gpap2006 Posted March 27, 2021 Posted March 27, 2021 Αρχικά στα δρομολόγια του BS2 από Τεταρτη 31/3. Μετά υποθέτω θα ΄κάνει το Σαντορίνη (ή Βαθυ) Κω Ροδο.
Strofalos Posted March 27, 2021 Posted March 27, 2021 Θα ανασάνει πολύ η γραμμή καθώς το γκαράζ του, σε σχέση με του 1, είναι απείρως μεγαλυτερο.
Αναερόβιος Posted March 27, 2021 Posted March 27, 2021 (edited) 300 lanemeters παραπάνω είναι 85+ γιώταχι περισσότερα. Δεν το λες και λίγο. Edited March 27, 2021 by Αναερόβιος
pilot Posted March 27, 2021 Posted March 27, 2021 (edited) 1 hour ago, gpap2006 said: Αρχικά στα δρομολόγια του BS2 από Τεταρτη 31/3. Μετά υποθέτω θα ΄κάνει το Σαντορίνη (ή Βαθυ) Κω Ροδο. Εάν κάνει το συγκεκριμένο δρομολόγιο, θα χωράει να μπει στη Σύμη; Τις Κυριακές τα καλοκαίρια υπάρχει δρομολόγιο για Σαντορινη- Κω-Σύμη- Ρόδο. Επιπλέον μένει να δούμε και τί ταχύτητα πια πιάνει ο βάπορας Edited March 27, 2021 by pilot
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 27, 2021 Posted March 27, 2021 (edited) Στη Συμη μπαινει πλεον βαπορι 500 μετρων που λεει ο λογος... Edited March 27, 2021 by proud_ionian quote
George...f Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Γνωρίζουμε με τι ταχύτητα έχουν υπολογισθεί τα δρομολόγια του;; Θα το δούμε επιτέλους να ανοίγει λίγο στα 24,5 όπως στα Χανιά άραγε;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Εγώ υπολογίζω ότι θα ταξιδεύει με ταχύτητα 20+ κόμβων σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και όχι όπως το Blue Star 2, που συνήθως μέχρι τη Σύρο πάει 23+ κόμβους και στη διάρκεια της νύχτας πέφτει μέχρι 17 κόμβους.
George...f Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 (edited) Τώρα με την όλη κατάσταση και τα covid δρομολόγια φαντάζομαι ότι θα κινηθεί συντηρητικά όπως τα Blue. Περισσότερο στα θερινά αναφερόμουν. Αν δουμε επιτέλους την κούκλα να ανοίγει. Edited March 28, 2021 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Κάτω από 19 κόμβους δύσκολα θα πέσει το Αριάδνη.
Blue Star Delos Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Τα ωράρια που έχουν δώσει για το Αριάδνη στο σύστημα κρατήσεων είναι υπολογισμένα με μεγαλύτερες ταχύτητες από τις αντίστοιχες του Blue Star 2 εν μέσω COVID.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 (edited) Λογικο...λογω αργοποριας στις μανουβρες αλλα και τη βελτιστη οικονομικη ταχυτητα.... Edited March 28, 2021 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 ελπιζω να στεριωσει σε αυτην τη γραμμη, που μεταξυ μας, το κοβω χλωμο. 14 χρονια ποτε δεν εγινε το πλοιο καποιας γραμμης. καλοκαιρινες (και οχι μονο) ναυλωσεις, πολυμηνες ακινησιες το χειμωνα, για τη μια γραμμη ειναι μεγαλο, για την αλλη εχει πολλα αεροπορικα, για την παραλλη δεν ειναι τοσο γρηγορο κ.ο.κ.
Petros P Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Κατα τη ταπεινή μου άποψη το βαπόρι πρέπει να πάει Χανιά και ηλικία και γκαράζ καλυτερο.
JohnR730 Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Δεν ξέρω πόσο είχε ταιριάξει στο Β. Αιγαίο αλλά σίγουρα είχε αγαπηθεί πολύ.
