Earl Granville Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Το γκαράζ του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ είναι πλέον μικρό για την γραμμή και πολλές φορές το καλοκαίρι μόνο η Ιθάκη μπορεί σχεδόν να το κομπλετάρει. Επίσης το καλοκαίρι πολλές φορές στέλνουν από Κυλληνη φορτηγά και πουλμαν γιατί δεν τα χωράει το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. Γενικότερα θέλει πλέον μεγαλύτερο γκαράζ , ίσως ένα γκαράζ τύπου ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π, ή ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ να ήταν το ιδανικό. Η ταχύτητά των πλοίων όταν δουλεύουν ως κρουαζιεράδικα πάντα είναι χαμηλή.΄Δεν υπάρχει βιασύνη άλλωστε και πρέπει να γίνει "ζημιά" από τους πελάτες στα μπα, ντισκο και καζίνο από τους πελάτες. Οπότε δεν αποκλείεται να διατηρεί την ταχύτητά του στο ακέραιο. Βεβαίως είναι ένα πολύ καλό βαπόρι, για το οποίο έχει υπάρξει και στο παρελθόν ενδιαφέρον από ελληνικές εταιρείες αλλά στην περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε το ενδιαφέρον και ιδιαίτερα μιας μικρής και παραδοσιακής εταιρείας μέχρι να μετατραπεί σε αγορά απέχει πολλά επεισόδια.
yoryos Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 καλησπέρα, αν δείτε στο επίσημο site της http://www.tsugarukaikyo.co.jp/ η οποία είναι η νέα ονομασία της παλιάς εταιρίας και των δύο αδερφών, το πλοίο ξανα-αγοράστηκε και θα ονομάζεται BLUE DOLPHIN... οπότε δε θα το δούμε ποτέ εδω... δείτε επίσης και τη νέα φορεσιά του VENUS τα σπάει!
NHSOS XIOS Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 (edited) Οπως λεει ο yoryos το πλοιο εχει μετονομαστει σε BLUE DOLPHIN και μαζι με το αδερφο του κανουν την γραμμη Aomori-Hakodate/58μιλια. Εκεινο που με παραξενεψε ειναι το ξηλωμα που εφαγε το πλοιο για να επιστρεψει στην αρχικη του μορφη Δηλαδη ναυπηγειται ετσι,μετασκευαζεται σε μινι κρουαζιεροπλοιο και τελικα αποφασιζουν να το ξανακανουν οπως βγηκε απο τα ναυπηγεια Εκεινη η τζαμαρια που ειχε δηλαδη στην πλωρη,ηταν τελειως διακοσμητικη ενω εγω νομιζα οτι ειχαν φτιαξει σαλονι εσωτερικα Edited October 29, 2011 by NHSOS XIOS
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Aς δούμε και τον καλόγουστο βάπορα να κάνει...πάτρα-πισαετό σε όλα του είναι προσεγμένο, μέχρι και σκυλόσπιτα με βεράντα έχει, αλλά εκεί που σκίζει το Kεφαλληνία είναι στις καμπίνες. http://vimeo.com/35236503
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Πλέον λέγεται Blue Dolphin 2. Το πλοίο είναι κατασκευασμένο το 1994 με το όνομα Horus που διατήρησε μέχρι το 2007. Στη συνέχεια πήρε το όνομα Panstar Honey μέχρι το 2010, που πήρε το όνομα Blue Dolphin που το διατήρησε μέχρι το 2016.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2019 Posted June 7, 2019 Το Blue Dolphin 2 διατίθεται προς πώληση και φαίνεται ότι αυτή τη φορά θα φύγει από τα νερά της Ιαπωνίας.
Kostas18gr Posted June 9, 2019 Posted June 9, 2019 Από άρθρο σήμερα γνωστής Ναυτιλιακής σε σελίδας γράφετε οτι υπάρχει ελληνικό ενδιαφέρον και ότι αγοράστηκε.
