proud_ionian Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Προσωπικά πιστεύω ότι το κόκκινο θα έπρεπε να "κοπεί" λίγο πιο ψηλά. Στο κάτω μέρος της σημερινής θέσης του ονόματος ας πούμε. Εννοείται ότι το όνομα θα πρέπει να γραφτεί λευκό μέσα στο κόκκινο και ναι, πρέπει να αλλάξει όνομα. Όσο παράδοξο και αν είναι να δούμε 27χρονο superfast made in japan, από τη στιγμή που γίνεται το βήμα, ας γίνει σωστά και να ακολουθηθεί η ονοματολογία του brand.
SAMAINA Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Συμφωνώ οτι από την στιγμή που το brand name είναι Superfast πρέπει να αλλάξει το όνομα. Αλλά επίσης πιστεύω οτι δεν έπρεπε να αλλάξει brand. Δεν ταιριάζει σε Γιαπωνέζικο μετασκευασμένο πρώτον, ηλικιακα δεύτερον και από ταχύτητες τρίτον. Δεν γίνεται με 22 υπηρεσιακή να είσαι Superfast. Χώρια που τώρα θα είναι ασύμβατο να δρομολογηθεί στο Αιγαίο έστω ως σκάντζα, πράγμα που με την νυν συνθεση του στόλου του ομίλου αναγκαστικά θα γίνεται. Επιπλέον ότι μένει πια με το σινιάλο Hellenic (ταχύπλοα και ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ- ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ) είναι σαν μερίδες υπολοίπων, ότι απέμεινε από την κραταιά, το όνομα της οποίας μάλλον απεχθάνονται στον όμιλο. Ας τα κάνουν BLUE STAR και αυτά, να τελειώνουμε
Annivas Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 (edited) Προσωπική μου άποψη είναι ότι το βαπόρι δεν είναι άσχημο ντυμένο στα κόκκινα. Αν τοπ μάτι συνηθίσει την νέα φορεσιά μπορεί να αρέσει σε πολλούς. Εδώ έχουμε μια καθαρή επικράτηση της εμπορικής πολιτικής έναντι του συμβολισμού. Ο όμιλος ενόψη του νέου σινιάλου που βάζει κάτω από την στέγη της, πιθανότατα επιχειρεί (και καλά κάνει) ένα νέο σχεδιασμό , με τα brand να δουλεύουν εκεί που έχουν περισσότερη δημοφιλία και εμπορικότητα. ΑΝΕΚ στην Κρήτη , Superfast στην Αδριατική , Blue Star Ferries στο Αιγαίο και Hellenic Seaways ταχύπλοα + ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ & ΡΟΔΟΣ , τα οποία κι αυτά ουδείς μπορεί να προδικάσει το μέλλον των σινιάλων τους. Όλα αυτά είναι καλά και σωστά για την εμπορική πολιτική η οποία πρέπει να απευθύνεται στις μάζες και στο γενικό σύνολο. Για εμάς όμως, την μικρή κοινότητα των καραβολατρών και ίσως κάποιους μεμονωμένους , το brand Superfast από την γέννησή του , συμβόλιζε την αλλαγή, την νέα τεχνολογία, την ταχύτητα, την καινοτομία ,τα νεότευκτα πλοία...οπότε η συνέχειά του με το Αριαδνη στα κόκκινα είναι ένα οξύμωρο γεγονός. Όσο καλό πλοίο και να είναι το ΑΡΙΑΔΝΗ (που είναι ένα καλό πλοίο) δεν μπορεί να έχει τους προαναφερόμενους συμβολισμούς. Edited December 1, 2023 by Annivas
basilis89 Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Καλύτερο θα ήταν να έκαναν κάποιο από τα μεγάλα blue star superfast.. Και ταχύτητα έχουν και ηλικιακά νεότερα ειναι και ταιριάζουν στην superfast..
mpolo Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Απο φωτο στο facebook φαινεται πως έβαψαν και τα περιγράμματα στα φινιστρινια σε γκρι χρώμα Απο οτι φαίνεται το πλοιο απο εδω και στο εξής θα περναει τον περισσότερο καιρο στην Αδριατική ειτε για σκατζες στα υπόλοιπα του ομίλου ειτε σε έξτρα δρομολόγια το καλοκαιρι. Το πιο λογικο λοιπόν ηταν να αλλαξει σινιαλα. Περισσότερες πιθανότητες έδινα βεβαια να βαλει σινιαλα της ανεκ που ειναι εξίσου γνωστη δε αυτην την αγορα παρα της σουπερφαστ. Απο εκει και περα βλεπω ενα περίεργο κλίμα οχι μονο εδω μεσα αλλα και σε σχόλια στο fb. Η Αριάδνη μεχρι χθες με τα σινιαλα της hellenic ηταν ο βαπορας με την πλωρακλα που ειχε ταχύτητα γκαράζ ομορφια και ενα άψογο ξενοδοχειακό και έβαζε κάτω ολα τα πλοία της ακτοπλοΐας και σημερα δεν του αξίζουν τα σινιαλα της σουπεραφατ γιατι ειναι γιαπωνέζικο μετασκευασμενο του 1996.
