Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Αξίζει να αναφερθεί ότι όταν χαιρετήσαμε μας απάντησαν με την σφυριχτρα του πλοίου . Πέρυσι που ταξίδεψα με το πλοίο θυμάμαι σε όλα τα λιμάνια το πλοίο σφύριζε (ο καπτα Μιχάλης Λιγνος, μας γύρισε στις παλιές καλές εποχές). Μια αρκετή δυνατή σφυρίχτρα για το μέγεθος του πλοίου. Άμα δείτε τη φωτογραφία της γεφύρας του Αρσινοη, ίσια που διακρίνεται ένα κόκκινος μοχλός (όπως τις βρύσες του κήπου), όπου το γυρναγες και έβγαζε τη δυνατό συρμό της σφυρίχτρας.
Earl Granville Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Η τύχη του πλοίου θα εξαρτηθεί από τον διαγωνισμό των άγονων γραμμών.Αν λάβει την άγονη το μέλλον προδιαγράφεται ευοίωνο είτε με τα σινιάλα της ΣΑΟΣ είτε με άλλα νεοεισελθόντα , ενώ αν δεν την λάβει τότε ο θεός κι η ψυχή του τι θα απογίνει.
LEFTERIS68 Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Χθες παρατηρήθηκε κινητικότητα στο πλοίο το οποίο εξακολουθεί να βρίσκετε στην Ίο.Νομίζω αν διακρίνω καλά από τόση απόσταση , ετοιμάζοντε να κατεβάσουν τα βαρελάκια του για να σταλούν στον Πειραιά...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Μήπως πήρε την άγονη γραμμή που κατέθεσε φάκελο?? Ενδιαφέρον για όλες τις γραμμές της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής εκδηλώθηκε στο χθεσινό διαγωνισμό. * Θήρα-Θηρασία-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιος: «Σαμοθράκη» με το «Αρσινόη» κατηγορία 4 για 12 χρόνια. Γιατί αλλιώς δεν εξηγείτε αυτή η κινητικότητα που μας ανέφερες Lefteris68
giorgosz Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Και αν την πήρε, την πήρε με τα σινιάλα της ΣΑΟΣ ή με άλλα όπως μας προειδέασες?
LEFTERIS68 Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Έχει ένα σύυυυυνεφο μπροστά και δεν βλέπω καλά.... Για βγάλε ένα πεντοχίλιαρο να διαλύσεις τον καπνό... Για να σοβαρευτούμε λοιπόν, αν με το καλό πάρει την γραμμή (ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο) με άλλα σινιάλα θα ταξιδέψει... Αυτός που ταν στην Ίο δεν άνηκε στην ΣΑΟΣ...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Αυτός ο κάλος κύριος που ήταν στην Ιό ενεργούσε για τον εαυτό του ή για λογαριασμό τρίτου:confused: Γιατί εάν διέσπασαν το ομιχλώδης τοπίο της Ίου, τα 100ευρω μου, αυτό που μπόρεσα να διακρίνω είναι ότι το πλοίο θα ξεκινήσει σίγουρα για άλλη εταιρεία που δεν είναι σίγουρα η ΣΑΟΣ (ισως πληρώνοντας κάποιο ενοίκιο)
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 αν με το καλό πάρει την γραμμή (ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο) με άλλα σινιάλα θα ταξιδέψει...Αυτό πώς μπορεί να γίνει? Αφού την αίτηση την υποβάλει μια συγκεκριμένη εταιρεία για ένα συγκεκριμένο πλοίο. Είναι δυνατόν να κερδίσει τον διαγωνισμό η ΣΑΟΣ και να ταξιδεύει το πλοίο πχ. με την Stena?Επίσης, είναι δυνατόν να πάρει η ΣΑΟΣ την γραμμή για 12 χρόνια...όπως ζητάει? ΥΓ Χμμμ...πόσα άραγε γράμματα να έχει το όνομα του "νεοεισελθόντος" εφοπλιστού...
Orestis Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Θήρα-Θηρασία-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιος: «Σαμοθράκη» με το «Αρσινόη» κατηγορία 4 για 12 χρόνια. Επίσης, είναι δυνατόν να πάρει η ΣΑΟΣ την γραμμή για 12 χρόνια...όπως ζητάει? Μην τα ξαναλέμε.... Κατηγορία 4: Πλοία που δεν πληρούν ττις απαιτήσεις της ηλικίας και της ταχύτητας των κατηγοριών 1 & 2 αλλά μέσα σε διάστημα 36 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, θα αντικατασταθούν με πλοίο που θα πληροί τουλάχιστον τα κριτήρια της κατηγορίας 2. Βέβαια η κατηγορία 4 έχει μία ακόμα δυσκολία: Θα πρέπει η εταιρεία να καταθέσει μεγάλου ύψους εγγυητική που θα καταπέσει σε περίπτωση μη αντικατάστασης του πλοίου. Για να δώσουν τέτοια εγγυητική οι τράπεζες θα πρέπει να έχουν απέναντι τους αξιόπιστο συνομιλητή.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Μα ακριβώς γι΄αυτό το λόγο και ρώτησα.. ΥΓ Παραμένουν άλλα 2 ερωτήματα...αναπάντητα.
