Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όντως είναι απίστευτο πως οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Νάξου παραμένουν ίδιες εδώ και 50 και βάλε χρόνια.Αναφέρομαι στο κυματοθραύστη και στη προβλήτα όχι για τις παράγκες πάνω σε αυτήν.Αν τους έλεγες τότε ότι μελλοντικά θα έδεναν εκεί 200 μέτρα βαπόρια με 8αρι Βοριά θα σε πέρναγαν για τρελό.

Posted

Το μόνο φίλε μου νομικε που έχει αλλάξει, είναι ο λιμενοβραχιονας, τον οποίο εχουν ενισχύσει με κομματια μαρμάρου τα οποία έχει άφθονα Τ νησί...

Posted

Το υποβρύχιο πρέπει να είναι κάποιο από τον τύπο Gato που είχε το ΠΝ.Πιθανολογώ πως πρέπει να είναι το Τρίαινα το καλύτερο του στόλου τότε. 

Posted

Στην περιγραφή του βίντεο, αναφέρεται ότι ειναι τύπος s-78 και Τ όνομα αυτόυ Ποσειδών III.

Posted
20 hours ago, nomikos said:

Όντως είναι απίστευτο πως οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Νάξου παραμένουν ίδιες εδώ και 50 και βάλε χρόνια.Αναφέρομαι στο κυματοθραύστη και στη προβλήτα όχι για τις παράγκες πάνω σε αυτήν.Αν τους έλεγες τότε ότι μελλοντικά θα έδεναν εκεί 200 μέτρα βαπόρια με 8αρι Βοριά θα σε πέρναγαν για τρελό.

Λιμάνι δεν πρόκειται να φτιαχτεί στη νάξο! !κάθε μέρα φτιάχνονται τα συμφέροντα μας........! ! !

  • 2 weeks later...
Posted

Από ότι είδα σε webcamera της ναξου ο πλωτός γερανός έχει μεταφερθεί στην βόρεια πλευρά του λιμανιού

Posted

γιατι τετοια αυστηροτητα;

περα απο τα γνωστα θεματα του λιμανιου, ειχαμε θεματα και με τον κυματισμο στις παραλιες;

Posted

Ένα μεγάλο μπράβο στο λιμενάρχη Νάξου.Μένει να δούμε αν κάνουν το ίδιο και οι υπόλοιποι.Η κατάσταση έχει ξεφύγει.

Posted

Έλεος. Μετά την Κέρκυρα ήρθε η σειρά της Νάξου? Γιατί δεν ζητά την επαναφορά στα δρομολόγια του πορτοκαλί θρύλου Νάξος καθώς και την απαγόρευση κάθε είδους διαφορετικού και γρήγορου μια και καλή?

Posted

Εκτός από τα προβλήματα που προκαλεί ο κυματισμός στις παραλίες, νομίζω το βασικό θέμα είναι ότι δημιουργείται κυματισμος στη μαρινα. Πολλές φορές τα ιστιοπλοϊκα και τα κότερα χτυπάνε στους ντοκους ή και μεταξύ τους. 

Posted

Πολλά είναι τα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ταχύπλοα.Όσοι γνωρίζουν,καταλαβαίνουν πως είναι να πλέεις με 30+ κόμβοι στα 30-40 μέτρα από τις στεριές και τις ξέρες.Όταν μπαίνουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές κυρίως αλλά και περιουσίες πρέπει να μπαίνουν όρια.Τέλος..Και η κουβέντα που ανοίγουμε είναι πολύ μεγάλη.

Posted

Συγχαρητήρια στο Λ.Σ Νάξου.Και αργήσανε...ΠΟΛΥ...Από την εποχή του Κεντέρη έπρεπε να είχε γίνει...

Posted

Μπράβο και πάλι μπράβο!

Πραγματικά έλεος...

Δε γίνεται από τις 10 και μετά να γίνεται ο κακός χαμός και να αχρηστεύονται οι δυτικές παραλίες της Νάξου εν προκειμένω.

Γιατί ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζονται και σε άλλα νησιά.

Δε θα χρειαστεί να επαναφέρουμε το πορτοκαλί Νάξος αν καταλάβουν κάποια παιδιά που πηγαίνουν πλοία πως δε χρειάζεται να ξυρίζουν στεριές με όλο το δρόμο.

Δε θα χαθεί ο κόσμος αν περάσουν πιο ανοιχτά, εφόσον δε γίνεται να το καταλάβουν από μόνοι τους, πως πρέπει να επικρατεί η λογική για την ασφάλεια επιβαινόντων, λουόμενων και παρακείμενων μικρών σκαφών, καλά κάνει το λιμεναρχείο και βάζει κανόνες, έστω και αυστηρούς.

