polmyt Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 (edited) Agia Theodora Main Particulars / Αγία Θεοδώρα Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: AGIA THEODORA Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Yukazuru Maru(1989-1999) IMO Number: 8822155 LOA / Μέγιστο Μήκος: 76,50 m Breadth / Πλάτος: 15,20 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2336 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1989 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Mitsubishi,JAPAN Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Daihatsu 4413 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 15 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1999 Operator/Διαχειριστής: Kerkyra Lines Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Igoumenitsa-Corfu ____________________________________________________________ (1989, ex-Yukazuru Maru) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
GRSHIP Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 (edited) Και μιας και κάναμε αρχή με το Αγίος Σπυρίδων να γράψω τις εντυπώσεις μου από το ταξίδι και με το άλλο πλοίο της KERKYRA LINES, το Αγία Θεοδώρα.Το πλοίο διαθέτει δύο καταπέλτες. Έναν για το κυρίως γκαράζ και έναν δεύτερο για το επάνω γκαράζ.Η είσοδος στο πλοίο γίνεται από τον αριστερό καταπέλτη των οχημάτων που οδηγεί στο κυρίως γκαράζ. Μπαίνοντας στο γκαράζ στα αριστερά υπάρχει η πόρτα από όπου εισέρχεσαι στο κλιμακοστάσιο που οδηγεί τόσο στο επάνω γκαράζ όσο και στο πρώτο ντεκ επιβατών.Τα καταστρώματα του πλοίου από κάτω προς τα πάνω είναι τα ακόλουθα:Tank Deck (1), Main Garage Deck (2), Upper Garage Deck (3), Promenade Deck (4), Navigation Bridge Deck (5) και Wheel House Top Deck (6).Το Main Garage Deck (2), κυρίως γκαράζ έχει όλα τα casings στα πλάγια αφήνοντας έτσι ελεύθερο το χώρο από άκρη σε άκρη. Στα πλάγια του υπάρχουν κλιμακοστάσια που οδηγούν είτε στο επάνω γκαράζ έιτε στο πιο κάτω κατάστρωμα με τα μηχανοστάσια.Στο Upper Garage Deck (3), επάνω γκαράζ μπαίνεις από τον δεξί μικρότερο καταπέλτη. Εχει ράμπα σταθερή η οποία οδηγεί σε αυτό. Και εδώ από άκρη σε άκρη ο χώρος είναι ελεύθερος. Ολες οι εγκαταστάσεις βρίσκοτναι στα πλάγια. Πλώρα είναι ανοιχτό προς την πλώρη του πλοίου. Πρύμνα έχει τις εγκαταστάσεις εργάτες, κάβους κλπ συστήματα.Ανεβαίνοντας την σκάλα εισόδου, φτάνεις στο Promenade Deck (4), στην αριστερή πλευρά. Η έξοδος είναι σκεπασμένη και ακριβώς από επάνω της υπάρχει σκάλα για το πιο πάνω κατάστρωμα. Βρίσκεσαι στο χώρο ακριβώς πίσω από τα φουγάρα. Υπάρχει ανοιχτό κατάστρωμα πρύμνα το οποίο σε οδηγεί και στην δεξιά πλευρά του πλοίου. Στα δεξιά έχει σκάλα για το επάνω γκαράζ. Από εκεί που βρεθήκαμε στην αρχή προχωρώντας μπροστά περνάμε διπλά στο αριστερό φουγάρο. Στα δεξιά μας έχουμε χώρους τουαλέτας. Ακριβώς πίσω από αυτές έχουν κατασκευάσει το ονομαζόμενο “New lounge”. Πρόκειται για χώρο με αεροπορικά καθίσματα, ο οποίος ήταν κλειστός την μέρα που ταξίδεψα. Συνεχίζοντας πιο πλώρα έχουμε δύο επιλογές. Ή να συνεχίζουμε ευθεία μπροστά στο πλαϊνό ανοιχτό κατάστρωμα και να φτάσουμε μέχρι την πόρτα που μας οδηγεί στο πλωριό χώρο καθισμάτων, ή να μπούμε πριν το πλαϊνο κατάστρωμα στο χώρο του σαλονιού του πλοίου. Μπαίνοντας σε αυτόν τον χώρο, υπάρχει μία εννιαία αίθουσα με ξύλινο πάτωμα με διακοσμητικά τμήματα σκουρόχρωμου ξύλου, και καναπέδες που δημιουργούν τρεις ημιανεξάρτητους χώρους. Στους χώρους αυτούς υπάρχουν επίσης τραπεζάκια παραλληλόγραμμα