Stratos Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Τέτοια μεγαλιώδη πλώρη είχαμε να δούμε στον Πειραιά από την εποχή του Σαπφώ..
Neptune Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Σημερα το Αριαδνη διπλα στον Ελυρο στη θεση που δενουν τα βαπορια του Ηρακλειου της ΑΝΕΚ.
Orestis Posted October 14, 2008 Posted October 14, 2008 Την Παρασκευή ξεκινάει τα δρομολόγια του στην Αδριατική. Νομίζω πως κανένα άλλο πλοίο δεν έχει αλλάξει μέσα σε 13 μήνες 3 σινιάλα και δεν έχει δρομολογηθεί σε δύο διαφορετικές γραμμές (Χανιά & Βενετία) για λογαριασμό όλων των ανταγωνιστών που δραστηριοποιούνται σε αυτές.
polmyt Posted October 16, 2008 Author Posted October 16, 2008 Το Αριάδνη ξανά στη παγόδα, μετά τον δεξαμενισμό του στην Ελευσίνα. Οχι για πολυ αφου εντος ολιγου θα αναχωρησει για Πατρα ωστε να ξεκινησει απο αυριο
KARAVI Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 Το πλοίο αναχώρησε και αυτή την στιγμή βρίσκεται νότια της Ύδρας με τελικό προορισμό την Πάτρα.
proud_ionian Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 εχει δεσει απο το πρωι στην αγιου νικολαου (7-8) ετοιμο για φορτωση.
proud_ionian Posted October 18, 2008 Posted October 18, 2008 τελικα μεθορμισε στο 11 (μεταξυ 19.15 και 20.30) απο οπου φορτωσε. λογω της ψηλης πρυμης χρειαζεται απαραιτητως ραμπα και στο 7-8 δεν εχει και ο καταπελτης κανει μεγαλη γωνια.
gpap2006 Posted December 2, 2008 Posted December 2, 2008 Μας έλειψε η πλωράκλα του. Ξέρει κανεις πότε θα το δούμε Πειραιά? Άκουσα για μετα τις 15/2 δεν ξέρω αν ισχύει..
NHSOS XIOS Posted January 9, 2009 Posted January 9, 2009 (edited) Επιτελους καταφερα να ταξιδεψω ενα σκαρι που με εντυπωσιασε με την εξωτερικη του εμφανιση οσο κανενα αλλο.Ο Γ.Στριντζης οχι μονο διαλεξε ενα πανεμορφο βαπορι αλλα και το μετασκευασε ακρως επιτυχημενα κατ εμε(μην ξεχναμε πως φτιαχτηκε για 6ωρα ταξιδια απο και προς τα Χανια,αρα λοιπον η μετασκευη του ακολουθησε αλλη οδο σε σχεση με εκεινη του ΕΛΥΡΟΥ)διατηροντας τις εξωτερικες του γραμμες και φτιαχνοντας ενα πολυτελη εσωτερικο διακοσμο.Μοιαζει αρκετα με το Ν.ΧΙΟΣ σε φιλοσοφια(σαλονια-αεροπορικες-καμπινες)και design αλλα φυσικα στο πολυ πιο μεγαλο του.Ο μυθος που επικρατει,πως η ΑΡΙΑΔΝΗ ειναι μονο αεροπορικα καθισματα η πηζεις απ τα pulman seat,δεν εχει βαση.Ειναι ενα πλοιο που τα συνδυαζει ΟΛΑ και ομοιο του δεν υπαρχει.Ενα ολοκληρο deck ευρυχωρων σαλονιων και αλλα 2 deck με αεροπορικες και καμπινες.Ενδεικτικα αναφερω αριθμους απ το ShipPax Σαλονια- cafe del mar 89(καθισματα) crystal lounge 317 reception 22 central lounge 196 silver star restaurant 99 self service 184 agora 64 με συνολο 971 Αεροπορικες Mykonos(vip) 110 Paros&Naxos 185 Amorgos&Syros&Delos 152 Kalymnos&Rhodos&Patmos 226 Ikaria&Samos 138 Cefallonia&Corfu 80 Santorini 143 συνολο 1034 Εξωτερικα deck 508,που ολα αυτα μας δινουν περιπου 2500 θεσεις=ατομα! Ειλικρινα ειναι τετοια η αισθηση του χωρου εσωτερικα,που αμφιβαλω αν με 2000 ατομα(κατανεμημενα στα 3 deck)θα υπαρχει συνωστισμος η θα φαινεται το πλοιο γεματο.