gtogias Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Να θυμηθούμε το θηρίο με τα χρώματα της ΝΕΛ στον Πειραιά σε μια φωτογραφία του Alex Duncan:
NHSOS XIOS Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 1η Αυγουστου του 1978 στο μεγαλο λιμανι χωρις σινιαλα στο πλαι και προεκτασεις στα deck της πρυμης.
antonis molos Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Να θυμηθούμε λοιπόν αυτό το όμορφο πλοίο, που είχα την τύχη να ταξιδεψω πρίν απο πολλά χρόνια για τη Χίο με το παπάκι μου, και στο οποίο μου έκανε εντύπωση το γκαράζ και η πληθώρα ξύλινων επενδύσεων σε όλους τους χώρους. Στην 3η φωτό δίπλα στον ανταγωνιστή της γραμμής Νησος Χίος. Ως ΝΗΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ στα τελευταία δρομολόγια της καριέρας του μπαίνει στο μεγάλο λιμάνι.
polmyt Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Να θυμηθουμε το δευτερο πλοιο της ΝΕΛ απο σκαναρισμενο slide.Ομορφο βαπορι αλλα παντα στη σκια του ΣΑΠΦΩ
miko mission Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Ωραια φωτο αλλα ηταν το τριτο πλοιο της ναυτιλιακης το δευτερο ηταν το Αριων το 1975
polmyt Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Άλλη μια φωτογραφια του πλοιου από slide.Η φωτογραφια είναι του 1997 και το βαπορι βρισκεται στη Ροδο Να προσθεσω αν δεν εχει ειπωθεί ότι το πλοιο επι ΝΕΛ δεν πρεπει να ειχε τουαλετα σε κάθε καμπινα και υπηρχαν μπανια στους διαδρομους των καμπινων
Nick the Greek Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 Έφτασε στο διαλυτήριο το καλοκαίρι του 2003 με το τελευταίο του όνομα να είναι το Veesham IX και σημαία Μογγολίας.
Nick the Greek Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Βλέπω και Σαπφώ, και Αρίωνα από τον @polmyt, αφού πιάσαμε τη ΝΕΛ, είναι γρουσουζά να λέιψει ο Όμηρος. Να τον δούμε λοιπόν όχι όμως με το επί ΝΕΛ όνομά του αλλά με το προηγούμενό του όνομα που ήταν Trelleborg. Προσέξτε πόσο έχει χτιστεί η πρύμη από τη ΝΕΛ, η δεύτερη γέφυρα έχει φύγει και φυσικά έχει φύγει και ο καταπέλτης ο οποίος τότε άνοιγε πρός τα πάνω σαν αχιβάδα. Προφανώς πρόκειται για κάρτα εποχής.
polmyt Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 (edited) Και απο την ιδια ακριβως γωνια σαν ΟΜΗΡΟΣ, οπου μπορουμε να δουμε και τις διαφορες που αναφερει ο @Nick the Greek Παρατηρηστε επισης τα φινιστρινια κατω απο το ζωναρι ,οπου φυσικα ηταν καμπινες επιβατων Edited April 15, 2020 by polmyt
Shippihs Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 (edited) Τόσο πρυμα είχε καμπινες? Το μηχανοστάσιο και τα αξονικα που βρίσκονται; Edited April 15, 2020 by Shippihs
nomikos Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Απο κατω στο κατωτερο καταστρωμα ειναι τα αξονικα ενω το μηχανοστασιο λογικα κατω απο τη τσιμινιερα εκει που δεν εχει φινιστρινια.