και καρέκλες σε χρώμα μπλε σκούρο. Στο τέλος αυτού του χώρου συναντάμε κεντρικά τοποθετημένο τον χώρο με την ρεσεψιόν, μία σκάλα για την άνοδο του πληρώματος στο επάνω κατάστρωμα, έναν τηλεφωνικό θάλαμο και μπροστά από όλα αυτά το μπαρ του πλοίου. Σε αυτό το σημείο τελείωνουν και τα πλαϊνά ανοιχτά καταστρώματα. Από εδώ και μπροστά μέχρι τον καθρέφτη του πλοίου, από τα παράθυρα του οποίου βλέπεις την πλώρη στο πιο κάτω κατάστρωμα, εκτείνεται το πλωριό σαλόνι. Εδώ στο πάτωμα έχει πλαστικό δάπεδο και οι διάδρομοι είναι στρωμένοι με γκρι μοκέτα. Στο χώρο αυτό υπάρχουν καναπέδες με ύφασμα γκρι – μπλε με άσπρα σχέδια και ανάμεσα στις κεντρικές σειρές καναπέδων παραληλλόγραμμα τραπεζάκια. Οι καναπέδες αυτοί δίνουν την εντύπωση ότι έχουν παραμείνει από την εποχή που το πλοίο δούλευε στην Ιαπωνία. Σε κάποια σημεία υπάρχει και ξύλινο πάτωμα.Στο πιο πάνω κατάστρωμα, Navigation Bridge Deck (5), ανεβαίνει κανείς από τις σκάλες που υπάρχουν στο πρυμνιό μέρος του Promenade Deck (4). Και οι δύο, μία αριστερά και μία στα δεξιά, οδηγούν στο ανοιχτό κατάστρωμα, το οποίο συνεχίζει μέχρι την γέφυρα. Εδώ υπάρχουν πλαστικοί καναπέδες και καρέκλες σε χρώμα μπλε. Μετά τα φουγάρα του πλοίου υπάρχουν οι κλειστοί χώροι αυτού του καταστρώματος, στους οποίους υπάρχει ένα μικρό σαλονάκι, το οποίο ήταν κλειστό τη μέρα που ταξίδευα. Στην δεξιά πλευρά υπάρχει μαγειρείο και τραπεζαρία πληρώματος. Ο υπόλοιπος χώρος καλύπτεται από εγκαταστάσεις του αιρ κοντίσιον, του battery room, τουαλέτες, η σκάλα που οδηγεί δίπλα στο μπαρ του κάτω καταστρώματος και 18 καμπίνες πληρώματος. Αριστερά και δεξιά από τον κλειστό χώρο, υπάρχει ανοιχτό κατάστρωμα το οποίο τελείωνει στην κλειστή γέφυρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πλοίου.Τέλος το Wheel House Top Deck (6), δεν είναι προσβάσιμο στο κοινό, είναι απλά ένας ανοιχτός χώρος χωρίς εγκαταστάσεις, πλην του πλωριού ιστού. Edited November 2, 2013 by proud_ionian tag
poseidon Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Αξίζει πραγματικά να δεί κανείς το ρεμέντζο του ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ κατα την άφιξή του στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Το πλοίο γυρίζει σε χρόνο ρεκόρ γύρω απο τον άξονά του με την πλώρη σε απόσταση αναπνοής απο τον ντόκο. Φοβερό!!!!
proud_ionian Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 το new lounge πρεπει να φτιαχτηκε κατα την περσυνη ακινησια. το 2003 που ταξιδεψα μαζι του ηταν οπως ηρθε απο τη γιαπωνια, με μονη αλλαγη την προσθηκε ελληνικων πινακιδων και τα σωστικα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Και για να τιμήσουμε - υπενθυμίσουμε το παρόν thread (που έχει το άμοιρο να ...δει ποστ από τον Νοέμβρη του ...2006 ), να πω πως ένιωσα ευχάριστη έκπληξη όταν είδα στο Δελτίο δεξαμενισμών ΟΛΠ, ότι το πλοίο θα βρίσκεται στα πέριξ του Πειραιά το ερχόμενο Φθινόπωρο. Βλέπω μάλιστα πως θα ανεβο-κατέβει δύο φορές στην "μικρή" του Περάματος. Να υποθέσουμε για κάποιον έλεγχο - επισκευή στους άξονες του ???
poseidon Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Βασικά, το βαπόρι αυτό παραμένει μεν γρήγορο και με καλή συμπεριφορά στον καιρό αλλά οι εσωτερικοί του χώροι είναι πλέον απαράδεκτοι. Είναι πολύ βρώμικο και οι τουαλέτες του θυμίζουν καταστάσεις Ρίου - Αντιρίου κάπου στο 1995.......... Μακάρι να το συμμορφώσουν και να επανέλθει δριμύτερο στη γραμμή Ηγουμενίτσας - Κέρκυρας που με επιτυχία υπηρετεί εδώ και 10 χρόνια!!!
