Apostolos Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 (edited) Αυριο λοιπόν αναχωρεί η πρώτη φουρνιά πληρώματος για την παραλαβή του πλοίου. Ετζιαν Φαντασυ λοιπόν το Ciceroκαι σύντομα κοντά μας! Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tag
Nick the Greek Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Ετσι... Με τον Κικερωνα... Το συγκεκριμενο πλοιο μου αρεσει παρα πολυ και τυγχανει να εχω αρκετες καλες φωτο του ειδικα με παγο(για περισσοτερες πληροφοριες δεστε στο shipspotting, σεβομενος το copyright των αντιστοιχων φωτογραφων δεν θελω να αναρτησω καμια) και χαιρομαι ιδιαιτερα που θα το δω και tete-a-tete:p. Μια ερωτηση προς Αποστολο η οποιον αλλον ξερει: αυτο το κομματι κομοδεσιου(?) πισω απο τις βαρκες του, τι ειναι και σε τι χρησιμευει?
Apostolos Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 Χμ... Αυτό είναι δεξαμένη ballast!!!Ονομάζετε flume tank και την ίδια κατασκευή έχουν όλα της σειράς Αρχάγγελος, Σταρ, Ακακία κλπ κλπ, όπως και αρκετά Ro/Ro στη Βόρια Ευρώπη (Δείτε πχ πλοία της DFDS) Αυτό χρησιμέυεί στο να μειώνετε τεχνιτά η ευστάθια του πλοίου μιάς που γνωρίζουμε ότι τα Ro/Ro κατασκευαστικά έχουν φοβερή ευστάθια. Γεμίζοντας την δεξαμενή αυτή καταφέρνεις να ελλατώσεις τους γρήγορους διατηχεισμούς όπου μπορούν να μετατωπίσουν το φορτίο όπου σε αυτά τα πλοία είναι ιδιαίτερα ασταθές. Για περισσότερα ίσως να πρέπει να ανείξουμε άλλο thread
George Posted December 27, 2006 Posted December 27, 2006 Ξεκίνησε ανήμερα Χριστούγεννα για τα μέρη μας. Αφού πρώτα μετονομάστηκε βεβαίως βεβαίως αλλά αν δεν κάνω λάθος με σημαία Αγίου Βικεντίου.
Nick the Greek Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Γιωργο, Αποστολε, μας φαγανε οι Καναδοι
Apostolos Posted December 29, 2006 Author Posted December 29, 2006 Παντως μιάς που κλείστικε ας παραθέσουμε κάποιες πληροφορίες. Το πλοίο δέν διαθέτει ράμπα ή ασανσέρ για το πάνω γκαράζ, μιάς που το ασανσερ το αφαιρέσανε οι Καναδοί για να τοποθετούν εκεί container. Δέν ξέρω τι εύρος μετασκευής θα κάνουν εδώ το μόνο που βλέπω είναι ότι εκτός την τοποθέτηση ασανσέρ ή ράμπας (εγώ προτειμώ ράμπα), διακρείνω απο τις φώτο ότι το ύψος του γκαράζ κάτω απο το flume tank είναι όλο και όλο γύρω στο 1 high και δέν θα περνάνε τα φορτηγά άνετα απο κάτω. Μιάς που ο Αγαπητός δέν αφήνει περιθώρια απώλειας κέρδους, δηλαδή να μένει χώρος κενός (γύρω στα 14 φορτηγά αν υπολογήσουμε το πλάτος του πλοιου) προβλέπω πιθανή αφαίρεσή του ή μετασκευή του. Πάντος το πλοίο είναι οπως λένε σε εξαιρετική κατάσταση και περιμένω πώς και πώς να το δώ. Το πλοίο προσδίδοντας την προέλευσή του είναι τελείως Αγγλικό με ηλεκτρομηχανές Μιρλες Μπλακστόουν! Και ας μην ξεχνάμε ότι είναι πλοίο της Ellerman Wilson Line! To συμπαθώ γιατί μου θυμίζει την αξέχαστή Σαπφώ.... Πάντως Νίκο θα έχουμε σίγουρα με το που έρθει καλύτερες φώτο απο τους Καναδούς μιάς που εμείς εδώ στην Ελλάδα τα Πλοία τα έχουμε σε καλύτερη κατάσταση ιδανικά για πόζες με τον λαμπρό ήλιο μας, όπου τον προτειμώ απο τους πάγους!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2006 Posted December 29, 2006 Και οι κύριες μηχανές είναι και αυτές Αγγλικές. 12 Κύλινδροι Crossley Pielstick PC 2 -5 V. Όπως και το αείμνηστο Express Olympia.
George Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Εντός της μέρας στα μέρη μας το νέο απόκτημα της Aegean Cargo.
