Orestis Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 (edited) Η ΑΝΕΚ ανέλαβε από τη στιγμή που αγόρασε το πακέτο των μετοχών, το ότι αποχώρησε την άνοιξη ο Στρίντζης, ήταν απλά το αποτέλεσμα των αλλαγών και όχι η αρχή τους. Το γεγονός πως υπήρχαν πληροφορίες πως το πλοίο μπορεί να έφευγε για δύο μήνες, δεν σημαίνει κάτι. Μπορεί απλά η HSW να έμενε εκτός από τα Χανιά για τους δύο χειμερινούς μήνες (όπως είχε τη δυνατότητα) ή να το αντικαθιστούσε κάποιο άλλο (πχ Νήσος Χίος που ήταν και το πρώτο συμβατικό πλοίο της εταιρείας που ξεκίνησε στα Χανιά). Edited November 30, 2011 by Orestis
proud_ionian Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Αναρρωτιεμαι αν τελικα θα καταφερει να γινει αποσβεση ποτε των χρηματων που δαπανηθηκαν. ίσως να είναι καλυτέρα για το πλοίο εάν έχει κάποια ναύλωση με κάποια σίγουρα λεφτά για 4-5 μήνες το χρόνο και το υπόλοιπο χρόνο να είναι δεμένο έτσι ώστε να μην είναι ζημιογόνο το χειμώνα για την εταιρεία του!!! η απορια ολων για το αριαδνη δεν ειναι πως θα γινει αποσβεση γιατι δενει το χειμωνα, αλλα πως θα φερει λεφτα στην εταιρεια ενα πλοιο που τα 4 και κατι χρονια που ειναι operational για την εταιρεια του εχει δουλεψει κατι μηνες και ολο το υπολοιπο διαστημα ηταν ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ με απροσδιοριστο και κατα πασα πιθανοτητα χαμηλο τιμημα η δικη μου απορια, ειδικα για το αριαδνη ειναι κατα ποσο ειχε γινει σωστος σχεδιασμος και μελετη (απο την προηγουμενη διοικηση) για το αν αυτο το πλοιο θα εβγαινε στα χανια ή απλα ηταν μια κινηση με βραχυπροθεσμο οριζοντα για να αυξηθει η αξια της εταιρειας και να πουληθει ακριβοτερα. επιμενω σε αυτο που ειπα και παραπανω, οτι στην ελλαδα μονο ως night ferry σε βενετια ή χανια ειχε ελπιδα να ειναι αποδοτικο
NHSOS XIOS Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Σχετικα παντως με τις συγκρισεις που καναμε για μετασκευη Ν.ΡΟΔΟΣ και ΑΡΙΑΔΝΗΣ θα ηθελα πω πως το σκεφτομαι εγω(με το φτωχο μου το μυαλο που λεει και ο Πανουτσος). Αν θυμαμαι καλα η HSW ειχε δηλωσει ετησια δρομολογηση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ στην γραμμη της Δωδεκανησου το 2010.Στη πορεια προεκυψε η μετασκευη του VOYAGER και η δρομολογηση του στο Πειραιας-Κως-Ροδος. Αν αντι να μετασκευασουν το ΡΟΔΟΣ ειχαν διαλεξει να προσθεσουν οσες καμπινες ηθελαν στην ΑΡΙΑΔΝΗ και λιγοτερα χρηματα θα ειχαν ξοδεψει αλλα και θα τους ειχε μεινει ενα πλοιο(μεχρι και σημερα)που θα μπορουσε να δουλεψει ανετα σε βραδυνα δρομολογια σε Χανια,Ηρακλειο,Αδριατικη. Εκεινο το καλοκαιρι θα μπορουσαν να ειχαν στειλει το VOYAGER οπως ηταν στην Algerie,εστω με μικροτερο ναυλο,να εκαναν το πειραμα στα Δωδεκανησα με την καμπινατη ΑΡΙΑΔΝΗ και αν δεν τους εβγαινε(οπως απο την αρχη ηξεραν )να τους εμενε τελικα ενα πλοιο που θα μπορουσαν τελικα να δουλεψουν σε 4-5 γραμμες του ομιλου. Με την 'πολιτικη' που ακολουθηθηκε,εχουν μεινει και τα 2 παροπλισμενα χωρις να υπαρχει φως στον οριζοντα καθως το καθενα ξεχωριστα εχει περιορισμους με βαση τις γραμμες που μπορει να αποδωσει και να φερει εσοδα στην εταιρια του.
samos Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 καλημερα μηπως ξερει καποιος το παροπλισμενο αριαδνη ποτε θα ναυλωθεί......
samos Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 (edited) στο περαΜα ειναι ακοΜα παροπλισΜενο το αριαδνη??? Edited January 24, 2012 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Tο πλοίο είναι όντως στο πέραμα και ξεχειμωνιάζει!!