SAMAINA Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Δεν βλέπω κανενα "περίεργο κλίμα" φίλε μου. Ατομικές απόψεις καραβολατρών υπάρχουν. Σε άλλους αρέσουν οι επιλογές της ΑΤΤΙΚΑ, σε άλλους όχι. Το "κλίμα" προυποθέτει ότι κάποιος υπάρχει που το καλλιεργεί, είτε προς την μια κατεύθυνση, είτε προς την άλλη. Ούτε έβγαλε κανένας άχρηστο το βαπόρι. Απλά δεν κολλάει απο πλευράς επιδόσεων με τα άλλα που υπάρχουν ήδη ως ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, αλλά και τα ΦΟΣΣΕΝ που θα γίνουν (;) κόκκινα. Η Αδριατική δεν είναι ένα ενιαίο πράγμα. Υπάρχει η Ανκόνα, η Βενετία αλλά υπάρχει και το Μπάρι. Κάθε προορισμός απαιτεί διαφορετικά πράγματα. Σε αυτό πρέπει να χτίσεις, απλά γιατί εκει δεν είναι Αιγαίο που παίζεις μόνος σου μπάλα. Υπάρχει και ο Γκριμάλντι. Από την στιγμή που έχεις ΑΝΕΚ και εκεί, με σχετικά καλό "πρόσωπο", δεν καταλαβαίνω γιατί το "πετάς" και το περιορίζεις μόνο στην Κρήτη. Θα συμφωνήσω οτι αν έπρεπε να αλλάξει σώνει και καλά κάποιο, αυτό θα ήταν κάποιο, η και τα 2 από τα μεγάλα μπλου. ΥΓ. Αν οι διαχειριστές κρίνουν οτι πρέπει να πάμε σε άλλο τόπικ, παρακαλώ να μετακινήσουν το ποστ.
proud_ionian Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 1 hour ago, SAMAINA said: Θα συμφωνήσω οτι αν έπρεπε να αλλάξει σώνει και καλά κάποιο, αυτό θα ήταν κάποιο, η και τα 2 από τα μεγάλα μπλου. Τα άλλα όλα έχουν κάποιο ρολο και έχουν καθιερωθεί στις γραμμές τους. Το Αριάδνη φαίνεται ότι στην Αδριατική κόλλησε περισσότερο.
polmyt Posted December 1, 2023 Author Posted December 1, 2023 Εντωμεταξυ απο τις φωτο που εχω δει στο face μοιαζει αρκετα με τα χρωματα που ειχε οταν μας ειχε πρωτοερθει
Strofalos Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 10 minutes ago, proud_ionian said: Το Αριάδνη φαίνεται ότι στην Αδριατική κόλλησε περισσότερο Πότε πρόλαβε και κόλλησε? Αν κόλλησε αυτό το πλοίο κάπου, αυτό ήταν σε Χίο-Μυτιλήνη. Και αγαπήθηκε, και εξυπηρέτησε, και έβγαζε χρήματα από γκαράζ-σαλόνια-καμπίνες σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο, και, και, και... Εν ολίγοις, θέλει ψώμια ακόμα στην Αδριατική για να κολλήσει. Βασικά, η Αδριατική θέλει γκαράζ. Για Μπάρι, θεωρώ πως καλύτερα ταίριαζε το Ρόδος παρά η Αριάδνη. Η καλύτερη εξέλιξη για το πλοίο θα ήταν να άσπριζε και να κατηφόριζε Χανιά παρέα με το Έλυρος ή να ξαναγυρνούσε Χίο-Μυτιλήνη αλλά φευ...
giorgos_249 Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Η αλήθεια είναι ότι αυτό το πλοίο έχει σαλόνια, ελικτικές ικανότητες και ταχύτητα που είναι για Αιγαίο. Αντίθετα το Σάμος πχ ίσως είναι καλύτερο για Αδριατική (αν εξαιρέσει κανείς την ταχύτητα που του λείπει).
iord Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 (edited) Πέρα από την ταχύτητα το Σάμος έχει λιγότερα κρεβάτια από το Αριάδνη. Το Αριάδνη όταν ήρθε στην Ελλάδα μετασκευάστηκε με βάση τα δεδομένα της Κρήτης. Λόγω μεγέθους και ταχύτητας κόλλησε και στις προδιαγραφές της αδριατικής σαν συμπληρωματικό πλοίο. Edited December 1, 2023 by polmyt quote
Ferry Himuka Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Φαίνεται τουλάχιστον να κρατάει το όνομα του.