kefalonia94 Posted June 9, 2019 Posted June 9, 2019 Η Levante δεν ψάχνει για 2 ακόμη πλοία; Ένα για Ιόνιο και ένα πια για Θεσσαλονίκη-Τουρκία αν πάρει το οκ; Λέτε να εννοούν αυτή ως υποψήφιο αγοραστή του συγκεκριμένου;
polmyt Posted June 9, 2019 Posted June 9, 2019 Μαλλον για Στεφανου χτυπαει η κουδουνα ,αλλα απο οσο ξερω υπηρχε απλα ενδιαφερον και δεν ειχε κλεισει κατι σιγουρα
Kostas18gr Posted June 9, 2019 Posted June 9, 2019 Μέσα στο άρθρο έχουν γράψει ότι από τι φαίνεται επιθεώρηθηκε και αγοράστηκε από ελληνική Ναυτιλιακή εταιρεία. Ένα απόσπασμα από το άρθρο : "φαίνεται πως βολιδοσκοπηθήκε, επιθεώρηθηκε και αγοράστηκε από ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία και σύντομα θα το δούμε στην χώρα μας, να μετασκευάζεται και να δρομολογείται στα ελληνικά νερά."
polmyt Posted June 9, 2019 Posted June 9, 2019 (edited) Παιδες οτι ξερω ειπα Η πληροφορια ειναι απο την προηγουμενη εβδομαδα και μιλαγε για Στεφανου.Τωρα αν εχει αλλαξει,αν με δουλευανε ή αν οι ακτοπλοοι εχουν αλλες πληροφοριες, δεν το ξερω Δεν εχω ιδεα καν ποια εταιρια εννοουν Edited June 9, 2019 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2019 Posted June 9, 2019 1 hour ago, Kostas18gr said: Μέσα στο άρθρο έχουν γράψει ότι από τι φαίνεται επιθεώρηθηκε και αγοράστηκε από ελληνική Ναυτιλιακή εταιρεία. Ο τίτλος του άρθρου λέει για Ελληνικό ενδιαφέρον για αγορά και στο κείμενο λένε ότι αγοράστηκε!! Οπότε τα συμπεράσματα δικά σας!!
Ssiap21 Posted September 13, 2019 Posted September 13, 2019 (edited) Σύμφωνα με το nautilia.gr υπάρχει ενδιαφέρον της Levante για το Blue Dolphin 2. Το πλοίο είναι κατασκευής 1994 από το Mitsubish Heavy Industries και δουλεύει στη γραμμή Aomori-Hakodate Edited September 13, 2019 by Ssiap21
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2019 Posted September 13, 2019 (edited) Μετά από 3 μήνες ανακάλυψαν ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την αγορά του Blue Dolphin 2 από την Ελλάδα!! Να προσθέσω ότι δεν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι μόνο από την Ελλάδα για το συγκεκριμένο πλοίο!!! 😎 Edited September 14, 2019 by Nick the Greek links
Takisg Posted September 17, 2019 Posted September 17, 2019 Τελικά έχει προχωρήσει η αγορα του πλοιου;
proud_ionian Posted October 20, 2019 Posted October 20, 2019 υπαρχει καμια εξελιξη με το μελλον του πλοιου; ειτε εντος ή εκτος της χωρας οπου θαλει η ελαια και ανθει η φαιδρα πορτοκαλεα
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 Το Blue Dolphin 2 συνεχίζει να ταξιδεύει στην Ιαπωνία
JohnR730 Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Το Blue Dolphin 2 σταμάτησε τα δρομολόγια του και μεταφέρθηκε στο λιμάνι Hakodate για να ελέγχεται από υποψήφιους αγοραστές.
nomikos Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 (edited) Οι οποίοι είναι; Edited May 29, 2020 by proud_ionian quote
Agaios Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Λέτε να έρθει στα μέρη μας ή για καμία Κορέα προορίζεται;
JohnR730 Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος,απλά το όποιος ενδιαφέρεται πηγαίνει για επιθεώρηση.
Annivas Posted June 2, 2020 Posted June 2, 2020 Το πλοιο πουλήθηκε γύρω στα 6,5 εκατ. $ και θα παραμείνει Ασία . Παροτι φιλολογικό η ακομη και έμπρακτο ενδιαφέρον είχαν δείξει σχεδόν οι μισές ελληνικές εταιρείες κατα το παρελθόν τελικά δεν μας ήρθε . Παρότι φαινομενικά είχε ολο το πακέτο για να έρθει στα μέρη μας (ιδανικό size για πολλές γραμμές, Mitsubishi ναυπηγεία , ομορφο design...) εντούτοις το οτι ήταν Μπαταριστο , non Solas και αμφίβολο αν θα μπορούσε να συμμορφωθεί με συνθήκη Στοκχολμης κι αν μπορούσε υπο ποιες προϋποθέσεις , αποτέλεσαν ανασταλτικούς παράγοντες για την μετουσίωση κάποιου Ελληνικού ενδιαφέροντος σε αγορά .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now