Nikos_Chania Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 On 4/21/2021 at 7:27 PM, margaritis24 said: Το μειονεκτημα προς το παρον ειναι οτι δε δουλευει το καταμπαρο κ τα ι.χ. τα βαζει στα κυριως γκαραζ Expand Για ποιο λογο δε δουλεύει το καταμπαρο;
margaritis24 Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Το λογο δε τον ρωτησα αλλα γυρισε με βλαβη απο τα ξενα
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Το καταμπαρο δουλεύει μια χαρά και εκεί πάνε τα ΙΧ της Ρόδου σίγουρα. Απλως το καταμπαρο γκαράζ του Αριάδνη είναι αρκετά πλώρα, οπότε εάν δουλέψει άλλο προορισμό στο καταμπαρο, τότε πολύ πιθανόν να μείνουν τα ΙΧ γιατί θα υπάρχουν φορτηγά της Ρόδου από πάνω του. Εκτός εάν μπορεί να κάνει ειδική φόρτωση και βάλει φορτηγά για άλλους προορισμούς στη γραμμή που οδηγεί στο καταμπαρο γκαράζ, για να δουλέψει και τη Κω στο καταμπαρο.
Rhodes78 Posted April 27, 2021 Posted April 27, 2021 Παρατήρησα ότι εν τέλει, δεν σταμάτησε χτες όπως προβλεπόταν, αλλά έκανε κανονικά το χτεσινό δρομολόγιο για Ρόδο, (με αναχώρηση 19.00, -την αντίστοιχη δηλαδή του BLUE STAR 2-όπως προφανώς θα κάνει και την επιστροφή σήμερα από Ρόδο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2021 Posted April 27, 2021 Ναι γιατί δεν ήταν έτοιμο ακόμα το Blue Star 2
Nikos_Chania Posted April 27, 2021 Posted April 27, 2021 On 4/21/2021 at 10:55 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το καταμπαρο δουλεύει μια χαρά και εκεί πάνε τα ΙΧ της Ρόδου σίγουρα. Απλως το καταμπαρο γκαράζ του Αριάδνη είναι αρκετά πλώρα, οπότε εάν δουλέψει άλλο προορισμό στο καταμπαρο, τότε πολύ πιθανόν να μείνουν τα ΙΧ γιατί θα υπάρχουν φορτηγά της Ρόδου από πάνω του. Εκτός εάν μπορεί να κάνει ειδική φόρτωση και βάλει φορτηγά για άλλους προορισμούς στη γραμμή που οδηγεί στο καταμπαρο γκαράζ, για να δουλέψει και τη Κω στο καταμπαρο. Expand Στα 190 μετρα που ειναι το βαπορι, η γραμμη φορτωσης αντε να ειναι 160 μετρα απο τον καταπελτη ως την καταπακτη. Δηλαδη 13 με 14 καρότσες. Θελουν να μας πουν οτι δεν κατεβαίνουν τοσες καρότσες σε Συρο, Πατμο, Λερο και Κω; Περίεργο!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2021 Posted April 27, 2021 Καταρχάς το καπάκι του κατάμπαρου κοιτάει προς τη πλώρη, οπότε χρειάζεται δυο γραμμές φόρτωσης να έχει κενές. Επιπλέον η γραμμή του κορμού των Δωδεκανήσων δεν έχει μόνο ένα λιμάνι και τα φορτηγά δεν είναι όλα στην ώρα τους. Οπότε μέχρι τελευταία στιγμή έρχονται φορτηγά για τη Ρόδο (συν τις αναμονές που βάζουν). Επίσης η πλατεία μπροστά από το καταπέλτη δεν μπορεί να έχει άλλους προορισμούς και μην ξεχνάς ότι μπορεί στα νησιά να πρέπει να βάλει αμάξια ή φορτηγά για τελικό προορισμό οπότε πρέπει να έχεις κάνει ανάλογη φόρτωση για τη διευκόλυνση της. Επίσης οι οδηγοί ΙΧ θα γκρινιάζουν εάν χρειαστεί να περιμένουν να βγουν όλα τα φορτηγά από τη γραμμή διπλα και πάνω από το κατάμπαρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2021 Posted April 28, 2021 Το Αριάδνη ολοκλήρωσε σήμερα τα δρομολόγια του στα Δωδεκάνησα και μεθόρμισε στο Πέραμα, για το νέο δέσιμο του μέχρι το τέλος Μαΐου.
George...f Posted April 28, 2021 Posted April 28, 2021 Για να δούμε αν θα ολοκληρωθεί σωστά το βάψιμο στη ρίγα στα καταστρώματα με τις βάρκες και στον πρυμνιο πλαϊνό καταπέλτη.
Nick the Greek Posted June 2, 2021 Posted June 2, 2021 Ήρθε η ώρα του Γιάννη Βαλαώρα, μεθορμεί στο τρίω ντόκ αυτήν τη στιγμή η Αριάδνη. Και μάλιστα έδεσε και με μανούβρα ακριβείας από τον Στέλιο Καρβέλη, πρέπει να γύρισε η πλώρη του σε απόσταση αναπνοής από το Mein Schiff 5 που βρίσκεται δεμένο στην Ξυλεία. Η δεξιά άγκυρα έγινε φούντο στο ύψος του κεφαλιού του ντόκ 3 και πολύ κοντά στην πλώρη του Mein Schiff 5, πρέπει να έχουν φύγει αρκετά κλειδιά.