olympic champion anek Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 10 hours ago, Strofalos said: Πότε πρόλαβε και κόλλησε? Αν κόλλησε αυτό το πλοίο κάπου, αυτό ήταν σε Χίο-Μυτιλήνη. Και αγαπήθηκε, και εξυπηρέτησε, και έβγαζε χρήματα από γκαράζ-σαλόνια-καμπίνες σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο, και, και, και... Εν ολίγοις, θέλει ψώμια ακόμα στην Αδριατική για να κολλήσει. Βασικά, η Αδριατική θέλει γκαράζ. Για Μπάρι, θεωρώ πως καλύτερα ταίριαζε το Ρόδος παρά η Αριάδνη. Η καλύτερη εξέλιξη για το πλοίο θα ήταν να άσπριζε και να κατηφόριζε Χανιά παρέα με το Έλυρος ή να ξαναγυρνούσε Χίο-Μυτιλήνη αλλά φευ... Έλυρος-Αριάδνη θα ήταν φοβερό δίδυμο στα Χανιά.
HIGHSPEED 6 Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Μην εκπλαγείτε αν δείτε να σηκώνει την υπηρεσιακή του ταχύτητα! Φετος το καλοκαίρι 25αριζε κάποιες ημέρες.. το οτι γενικά δεν το άνοιγαν μη νομίζουμε οτι δε διαθέτει ταχύτητα.. οταν ήρθε ως Αριάδνη στη HSW το έδιναν με 26 υπηρεσιακή και μέγιστη 27,5
pilot Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 20 hours ago, giorgos_249 said: Η αλήθεια είναι ότι αυτό το πλοίο έχει σαλόνια, ελικτικές ικανότητες και ταχύτητα που είναι για Αιγαίο. Αντίθετα το Σάμος πχ ίσως είναι καλύτερο για Αδριατική (αν εξαιρέσει κανείς την ταχύτητα που του λείπει). Θα συμφωνήσω απόλυτο πως έτσι όπως είναι "δομημένοι" οι χώροι του, συν οι ελικτικες του, το κάνουν πιο ιδανικό για γραμμές του Αιγαίου. Επί χρόνια σε Χιο- Μυτιλήνη είχε καθιερωθεί, δύο καλοκαίρια στα Δωδεκάνησα (2021, 2022) κανένα παράπονο. Τώρα αν η εταιρεία του για χρόνια το ναυλωνε για να έχει ζεστό χρήμα, ετερον, εκάτερον. Τώρα για μόνιμη δρομολόγηση Αδριατική, ειλικρινά δεν ξέρω. Προφανώς κάτι θα έχουν υπολογίσει (ίσως σκέφτονται μακροπροθεσμα να μη συνεχίσει ο Αστεριών?)Μακάρι πάντως το όνομα να μην αλλάξει
margaritis24 Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Μεχρι να γινουν οι εργασιες των scrubbers στα chamoion,spirit κ οι ακινησιες των superfast θα μεινει Ιταλια
proud_ionian Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Και μετά ως έβδομο πλοίο για το καλοκαίρι Ελικτικές ικανότητες; Συζητήσιμο και αυτό
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Σε σύγκριση με τους υπόλοιπους Ιάπωνες δεινοσαύρους όλοι λένε ότι έχει καλύτερες ελικτικες ικανότητες
proud_ionian Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Α οκ. Γιατί σε σύγκριση με πολλά από τα πλοία με τα οποία "συνταξίδεψε" σε πολλές γραμμές του Αιγαίου υστερεί.
SQE Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Πάντως πρίν την μετασκευή υπηρεσιακή είχε 24,9 kts , λογικά μετά την προσθήκη των βαρών θα έχει πέσει 1 κόμβο σίγουρα.
George...f Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Στα Χανιά πάντως τον πρώτο καιρό 25αριζε, όποτε θεωρώ πως στην Αδριατικη αν και εφόσον χρειαστεί θα το βλέπουμε με 24-24,5.
margaritis24 Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Με το νεο φορο για τη ρυπανση απο τα καυσαερια απο 1/1/24 ολα κομενα θα πηγαινουν στην Αδριατικη κ θα γυρισουμε παλι στις 24 ωρες ταξιδι
MILTIADIS Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Αναμενομενο και αυτο. Σε καθε περιπτωση το πλοιο μαλλον πως παει πανω για να κλεινει τρυπες και να περιοριστει το μπαχαλο των τροποποιησεων των τροποποιημενων δρομολογιων που βλεπουμε τα τελευταια χρονια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now