 

Posted

Εκεί στη Νάξο όπως και στα περισσότερα λιμάνια ας φροντίσουν να φτιάξουν ένα λιμάνι της προκοπής πρώτα και μετά να δούνε το θέμα με τα απόνερα.Βαπόρια είναι και κάνουν απόνερο δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.Είναι σα να είσαι σε αεροδρόμιο και να λες στα αεροπλάνα να μην κάνουν θόρυβο δεν γίνεται...Αν τους ενοχλείται η μαρίνα με τα σκάφη κλπ δεν είναι θέμα κανενός.Όπως στην Ίο και στη Μήλο στο κόλπο τα πλοία πηγαίνουν με 9-10 μίλια και πάλι γκρινιάζουν κότερα,ιστιοπλοικά κλπ(ας πούμε δικαιολογημένα λόγω ζημιών).Έχετε δει ποτέ λιμάνι σε εξωτερικό πες με Dover,Calais κλπ να είναι όλα μαζί συμβατικά,ταχύπλοα και μαρίνες;Η απάντηση είναι όχι.Δεν αντιλέγω ίσως να είναι επικίνδυνο μερικές φορές όταν κάποιος πλοίαρχος περνάει κοντά από στεριές,αλλά πόσο μακριά να περάσει ο άνθρωπος.Συμφωνώ ας μειώσουν ταχύτητα αλλά όχι από τις αμαρίδες....Ας τους πούνε να περνάνε έξω από αμαρίδες φρουρό σε ακτίνα 1-2 νμ με 20-25 μίλια και όχι με 10 νομίζω θα είναι μια χαρά.To θέμα είναι να δουν την κυριότερη αιτία του προβλήματος που είναι η κατασκευή νέου λιμανιού...

Posted

Μερικά σωστά τα γράψατε, όμως το θέμα με τις υποδομές μπλεχτηκε. 

Για αρχη, η απόφαση του λιμεναρχείου ειναι ορθή. Ως κεντρικό λιμεναρχείο έχοντας την εποπτεία και την ευθύνη, παίρνει κάθε δυνατό μέσο για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας. 

Η ευθύνη επισκευής / κατασκευής / αναδιάταξης χερσαίων υποδομών βαραίνει το εκάστοτε λιμενικό ταμείο / δημοτική αρχή / περιφέρεια. 

Συνεπώς ο ρόλος της λιμενικής αρχής είναι να δρα προληπτικά εν προκειμένω. 

Το αν όντως χρειάζονται παρεμβάσεις στις υποδομές και αυτό τεκμηριωνεται, θα πρέπει άμεσα να ληφθούν όλες οι αποφάσεις για να δρομολογηθούν. 

Posted

Δεν κοιτάνε τα χάλια τους να φτιάξουν πρώτα, δίνουν και οδηγίες με ποιο τρόπο θα μπουν τα πλοια και τι απόνερα θα πρέπει να έχουν σε ένα από τα πιο χειρότερα λιμάνια(?)-λεμε τώρα- της χώρας.

Πρώτα λύνεις τα προβλήματα σου και μετά κάνεις υποδείξεις για να ειναι σωστά όλα και όπως πρέπει.

Εδώ το λιμεναρχείο πετάει το μπαλακι αλλού, για τις δικές τους ευθύνες και την κατάντια του λιμανιού ολα αυτά τα χρόνια κάνουν κάτι?

Posted

Το πρόβλημα με Τ λιμάνι δεν έχει καμία σχέση με τις υποδείξεις του Λιμεναρχείου. Και άλλες λιμενικές υποδομές να υπήρχαν, καλά έκανε που έβγαλε ανακοίνωση ψστε να πηγαίνουν με πιο χαμηλές ταχύτητες..  

Posted

Καταρχήν τα περισσότερα ταχύπλοα , είναι πολύ πιθανόν να προκαλούν περισσότερο απόνερο στα 20 μίλια παρά στα 33. Ο λόγος είναι ότι δεν έχει πλανάρει όσο θα πρέπει , η γάστρα ή τα hull σέρνoνται περισσότερο και πιο βαθιά μέσα στη θάλασσα , η υδροδυναμική πάει περίπατο και ενδεχομένως να αυξάνεται το μέγεθος του απόνερου.

Posted (edited)

Mπορείτε να το εξηγείστε λίγο το θέμα της ορμής για να γίνει πιο κατανοητό??

Edited by polmyt
quote
  • 1 month later...
Posted

Ολιγόωρη επίσκεψη στη Νάξο την περασμένη Κυριακή, μου θύμησε Μύκονο δεκαετίας 80 και αρχών 90, τότε που υπήρχε μόνο το παλιό λιμάνι, δεν υπήρχε περιφερειακός και όλη η κίνηση γινόταν μέσω της Χώρας με συνέπεια μυθικά μποτιλιαρίσματα. Αυτή είναι και η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα στη Νάξο, τραβηγμένη επάνω από το Σούπερφέρρυ ΙΙ. Μόλις έχουν μολάρει τα Blue Star Delos και Santorini Palace, το Σουπερφέρρυ ΙΙ αναποδίζει ακολουθούμενο από το Highspeed 4 και το Αικατερίνη Π. Στο βάθος η ουρά φόρτωσης στο Σουπερφέρρυ ΙΙ και οι ουρές των ΙΧ που έχουν βγεί από το πλοίο και έχουν κολλήσει στην πλατεία των ταξί, ΚΤΕΛ και τουριστικών λεωφορείων. Αυτό που δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία είναι ότι όλο το παραλιακό μέτωπο της Χώρας είναι εντελώς ακινητοποιημένο. Σκεφθείτε πως βγήκα, περπάτησα μέχρι την άλλη άκρη του λιμανιού, τράβηξα φωτογραφίες και ακόμη οι οδηγοί ήταν πηγμένοι.

