Molmed Posted March 27, 2023 Posted March 27, 2023 (edited) Συμφωνώ και εγώ,γνωρίζω ότι επί Grimaldi προσλαμβάνουν ιατρούς ειδικευμένους, που τους πληρώνει η εταιρεία. Τον παλιό καιρό, επί ANEK και MINOAN LINES, πολλοί φοιτητές μας πήγαιναν εκεί για το αγροτικό τους. Edited March 27, 2023 by polmyt quote
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 (edited) Γιατρός εξιστορεί το θάνατο επιβάτη σε πλοίο της ΑΝΕΚ (Attica Group) και θέτει ερωτήματα για εταιρεία και πολιτική ηγεσία Edited August 15, 2024 by proud_ionian μεταφορά
Cpt Smith Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 Ο David έκανε λάθος διάγνωση ο ίδιος το λέει...εδώ δεν έχουν γιατρούς και νοσηλευτές τα νοσοκομεία, ο μέσος όρος σε μια κλινική των μεγάλων νοσοκομείων είναι 2 νοσηλεύτριες άντε 3 μαζί με την προϊσταμένη τα πρωινά, για 40 ασθενής, οι μισθοί τους είναι στα τάρταρα και όσοι μπορούν φεύγουν στο εξωτερικό, οι υπόλοιποι υπομονή και οι προσλήψεις με το σταγονόμετρο, αλλά ο David που είναι ήδη γιατρός στο εξωτερικό θέλει γιατρούς στα πλοία... ΟΚ κάνε την αρχή ρε συ David εθελοντικά όμως, να δω κάτι...
MILTIADIS Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 (edited) Εχουν οι Μινωικες γιατρους στα παλατια τα τελευταια χρονια και αμοιβονται καλυτερα απ οτι αν ηταν στο δημοσιο.Αμα υπαρχει θεληση ολα γινονται. Edited August 15, 2024 by MILTIADIS
georgios express Posted August 16, 2024 Posted August 16, 2024 23 hours ago, MILTIADIS said: ...Αμα υπαρχει θεληση ολα γινονται. Θα μου επιτρέψει ο @MILTIADIS να τροποποιήσω την πρότασή του: Όταν υπάρχει η θέληση να επενδυθούν χρήματα, όλα γίνονται. Επαγγελματίες υγείας (γιατροί και νοσηλευτές) που θα αμείβονται επαρκώς και αξιοπρεπώς, δεν είναι ανόητοι να μην θέλουν να δουλέψουν στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι ότι το ΕΣΥ δεν μπορεί να αναπληρώσει το γηράσκον προσωπικό του τόσο λόγω αμοιβών, όσο και λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων εξέλιξης. Όχι βέβαια ότι στον Ιδιωτικό Τομέα λείπουν τα προβλήματα, αλλά αντιμετωπίζονται-προς το παρόν. Όσο για το περιγραφόμενο περιστατικό έχω πολλές απορίες, τόσο για το ίδιο όσο και για τα συμπεράσματα-προτάσεις του συγγραφέως και καταθέτω ολίγες: Μπορεί να μην ήταν κλιματιζόμενη η καμπίνα/ιατρείο; Από τα λεγόμενα του πρωταγωνιστή της ιστορίας, στο πλοίο υπήρχε ένας όχι αμελητέος εξοπλισμός σε συσκευές και φάρμακα (Η έλλειψη μορφίνης οφείλεται στο ότι αυτή είναι ελεγχόμενο υλικό με ειδικές προϋποθέσεις φύλαξης και διάθεσης). Επομένως ο εξοπλισμός του πλοίου συμμορφώνεται με τις θεσμικές απαιτήσεις, αν αυτές υπάρχουν; Θα ήταν εφαρμόσιμο και λυσιτελές ένα πλοίο της ακτοπλοϊας να διαθέτει πλήρη μονάδα αντιμετώπισης εμφράγματος; Τι θα προσέφερε ένας "νοσοκόμος*" περισσότερο από δύο γιατρούς, ο ένας εκ των οποίων, προς τιμήν του βέβαια, παραδέχεται πιθανή λανθασμένη διάγνωση; Πως διεκπεραιώνεται μία αεροδιακομιδή (ποιός αιτείται/εγκρίνει/πληρώνει); Βέβαια διάγνωση δεν γίνεται από περιγραφή σε ιστοσελίδες γενικού περιεχομένου (εκτός αν το αιτούμενο είναι η απλή "καταγγελία"). Δεδομένου ότι είναι γνωστό πως μεταξύ των μελών του παρόντος forum υπάρχουν μέλη που αυτοπροσδιορίζονται ως "καραβολάτρες", αλλά η επαγγελματική τους δραστηριότητα είναι η άσκηση και η διδασκαλία υψηλού επιπέδου Ιατρικής, θα τους παρακαλούσα, αν βέβαια θέλουν, να τοποθετηθούν ώστε να καταγραφεί η γνώμη του ειδικού και όχι των ημών των πιθανολογούντων. *"Νοσοκόμος/α"=πλήρως αδόκιμη έκφραση. Από δεκαετιών έχει αντικατασταθεί από τον ορθότερο όρο "νοσηλευτής/τρια".
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now