Apostolos Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Έδεσε το απόγευμα στο ΝΜ Δραπετσώνας και θα παραμείνει για επισκευές πανω απο 1 μήνα όπου περιλαμβάνουν και την τοποθέτηση ράμπας για το επάνω γκαράζ.
georgios express Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 ...Έδεσε το απόγευμα στο ΝΜ Δραπετσώνας ... Γύρω στις 15.40 πέρναγε ανοιχτά από το κόκκινο φανάρι του Λιμανιού. Η φωτογραφία μέτρια επειδή ο ήλιος ήταν κόντρα.
cpt_hcp Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Moυ θυμίζει λίγο Venus αλλά από ότι ξέρω θέλει αρκετά χρήματα για να συνέλθει..
Nick the Greek Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Σημερα το πρωι-μεσημερι ειχαμε επιθεωρηση απο το αφεντικο(κατι σαν τη διαφημιση του Τζοκερ) και οντως το πλοιο φαινεται λιγακι ταλαιπωρημενο. Παντως φαινεται στιβαρο βαπορι και απο μεγεθος ειναι στα κυβικα του Nave Trailer που ειναι δεμενο διπλα του. Το γκαραζ ειναι εντελως νετο και κολωνακια δεν υπαρχουν πουθενα ενω σωστη κινηση οπως ειπε ο Αποστολος ειναι η τοποθετηση ραμπας. Πρεπει να υπαρχει και ασανσερ για καταμπαρο.
Stefanos Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Τρομέρο βαπόρι το Aegean Fantazy απίστευτα μεγάλο γκαράζ και κυρίως και upper και καλό κατάμπαρο.Στο accomodation έχει αρκετά καλούς χώρους για ro/ro και μια εντυπωσιακή γέφυρα.Ευχομαι να γίνει καλή δουλειά που μάλλον έχει ακόμα αρκετή.
Apostolos Posted February 24, 2007 Author Posted February 24, 2007 Και πολύ σύντομα με Ελληνική Σημαία!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Πριν το ατύχημα με το Acacia, ο Αγαπητός σκεφτόταν το Aegean Fantasy να το έβαζε στη γραμμή της Πάρου Νάξου Θήρα. Αλλά τώρα δε ξέρω, εάν θα υλοποιηθεί αυτή η σκέψη του.
Nick the Greek Posted March 25, 2007 Posted March 25, 2007 Να πουμε -εστω και ετεροχρονισμενα- οτι το παπορο επεσε απο τη δεξαμενη νωρις το πρωι του Σαββατου και επεστρεψε φρεσκοβαμμενο στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας. Το μπλε του μου φανηκε αρκετα εντονο βεβαια, δεν ξερω αν ειναι η ιδια αποχρωση που χρησιμοποιηθηκε στα υπολοιπα πλοια της Aegean Cargo. Υποψιαζομαι οτι οι διαδικασιες επισπευσθηκαν λογω και του ατυχηματος του Acacia.
Nick the Greek Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Το παπορο παει σημερα για δοκιμαστικο νομιζω, σε λιγακι αναμενται να ξεμυτισει απο τη Δραπετσωνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Όπως μου είχαν πριν κανένα μηνά, γύρω στις 14 Απριλίου θέλανε το πλοίο να ξεκινήσει.
Nick the Greek Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Τελικα ξεκινα νωριτερα. Μετα το δοκιμαστικο του το πλοιο προσεδεσε στη Μετζαριο και αποψε η αυριο αναχωρει για Λεμεσσο και Χαιφα. Αντιστοιχα το Aegean Pearl σκαντζαρει στη γραμμη του Ηρακλειου και σημερα βρισκοταν στην Καρβουνοσκαλα. Με δεδομενο οτι ο Αρχαγγελος ειναι κι αυτος στη γραμμη της Κυπρου, μενει το Aegean Star να απσχοληθει καπου αλλου.
Apostolos Posted April 10, 2007 Author Posted April 10, 2007 Στο πλοίο έμεινε η σημαία Αγ. Βικεντίου? Μεγάλο πρόβλημα στο πλοίο αφου η γραμμή έχει μεγάλες απαιτίσεις απο έμπειρό πλήρωμα (καταστρώματος) και οι Ουκρανοί δέν βλέπω να τα καταφέρνουν....
Nick the Greek Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Παραλειψις μου. Εμεινε η σημαια του Αγιου Βικεντιου(βοηθεια μας).
Apostolos Posted April 10, 2007 Author Posted April 10, 2007 Και με ένα νέο σηνιάλο στις τσιμινιέρες! Ενα C που καλύπτεται απο ενα Λ. Δεν είμαι σιγουρος για το τί σημαίνει όμως.....
Nick the Greek Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Μπα, Αποστολε μαλλον ο ποιητης θελει να πει οτι το κατω μερος σχηματιζει νοητικα το Α, φτιαχνοντας τα αρχικα Aegean Cargo. Voila!
Apostolos Posted April 11, 2007 Author Posted April 11, 2007 Σε ευχαριστώ με εβγαλές απο τις σκέψεις! Πάλι καλά που βάλανε και κάτι γιατί η σαφής παραπομπή των χρωματων στην ΑΝΕΚ δέν μου κάθησε ποτέ καλά
marioskef Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Από τη στιγμή που κανει δρομολογια για την ΑΝΕΚ και εχει τα χρωματα της ΑΝΕΚ γιατι να μην αντιστοιχει σε ANEK Cargo
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now