Apostolos Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Παιδια αυτο μεχρι Αιγινα Μεθανα Πορο καλό είναι παραπέρα θα χει προβλημα. Εγω δεν το βλέπω για αλλο καλοκαίρι εσεις τι λετε???
Nick the Greek Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Ειναι ακομα νωρις, στο τελος θα γινει το ταμειο απο την εταιρεια του. Ακομα κι αν δεν επανελθει του χρονου το ιδιο, η Seaco εχει πραγμα μπολικο απο αλουμινια για να το αντικαταστησει με καποιο αλλο αν κρινει οτι η γραμμη ειναι βιωσιμη και κερδοφορα. Παντως η παραδοση δεν ειναι μαζι του.
Earl Granville Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Ο Ευγενίδης που είναι ο πλοιοκτήτης του έχει ένα μεγάλο ξενοδοχείο στην Σίφνο(ο Ντίνος τα ξέρει καλύτερα)και βασίζεται πολύ στην πελατεία του ξενοδοχείου του. Στην φουλ σεζόν θα δουλέψει θέλει δεν θέλει το θέμα είναι αν αυτό στο τέλος στο ταμείο θα είναι αρκετό. Γιατί 200 επιβάτες να πέρνει ταχύπλοο με μια εταιρία που δεν την ξέρανε στην ακτοπλοία μέχρι χτες είναι επιτυχία αλλά δεν ξέρω αν και πάλι βγαίνει μιας κι από γκαράζ πέρνει λίγα πράγματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Τη Παρασκευή 17/6/05 το πλοίο είναι γεμάτο στους επιβάτες και στο γκαράζ!!
Neptune Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Το πλοιο παιρνει ολο και περισσοτερους επιβατες. Το θεμα ειναι με κανενα δυσκολο καιρο πως θα δεσει. Κατα τα αλλα μπορει να μην ειναι πολυτελες οπως τα αλλα που ειναι του κουτιου αλλα ειναι μεσα πεντακαθαρο. Εχει ωραια διακοσμηση πρωτοτυπη και ολο το ξενοδοχειακο ειναι καινουριο και αλλαχθηκε φετος στην Κροατια. Του εκανα μια μινι επιθεωρηση με ενα γνωστο μου οποτε εχω καλυτερη αποψη τωρα
Neptune Posted June 12, 2005 Posted June 12, 2005 Σημερα με γεματο γκαραζ και φουλ απο επιβατες εκανε απο 31,8 μεχρι 33,4. Οχι ασχημα. Αλλα για αλλη μια φορα το προδωσαν τα δρομολογια του τα ωραρια του και η ωρα αφιξης στον Πειραια που συμπιπτει με αναχωρησεις οποτε δεν το γλυτωσε το τετραωρο παλι
pie Posted June 12, 2005 Posted June 12, 2005 Το καλό του είναι ότι δεν έχει να ανταγωνιστεί HS και έτσι όλοι όσοι θέλουν γρήγορο το επιλέγουν. Πάντως απ'ότι λέτε η κίνησή του δεν είναι και άσχημη...
Neptune Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Δεν ειναι καθολου ασχημη. Και με το HS περυσι που ταξιδευα καθε Παρασκευη περυσι γεματο ηταν τουλαχιστον 4 μερες τη βδομαδα. Βεβαια γεμιζε πολυ με κοσμο για την Κυθνο (ποιο φτηνο εισητηριο) και μετα δεν εμενε τιποτα για Σιφνο - Μηλο στο πρωινο. Αντε να γεμισει ο Ιουνιος να αρχισουν τα καλοκαιρινα δρομολογια να δουμε τι θα πιασουμε φετος
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Από ότι έχω μάθει είναι ικανοποιημένοι με τη μέχρι στιγμής κίνηση, σαν καινούργιο βαπόρι!! Αλλά σκέφτονται ότι με τέτοια κίνηση ας πούμε την επόμενη σεζόν θα το σκεφτούν αν θα μείνει το βαπόρι στη γραμμή και άλλη χρονιά!!
Neptune Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Ακομα ειναι πολυ νωρις για τοσο μακροπροθεσμες σκεψεις. Ακομα παραδεχονται πως δεν ξερουν να το δουλεψουν σωστα. Μολις τα μαθουν τα κολπα και αυξηθει κι αλλο η κινηση τοτε τα ξαναλεμε. Μη σου πω οτι του χρονου δε θα χει HS η γραμμη αλλα το Speedrunner 2
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Κάτσε μην φύγουν και τα δυο και κλαίτε εκεί στις Δυτικές Κυκλάδες!! Είναι όντως νωρίς για αυτές τις σκέψεις αλλά απλά λέω τι μου είπαν!! Και μη ξεχνάμε πίσω από τα HS υπάρχουν και αλλά πλοία για τα στηρίξουν οικονομικά!!