 

Παραθέτω εδώ και ένα πιο ανοιχτό πλάνο για να περιγράψω το απερίγραπτο θέαμα που είδα το απόγευμα περί ώρας 1800, οπότε και έφτασαν για φορτο-εκφόρτωση ταυτόχρονα τα Blue Star Delos και Thunder. Μόνο το Thunder είχε καμιά 80αριά ΙΧ εκφόρτωση και άλλα τόσα ίσως και παραπάνω φόρτωση. Στα αριστερά της προβλήτας ήταν ντανιασμένα ΙΧ για το Blue Star Delos, μπροστά από τις εισόδους των επιβατών(τρομερή εστία πανδημίας, αρνήθηκα να μπώ) ήταν παρκαρισμένες 3 νταλίκες, στα δεξιά της προβλήτας υπήρχε μία ουρά για φόρτωση στο Thunder και μία και μοναδική λωρίδα για εκφόρτωση και του Thunder και του Blue Star Delos. Στα 2 Γ της προβλήτας στα δεξιά, ντανιασμένη όλη η φόρτωση του Thunder με τους λιμενικούς να τα ντανιάζουν σε απόσταση αναπνοής από τη θάλασσα ενώ υπήρχαν άλλες 2 σειρές φόρτωσης ΙΧ για το Blue Star Delos στο στενό σημείο ανάμεσα στην προβλήτα και την πλατεία. Όσο γι αυτούς που κινούνταν στον παραλιακό δρόμο της Χώρας? Αν έχουν μαζί τους κινητό, μπορούν να δούν και ταινία μέχρι να ξανακουνήσουν ρόδα.

 

Δεν μπορώ να βρώ τα λόγια να σας περιγράψω το συνωστισμό και το μποτιλιάρισμα ανθρώπων και μηχανών που υπήρχε. Αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν είναι μομφή για το ΛΣ, το αντίθετο. Οι άνθρωποι υπερβάλλουν εαυτόν για να διατηρήσουν μια στοιχειώδη τάξη στο λιμάνι, έχει παντού προσωπικό και μάλιστα βαθμοφόρους που έχουν πέσει και αυτοί στη μάχη του λιμανιού. Πολλά μπράβο στο Λιμεναρχείο Νάξου λοιπόν και πολλά dislike σε όλους όσους ευθύνονται για αυτή την τραγική εικόνα των υποδομών του νησιού. Είναι απαίσιο η πρώτη εικόνα που βλέπεις για το νησί να είναι αυτή. Εύφημος μνεία δε, σε όλους αυτούς που ευθύνονται για την έγκριση αυτών των ωραρίων προσέγγισης στο νησί, πραγματικό μνημείο.

Posted

Φίλε μου δεν θα μπορούσες να περιγράψεις καλύτερα την κατάσταση που επικρατεί την ώρα των αφιξεαναχωρησεων των καραβιών, ιδίως κατά το μεσημέρι προέρχεται τ δήλος. Και λίγα λες. Θυμίζει έντονα ομόνοια Σύνταγμα όταν είναι κλειστοί οι δρόμοι επειδή έχει συγκεντρώσεις.. 

Η μόνη λύση είναι το λιμάνι έξω από τον αστικό ιστό της χώρας της Νάξου.. Και όχι έξω σε απόσταση 1 με 2 χλμ. Αλλά ακόμη και σε απόσταση 5χλμ. Αλλιως καθε χρονο η κατασταση θα δυσκολευει και θα χειροτερεύει..

Posted (edited)

Οταν ερχεται το μεσημεριανο κομβοι πλοιων κλεινουν το δρομο της χωρας κ αφηνουν μονο τα ι.χ. που βγαινουν απο το λιμανι να φυγουν προς τα μεσα για να αδιεασει το λιμανι!εαν εισαι απο αυτους που περιμενεις να ξεκολλησεις απο το μποτιλιαρισμα την εκατσες,οταν αδειασει το λιμανι ξαναδεινουν το δρομο παλι

Κ σκεψου το απογευμα που το Δηλος σκουπιζει 140 ι.χ. κ 10 καροτσες που ντανιαζουν ι.χ. απο το καφενειο κ δεξια στο μωλο μεχρι εξω τη πλατεια!

Edited by margaritis24

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...