Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Παιδια αυτο μεχρι Αιγινα Μεθανα Πορο καλό είναι παραπέρα θα χει προβλημα. Εγω δεν το βλέπω για αλλο καλοκαίρι εσεις τι λετε???

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ειναι ακομα νωρις, στο τελος θα γινει το ταμειο απο την εταιρεια του. Ακομα κι αν δεν επανελθει του χρονου το ιδιο, η Seaco εχει πραγμα μπολικο απο αλουμινια για να το αντικαταστησει με καποιο αλλο αν κρινει οτι η γραμμη ειναι βιωσιμη και κερδοφορα. Παντως η παραδοση δεν ειναι μαζι του.

Posted

Ο Ευγενίδης που είναι ο πλοιοκτήτης του έχει ένα μεγάλο ξενοδοχείο στην Σίφνο(ο Ντίνος τα ξέρει καλύτερα)και βασίζεται πολύ στην πελατεία του ξενοδοχείου του.

Στην φουλ σεζόν θα δουλέψει θέλει δεν θέλει το θέμα είναι αν αυτό στο τέλος στο ταμείο θα είναι αρκετό.

Γιατί 200 επιβάτες να πέρνει ταχύπλοο με μια εταιρία που δεν την ξέρανε στην ακτοπλοία μέχρι χτες είναι επιτυχία αλλά δεν ξέρω αν και πάλι βγαίνει μιας κι από γκαράζ πέρνει λίγα πράγματα. :D

Posted

Το πλοιο παιρνει ολο και περισσοτερους επιβατες. Το θεμα ειναι με κανενα δυσκολο καιρο πως θα δεσει. Κατα τα αλλα μπορει να μην ειναι πολυτελες οπως τα αλλα που ειναι του κουτιου αλλα ειναι μεσα πεντακαθαρο. Εχει ωραια διακοσμηση πρωτοτυπη και ολο το ξενοδοχειακο ειναι καινουριο και αλλαχθηκε φετος στην Κροατια. Του εκανα μια μινι επιθεωρηση με ενα γνωστο μου οποτε εχω καλυτερη αποψη τωρα :mad:

Posted

Σημερα με γεματο γκαραζ και φουλ απο επιβατες εκανε απο 31,8 μεχρι 33,4.

Οχι ασχημα. Αλλα για αλλη μια φορα το προδωσαν τα δρομολογια του τα ωραρια του και η ωρα αφιξης στον Πειραια που συμπιπτει με αναχωρησεις οποτε δεν το γλυτωσε το τετραωρο παλι

Posted

Το καλό του είναι ότι δεν έχει να ανταγωνιστεί HS και έτσι όλοι όσοι θέλουν γρήγορο το επιλέγουν. Πάντως απ'ότι λέτε η κίνησή του δεν είναι και άσχημη...

Posted

Δεν ειναι καθολου ασχημη. Και με το HS περυσι που ταξιδευα καθε Παρασκευη περυσι γεματο ηταν τουλαχιστον 4 μερες τη βδομαδα. Βεβαια γεμιζε πολυ με κοσμο για την Κυθνο (ποιο φτηνο εισητηριο) και μετα δεν εμενε τιποτα για Σιφνο - Μηλο στο πρωινο. Αντε να γεμισει ο Ιουνιος να αρχισουν τα καλοκαιρινα δρομολογια να δουμε τι θα πιασουμε φετος

Posted

Από ότι έχω μάθει είναι ικανοποιημένοι με τη μέχρι στιγμής κίνηση, σαν καινούργιο βαπόρι!! Αλλά σκέφτονται ότι με τέτοια κίνηση ας πούμε την επόμενη σεζόν θα το σκεφτούν αν θα μείνει το βαπόρι στη γραμμή και άλλη χρονιά!!

