός εμποδίζει και κατα καποιο τρόπο την φόρτωση... Ο μπροστινός βοηθάει όπου μπορεί να τον ανοίξει! Αλλα εδω δεν έχουν λεφτά για τίποτα έξτρα δυστυχώς...

Posted

Νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο πρυμνιος πλαινος κατακαταπέλτης του πλοίου στο Πειραιά αλλά και στα Χανι, όπως τον χρησιμοποιουσε επί ΑΝΕΚ στο Ηράκλειο

Posted (edited)

Στην Σούδα υπάρχει και η δυνατότητα να ανοίξει και ο πλωριός!

post-2440-0-77085900-1430158741_thumb.jp

Κοινώς: φορτώνει άνετα με την μούρη από Πειραιά για Χανιά!

Edited by Nikos_Chania
Posted

Απο γνωστο που ηταν στο πρωτο δρομολογιο απο πειραια για χανια για το πλοιο οι εντυπωσεις του ηταν πολυ καλες. Ιδιαιτερη αναφορα βεβαια μου εκανε για τις πολυ ανετες και προσεγμενες καμπινες του.

Posted (edited)

Πολλά παράπονα πάντως, καθυστέρηση και .... γρατζουνιές στο λιμάνι της Σούδας απο τους επαγγελματίες στο θέμα της φόρτωσης λόγω της κλίσης του καταπέλτη.... :angry: 4 και βάλε μήνες εργασίες, μελέτες και αλλαγές και το σημείο που φανερά πονάει το βαπόρι δεν το πρόσεξαν καθόλου

Edited by Sf_X
Posted

Ταξιδεψα μαζι του προχθες.Το πλοιο εγινε πολυ ωραιο και ειναι πολυ διαφορετικο μεσα σε σχεση με την προηγουμενη ζωη του.Τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν ειναι μεν απο τα Praktiker B) (συνθετικα laminate πατωματα παντου,πλαστικα πλακακια και τραπεζοκαθισματα κλπ)ωστοσο η δουλεια εχει γινει ομοιομορφα στο πλοιο και δεν δημιουργουνται αντιθεσεις.Αλλωστε οι καιροι επιβαλουν οικονομια οποτε αυτες τις επιλογες στα υλικα δεν τις σχολιαζω ως αρνητικες.Οι λατρεις του Γιαπωνεζικου ντιζαιν :P θα απογοητευτουν πληρως μιας και το πλοιο μεσα εχει αλλαξει ριζικα.Πιο πολυ μου αρεσε απο την ανακαινιση ο χωρος της reception και λιγοτερο το self service.

 

Ολα καλα γενικα και το πληρωμα αριστο το μονο πραγμα που με ξενισε ειναι οτι στο self service δεν υπηρχαν χαρτοπετσες και αλατια,πιπερια,λαδια κλπ πανω στα τραπεζια :ph34r: αλλα επρεπε να τα ζητησεις.Αυτο το συναντησα πρωτη φορα σε πλοιο και επειδη ειχα κανα 5αρι χρονια να μπω σε πλοιο της Αττικα ελπιζω να μην ειναι επιρροη απο την εισβολη των Goody's(που ευτυχως δεν συναντησα εδω)στα πλοια της. :D

 

 

Posted

Χαρτοπετσετοαλατοπίπερα :P  δεν τα ζητάς  ;)

Χαρτοπετσέτες παίρνεις στην αρχή μαζί με τον δίσκο, ενώ αλατοπίπερα στο ταμείο μαζί με όλα τα λοιπά συνοδευτικά (λεμόνια, κετσαπ κλπ)

Posted

To πρωι στη Σουδα υπηρξαν διαπληκτισμοι μελων του πληρωματος με οδηγους φορτηγων καθως τουλαχιστον 2 νταλικες''εκατσαν''στον καταπελτη και υπεστησαν ζημιες κατα την αποβιβαση τους.


Τα παρατραγουδα αρχισαν οταν αδειασαν τα ερμα του πλοιου και η κλιση του καταπελτη αυξηθηκε αισθητα.

Posted (edited)

Το νερο το βγαλανε κανα μισαωρο μετα που εδεσε.Οσα φορτηγα βγηκαν πρωτα δεν ειχαν προβλημα μετα δημιουργηθηκε το θεμα.

Edited by MILTIADIS
Posted

έχει αρνητική κλίση το main deck?

 

ειναι ψηλα το κυριως γκαραζ και εχει μεγαλη κλιση ο καταπελτης. θελει να... σουζαρει λιγο στο λιμανι για να βγαινουν τα φορτηγα

Posted

αν δεν μπορεί το πρόβλημα να αντιμετωπιστεί με το έρμα (φαντάζομαι αν ήταν εφικτό θα το έκαναν ήδη) και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στα άλλα λιμάνια ίσως η πιο πρόσφορη λύση να ήταν μια "επεμβασούλα" στο ντοκ. Μιά δεύτερη απλή λύση (αν δεν ενοχλούν ιδιαίτερα οι διαφορές στα χαρακτηριστικά) θα ήταν η "τράμπα" με το Horizon (εάν βέβαια έχει ψηλότερο ντοκο το Ηράκλειο - αν οχι δεν θα υπάρξει το ίδιο θέμα με τον Σόφο?). Οι άλλες -θεωρητικά τουλάχιστον- λύσεις που υπάρχουν είναι και πιό πολύπλοκες και πολύ πιό δαπανηρές.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...