Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ετσι για την ιστορια τα βαπορια οταν περνουν πετρελαία παντα δουλεύει γεννήτρια/ες.. Δηλαδη καποια μηχανη παντα ειναι αναμμένη.. Πραγμα που δεν επηρεάζει, οποτε λιγο αστοχο το παράδειγμα με το αυτοκίνητο.. Το μονο που θα μπορούσε να πει καποιος ειναι μη σπασει κανένας καβος και ξανοιξει.

  • 2 weeks later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλύτερα να αρχίσουμε να συνηθίζουμε την εικόνα των 2 πλοίων της Blue Star στις θέσεις της ΑΝΕΚ. Λίγο νωρίτερα το ίδιο πρωί, προσέξτε πόσο κοντά στο ντόκο γυρνά το Κύδων Παλάς για τη θέση του στου Βασιλειάδη. Το πρωινό photo roundup της περασμένης Πέμπτης, θα ήταν ελλιπές χωρίς την τελευταία έκδοση του Κνωσός Παλάς. Ποτέ δεν ήμουν fan των παλατιώνε, αλλά για κάποιον λόγο αυτά με τα ανοίγματα στο πλάι και με το scrubberοφόρο φουγάρο, δε με χαλάνε εξωτερικά.

Posted

ενα ωραιότατο τρενάκι προέκυψε χθες το πρωί όπου είχαμε 4 ταυτόχρονες αναχωρήσεις. Κνωσός Παλας, Φοίβος, FC6 & F/D Athina

 

 

  • 1 month later...
Posted

Αρκετη κινηση αποψε για τα λιμανια της Κρητης με τα φορτηγα να εχουν στησει ουρες διπλα απο τα πλοια κ να θυμιζει εποχες προ Covid κ της πληροτητες στα γκαραζ 100%!

Μετα την αναχωρηση του Νησος Σαμος Ο Διαγορας ξεκινησε απο το dock3 να παρει θεση στην Ηετιωνα για να ξεκινησει δρομολογια τη Κυριακη.

Εκει λοιπον εξεπλαγειν γιατι ειδα μια δεξια μανουβρα πολυ γρηγορη κ ωραια με το βαπορι να περναει στο 1μετρο με τη γωνια της Ηετιωνας κ χωρις να σταμητησει με προσαναποδα για να γυρισει αλλα με συνεχωμενες κινησεις που στα 20 χρονια της πορειας του στην Ελλαδα πρωτη φορα ειδα

  • 1 month later...
Posted

Δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο. Καθε χειμώνα στο Πειραιά ξεχειμωνιάζουν ανενεργά πλοία και κυρίως στα 200άρια και το "τρίω" ντοκ.

Posted

Nαι είναι στα πλαίσια των προσωρινών επισκευαστικών θέσεων που διατίθενται κάθε χρόνο από τον ΟΛΠ στον Κεντρικό Λιμένα από τις 1/10 έως τις 31/3.

  • 3 weeks later...
Posted

Από τις σπάνιες περιπτώσεις που τα δυο πλοία (Blue Galaxy-Ελυρος) της κοινοπραξίας στη γραμμή των Χανίων να είναι δεμένα δίπλα δίπλα στο λιμάνι του Πειραιά και να κάνουν παρέα με το Superferry II, όταν το τελευταίο πέρυσι είχε αντικαταστήσει το Πρέβελης.

  • 3 weeks later...
Posted
1 hour ago, Nick the Greek said:

Αυτήν τη στιγμή στο ύψος της Βουλιαγμένης δίνει ένταση ανέμου 9 με 3 μέτρα κύμα.

Μεσα στο λιμανι του πειραια εχει αρκετο κυματισμο κ ειδικα στη προβλητα του Αγ Διονυσιου καβαλαει κ βγαινει εξω!

Posted

Το μεσημέρι είχε πρόβλημα το Terajet , όμως με την συνδρομή ρυμουλκού κατάφεραν και το σταθεροποιήσαν . 

  • 4 weeks later...
Posted

Αρκετές φορές τις τελευταίες εβδομάδες ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά το Havila Phoenix που συμμετέχει στην πόντιση του καλωδίου Αττικής-Κρήτης.

Ας το δούμε σε μια απο τις πολλές αφίξεις του.

 

Posted

Έκτακτη επίσκεψη στο λιμάνι του Πειραιά νωρίτερα απόψε, ξεκίνημα από το πρώην Νήσος Μύκονος κατά τις 1550. Πολλή κίνηση και από ΙΧ και από φορτηγά. Γέμισε το κατάμπαρο με ΙΧ για τη Σάμο αλλά δεν κατέβηκαν πατάρια με τα ΙΧ της Σύρου να ντανιάζονται στις γραμμές φόρτωσης 5 και 6. Στην 1 το πλοίο φόρτωσε φορτηγά της Σύρου, στην 2 της Ικαρίας ενώ στο τέλος μπήκε και μια νταλίκα για τη Μύκονο. Η πλάκα είναι πως είχαν ξεμείνει από καρτελάκια για τα ΙΧ της Σύρου και αντί για καρτελάκια έβαζαν αυτοσχέδια χαρτόνια γραμμένα με στυλό.. Τελικά το πλοίο ανεχώρησε με ολιγόλεπτη καθυστέρηση για Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη.

