polmyt Posted April 1, 2009 Author Posted April 1, 2009 Θα δεσει στη θεση του Παλατιου με την πλωρη προς τα μεσα και προκειται να πεσει δυτης για κανει τον ελεγχο. Οποτε εικαζω οτι μαλλον κολησε το δεξι μερος του βαποριου
Neptune Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Δεν ειναι πρωτη φορα. Και τα Κρητη και το Λισσος την εχει παθει στη συγκεκριμενη θεση. Εχουμε ξαναναφερθει σ αυτο το θεμα. Το προβλημα δημιουργειται με τα αποβλητα που βγαινουν σε εκεινο το σημειο και λασπωνουν τον ηδη ρηχο βυθο του Αγ. Διονυσιου. Το καλο ειναι οτι μιλαμε για λασπη οποτε αποκλειεται περιπτωση ζημιας στο βαπορι. Μονο η ταλαιπωρια μενει
vastravoud Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Αλλά ρε παιδιά επιτρέπεται τέτοιο πράγμα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας;
proud_ionian Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 Εγώ τους έλεγα ότι το έβλεπα να συνεχίζει τη ναύλωση στην ΑΝΕΚ (χωρίς να είχα ακούσει κάτι, απλά είχα το feeling) στην algerie ferries για τα επομενα καλοκαιρια το Αριαδνη. ηδη εμφανιζεται στις κρατησεις της εταιρειας. (απο το fose)
NHSOS XIOS Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Εχουμε να λεμε ολοι μας για την πλωρακλα της κουκλας...ας την δουμε στην ΑδριατικηΕτσι θα σκιζει τα κυματα και στο καβο ντοροΥΓ.Μπραβο η Κονιτσα βιντεακι
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Το Ελ. Βενιζέλος εντάξει, κάποια στιγμή θα την κάνει για Τυνησία. Το Αριάδνη όμως, ξέρουμε αν θα πάει για ετήσια συντήρηση ή σε κάποια άλλη γραμμή ??? Προς το παρόν μάλλον θα δέσει για κάποιες εργασίες. Για μετά έχει Αλλάχ
Harry Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Ξερουμε ποτε θα δεσει; Θελω να κανω ενα ταξιδακι μαζι της αν προλαβαινω.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Μάλλον δεν προλαβαίνεις φίλε μου. Εκτός κι αν βιαστείς... Τη Κυριακή 10/05/09 έχουμε ανακατατάξεις στα πλοία της ΑΝΕΚΤο Κρήτη ΙΙ θα μετατεθεί ξανά στη γνώριμη του γραμμή του Ηρακλείου, στη θέση του Αριάδνη.
George Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Εδώ μία πολύ συνοπτική παρουσίαση του πλοίου, από τον "ενοικιαστή" του.
doctorvgs Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Μπορεί για το δικό τους "επιχειρηματικό" μυαλό η ναύλωση του πλοίου να αποφέρει ευρώπουλα, για μένα (και για πολλούς άλλους φαντάζομαι) είναι απαράδεκτο ένα τέτοιο πλοίο να μην ταξιδέυει στην Ελλάδα. Κι από εκεί που απο πέρυσι είχαμε Έλυρο-Αριάδνη στα Χανιά (και λίγο από Λατώ μέχρι να έρθει ο Έλυρος) φέτος έχουμε στάνταρ Λατώ και τον Έλυρο να χρυσώνει το χάπι. Με αυτά που διαβάζω τις τελευταίες μέρες και τα χειρότερα που μπορεί να μην έχουν έρθει ακόμα, θέλω SUPERFAST και στα Χανιά ASAP.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Η ΑΝΕΚ δίνει στη HSW ένα ποσό γύρω στα 10000 ευρώ για τη ναύλωση του πλοίου, ενώ αυτή θα εισπράττει από υπερναύλωση στην Algerie Ferries ένα πόσο γύρω στα 25000 ευρώ την ημέρα. Είναι πολλά τα λεφτά της ναύλωσης για την ΑΝΕΚ
Orestis Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Η ΑΝΕΚ δίνει στη HSW ένα ποσό γύρω στα 10000 ευρώ για τη ναύλωση του πλοίου To ποσό αυτό μου φαίνεται πολύ μικρό: Ενα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης είναι οτι η ναύλωση του Αριάδνη κοστίζει περίπου €30.000 ανα ημέρα.