Panagia Ekatontapiliani Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Σε λίγο καιρό θα έρθουν οι εκπρόσωποι της Algerie Ferries για να ξαναδούν το πλοίο εάν θα ναυλωθεί και αυτό το καλοκαίρι
margaritis24 Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 (edited) Ας το δουμε σε παλιες μεγαλες στιγμες 3 χρονια πισω http://www.youtube.com/watch?v=5M-vMSm_-3E Edited February 29, 2012 by margaritis24
oceanus Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ . . . Τι μανουβρα ηταν αυτη απο τον βαποραρο που δεν του εξηγουμαστε και τοσο καλα?
γιωργης Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Λετε τωρα που οπως ακουγετε αναλαμβανη ο ιταλος να το ξαναδουμε στα νερα τα δικα μας η της ανδριατικης ??? Ειναι κριμα παντος να το χαιροντε οι αλγερινοι
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Αυτο εχει καλυτερη τυχη απο το αδερφο του και συνεχιζει τα ταξιδια στην γραμμη του(με ταχυτητες 22-23μιλια). Το Αριάδνη γενικά δεν είχε πολύ τύχη!! Είτε στην Ιαπωνία είτε στην Ελλάδα δεν δούλεψε πουθενά συνεχώς
margaritis24 Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 οταν εφαγε το Αριαδνη την προπελα και κοντεψε να καψει το πρυμνιο προπελακι στη Χιο στο πρωτο ταξιδι. Πολλοι λιγοι το εμαθαν τοτε αλλα ας μην βγουμε off topic. Εχει το ΑΡΙΑΝΔΗ πρυμνιο προπελακι????
Neptune Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Εχεις μια κιτρινη καρτα γιατι εισαι απο τους μεγαλυτερους θαυμαστες του βαποριου και δεν επιτρεπεται να μην τα ξερεις αυτα....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Το πρυμνιό προπελακι είναι πάνω σε μια ηλεκτρομηχανή ενώ τα πλωρια εάν δεν κάνω λάθος είναι πάνω σε shaft στις κύριες μηχανές. Για αυτό οι μηχανικοί του πλοίου γκρινιάζουν όταν οι πλοίαρχοι του πλοίου το χρησιμοποιούν εκτεταμένος και σε μεγίστη ισχύ το πρυμνιό προπελακι, ενώ οι καιρικές συνθήκες αλλά και οι λιμενικές υποδομές δεν το απαιτούν!!!
Nikos_Chania Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 ενώ οι καιρικές συνθήκες αλλά και οι λιμενικές υποδομές δεν το απαιτούν!!! Δεν παίζει ρόλο ο καιρός. Εάν το κρίνει απαραίτητο ο πλοίαρχος να το χρησιμοποιήσει ακόμα και λάδι να είναι η θάλασσα, θα το χρησιμοποιήσει, ας φωνάζει όποιος θέλει. Κατά την γνώμη μου κιόλας θα πρέπει να είναι πάντα standby.
margaritis24 Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 γενικα οι μηχανικοι φωναζουν για να μην ζοριζουν τις μηχανες οι cpt
kretanraki Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 ειδα το πλοιο χτες 3/4 στο περαμα με αλλα συνιαλα στην τσιμινιερα ξερει κανεις τις εξελιξεις του;
George Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 Απλά δεν τα άλλαξε καθόλου από τη μέρα που επέστρεψε
proud_ionian Posted April 8, 2012 Posted April 8, 2012 απο οτι κυκλοφορει στους συνδεσμους της Παναχαϊκης, παροτι εχουν υπαρξει επαφες, ακομη δεν εχει οριστικοποιηθει το deal. η algerie βεβαια το εχει στο site της και στη list του on line booking αλλα μπορει απλα να εχει ξεμεινει απο περσυ.
polmyt Posted April 9, 2012 Author Posted April 9, 2012 (edited) Οι δικες μου πληροφοριες μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα λεγανε οτι ειμαστε σε πολυ καλο δρομο οσο αναφορα τη ναυλωση και οτι υπαρχουν πολλες πιθανοτητες το πλοιο να ναυλωθει και φετος.. Edited April 9, 2012 by polmyt
margaritis24 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 λόγω αβαριών των πλοίων του στο Πέραμα, ματαιώθηκε για τις προσεχείς ημέρες η συναντηση των κυριων που είχα αναφέρει! (αλήθεια απο κανέναν φωτογραφίες απο Ελ. Βενιζέλο-Αριάδνη μετά το ''καυγαδάκι'' που είχαν, δεν έχουμε?) ψιλοπραγματα,εγω νομιζα πως θα της ειχε βαλει ολη την βαρδιολα μεσα
margaritis24 Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 τετοιες μερες περσυ ετοιμαζοτανε κ κατα της 15 Μαιου την εκανε...σημερα το πρωι παρεμενε σβηστη κ σιωπηλη χωρις να κινειται τιποτα! λετε να ακυρωθηκε η ναυλωση???
Cruise Europa Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 Το πλοίο θα αποπλεύσει,αλλά με καθυστέρηση σε σχέση με πέρσυ!
NHSOS XIOS Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 25/6 φαινεται πρωτο δρομολογιο στο site της Algerie ενω εχει βγει ανακοινωση για αλλαγες στα πλανα του Μαιου,μαλλον επειδη 'λειπει' η ΑΡΙΑΔΝΗ σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now