LEFTERIS68 Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Στις δύσκολες εποχές που περνάμε και τα 100 ευρώ ευπρόσδεκτα είναι... Π100 θα σου στείλω με pm τον λογαρισμό μου για κατάθεση... Στις παραπάνω ερωτήσεις δεν έχω πολλά να προσθέσω για να σας φωτίσω λίγο.Το μόνο που ξέρω και μπορώ να πω είναι ότι οσυγκεκριμένος που βρέθηκε στην Ίο "δεν λέει και πολλά" σαν επιχειρηματίας.Ο άνθρωπος που τον έστειλε όμως μπορεί και να έχει την άνεση για υψηλές εγγυητικές και αλλαγή πλοίου.Μη φανταστείτε τον Βαρδινογιάννη (ασε που δεν τον θέλουμε αφου είμαστε βαμμένοι Ολυμπιακοί) αλλά κάτι κάνει. Επίσης δεν γνωρίζω πως θα γίνει η ναύλωση- ενοικίαση- αγορά του πλοίου, εννοώ νομικά.Πάντως λογικά θα το έχουν ψάξει...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Η εταιρεία προσπαθεί να εξοφλήσει όλα τα χρέη που έχει το Αρσινόη για περάσει το πλοίο στους ενδιαφερομένους ιδιοκτήτες καθαρό από χρέη
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 19, 2009 Posted May 19, 2009 Εκτός από το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ που δημιουργεί πρόβλημα στο λιμάνι της Καβάλας...έχουμε και το ΑΡΣΙΝΟΗ που δημιουργεί πρόβλημα στο λιμάνι της Ίου. Και μάλιστα οι Ιήτες απειλούν και με σκληρά μέτρα. Δεν το πιστεύω βέβαια, αλλά όπως και να το κάνεις πρόκειται για ένα μικρό λιμάνι των Κυκλάδων και δεν μπορεί ο καθένας να παρατάει εκεί το πλοίο του...
LEFTERIS68 Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Σα να πήρε το μάτι μου ότι το τράβαγε ένα ρυμουλκό σήμερα....
harryludens Posted May 31, 2009 Posted May 31, 2009 Σα να πήρε το μάτι μου ότι το τράβαγε ένα ρυμουλκό σήμερα.... Πού είναι το Αρσινόη ο,έω ? Πάντως στο λιμάνι της Ίου δεν είναι πλέον...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 Μετά από ...επισταμένες έρευνες , το πλοίο ανακαλύφθει τελικά στην περίφημη ντάνα της Ελευσίνας πλαγιοδετημένο στο STROFADES IV.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 Μετά την ...κατάληψη της θέσης του στην ντάνα της Ελευσίνας από το EUROPEAN EXPRESS, το ΑΡΣΙΝΟΗ μεταφέρθηκε στην άλλη πλευρά (άκρη) της ίδιας ντάνας.
nomikos Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 (edited) Είναι κρίμα να μένει το πλοίο παροπλισμένο.Θα μπορούσε να αγοραστεί από κάποια μικρή εταιρία όπως (ΑΝΕΣ,ΑΝΕ ΚΑΛ) και να εκμεταλευτεί με οποιονδήποτε τρόπο για τουλάχιστον μία πενταετία.Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι μπορεί να πάει για διάλυση ένα πλοίο του 1980.Εξάλλου σύμφωνα με την ιστορία των αρχαίων Ελλήνων η Αρσινόη είναι θεά και για πάντα αθάνατη. Edited February 21, 2010 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 αν ξεραμε και τι χρειαζεται απο εναρμονισεις (στοκχολμες, eurosolas, ακαυστα κλπ) θα μπορουσαμε να μαντεψουμε το μελλον του πιο ευκολα.
opelmanos Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 ]Όσον αφορά το πλοίο όπως και τα υπόλοιπα της Σάος,μην περιμένεις να ξαναταξιδέψουν . Για να φτιαχτεί το Αρσινόη έτσι όπως έχει γίνει θέλει πάρα πολύ χρήμα .Για να το πάρει κάποια μικρή εταιρεία και να του ρίξει μια περιουσία για να το στρώσει αποκλέιεται. Οι μηχανές του είναι σε μαύρο χάλι από τον πολύκαιρο παροπλισμό του. Πρέπει να προσαρμοστεί σε συνθήκες της Στοχκχολμης πράγμα εξίσου δαπανηρο. Οπότε σε αυτή την περίπτωση το σκράπ είναι μονόδρομος οπότε καλύτερα να γίνει παλιοσίδερα και όλα τα υπόλοιπα πλοία της εταιρείας διότι κανένας δεν πρόκειται να τα αγοράσει
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Το νοσταλγήσατε καθόλου το καραβάκι ??? Μετά από πολύ καιρό και δύο - τρεις αναχωρήσεις (δύο cargo ship και Domenico I), ξαναείδε "το φως του ήλιου", πάντα βέβαια στην ντάνα της ημιβυθισμένης δεξαμενής στην Ελευσίνα.
gtogias Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Κρίμα το καραβάκι. Στα χέρια οποιουδήποτε σοβαρού πλοιοκτήτη θα έκανε θραύση σε πολλές γραμμές του Αιγαίου, επιδοτούμενες και μη. Κρίμα να σαπίζει και να κυκλοφορούν ακόμη (και με επιδότηση παρακαλώ) τόσα χρέπια.
polmyt Posted June 7, 2011 Author Posted June 7, 2011 Κοντευει χρονος απο την τελευταια φορα που αναφερθηκαμε στο πλοιο.Καμια αξιοσημιωτη διαφορα δεν υπαρχει εκτος του οτι με τις αφιξοαναχωρησεις βαποριων απο την ντανα πλεον εχει αλλαξει πλευρα.Κατα αλλα σκουριες και τρεξιματα παντου.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ. ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ. ΤΟ ΑΡΣΙΝΟΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ; ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ SCRAP; ΘΑ ΕΠΑΝΑΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ...;;;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 .....ΤΟ ΑΡΣΙΝΟΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ; ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ SCRAP;.... Θα παραμένει .....μέχρι να πάει για scrap. Aπλά να υπενθυμήσω, ότι το πλοίο πριν ένα μήνα συμπλήρωσε τρία χρόνια ακινησίας, παροπλισμού και πλήρους εγκατάλειψης.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now