marioskef Posted April 11, 2024 Posted April 11, 2024 Και παει στην αλλη ακρη του Ατλαντικου για δεξαμενη;
George...f Posted April 11, 2024 Posted April 11, 2024 Δεξαμενή έκανε σχετικά πρόσφατα. Κάτι άλλο παίζει.
polmyt Posted April 12, 2024 Author Posted April 12, 2024 Απο οτι μαθαινω το πλοιο ειχε προγραμματισμενη δεξαμενη απο 5-26 Απριλιου.Προφανως εχει παει πισω το χρονοδιαγραμμα ,αλλα δεν νομιζω οτι θα εχουμε επαναπατρισμους ή καποιο αλλο σεναριο.
iord Posted April 18, 2024 Posted April 18, 2024 Επιστροφή σε ευρωπαϊκά νερά μετά από χρόνια, αυτή την στιγμή περνάει πάνω από Ταγγέρη με προορισμό Αλγεθιρας.
SAMAINA Posted April 18, 2024 Posted April 18, 2024 Και το οποίο έδεσε σε έναν (ανενεργό;) ντόκο στο λιμάνο του Algesiras. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται στις δορυφορικές φωτογραφίες.
iord Posted April 18, 2024 Posted April 18, 2024 (edited) Αν δεν κάνω λάθος έδεσε στον αντίστοιχο "Σκαραμαγκά" του Αλγεθιρας δίπλα από την δεξαμενή, με ότι και αν μπορεί να σημαίνει αυτό. Edited April 18, 2024 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted April 18, 2024 Posted April 18, 2024 Είναι δεμένο στο ναυπηγείο του Campamento, ελάχιστα πρίν τα σύνορα με το Γιβραλτάρ.
proud_ionian Posted May 12, 2024 Posted May 12, 2024 Το πλοίο δεξαμενίζεται ή απλά κάνει επισκευή. Οι φωτό μπερδεύουν. Στη desktop έκδοση, στο σημείο που έχει δέσει φαίνετα μία πλωτή δεξαμενή
Nick the Greek Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 On 4/11/2024 at 6:19 PM, kefalonia94 said: What they have said is that the ship is going for "repairs" but the KYDON had a dry dock recently in the Bahamas 🇧🇸 and then upon arriving in Puerto Rico she was detained without being able to operate. Εδώ μπορείτε να δείτε μια περίληψη των λόγων για τους οποίους κρατήθηκε το Κύδων από το USCG. Σε ελεύθερη μετάφραση, δύο ήταν οι αιτίες που οδήγησαν στην επιβολή απαγόρευσης απόπλου. Απ’ ότι φαίνεται και οι δύο έχουν να κάνουν με τα συστήματα πυρόσβεσης του πλοίου. Η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με διάφορα προβλήματα και παραλείψεις που διαπιστώθηκαν κατά τους ελέγχους. Η πρώτη, που στη μεγαλύτερη εικόνα μου φαίνεται και πιο σοβαρή, λέει βασικά πως το ISM τους είχε πάει περίπατο και το πλοίο είχε γενικά θέματα σχετικά με τη συντήρησή του και ειδικά με τα συστήματα πυρασφαλείας. Δυστυχώς δεν αναφέρεται η διάρκεια κράτησής του, η ημερομηνία κράτησής του πάντως ήταν 6 Μαρτίου 2024 στο San Juan του Puerto Rico. Υπενθυμίζω πως το πλοίο διαχειρίζεται τεχνικά η Attica από την Ελλάδα.
iord Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Πάνω από ένας μήνας έχει περάσει από τότε που το πλοίο έφτασε Αλγεθιρας, ενώ στο σάιτ της εταιρείας του τα δρομολόγια πήγαν πιο πίσω (πλέον Ιούλιο εμφανίζεται να γυρνάει Καραϊβική). Ξέρουμε καθόλου τι γίνεται με το πλοίο, τι προβλήματα η τι εργασίες κάνουν, και τι prospects υπάρχουν σχετικά με την επαναδραστηριοποίηση του;
proud_ionian Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Τι χαμπάρια από τον ξενιτεμένο; Έχει περάσει το δίμηνο, από τότε που έφτασε στη βαπορομάνα Ισπανία και δεν έχουμε νέα για το πότε θα επιστρέψει στη γραμμή του. Λίγο από Olympic Champion Superfast III θυμίζει η επισκευή του.
BS CHIOS Posted June 28, 2024 Posted June 28, 2024 Έφυγε χθες το πρωί από την Ισπανία, μετά από 2,5 μήνες παραμονής στο λιμάνι - επισκευαστική ζώνη του Campamento. Ως προορισμός φαίνεται το Santo Domingo, οπότε επιστρέφει στα γνωστά του μέρη.
shipgreeks Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 @fourtounakisπιστεύω ότι για να το πήραν το θέλουν για να το βάλουν Κρήτη ώστε να φύγει ο δεινόσαυρος.
iord Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 Το πλοίο δεν υπάρχει λόγος να το φέρουν πίσω Ελλάδα εφόσον το enterprise τους στην Καραϊβική πάει καλά. Έτσι και αλλιώς την διαχείριση αυτοί τις είχαν εξαρχής, απλά τώρα θα παίρνει το 100% των κερδών από την ναύλωση του και θα μπορεί να πάρει δάνεια πάνω του. Εφόσον δεν γύρισε φέτος δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια προοπτική επιστροφής σύντομα.
ss chania Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 (edited) Η μοναδική λυση για να μπει Κρήτη τωρα που μπορω να σκεφτω ειναι να γινει ανταλλαγη του δεινοσαυρου με αυτο.Αλλα σιγα μην το γυρισουν πισω,οποτε υπομονη μεχρι τα e-flexer,αγαπητοι συνταξιδιωτες της Κρήτης Edited August 3, 2024 by ss chania
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 Δεν γίνεται ανταλλαγή,νομίζω το ΚΡΗΤΗ ΙΙ εννοείς,εκεί είναι το Coast Guard κ δεν αστειεύεται
ss chania Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 (edited) Δεν εννουσα το Κρήτη 2 εννοουσα τον Βενιζέλο αλλα και αυτο θα ηταν μια ιδεα.Αλλα οπως ειπα...Σιγα μην το γυρισουν πισω.Αν ξαναταξιδεψει σε ελληνικά υδατα να μου τρυπήσετε τη μύτη Edited August 3, 2024 by ss chania
Superferry 2 Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 Για Ρόδο η Θεσσαλονίκη δεν θα ήταν ιδανικό? Ίσως για αντικατάσταση του Διαγόρα?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now