Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2009 Author Posted July 28, 2009 Καθαρά κέρδη 15,9 εκατ. δολάρια ανακοίνωσε η Danaos, για το δεύτερο τρίμηνο του 2009. Τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 79,1 εκατ. δολάρια, ενώ τα EBITDA της στα 49 εκατ. δολάρια
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2009 Author Posted October 6, 2009 Η Danaos ανακοίνωσε τη παραλαβή του νεότευκτου κοντέινερ CMA CGM Moliere, χωρητικότητας 6.500 teu από το Ναυπηγείο Sungdong Shipbuilding & Marine Engineering. Με τη νέα παραλαβή ο στόλος της ανέρχεται ήδη στα 42 κοντέινερ, συνολικής χωρητικότητας 172.433 teu. Το πλοίο είναι χρονοναυλωμένο για 12 χρόνια στη CMA CGM Line. Ενώ μέχρι το 2012 θα παραλάβει ακόμη 27 πλοία, με τη χωρητικότητα του να φτάνει τα 211,450 teu.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2009 Author Posted November 13, 2009 Καθαρά κέρδη 16,4 εκατ. δολάρια ανακοίνωσε η Danaos, για το τρίτο τρίμηνο του 2009, ενώ τα EBITDA της στα 51,2 εκατ. δολάρια
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 Σε αναζήτηση κεφαλαίων είτε μέσω της έκδοσης μετοχών ή μέσω υβριδικών κεφαλαίων βρίσκεται η Danaos Corporation προκειμένου να χρηματοδοτήσει ένα μέρος του επενδυτικού της προγράμματος που αφορά στη ναυπήγηση 27 πλοίων μέχρι και το 2012.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2009 Author Posted December 4, 2009 Η DANAOS SHIPPING εκπαίδευσε το προσωπικό της πραγματοποιώντας το σεμινάριο “Handling and Transport of Dangerous Goods” με τον Germanischer Lloyd
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2010 Author Posted March 19, 2010 Η Danaos ανακοινώσε τη παραλαβή του νεότευκτου κοντέινερ CMA-CGM Musset, (teu 6,540) από τη Sundong. Το πλοίο παραδόθηκε αμέσως στους ναυλωτές της, CMA-CGM για 12 χρόνια. Πρόκειται για το τέταρτο και τελευταίο κοντέινερ που παραδίδεται από την Sundong στην εταιρία.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 Η Danaos ανακοινώσε ότι πρόσθεσε δύο ακόμη πλοία στο στόλο της, παρέλαβε δύο contanairships, το “CMA CGM Nerval” και το “YM Mandate”, φτάνοντας τα 44 πλοία συνολικής χωρητικότητας 190.229 εμπορευματοκιβωτίων. Πρόκειται για το “CMA CGM Nerval” που χτίστηκε στα ναυπηγεία Sungdong της Νότιας Κορέας και το YM Mandate που ναυπηγήθηκε στη γιάρδα Hanjin της ίδιας χώρας. Η εταιρεία εξασφάλισε ναυλοσύμφωνα μακροχρόνιας διάρκεια για τα δύο πλοία, χωρητικότητας 6.500 teu, που μόλις έπεσαν στο νερό. Συγκεκριμένα, για το “CMA CGM Nerval” έκλεισε ναυλοσύμφωνο (time charter) διάρκειας 12 ετών και για τo “YM Mandate” εξασφάλισε συμφωνία (bareboat charter) διάρκειας 18 ετών. Ενω η εταιρεία έχει σε εξέλιξη συμφωνίες με τα ασιατικά ναυπηγεία για τη ναυπήγηση 24 επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 191.959 teu, τα οποία έχουν πλέον προγραμματισθεί να παραδοθούν μέχρι και το 2012.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2010 Author Posted June 14, 2010 Η Danaos ανακοινώσε τη ναύλωση έξι πλοίων της, του CMA-CGM Passiflore (3000 Teu) για έξι μήνες με δικαίωμα επέκτασης του ναυλοσυμφώνου για άλλους έξι. Τα Hanjin Montreal ( 2130 Teu) και Bunga Raya Tiga, (4,253 Teu) ναυλώθηκαν για ένα έτος, ενώ για ένα έτος αλλά με δικαίωμα επέκτασης του ναυλοσυμφώνου για άλλο ένα, ναυλώθηκαν τα CMA CGM Elbe, CMA CGM Kalamata και CMA CGM Komodo (3000 Teu)
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2010 Author Posted July 9, 2010 Η Danaos ανακοίνωσε τη παραλαβή του νεότευκτου κοντέινερ CMA CGM Rabelais, χωρητικότητας 6.500 teu από το Ναυπηγείο Sungdong και του νεότευκτου κοντέινερ Hanjin Santos χωρητικότητας 3.400 teu από το Ναυπηγείο Hanjin. Το πρώτο πλοίο είναι χρονοναυλωμένο για 12 χρόνια και το δεύτερο για 10 χρόνια.