(εμπειρικα,τα σαλονια της ΑΡΙΑΔΝΗΣ μου φανηκαν μεγαλυτερα απο εκεινα των XI,XII).Σιγουρα εχει πολλες αεροπορικες αλλα αυτο ειναι κατι που διορθωνεται,μπορουν δηλαδη να αφαιρεθουν τουλαχιστον οι μισες και να αντικατασταθουν με καμπινες.Το οτι υπαρχουν καποιοι χωροι π δεν εχουν εκμεταλευτει σωστα,υπαρχουν,αλλα ειναι 2-3 και στην ουσια ειναι μικρα δωματιακια.Θα ηθελα πολυ να δω το πλοιο Χιο-Μυτιληνη αλλα καταλαβα πια,πως οι μονες γραμμες π μπορει να δρομολογηθει στο Αιγαιο,ειναι η Κρητη και τα Δωδεκανησα.Θελει αρκετο κοσμο και πολλα πολλα φορτηγα ωστε να δουλευει με κερδος.Σαφεστατα μπορει να μεινει και στην Αδριατικη βαζοντας κι αλλες καμπινες.Παμε να το δουμε εσωτερικα. Ανεβαινοντας 2 κυλιομενες σκαλες φτανουμε στο embarkation desk και στο deck n.7 οπου βρισκονται ολα τα κοινοχρηστα σαλονια.Αν παμε δεξια,προς τα πισω,βρισκουμε εναν διαδρομο που θα μας οδηγησει στο εξωτερικο deck,ενω δεξια του υπαρχει το santorini lounge και αριστερα το τελειωμα του self service.Αν παλι συνεχισουμε προς τα εμπρος,συνανταμε εναν διαδρομο που αριστερα εχει τραπεζακια με καρεκλες και μας οδηγει στο καταστημα(agora)του πλοιου και πιο δεξια στο self service.Λιγο πιο μπροστα εχουμε το central lounge,την τραπεζαρια και πιο μπροστα την reception και το crystal lounge. Παμε στο ακριβως απο πανω deck,n.8,που ειναι γεματο αεροπορικες(καλυμνος,ροδος,πατμος,κλπ lounge)και καμπινες(801-953).Τα ιδια και στο deck n.9 με VIP αεροπορικες(μυκονος,παρος,ναξος)και τις υπολοιπες καμπινες(901-947) με εξοδους για τα εξωτερικα καταστρωματα.Στο τελευταιο deck εχουμε την γεφυρα,τις καμπινες του πληρωματος με την τραπεζαρια του(εκεινο το κουτι που προεξεχει). Αν γουσταρετε ανοιχτα καταστρωματα για περπατημα,η ΑΡΙΑΔΝΗ δεν θα σας το αρνηθει!Εκτος απο τα νεοδημιουργηθεντα κυκλικα στυλ Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ εχει και εκεινα στις 2 πλευρες που συνδεουν την πρυμη με την πλωρη και αντιστροφα. Η ναυλωση στην ΑΝΕΚ τωρα,εχει επιφερει καποιες αλλαγες εσωτερικα.Μια μικρη προσπαθεια να φαινεται το logo της εταιριας στους εσωτερικους χωρους(αυτοκολλητακια σε deck plan,καταλογοι μπαρ,ανακοινωσεις,σημαιακια σε ρεσεψιον,κουζινα),κλεισιμο με κορδελες ολων των VIP αεροπορικων και εκεινων που βρισκονται εκατερωθεν του μπαρ CAFE DEL MAR(χωρις να γινονται εργασιες ομως,απλα τις εκλεισαν),πληρωμα 99% ΑΝΕΚ(ειδα και 2-3 με γιλεκακια της HSW) και καποια κρητικα προιοντα απο δω κ απο κει σε βιτρινουλες. Τελος,απο οσο μπορω να κρινω σαν απλος shipfriend,το πλοιο κρατιεται καλα στην θαλασσα.Αν δεν κοιτας απο τα παραθυρα,δεν καταλαβαινεις πως κουνιεται ενω οι οποιες κλησεις που παιρνει αποσβενονται ομαλα.Γενικα ειχα την αισθηση ενος στιβαρου βαποριου που τεινει να μενει παντα σταθερο.