 

Συνέχεια με Μπλού Σταρ και το Blue Star 2 που ανεχώρησε με τη συνήθη καθυστέρηση 40 λεπτών(1840) για τα Δωδεκάνησα. Παρα πολλά ΙΧ είχε το πλοίο, κάμποσα από αυτά για τη Σύρο και καθυστέρηση στη φόρτωση ενώ ήταν όλα εκεί ήδη από τις 1700 που φτάσαμε στο σημείο. Στο τέλος και με την καθυστέρηση να έχει χτυπήσει κόκκινο, αντί τα τελευταία ΙΧ της Σύρου να μπούν σε δύο σειρές, μπήκαν σε μια στήλη με συνέπεια να μην καταστεί δυνατόν το πλοίο να βάλει την τελευταία νταλίκα.

 

Νήσος Σάμος στις 2000 για Ψαρά - Χίο - Μυτιλήνη με αρκετή κίνηση και συνολικά καμιά 100άρα φορτηγά όπως επίσης και πολλά ΙΧ. Ολιγόλεπτη καθυστέρηση και εδώ, ως συνήθως λόγω Λιουδάκη ο οποίος καθυστέρησε να φέρει 4-5 νταλίκες τις οποίες και το πλοίο αναγκάστηκε να περιμένει.

 

Τέλος επίσκεψη στη Δραπετσώνα με ταυτόχρονη φόρτωση του Ιωσήφ Κ και του Μπλέ Κουβαλητή 1. Ο πρώτος έχει αναχώρηση μεσάνυχτα για Σαντορίνη - Χανιά και μάλλον θα γεμίσει, με την μεγάλη πλειοψηφία της κίνησής του να αποτελείται από βυτία και χορταράδικα. Επίσης είχαμε νταλίκες με ζώα, λυόμενα σπίτια, σιλοφόρα και πολλά άλλα.

 

Ο Μπλέ Κουβαλητής έχει δρομολόγιο για Σάμο - Κώ - Ρόδο και ήταν τίγκα. Όλο το κυρίως γκαράζ και το κατάμπαρο έχω την αίσθηση πως είναι για τη Ρόδο ενώ στο επάνω μπήκαν η Σάμος και η Κώς. Έμειναν και φορτηγά έξω, χαρακτηριστικό είναι πως σε συζητήσεις οδηγών φορτηγών που άκουσα υπήρχαν οδηγοί που ήταν από τις 1700 στο λιμάνι στη λίστα αναμονής μήπως τυχόν κι ακυρώσει καμιά καρότσα ο Λιουδάκης. Και λέω ο Λιουδάκης γιατί απόψε πρέπει να είχε καμιά 40αριά νταλίκες φόρτωση από μόνος του. Το πλοίο έφυγε λίγο μετά τις 2200.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

το blue horizon εδεσε σημερα στο dock 3, το έλυρος μεθορμισε απο χτες βραδυ, μετα την αναχωρηση των κρητικων στη γνωστη γωνια, ετοιμο να επιστρεψει στη γραμμη των χανιων

  • 1 month later...
Posted (edited)

Αν είχαμε σοβαρό κράτος και Λιμεναρχείο Πειραια, τώρα θα έπρεπε ίσως να είχε επισκεφτεί (να μην πω συλλάβει) τον πλοίαρχο ενός ΕΓ/ΟΓ πλοίου που κατέπλεε και, ενώ το ΚΡΗΤΗ Ι με μηχανική βλάβη (μόνο η δεξιά μηχανή δούλευε) έκανε μανούβρα δεξιά, στην Παγόδα, ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΣΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, πήγε και στριμώχτηκε δεξιά στα λίγα μέτρα από την πλώρη του ΚΡΗΤΗ Ι που ήταν εν κινήσει (πρόσω, είπαμε, έκανε) και από την άλλη πλευρά, λίγα μέτρα από ττην πλώρη  του δεμένου ΤΕΡΑ TZΕΤ. Υπάρχει βίντεο, εγώ το είδα live. Το συμβάν έγινε στις 10.25 πμ.

Edited by Nick the Greek
τεχνική βοήθεια
Posted (edited)

Αυτό το γνωρίζω εδώ και δεκαετίες. Το όλο θέαμα ήταν φοβερό και, τελικά, ποιός θα έπαιρνε την ευθύνη αν πάθαινε π.χ. blackout το εισερχόμενο πλοίο, εκ δεξιών του ΚΡΗΤΗ Ι, και τ εμβόλιζε στη μέση το μεγάλο πλοίο; Δεν νομίζω να υπάρχει δικαιιολογία για αυτό που είδαμε σήμερα.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Τότε και στη διάρκεια της μανούβρας ενός πλοίου μπορεί να γίνει black out και να εμβολίσει δεμένο πλοίο, οπότε έτσι όπως τα λες δεν θα πρέπει να υπάρχει άλλο πλοίο γύρω του!! 

Posted

Η ίδια κατάσταση με ένα champion jet να στρίβει το περασμένο Σάββατο για να δέσει στη θέση του και καποιο πλοίο του Σαρωνικού να περνά από την πλώρη του για μέσα, την ώρα της μανούβρας. Θεωρώ ότι με 1 λεπτό αναμονής δε θα χάνονταν ο κόσμος.

Posted
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τότε και στη διάρκεια της μανούβρας ενός πλοίου μπορεί να γίνει black out και να εμβολίσει δεμένο πλοίο, οπότε έτσι όπως τα λες δεν θα πρέπει να υπάρχει άλλο πλοίο γύρω του!! 

Συγνώμη αδέρφια αλλά ο συναγωνιστης εδώ έχει δίκιο κατά την ταπεινή μου άποψη. Από τη στιγμή που οι πλοίαρχοι είναι συνεννοημενοι και το τραφικ έχει λάβει γνώση και έχει δώσει άδεια τι άλλο μπορεί να γίνει; 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...