Mike18 Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 10 minutes ago, Petros P said: Κατα τη ταπεινή μου άποψη το βαπόρι πρέπει να πάει Χανιά και ηλικία και γκαράζ καλυτερο. Και σαφές καλύτερο απο το galaxy
pilot Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 (edited) Νομίζω πως στη γραμμή Χίου- Μυτιλήνης είχε βρει μια χαρά το ρόλο του το πλοίο, και όλα τα χρόνια που δούλεψε εκεί, ούτε πρόβλημα δημιούργησε και είχε πράγματι αγαπηθεί από τον κόσμο. Εάν η hsw (μετά την αποχώρηση Αγαπητού) δεν είχε προτιμήσει να το ναυλώσει στην tirrenia, ίσως να ήταν ακόμα εκεί. Μακάρι φέτος να αγαπηθεί και στα Δωδεκάνησα. Πάντως ως γκαράζ, ταχύτητα, και μέγεθος, προσωπικά θεωρώ ότι του "κουμπώνουν" καλύτερα οι γραμμές της Κρήτης (ακόμη και ως προς το όνομά 😉😄) Να αναφέρω επίσης πως ο Αντώνης Αγαπητός είχε πιστέψει πολύ στο συγκεκριμένο πλοίο και νομίζω πως "κάτι" ήξερε Edited March 28, 2021 by pilot
George...f Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Είναι κρίμα ένα τέτοιο πλοίο να μην έχει στεριώσει τόσα χρόνια μετά. Και εγώ θεωρώ τα Χανιά την ιδανική λύση για να μακροημερεύσει. Γραμμή για την οποία φτιάχτηκε και πληρεί τα χαρακτηριστικά της. Ίσως μια εσωτερική μετασκευή με αφαίρεση κάποιων εκ των 1.050 αεροπορικών, και προσθήκη περισσότερων καμπίνων να το βοηθησει να κουμπώσει σε κάποια γραμμή. Αξιοπρέπεστατη ταχύτητα, καλοτάξιδο σκαρί και με μεγάλο γκαραζ. Σίγουρα καπου θα κουμπώσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 (edited) Μόνο που δεν έχει τα κρεβάτια που απαιτεί η γραμμή των Χανίων. Όταν ήταν ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ και έκανε τη γραμμή των Χανίων, οι επιβάτες γκρίνιαζαν ότι δεν έβρισκαν κρεβάτια. Το Αριάδνη έχει 459 κρεβάτια και το Blue Galaxy έχει 626 κρεβάτια Edited March 28, 2021 by proud_ionian λαθος edit
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 10 hours ago, pilot said: Μακάρι φέτος να αγαπηθεί και στα Δωδεκάνησα. Όσο θα φοράει τα σινιάλα της HSW δύσκολα να αγαπηθεί το πλοίο στα Δωδεκάνησα. Μου θυμίζει το Νήσος Χίος τη πρώτη χρονιά που δρομολογήθηκε στα Δωδεκάνησα με τα σινιάλα της Hellenic Seaways, δεν το έβλεπαν με καλό μάτι οι κάτοικοι των νησιών. Πέρυσι που φόρεσε τα σινιάλα της Blue Star Ferries άλλαξαν στάση.
Stratos Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 Στειλτε το Ροδος ή το Σαμος στα Δωδεκανησα. Φερτε μας την Αριαδνη πισω! (Στην Χιο-Μυτιληνη..😉)
BlueStarLeros Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Όσο θα φοράει τα σινιάλα της HSW δύσκολα να αγαπηθεί το πλοίο στα Δωδεκάνησα. Μου θυμίζει το Νήσος Χίος τη πρώτη χρονιά που δρομολογήθηκε στα Δωδεκάνησα με τα σινιάλα της Hellenic Seaways, δεν το έβλεπαν με καλό μάτι οι κάτοικοι των νησιών. Πέρυσι που φόρεσε τα σινιάλα της Blue Star Ferries άλλαξαν στάση. Δεν είναι τα σινιάλα το πρόβλημα άλλα οι 17 ώρες περίπου που θα πρέπει να περάσει κάποιος καθισμένος σε μια αεροπορική μέχρι τη Ροδο, αν δεν θέλει να πάρει καμπίνα. Η αντίδραση θα έρθει όταν θα σκευφτει σε πιο πλοίο έχει πιο πολύ άνεση. Το ίδιο γίνεται και με το Χίος, σε μεγάλο ποσοστό αριθμημένες και πολύ στενές όλες οι καμπίνες του 19 minutes ago, Stratos said: Στειλτε το Ροδος ή το Σαμος στα Δωδεκανησα. Φερτε μας την Αριαδνη πισω! (Στην Χιο-Μυτιληνη..😉) Σας τα χαρίζουμε και τα 3😅
pilot Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 (edited) (Δεν είναι τα σινιάλα το πρόβλημα άλλα οι 17 ώρες περίπου που θα πρέπει να περάσει κάποιος καθισμένος σε μια αεροπορική μέχρι τη Ροδο, αν δεν θέλει να πάρει καμπίνα. Η αντίδραση θα έρθει όταν θα σκευφτει σε πιο πλοίο έχει πιο πολύ άνεση.) Θα συμφωνήσω απόλυτα, ειδικά ως προς το θέμα των ωρών (ειδικά για τον επισκέπτη της Ρόδου). Πάντως ως προς την άνεση, δε νομίζω ότι λείπει η άνεση από την Αριάδνη...τουναντίον θα έλεγα 😉 Edited March 29, 2021 by pilot
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 Μας τις ίδιες ώρες κάνει και το Blue Star 2 για τη Ρόδο αυτή τη στιγμή. Τουλάχιστον στο Αριάδνη έχει πάρα πολλούς εσωτερικούς χώρους και ανοικτό καταστρώματα.
BlueStarLeros Posted March 29, 2021 Posted March 29, 2021 Δεν αναφέρομαι τόσο στις ώρες όσο στην διάφορα ενός καθίσματος αεροπορικού τύπου σε αντίθεση με έναν καναπέ σε ένα σαλόνι. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ταξιδέψει ακόμα με το Αριάδνη για να ξέρω την άνεση των κοινόχρηστων χώρων αλλά ξέρω τι σημαίνει να είσαι καθισμένος σε ενα αριθμημένο κάθισμα σε αντίθεση σε έναν καναπέ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now