doctorvgs Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Έτσι κι αλλιώς, όπως πάει το πράμα, από τη μια τσέπη (θα) βγαίνουν και στην άλλη (θα) μπαίνουν....
proud_ionian Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 παιδια αυτη ηταν μια ζωη η φιλοσοφια της ΑΝΕΚ. για εναν καλο ναυλο αλλαζαν δρομολογια, αλλαζαν βαπορια κλπ. δεν ηταν ποτε η εταιρεια που θα επενδυε στο brandname στη συνεπεια κλπ.
panthiras1 Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Έχεις άδικο. Οι Κρητικές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένου και της ΑΝΕΚ) θεωρούνται οι πιό συνεπείς.
Harry Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Γυρω στις 22:10 αναχωρησε απο το περαμα για το λιμανι του Οραν.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Kαλά ταξίδια να έχει. Ούτως ή άλλως εδώ περίσσευε..... με τόσα υπέροχα και σύγχρονα πλοία που έχουμε σε όλες τις ακτοπλοικές γραμμές μας. :(
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Πριν φύγει για το Οράν, έκανα ακόμα μια φορά το καθήκον μου. Στο Αριάδνη έχουν βαφτεί τα σινιάλα της Algerie Ferries στις μπάντες του πλοίου (μου φαίνονται αρκετά μικροσκοπικά για το μέγεθος του πλοίου). Ενώ επιπλέον έχουν γίνει από ένα άνοιγμα στο πάνω γκαράζ σε κάθε μπάντα του πλοίου. Μήπως γίνει κανένα μπαρκαριζο για να μπαίνουν οι επιβάτες από εξωτερικές σκάλες?? Πάντως στο πίσω μέρος της τσιμινιέρας δεν έχει σβηστεί όλο το κίτρινο χρώμα από τα σινιάλα της ΑΝΕΚ Το άμοιρο Αριάδνη έχει αλλάξει τόσα σινιάλα τα τελευταία δυο χρόνια, όσο αλλά πλοία έχουν αλλάξει σε 30 χρόνια ζωής. Αφού ξεκίνησε με τα χρώματα της HSW, μετά φόρεσε της MINOAN LINES, έπειτα της ANEK LINES και τώρα της ALGERIE Ferries
panthiras1 Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Έχω την εντύπωση πως από από εδώ και πέρα όλα τα καλά πλοία θα φεύγουν μισθωμένα έξω ή θα είναι στην Αδριατική. Και γιατί να είναι στο Αιγαίο μιά και δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Ουσιαστικά κυριαρχούν 2 εταιρείες. Δεν είναι δύσκολο να τα βρούν.
Harry Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Ξερουμε πια γραμμη θα κανει; Επισης ποτε ληγει η μισθωση της algerie απο την ανεκ, και η μισθωση της ανεκ απο την hs; ΥΓ. Χασαμε την μπαλα με το νοικιασμα του νοικιασμενου!
doctorvgs Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 (edited) Σύμφωνα με το site της Algerie θα κάνει Οράν-Μασσαλία, Οράν-Αλικάντε και Αλγέρι-Μασσαλία. Όσο για το δεύτερο, κάτσε να δούμε μη ναυλωθεί κι ο ΕΛΥΡΟΣ όπως πάμε.... Edited May 14, 2009 by doctorvgs
NHSOS XIOS Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Τα σημερινα ευχαριστω μπαινουν εδω(απο μενα)για την ανταποκριση(1,2)απ την Μασσαλια του nikias;) Thank you very much for the pics,enjoy ARIADN-ara:D in your hometown and we expect other photos from you:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now