Posted

Ακομα ειναι πολυ νωρις για τοσο μακροπροθεσμες σκεψεις. Ακομα παραδεχονται πως δεν ξερουν να το δουλεψουν σωστα. Μολις τα μαθουν τα κολπα και αυξηθει κι αλλο η κινηση τοτε τα ξαναλεμε. Μη σου πω οτι του χρονου δε θα χει HS η γραμμη αλλα το Speedrunner 2 :eek:

Posted

Κάτσε μην φύγουν και τα δυο και κλαίτε εκεί στις Δυτικές Κυκλάδες!! Είναι όντως νωρίς για αυτές τις σκέψεις αλλά απλά λέω τι μου είπαν!! Και μη ξεχνάμε πίσω από τα HS υπάρχουν και αλλά πλοία για τα στηρίξουν οικονομικά!!

  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοιο το Σαββατο το απογευμα δεν εκανε το προγραμματισμενο δρομολογιο του. Ξερουμε το λογο?

Posted
Το πλοιο το Σαββατο το απογευμα δεν εκανε το προγραμματισμενο δρομολογιο του. Ξερουμε το λογο?

Τα αλλα ταχυπλοα εκαναν κανονικα?

Posted

Κατά τις 6 και 10 το απόγευμα πήρε επάνω καταπέλτη κι από του Τζελέπη που ήμουν λέω θα φεύγει και όταν έφτασα εκεί ξανακατεβάζαν καταπέλτη και το πλοίο ήταν άδειο με σβηστές μηχανές.

Μπας κι ο καταπέλτης ήταν το πρόβλημα?

Posted

To Σαββατο ξεκιναει τα πρωινα του δρομολογια και το εν λογω πλοιο!!!

Για τη δευτερη βαρδια ξερουμε τιποτα?

Παντως προχθες με ενα αερακι ξεπερασε απο τη μπομπα ο καβος και εφυγε το πλοιο και στο τσακ τη γλιτωσανε κατι φτερνες επιβατων...;)

Posted

Συμφωνα με το ΥΕΝ, τα πρωινα δρομολογια ξεκινουν απο αυριο το πρωι στις 0700 για Παρο, Σιφνο, Πειραια.

Posted

Σωστα Νικ αυριο ξεκιναει και οχι το Σαββατο οπως ειπα πανω στη βιασυνη μου... Ο Ιουνιος βαραει 30 οχι 31 :rolleyes::confused::rolleyes:

Δευτερος πλοιαρχος ο Αγγελος Κοντομηνας απο το Αιολος Εξπρες ΙΙ

Posted

Ξέρει κανείς τα τηλέφωνα της εταιρείας που μπορεί κάποιος να κλήσει εισιτήρια 'η να μάθει πληροφορίες εδώ στην Αθήνα?? :confused:

Posted

Ταξίδεψα και με αυτό το πλοίο για πρώτη φορά. Για Μήλο κάναμε 5ώρες αντί για 4:20 που κάνει κανονικά αφού στην Σέριφο με άπνοια πήγε να φάει τον φάρο με τον καταπέλτη και τελευταία στιγμή τον σήκωσε και τελικά μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες έδεσε αλλά και στην Σίφνο παιδεύτηκε αρκετά και οι κινήσεις στα λιμάνια είναι απελπιστικά αργές σε σχέση με του Hs3 και γι'αυτό χάνει σε χρόνο. Μέσα σε γενικές γραμμές καλό το πλοίο όλο το πλήρωμα πολύ ευγενικό αλλά στους καπνίζοντες πίσω υπάρχει πρόβλημα με το air condition αφού ψιλοέκανε ζέστη. Πάντως εξυπηρετεί πολύ κόσμο και μακάρι να μείνει...

  • 2 weeks later...
Posted

Απίστευτος καπνός και καυσαέρια!!

Ούτε το ΛΑΤΩ δεν καπνίζει τόσο!

Σίγουρα αν ήταν ΙΧ δεν θα μπορούσε να περάσει τον έλεγχο καυσαερίων και θα έπρεπε να λαδώσει (φυσικά) στο ΚΤΕΟ. :P

Posted

Πολυ σωστη παρατηρηση, ειδικα οταν ξεκινα μου θυμιζει ταξι παλιο Nissan Bluebird με το κοντερ να εχει μηδενισει τρεις φορες, την εξατμιση να κρατιεται στη θεση της με συρματακι, και με αναβλυζοντα μπουχο που θυμιζει καρβουνιαρη σιδηροδρομο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...