JohnR730 Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Εννοείς οι μηχανές ήταν πάνω από την ίσαλο?? Γίνεται αυτό??
miko mission Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Η τσιμινιερα ειναι αρκετα πιο πλωρα απο το μηχανοστασιο...το πλοιο ειναι αρκετα μελετημενο αισθητικα και σε σχεση με το αρχικο σχεδιο εχει πολλες πινελιες desing
kyr1 Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 6 hours ago, Nick the Greek said: Βλέπω και Σαπφώ, και Αρίωνα από τον @polmyt, αφού πιάσαμε τη ΝΕΛ, είναι γρουσουζά να λέιψει ο Όμηρος. Να τον δούμε λοιπόν όχι όμως με το επί ΝΕΛ όνομά του αλλά με το προηγούμενό του όνομα που ήταν Trelleborg. Προσέξτε πόσο έχει χτιστεί η πρύμη από τη ΝΕΛ, η δεύτερη γέφυρα έχει φύγει και φυσικά έχει φύγει και ο καταπέλτης ο οποίος τότε άνοιγε πρός τα πάνω σαν αχιβάδα. Προφανώς πρόκειται για κάρτα εποχής. Αυτή η 3/4 πρύμα είναι για μένα η καλύτερη όψη του βάπορα. Αναδεικνύεται απολύτως η αθλητική του φιγούρα, ειδικά έτσι άχτιστο όπως το βλέπουμε. Εξαιρετική φωτογραφία!👍 Ένα ή δυο ταξίδια έχω κάνει όλα κι όλα με το Όμηρος, κι αυτά ως παιδάκι. Θυμάμαι πάντως ότι σ'εκείνα τα ταξίδια ήταν πιο αργό από το Σαπφώ, ενω μου έχει μείνει χαρακτηριστική εικόνα να σκύβω (όσο εφτανα😄) απο τα πλαϊνά καταστρώματα και να βλέπω το πλοίο να γλυστρά στη θάλασσα. Τόσο αργά πηγαίναμε που μου φαινόταν να σέρνεται στην κυριολεξία και ήταν ακόμα οι εποχές πριν την αλλαγή των μηχανών του Σαπφώ. Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά θυμάμαι ότι κάναμε περίπου 15 ώρες για Λέσβο.
pavlos Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Και μια δική μου φωτογραφία στο θέμα ( στα τέλη της δεκαετίας του 80) με τον Όμηρο στην Ρόδο παρέα με το Ιαλυσσος. Διακρίνονται ακόμα η πλώρη του Ατλας καθώς και η πρύμνη μάλλον του La Palma
polmyt Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 (edited) Στη φωτο του @pavlos το ΟΜΗΡΟΣ εχει και την χαρακτηριστικη κλιση την οποια αν δεν κανω λαθος την ειχε μονιμα και οταν ταξιδευε 42 minutes ago, kyr1 said: Ένα ή δυο ταξίδια έχω κάνει όλα κι όλα με το Όμηρος, κι αυτά ως παιδάκι. Θυμάμαι πάντως ότι σ'εκείνα τα ταξίδια ήταν πιο αργό από το Σαπφώ, ενω μου έχει μείνει χαρακτηριστική εικόνα να σκύβω (όσο εφτανα😄) απο τα πλαϊνά καταστρώματα και να βλέπω το πλοίο να γλυστρά στη θάλασσα. Τόσο αργά πηγαίναμε που μου φαινόταν να σέρνεται στην κυριολεξία και ήταν ακόμα οι εποχές πριν την αλλαγή των μηχανών του Σαπφώ. Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά θυμάμαι ότι κάναμε περίπου 15 ώρες για Λέσβο. Εχω μια αισθηση οτι ηταν ελαφρως πιο γρηγορο το ΟΜΗΡΟΣ ,αλλα οχι τραγικα πραγματα Οι ωρες ταξιδιου ηταν πραγματι 15 ωρες για το δρομολογιο με ωραρια ειχαν 18.00 απο Πειραια, 4.00 στη Χιο με αναχωρηση 05.00 και αφιξη 9.00 στη Μυτιληνη Επιστροφη ηταν 16.00 απο Μυτιληνη,20.00 αφιξη στη Χιο με αναχωρηση 21.00 και αφιξη στον Πειραια στις 07.00 Τα ωραρια ηταν ιδια και για τα δυο πλοια Εχω την εντυπωση πως οταν αλλαξε μηχανες το ΣΑΠΦΩ, το ΟΜΗΡΟΣ ειχε ηδη πουληθει στην Salamis Lines Edited April 15, 2020 by polmyt