Απο ωραρια τελεια,12 επρεπε να φτασουμε Ανκονα,12 παρα 5 ημασταν εξω απ το λιμανι. ΥΓ1.Στο main garaze,οπως μπαινουμε δεξια(αναμεσα στους 2 πρυμνιους καταπελτες)υπαρχει ενας χωρος,που φιλοξενουνται,αν καταλαβα καλα,2 πτερυγια για τις προπελες της κουκλας. ΥΓ2.Εξω ακριβως απ το λιμανι της Ανκονα ειχε αρκετα ρευματα,αερα και φουρτουνα με αποτελεσμα ο πλοηγος,να μην μπορει να ανεβει στο πλοιο με τιποτα.Λιγο πριν την μπουκα τα καταφερε. ΥΓ3 Χρειαζεται επειγοντως ετησια το παπορι,κυριως για να μαζευτει εσωτερικα και εξωτερικα(ειδικα στα καταστρωματα). Edited January 10, 2009 by NHSOS XIOS προσθηκη link
NHSOS XIOS Posted January 10, 2009 Posted January 10, 2009 Δυο φωτο που χρωστουσα απο χτες. αυτοκολλητακια σε deck plan Στο main garaze οπως μπαινουμε δεξια(αναμεσα στους 2 πρυμνιους καταπελτες)υπαρχει ενας χωρος,που φιλοξενουνται,αν καταλαβα καλα,2 πτερυγια για τις προπελες της κουκλας.
Neptune Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Καθομαι και λυνω μαθηματικες εξισωσεις βγαζω δρομολογια για τις εταιριες (χωρις να μου το ζητησουν) με τη λογικη που "κυβερναει" η καθεμια και εκμεταλλευεται το στολο της και εχω την αισθηση οτι η ΑΝΕΚ θα εχει το Αριαδνη λιγο παραπανω απ οτι εχει συμφωνηθει. Δηλαδη νομιζω και αυτο το καλοκαιρι θα παραμενει κιτρινη η κουκλα...
Neptune Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 το αριαδνη χτυπα χοντρες καθυστερες στην ancona. τριτη βραδυ που εχει διανυκτερευση εχει περασει και το 4 ωρο στην αφιξη, αλλα ενα 2ωρο τις ενδιαμεσες μερε το χτυπα χαλαρα. ισως τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με λιγο αισιοδοξη ταχυτητα Δεν εχω δει στο τρισκαταρατο με ποσα παει αλλα τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με 24.5
NHSOS XIOS Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Στο πρωτο δρομολογιο(που ταξιδεψα),υπηρχε καποιος ανθρωπος της ΑΝΕΚ που μιλουσε συνεχως με το πληρωμα,και ελεγε χαρακτηριστικα ''τα δρομολογια ειναι κυκλικα αλλα δεν προκειται να βγουν με τιποτα'';)
doctorvgs Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Δεν εχω δει στο τρισκαταρατο με ποσα παει αλλα τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με 24.5 Σύμφωνα με το ρουφιάνο το βαπόρι πάει από 22,2 έως 23,2 μίλια, με την περισσότερη ώρα να είναι κάτω από τα 22,8.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Κάτω τα χέρια από την κουκλάρα. με την περισσότερη ώρα να είναι κάτω από τα 22,8 Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Βλέποντας το πλοίο απόψε στο -καλό σύντροφο και ουχί ρουφιάνο- AIS, έχει πολλά 24άρια φεύγοντας από την Πάτρα, και μετά μάλιστα από τα ...στενά της Κεφαλληνίας είναι συνέχεια ανάμεσα 24 και 24,6.
proud_ionian Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 οταν αναφερθηκα στις καθυστερησεις του δεν το ειχα παρακολουθησει συστηματικα στο AIS. απλα μου εχουν κανει εντυπωση οι μεγαλες καθυστερησεις που μαζευει 2 βδομαδες τωρα που ειναι στην ancona.