Nick the Greek Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Αραχτή στον ακάλυπτο η Αριάδνη τις τελευταίες μέρες, τρόπος του λέγειν βέβαια γιατί σίγουρα εσωτερικά γίνονται ετοιμασίες οπωσδήποτε. Άπλωσε και τον πλευρικό καταπέλτη, να την δούμε εδώ στο ντόκ 3.
George...f Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Του οποίου καταπέλτη το λευκό κούτελο βάφτηκε πλέον. Με το καλό και οι λωρίδες στα πλαϊνά καταστρώματα με τις λέμβους.
pilot Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 (edited) Γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στις δικλινες καμπίνες Α22, Α42, και ΑΒ42 που αναφέρει το σύστημα κρατήσεων στην επιλογή καμπίνας? Edited June 7, 2021 by pilot
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Η Α22 λογικά είναι η δίκλινη εξωτερική καμπίνα, Α42 είναι η τετρακλινη εξωτερική καμπίνα και ΑΒ42 είναι η τετρακλινη εσωτερική καμπίνα
Stratos Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Σχεδον 200 μετρα και εχει πλεον πολυ μικροτερη τσιμινιερα απο το Μυκονος..! Εδω θα ηταν πιο αρμονικη μια αυξηση του μεγεθους της.. (Αλλα καλυτερα vα μεινει ως εχει, οπως και Χιος, BS 1,2)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Σήμερα το Αριάδνη επιστρέφει στα δρομολόγια του στα Δωδεκάνησα και θα είναι η πρώτη φορά που θα προσεγγίσει στη Σαντορίνη, στην Ανάφη και στη Σύμη. Στην Ανάφη θα είναι το μεγαλύτερο πλοίο που θα έχει προσεγγίσει στο λιμάνι της Ανάφης, ουσιαστικά το Αριάδνη αντικαθιστά για τρία επιδοτούμενα δρομολόγια το Blue Star Patmos. On 6/7/2021 at 4:44 PM, Nick the Greek said: Αραχτή στον ακάλυπτο η Αριάδνη τις τελευταίες μέρες, τρόπος του λέγειν βέβαια γιατί σίγουρα εσωτερικά γίνονται ετοιμασίες οπωσδήποτε. Expand Σίγουρα άλλαξαν τη μοκέτα στο Mykonos Lounge (τα αεροπορικά καθίσματα της Α’ θέσης), οπου έβαλαν γκρι μοκέτα.
nomikos Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Και το ερώτημα είναι αν τα βάθη στην Ανάφη επιτρέπουν τη προσέγγιση του Αριάδνη.Γιατί τα βάθη κυμαίνονται από 7-8 μέτρα.Αν προσεγγίσει θα προσεγγίσει πολύ οριακά δεδομένου ότι θα έχει και μεγάλο βύθισμα λόγω του γεμάτου γκαράζ για τα Δωδεκάνησα. Όντως θα είναι η πρώτη του προσέγγιση στη Σαντορίνη.
basilis89 Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Φίλε νομικε αναμένουμε φωτογραφίες από Τ νησί σου..
gtogias Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Το Αριάδνη μπαινόβγαινε στη Χίο που τα βυθίσματα ήταν πάντα μικρά και είναι και στρούγκα. Και θα έχει πρόβλημα στην Ανάφη που είναι ανοικτό πέλαγος?
nomikos Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 (edited) Για βάθη μίλησα.Στη Χίο τα βάθη είναι μεγαλύτερα από ότι στην Ανάφη. @basilis89θα δούμε.. Edited June 8, 2021 by nomikos
gtogias Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Στα βάθη αναφέρομαι και εγώ: "που τα βυθίσματα ήταν πάντα μικρά"
Nick the Greek Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Ξεκίνησε σήμερα η καλοκαιρινή σεζόν για το Αριάδνη, αναχώρηση με 15λεπτη καθυστέρηση για Σαντορίνη - Ανάφη - Κώ - Ρόδο. Μπορεί να μην είμαι παρών αλλά οι πηγές μας εντός λιμένος αναφέρουν περίπου 75 φορτηγά, 60 εκ των οποίων για τα Δωδεκάνησα και 15 για τη Σαντορίνη.
margaritis24 Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Παντως για τα βυθισματα του πλοιου που λεγαμε πριν στο προτελαυταιο δρομολογιο για Δωδεκανησα που ημουν στη φορτωση εφυγε πατημενο με 7.40 βυθισμα
Nikos_Chania Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 6.2 ελάχιστο βύθισμα στην Ανάφη και 6.2 κοντά στο ντοκο. Στη Χίο είχε βυθίσματα αλλά όχι στα νότια της λεκάνης όπου χαρακτηριστικά τότε ο καπτα Διαμαντής "σφήνωνε" την μπάλα στα αβαθή και γυρνούσε την πρυμη.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Με 7.40 βύθισμα δεν πιστεύω ότι θα μπορέσει να πιάσει στην Ανάφη. Γιατί στους χάρτες λέει ότι είναι 6.30 βύθισμα. Εάν και οι τοπικές αρχές του νησιού λένε ότι το βύθισμα στο λιμάνι στην Ανάφη φτάνει τα 7.50. Το Πρέβελης με φορτίο στη πρύμη φτάνει το βύθισμα του 6.45 και είναι οριακό όταν ειδικά τα νερά είναι τραβηγμένα. Το Αριάδνη εάν θυμάμαι καλά έχει βύθισμα 6.50 κενό φορτίου. Στη Χίο τα βυθίσματα στο λιμάνι ξεκίνησαν με γύρω στα 7+ μέτρα όταν μπήκε το Λισσος και στη συνέχεια έγιναν κάποιες εκβαθυνσεις και το βύθισμα έφτανε κοντά στα 8 μέτρα, όταν είχε νερά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now