Orestis Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 “Mega deal” για τον εφοπλιστή και διευθύνοντα σύμβουλο της Dry Ships, Γιώργο Οικονόμου, οποίος αναλαμβάνει με ποσοστό 10,6% τα ηνία του στρατηγικού επενδυτή στην εισηγμένη αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά του NYSE Danaos του δρ. Ιωάννη Κούστα. Η Danaos Corpotation πέτυχε συμφωνία με 14 τράπεζες για να πάρει δάνειο ύψους 426 εκατ. δολαρίων προκειμένου να χρηματοδοτήσει το υπό εξέλιξη ναυπηγικό της πρόγραμμα. Που προβλέπει την κατασκευή 18 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 159.150 teu, αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το 2012. Η Danaos κατάφερε να πετύχει αναδιάρθρωση των δανείων της συνολικού ύψους 3 δισ. δολ. Επίσης, προχώρησε σε συμφωνία με επενδυτές για την πώληση 54 εκατ. μετοχών αξίας 200 εκατ. δολαρίων. Από το ποσό αυτό τα περίπου 100 εκατ. δολάρια θα τα καταβάλει ο μεγαλομέτοχος ο δρ. Ιωάννης Κούστας και μέλη της οικογένειάς του, καθώς και ο Γ.Οικονόμου, στελέχη της Danaos και άλλοι επενδυτές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Danaos δρ. Ι. Κούστας καλωσόρισε στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τον Γιώργο Οικονόμου, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί μια πολύ σημαντική προσθήκη για το δ.σ. της εταιρείας, η οποία θα επωφεληθεί από τη σημαντική εμπειρία και επιτυχημένη πορεία που έχει χαράξει στη ναυτιλιακή βιομηχανία. protothema.gr
Nick the Greek Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Μάλιστα χθές η εταιρεία ανακοίνωσε αποτελέσματα για τη χρονιά μέχρι τώρα που τη φέρνουν στα κόκκινα κατα περίπου 150 εκατομμύρια δολλάρια. Το σημαντικό όμως δεν είναι αυτό αλλά το ότι με το παραπάνω deal εξασφάλισε τα κεφάλαια που θα της επιτρέψουν να προχωρήσει το πρόγραμμα κατασκευών της και να ανταποκριθεί στα δάνειά της. Κι έχει ο Θεός διότι τους τελευταίους 6 μήνες η αγορά των container έχει πάρει τα πάνω της και οι περισσότερες εταιρείες έχουν κάνει θεαματική ανάκαμψη στα κέρδη τους με πιο εντυπωσιακά τα νούμερα των Maersk και CMA-CGM(που βρισκόταν -και βρίσκεται- στο χείλος του γκρεμού).
captain81 Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 Στα 57 πλοια ανερχεται ο στολος της DANAOS. Τελευταια προσθηκη το CMA CGM TANCREDI το οποιο ναυλωθηκε στους Γαλλους για 12 χρονια.
Cruise Europa Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Nα αναφέρουμε ότι ο ιδρυτής της Danaos Δημήτρης Κούστας, απεβίωσε πριν λίγες ημέρες σε ηλικία 86 ετών και η κηδεία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, σε στενό οικογενειακό κύκλο.
Nick the Greek Posted May 12, 2023 Posted May 12, 2023 Παραγγελιές για την εταιρεία, με 2 πλοία των 5,900 TEU να γίνονται firm orders στο Qingdao Yangfan Shipbuilding. Συμβατικό καύσιμο και παγοπόρος κλάση ΙΑ. Η παράδοση είναι για το 2025 και η τιμή υπολογίζεται ανάμεσα στα 60 και 63 εκατομμύρια δολλάρια για το κάθε κομμάτι. Ήδη η εταιρεία έχει κλείσει συμφωνίες με το DSIC Shanhaiguan Shipbuilding για 2 x 7,100 TEU με παράδοση 2024 και 4 x 7,200 TEU με τη Daehan. Τα τελευταία θα είναι έτοιμα για μεθανόλη και κόστισαν 93 εκατομμύρια δολλάρια το κομμάτι. Συνολικά λοιπόν η εταιρεία περιμένει 8 νεότευκτα αυτήν τη στιγμή ενώ διαχειρίζεται άλλα 68 πλοία. Τάδε έφη Tradewinds.