NHSOS XIOS Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Το θεμα(που λεει ο λογος δηλαδη)ειναι,γιατι η ΑΝΕΚ δεν παει την κουκλα με τα 25+ που την 'πηγαινε' η HSW στα ΧανιαΕχω την εντυπωση,πως κατι παραπανω μπορει να πιασει η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ...
Earl Granville Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 (edited) Εντάξει η κίνηση στα φορτηγά που είχε στα Χανιά ήταν της τάξης των 10-15 φορτηγών ενώ τώρα είναι της τάξης των 100+. Με φουλ γκαράζ λοιπόν από νταλικές είναι λογικό να μην πηγαίνει όπως πήγαινε επί HSW στα Χανιά Edited January 21, 2009 by Earl Granville
doctorvgs Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Κάτω τα χέρια από την κουκλάρα. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Βλέποντας το πλοίο απόψε στο -καλό σύντροφο και ουχί ρουφιάνο- AIS, έχει πολλά 24άρια φεύγοντας από την Πάτρα, και μετά μάλιστα από τα ...στενά της Κεφαλληνίας είναι συνέχεια ανάμεσα 24 και 24,6. Τόσο πήγαινε τουλάχιστον προχθές στο κατέβασμα. Αν στο ανέβασμα πάει πιο γρήγορα ή μας διαβάζουνε ή οτιδήποτε άλλο δεν έχει μεγάλη σημασία, σημασία έχουν οι καθυστερήσεις. Αντε να το ξαναφέρουν στα Χανιά να βρει την υγειά του το βαπόρι
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Δεν είμαι σίγουρος ότι θα πάει στα Χάνια, μόλις γυρίσει από την Ιταλία?? Γιατί προβλέπω να πηγαίνει στο Ηράκλειο για την ετήσια του Κρήτη ΙΙ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Για την δική του ετήσια, αλήθεια πότε θα πάει ? Κλείνει ενάμιση χρόνο σχεδόν το πλοίο σε συνεχή δρομολόγια.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Ακόμα έχει μέλλον μπροστά του. Μέχρι να τελειώσουν οι επισκευές στα πλοία της ΑΝΕΚ, δε προβλέπεται επισκευή για αυτό.
proud_ionian Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Κλείνει ενάμιση χρόνο σχεδόν το πλοίο σε συνεχή δρομολόγια.δεν ταξιδευει συνεχως εναμισυ χρονο.μετα το τριμηνο στα χανια τα τελη του 2007, εδεσε για λιγες μερες πειραια αρχες 2008, ηρθε για 2 μηνες στη βενετια με τα σινιαλα των μινωικων, εμεινε δεμενο στον πειραια απο 13/3/08-02/05/08, ταξιδεψε 5 μηνες στις γραμμες της κρητης, εδεσε για λιγες μερες αρχες οκτωβριου, δεξαμενιστηκε στην ελευσινα τον οκτωβριο και εκ τοτε ειναι στην αδριατικη. δεν ξερω καν αν εχει αναγκη απο "ετησια" περα ισως απο καποια ανανεωση των χαρτιων του. δεξαμενη ανεβηκε πριν 3 μηνες, απο βαψιματα κλπ δεν πασχει και στις γραμμες που εχει κανει τα δρομολογια εχουν αρκετες ωρες στα λιμανια αφετηριας ωστε να επιτρεπουν συντηρηση μηχανων. συνολικα απο τον οκτωβριο του 2007 που ξεκινησε να ταξιδευει, εχει κανει 3 μηνες δεμενο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Έτσι όπως θέτεις το θέμα proud, έχεις δίκιο. Απλά αναφέρθηκα στο ότι το πλοίο δεν έχει κάνει (ακόμα) ετήσια συντήρηση, τουλάχιστον έτσι όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα άλλα πλοία.
gpap2006 Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Μας έλειψε η πλωράκλα του. Ξέρει κανεις πότε θα το δούμε Πειραιά? Άκουσα για μετα τις 15/2 δεν ξέρω αν ισχύει.. Πράγματι στις 17/2 σταματουν οι υποχρεώσεις στην Αδριατική και επιστρέφει Αιγαίο, συγκεκριμένα Ηράκλειο για να κανει την ετησια του ΚΡΗΤΗ 2.Μετά έχει ο Θεός...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now