Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Με την άφιξη του Αριάδνη, θα μείνει για λίγες ήμερες δεμένο εκτός από το να αλλάξει τα σινιάλα, αλλά και να ανανεώσει τα πιστοποιητικά του. Το πλήρωμα του Κρήτη Ι είναι stand by για να ναυτολογηθεί για να ξεκινήσει στη γραμμή του Ηρακλείου. Στις 11 Οκτώβριου αναμενόταν να ξεκινήσει για τη Χίο Μυτιλήνη αλλά η βλάβη του Κρήτη Ι άλλαξε τα πλάνα της εταιρείας, όποτε την Κυριακή θα ξεκινήσει για τη γραμμή του Ηρακλείου
NHSOS XIOS Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Και για να ευλογησω τα γενια μου και το εφοπλιστικο μου πνευμα,το ειχα προβλεψει με επιτυχια,απολυτα φυσιολογικο αλλωστε.Δεν μου λες Π100,μηπως στη αλλαγη σινιαλων θα πεσει και παραπανω ασπρη μπογια?Υπαρχει πια λογος να φοραει τα σινιαλα της θυγατρικης...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Τα σινιάλα της μαμάς εταιρείας θα φορέσει, τα χρώματα της θυγατρικής θα μείνουν.
gpap2006 Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Εσκασε μυτη κοντα στο Τσιριγο με 23,1. Επιτελους σε λιγες ωρες ομορφαινει ο Πειραιας μας.
Neptune Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Το πρωι που περασα απο το λιμανι ηταν δεμενη στην Παγοδα χωρις σινιαλα στο πλαι
Neptune Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Στο dock 3 το βαπορι πλεον. Απο δεξια λεει μονο K LINES ενω απο αριστερα με τη βοηθεια γερανου βαφουν το ΑΝΕΚ και την Κρητη στο φουγαρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 (edited) Το Αριάδνη τη Πέμπτη που είχε έρθει στο Πειραιά είχε δέσει με τη πρύμη στη παγόδα, έπειτα γύρισε πλευρά και κατά τις 17:30 μεθόρμισε στο ντοκ 3, για να συνεχίσει μακιγιάζ του. Τη Παρασκευή το πρωί ο γερανός ήταν δίπλα από το βαπόρι όπως μας είπε o Neptune για να ξαναφορέσουν τα σινιάλα της ΑΝΕΚ από την αριστερή μπάντα. Μέχρι το απόγευμα είχαν βάψει τη μεγαλόνησο στη τσιμινιέρα και στην αριστερή μπάντα είχαν γράψει το ΕΚ LINES ενώ στη δεξιά παρέμενε το Κ LINES. Σήμερα η αριστερή πλευρά είχε ολοκληρωθεί. Edited October 10, 2009 by proud_ionian λινκ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 Από 14/12ου το πλοίο στην γραμμή Πάτρα - Βενετία σε αντικατάσταση του ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Στην αριστερή πλευρά του Αριάδνη λείπει το όνομα του πλοίου από το πίνακα πίσω από τη γέφυρα.
Harry Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Θυμαμαι πριν απο λιγο καιρο οτι μου ειχε κανει εντυπωση οτι ο ιδιος πινακας στην δεξια πλευρα ηταν σε ασχημη κατασταση. Ισως εβαλαν τον αριστερο στα δεξια και αναμενεται αντικατασταση η επισκευη του δευτερου ωστε να μπει αριστερα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Πλέον είναι και οι δυο πινακες με το όνομα του πλοίου κανονικά στη θέση τους.
SEA_PILOT Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Καλησπέρα, μάθαμε τίποτα? - Το ΚΡΗΤΗ Ι τελείωσε τα δοκιμαστικά? - ξεκινά αύριο τελικά το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή Π-Χ-Μ-Λ-Θ? Είμαι περίεργος – δε μπορώ να το φανταστώ αυτό το πλοίο να γυρίζει μέσα στα σχετικά μικρότερα / στενά λιμάνια του Αιγαίου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Ε δεν είναι και τόσο δύσκολο να το φανταστείς φίλε μου. Είναι σχεδόν στα ίδια μέτρα με το Κρήτη ΙΙ που έχει ήδη μπει στα ίδια λιμάνια, και έχει βέβαια καλύτερες ελικτικές ικανότητες. Καλώς εχόντων των πραγμάτων λοιπόν, αύριο το πλοίο ξεκινάει δρομολόγια σε αντικατάσταση του Λισσός (ας ευχηθούμε να μείνει μόνιμα στην γραμμή, έστω και μετά τις ακινησίες της ΑΝΕΚ στην Αδριατική), ώστε να βρεί το πλοίο στολίδι - πασπαρτού έναν μόνιμο ρόλο στην ακτοπλοία μας. Τέλος, γνωρίζουμε οριστικά αν θα πάει Χ-Μ, με το πλήρωμα γέφυρας που έχει τώρα ή αν θα το πάει το πλήρωμα γέφυρας του Λισσός ???