Nick the Greek Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Το πλοιο το Σαββατο το απογευμα δεν εκανε το προγραμματισμενο δρομολογιο του. Ξερουμε το λογο?
Neptune Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Το πλοιο το Σαββατο το απογευμα δεν εκανε το προγραμματισμενο δρομολογιο του. Ξερουμε το λογο? Τα αλλα ταχυπλοα εκαναν κανονικα?
Nick the Greek Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Ναι, κανονικοτατα. Δεν πρεπει να ειχε απαγορευτικο δηλαδη.
Earl Granville Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Κατά τις 6 και 10 το απόγευμα πήρε επάνω καταπέλτη κι από του Τζελέπη που ήμουν λέω θα φεύγει και όταν έφτασα εκεί ξανακατεβάζαν καταπέλτη και το πλοίο ήταν άδειο με σβηστές μηχανές. Μπας κι ο καταπέλτης ήταν το πρόβλημα?
Neptune Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 To Σαββατο ξεκιναει τα πρωινα του δρομολογια και το εν λογω πλοιο!!! Για τη δευτερη βαρδια ξερουμε τιποτα? Παντως προχθες με ενα αερακι ξεπερασε απο τη μπομπα ο καβος και εφυγε το πλοιο και στο τσακ τη γλιτωσανε κατι φτερνες επιβατων...
Nick the Greek Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Συμφωνα με το ΥΕΝ, τα πρωινα δρομολογια ξεκινουν απο αυριο το πρωι στις 0700 για Παρο, Σιφνο, Πειραια.
Neptune Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Σωστα Νικ αυριο ξεκιναει και οχι το Σαββατο οπως ειπα πανω στη βιασυνη μου... Ο Ιουνιος βαραει 30 οχι 31 Δευτερος πλοιαρχος ο Αγγελος Κοντομηνας απο το Αιολος Εξπρες ΙΙ
pie Posted July 2, 2005 Posted July 2, 2005 Ξέρει κανείς τα τηλέφωνα της εταιρείας που μπορεί κάποιος να κλήσει εισιτήρια 'η να μάθει πληροφορίες εδώ στην Αθήνα??
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 Για πληροφορίες δες το site στο http://www.aegeanspeedlines.gr Για το Πειραιά το πρακτορείο είναι «Ηνωμένα Πρακτορεία» 210-4220122
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Το SpeedRunner 1 απέκτησε και αυτό ηλεκτρονικό πίνακα που αναγράφει το δρομολόγιο του, στην αριστερή πρύμη του!!
pie Posted July 13, 2005 Posted July 13, 2005 Ταξίδεψα και με αυτό το πλοίο για πρώτη φορά. Για Μήλο κάναμε 5ώρες αντί για 4:20 που κάνει κανονικά αφού στην Σέριφο με άπνοια πήγε να φάει τον φάρο με τον καταπέλτη και τελευταία στιγμή τον σήκωσε και τελικά μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες έδεσε αλλά και στην Σίφνο παιδεύτηκε αρκετά και οι κινήσεις στα λιμάνια είναι απελπιστικά αργές σε σχέση με του Hs3 και γι'αυτό χάνει σε χρόνο. Μέσα σε γενικές γραμμές καλό το πλοίο όλο το πλήρωμα πολύ ευγενικό αλλά στους καπνίζοντες πίσω υπάρχει πρόβλημα με το air condition αφού ψιλοέκανε ζέστη. Πάντως εξυπηρετεί πολύ κόσμο και μακάρι να μείνει...
Stratos Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 Απίστευτος καπνός και καυσαέρια!! Ούτε το ΛΑΤΩ δεν καπνίζει τόσο! Σίγουρα αν ήταν ΙΧ δεν θα μπορούσε να περάσει τον έλεγχο καυσαερίων και θα έπρεπε να λαδώσει (φυσικά) στο ΚΤΕΟ.
Nick the Greek Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 Πολυ σωστη παρατηρηση, ειδικα οταν ξεκινα μου θυμιζει ταξι παλιο Nissan Bluebird με το κοντερ να εχει μηδενισει τρεις φορες, την εξατμιση να κρατιεται στη θεση της με συρματακι, και με αναβλυζοντα μπουχο που θυμιζει καρβουνιαρη σιδηροδρομο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now