Nick the Greek Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 παραμένει..........με καλή συμπεριφορά στον καιρό Αδερφέ, μιλας σοβαρα? Με αυτα τα μαγουλα και την πλωρη?
poseidon Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Ναι, σε γενικές γραμμές είναι μια χαρά η συμπεριφορά του σε σχέση με άλλα πλοία της γραμμής. Βέβαια μιλάμε για μια γραμμή που δεν έχει και ιδιαίτερα ακραία καιρικά φαινόμενα (συγκριτικά με το Αιγαίο κ.α.). Άντε να έχει πολύ κακό καιρό 10-15 φορές τον χρόνο και πολύ λέω.
polmyt Posted September 21, 2009 Author Posted September 21, 2009 Αληθεια αυτο το σαλονακι που φτιαξανε στην πρυμνη οταν εκανε την ετησια του το 2006 τα χρησιμοποιουν? Αν ναι σε τι κατασταση βρισκεται?Ειναι στα ιδια χαλια οπως και το υπολοιπο βαπορι ή λογω οτι ειναι πιο καινουριο κρατιεται ακομα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Σήμερα κατά τις 14:00 το Αγία Θεοδώρα έφτασε στο Πειραιά και έδεσε στο μόλο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Στον μόλο ΔΕΗ στο Κερατσίνι σε σημερινή φωτό, ένα καραβάκι που αρκετά σπάνια το βλέπουμε στα μέρη μας. Ας το δούμε και στην ...πρωτότυπη του μορφή από το FAKTA, όταν ακόμα ταξίδευε στην Ιαπωνία. Απορία : Στην τρίτη ένθετη φωτό απεικονίζεται πράγματι η γέφυρα του πλοίου ??? "Too much" μου φαίνεται για το μέγεθος του...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Το Αγία Θεοδώρα έχει πέσει από τη δεξαμενή του Περάματος και βγήκε σήμερα για ένα ξεμούδιασμα στο Σαρωνικό. Ας δούμε το πλοίο από πλώρα και από πρυμα κατά το δεξαμενισμό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Από τη προηγουμένη εβδομάδα το Αγία Θεοδώρα έχει φύγει από τα μέρη μας και επέστρεψε στα δρομολόγια του μεταξύ Ηγουμενίτσας Κέρκυρας.
proud_ionian Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 η μοναδικη φορα που ταξιδεψα μαζι της ηταν πριν 7 χρονια, το καλοκαιρι του 2003. μεσα φαινοταν σαν να μην ειχε αλλαξει κατι απο τη χωρα των χρυσανθεμων. τοτε την πετυχα να φευγει απο ηγουμενιτσα, καθως και αλλη μια φορα το 2006, με φοντο το athens. ελπιζω εκτος απο το xtra σαλονι, να εχει φρεσκαριστει και το υπολοιπο εσωτερικο
Panagia Ekatontapiliani Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Το Αγία Θεοδώρα έχει δέσει για την ετήσια ακινησία του από τις αρχές Νοεμβρίου. Το πλοίο αναμένεται να έρθει στο Πειραιά για το δεξαμενισμό του στις 29/11/10
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Σε συνέχεια του προηγούμενου ποστ του Π100, όντως το πλοίο αύριο (29/11ου) θα βρίσκεται στα πέριξ του Πειραιά, μιας και αυτήν την ώρα "κατηφορίζει" το Ιόνιο ευρισκόμενο στα δυτικά της Λευκάδας.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 (edited) Έστω και με μια ημέρα καθυστέρηση έφτασε σήμερα το πρωί στο Πειραιά και ανέβηκε στη δεξαμενή του Περάματος. Το πλοίο είχε μείνει χθες όλη την ημέρα ανοιχτά του Λουτρακίου αναμένοντας να περάσει από τον Ισθμό. Edited November 30, 2010 by proud_ionian ανοιχτά
Superfast VI Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 (edited) Indeed Edited November 30, 2010 by Superfast VI
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Σήμερα το πρωί το Αγία Θεοδώρα έπεσε από τη δεξαμενή στο Πέραμα κα επιστρέφει στα γνώριμα νερά του Ιονίου, μέσω του Ισθμού.
proud_ionian Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 και η Θοδωρα, οπως και τα αλλα της γραμμης, εξωτερικα ειναι στην τριχα. μεσα να υποθεσω οτι εξακολουθει να ειναι οπως και στο japan?
bsnaxos Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Είχα ταξιδέψει μαζί του για Κέρκυρα το 2007. Εσωτερικά ήταν πολύ καθαρό και προσεγμένο, χωρίς καμία πολυτέλεια. Δεν ξέρω όμως αν έχει γίνει κάποια ανακαίνιση αφού έχουν περάσει αρκετά χρόνια.
.voyager Posted August 2, 2011 Posted August 2, 2011 Το "Αγία Θεοδώρα" προσεγγίζοντας την Ηγουμενίτσα.
gioannis Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Καλημερα,εξω απο το Αιγιο τωρα στον Κορινθιακο για διωρυγα , με 11,5 για Πειραια (πιθανον ετησια !!!)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now