SEA_PILOT Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 (edited) Τέλος, γνωρίζουμε οριστικά αν θα πάει Χ-Μ, με το πλήρωμα γέφυρας που έχει τώρα ή αν θα το πάει το πλήρωμα γέφυρας του Λισσός ??? Στις 22 Νοεμβρίου στην εκδήλωση στο πλοίο γνωρίσαμε κ τον Πλοίαρχο του ΑΡΙΑΔΝΗ [δεν τον έχω ξαναδεί] – ήτανε και σε όλη τη ναύλωση]. Θα έρθει / θα το συνοδεύσει ένα κυκλικό ταξίδι κ θα παραδώσει στο πλοίαρχο του ΛΙΣΣΟΣ – για να επιστρέψει στις ακινησίες της Αδριατικής. Edited November 25, 2009 by polmyt κατα λαθος
Neptune Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Τα εχουμε ξαναπει. Αν το βαπορι ειχε το μισο γκαραζ θα ηταν καλο. Αλλα οι διαστασεις του δεν αφηνουν περιθωριο για κατι μονιμοτερο. Εγω απλα να θυμισω οτι ναι μεν το Αριαδνη εχει picth αλλα οι κινησεις γινονται με προγραμμα για να φορτωνει τη μηχανη σταδιακα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα οι κινησεις να γινονται πολυ αργα. Εχει 2 τιμονια βεβαια και πολυ πολυ ισχυρα προπελακια μπροστα. Οπως και να χει αξιζει ενα ταξιδι προς τα πανω για την εμπειρια και μονο.
Neptune Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Μολις εδεσε στη γνωστη θεση με την πλωρη προς τα εξω για τη νεα της γραμμη. Αντε να το δουμε κι αυτο. Καλοταξιδι. Ειμαι περιεργος να δω ποσο κομμενο θα πηγαινει για να ειναι μεσα στα ωραρια του Λισσος
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Ειμαι περιεργος να δω ποσο κομμενο θα πηγαινει για να ειναι μεσα στα ωραρια του Λισσος Λογικά θα πηγαίνει με 19-20 μίλια όπως και το Κρήτη ΙΙ το περασμενο Μάιο.... Χωρίς καμμία πρόθεση να κάνω τον έξυπνο, και γράφοντας εκ του ασφαλούς βλέποντας την πορεία του πλοίου στο AIS, να πω ότι μέχρι στιγμής (21.15) το πλοίο πηγαίνει σταθερά με 21+ knots. Mία εμφανέστατη αλλαγή σε σχέση με το ΛΙΣΣΟΣ, είναι το ότι δεν πήγε από το Δύσβατο, αλλά προτίμησε το στενό του Καφηρέα . Να προσθέσουμε ότι το πλοίο στο πρώτο δρομολόγιο του, αναχώρησε από τον Πειραιά με 20άλεπτη περίπου καθυστέρηση.
polmyt Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 Πραγμα που σημαινει οτι πρωτα ο Θεος 12.30-1.00 λογικα θα φτασει στη Χιο.Οχι τιποτα αλλο αλλα να μην ξενυχτησουμε κι ολας για να δουμε απο καμια web cam κι εμεις οι ξενιτεμενοι την αφιξη Εξακολουθω να πιστευω παντως οτι οσο δυσκολο και ρισκο ηταν να μπει το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στη Χιο εξισου δυσκολο ειναι να μπει και το ΑΡΙΑΔΝΗ.Μπορει να ειναι πιο ευελικτο αλλα μιλαμε παντα για ενα βαπορι 190 μετρα και βαλε. Οπως και να χει ειναι μια αναβαθμηση για τη γραμμη και μακαρι να κυλησουν οι μερες χωρις προβληματα και γιατι οχι να παραμεινει στην γραμμη τουλαχιστον τα καλοκαιρια.Οχι τιποτα αλλο αλλα ειναι κριμα τετοια βαπορια στολιδια να τα στελνουμε για ναυλωση στο εξωτερικο
margaritis24 Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 εγω ειδα τον παπαγεωργιου στον καταπελτη πριν την αναχωρηση αλλα θελω να πιστευω οτι θα ειναι κ ο παπατσακης μαζι του
Earl Granville Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Το ΑΡΙΑΔΝΗ αν και διαθέτει πιτς είναι πολύ αργό σε σημείο οι κινήσεις να θυμίζουν ελαφρώς τουμπαριστή. Το βοηθούν βέβαια τα δύο τιμόνια που κάνουν V ,τα πλωριά προπελάκια και το πρυμνιο. Σαφώς κι είναι δύσκολο το εγχείρημα της Χίου με αυτό το πλοίο αλλά εφόσον μπήκε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που έχουν τα ίδια μετρα κι ειναι μουλάρι, η αποστολή με το ΑΡΙΑΔΝΗ φαντάζει λίγο πιο εύκολη.
captain81 Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Αυτη τη στιγμη μπαινει στη χιο.εχω μια απορια....θα φυγει στις 4 για να φτασει πρωι στη μυτιληνη η' θα φυγει αμεσως??????
gpap2006 Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Αυτη τη στιγμη μπαινει στη χιο.εχω μια απορια....θα φυγει στις 4 για να φτασει πρωι στη μυτιληνη η' θα φυγει αμεσως?????? 2.30 είναι η προγραμματισμένη αναχώριση. Ισχύουν τα ωράρια του ΛΙΣΣΟΣ.
SEA_PILOT Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Καλημέρα – ρε σεις γιατί δε κοιμάστε? Λοιπόν τη πλοιαρχία κ τα ‘χειριστήρια’ έχει ο Cpt. Δ. ΠΑΠΑΤΣΑΤΣΗΣ – θα παραδώσει στο Πειραιά [θα πάει για short άδεια κ πάλι πίσω στη ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ] στον Cpt. Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ. Όσο για τις ελκτικές ικανότητες του ΑΡΙΑΔΝΗ μη παρασέρνεστε γατί ο Japan έχει μεν pitch αλλά έχει κ πολύ αδύναμη πρύμνη! – Ουσιαστικά λειτουργεί σαν μονοπροπελο [άντε να το δείτε σηκωμένο στη δεξαμενή κ θα αλλάξετε γνώμη]!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now