polmyt Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Σεπτεμβριος του 81 και το ΟΜΗΡΟΣ φτανει με καμαρι στη Ροδο.Οι αγκυρες φαινεται να εχουν ηδη κρεμασει,ετοιμες για φουνταρισμα Ο ηλιος δεν βοηθαει αλλα αυτη ειναι για μενα η γωνια που δειχνει το βαπορι ομορφοτερο
polmyt Posted November 11, 2021 Posted November 11, 2021 (edited) Στο βιντεακι του aylon μπορουμε να δουμε αλλο ενα εκπληκτικο στιγμιοτυπο Το ΟΜΗΡΟΣ μολις λιγους μηνες στην Ελλαδα και χωρις την τριηρη στη τσιμινιερα,δμενο μπροστα στο τελωνειο Edited November 11, 2021 by polmyt
Nick the Greek Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 On 12/27/2021 at 11:44 PM, Nick the Greek said: Ολόκληρη η αναχώρησή του σαν Sea Harmony II από του Ξαβέρη για Ρόδο, Λεμεσσό και Χάιφα. Φωτογράφος ο @stathis. Τω καιρώ εκείνω του Ξαβέρη ήταν η σταθερή προβλήτα αναχώρησης των πλοίων της γραμμής αυτής με διάφορα ευτράπελα και δυσάρεστα να συμβαίνουν μέχρι να πάρουν τα πλοία άδεια απόπλου από το Traffic. Ο λόγος φυσικά το ότι για την άπαρση των αγκυρών, έκλειναν ή τέλος πάντων εμπόδιζαν πολύ το στένεμα. Και τότε είχαμε στόλο βαποριών, όχι 5 αναχωρήσεις την ημέρα. Μετά το παραπάνω ο @stathis μας χαρίζει και τον Όμηρο στην ίδια θέση, σαν Νήσος Κύπρος φυσικά. Εδώ ειδικά βλέπει κανείς αυτό που έλεγα παραπάνω, το να πάρει άγκυρες επάνω ήταν μια χρονοβόρος διαδικασία, το Νήσος Κύπρος συγκεκριμένα έπαιρνε οτιδήποτε από 10 ως 15 λεπτά να τις μαζέψει. Μια άλλη λεπτομέρεια ίσως άξια λόγου είναι ένα (κάτι σαν)flap που είχε το πλοίο κάτω από τον καταπέλτη, φαίνεται σε αυτήν τη φωτογραφία, είναι το μπλέ κομματάκι κάτω από τον καταπέλτη. Ο συχνός παρατηρητής του πλοίου εκείνη την εποχή, χρησιμοποιούσε την απόσταση ανάμεσα στο flap και την επιφάνεια της θάλασσας για να πάρει μιαν ιδέα του πόσο φορτωμένο σε γκαράζ μπορεί να ήταν το πλοίο. Στις καλές ημέρες με γεμάτο το γκαράζ από φορτηγά, αυτό το κομμάτι ατσαλιού εφαπτόταν το νερό. Στην ίδια φωτογραφία μπορεί να ξεχωρίσει κανείς και το νεοαποκτηθέν τότε Ίον, που είναι δεμένο στην Ξυλεία.
polmyt Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Περιεργως δεν το ειχαμε δει με το "NEL LINES" στο πλαι Να το δουμε λοιπον μεσα, απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ ,δεμενο στον Άγιο Διονύση το 1991
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Το βαπόρι νηολογήθηκε στη Χίο προς ικανοποίηση των Χίων μετόχων της ΝΕΛ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now