Nick the Greek Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 Άλλα 2 πλοία σε αυτά του DSIC, με προδιαγραφές για μελλοντική χρήση μεθανόλης παρήγγειλε η εταιρεία. Επίσης αγόρασε και 2 capesize κατασκευής 2010 και 2011.
Nick the Greek Posted June 5, 2024 Posted June 5, 2024 Για τους λάθος λόγους στην επικαιρότητα η εταιρεία, και ο λόγος είναι πως η AMSA επέβαλλε απαγόρευση απόπλου στο bulk carrier Peace (IMO 9568067) σαν αποτέλεσμα 20 παρατηρήσεων που επέφερε ο έλεγχος του πλοίου στις 31 Μαίου στο Newcastle. Πλεόν τούτου, το πλοίο έφαγε και τρίμηνη απαγόρευση εισόδου στα Αυστραλιανά λιμάνια. Είχε προηγηθεί στις αρχές Ιανουαρίου η πολυήμερη απαγόρευση που υπέστη το κοντεινεράδικο Suez Canal (IMO 9230311), αυτήν τη φορά στο Sydney. Οι Αυστραλοί της AMSA σε δηλώσεις τους χτυπάνε τα πλοία αλλύπητα και προειδοποιούν πως η επόμενή τους κίνηση θα είναι να απαγορεύσουν στα πλοία όλης της εταιρείας να πιάνουν Αυστραλία. Οι Αυστραλοί θα πώ εγώ είναι τρομερά υπερβολικοί σε σημείο σαδισμού. Από την άλλη όμως κάτι μου λέει πως εδώ, όταν έχουμε με 2 πλοία μέσα σε 6 μήνες, υπάρχει και φωτιά εκεί που φαίνεται ο καπνός. Και των δύο πλοίων η διαχείριση γίνεται εντός των τειχών της Δαναός.
CptAris Posted June 5, 2024 Posted June 5, 2024 Δεν είναι καθόλου υπερβολικοί οι Αυστραλοί. Το safety του πλοίου κοιτάνε και κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Και μακάρι να ήταν πολλά port state σαν αυτούς...
Nick the Greek Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Είναι υπερβολικοί, υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Κορυφαίο το πρόστιμο 45 χιλιάδων δολλαρίων σε ελληνικό πλοίο για την ύπαρξη βασιλικού σε γλάστρα στη γέφυρα, είδος φυτού που "απειλούσε τη χλωρίδα της Αυστραλίας". Τους δίνω όμως το ότι δεν κοιτάζουν να τα τσεπώσουν, γενικά είναι έντιμοι.
gtogias Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Άσχετο, αλλά αρκετά χρόνια πριν, φτάνοντας στην Αυστραλία με αεροπλάνο από εξωτερικό, έμπαιναν μέσα στην καμπίνα επιβατών και μας ψέκαζαν. Ανάλογο ψάξιμο ρίχνουν στις αποσκευές επιβατών για φυτά και τρόφιμα. Έχουν μια διαχρονική ψύχωση με το θέμα εισαγωγής φυτών, τροφίμων, ζώων και πάσης φύσης οργανικών ουσιών στη χώρα.
giorgosz Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Πάμε off topic λίγο. Ψεκασμός γίνεται σε πολλές πτήσεις από/ προς Αφρική αλλά αν δε κάνω λάθος αφορά κανονισμούς των εταιριών. Τώρα για έναν βασιλικό στη γέφυρα του πλοίου θεωρώ δύσκολη την εισαγωγή παρασίτων στην αυστραλιανή χλωρίδα. το πράγμα αλλάζει αν ο καπετάνιος που ξεμπαρκάρει στην Αυστραλία θέλει να τον πάρει μαζί του.
gtogias Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Αμ δεν ήταν από Αφρική. Πτήσεις από Ευρώπη, μεταξύ άλλων σε εταιρείες όπως η British Airways, η πάλαι ποτέ Ολυμπιακή, η Alitalia, κλπ κλπ κλπ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now