Hastaroth Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Η δική μου απορία είναι γιατί θα πρέπη ΟΛΑ τα Ελληνικά λιμάνια (τής ηπειρωτικής Ελλάδας,εννοείται) νά συνδεθούν σιδηροδρομικά; Εκτός από την περίπτωση τής Ραφήνας καί τής Ηγουμενίτσας,όπου δέν υπάρχει μέν,αλλά δικαιολογείται η σιδηροδρομική σύνδεσή τους μέ άλλα σημεία τού σιδηροδρομικού δικτύου,όλα τά άλλα λιμάνια λίγο-πολύ συνδέονται καί σιδηροδρομικά (τό είχα γράψει και πρίν 4 χρόνια αλλά η επανάληψη βοηθά στην μάθηση,όπως λέει και το γνωμικό). Τώρα,άν θέλουμε να συνδέσουμε σιδηροδρομικώς και τον Αγ.Κωνσταντίνο μέ τήν γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης,απλώς γιά να γίνη ένα έργο και να εργαστούν επί τι διάστημα κάποιοι νύν άνεργοι,δέν λέω,καλή η πρόθεση αλλά άνευ ουσίας,άνευ σημασίας,που λέει και ο Dimitrios Poulikakos…
proud_ionian Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Με την κατασκευή του νέου λιμανιού της Πάτρας, αλλά και τις κινήσεις για το άνοιγμα του παραλιακού μετώπου, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, το λιμάνι της Πάτρας να ξεμείνει από σιδηρόδρομο. Υπάρχει κάποια πληροφόρηση, ή είναι μόνο φήμες; τα λεφτα φτανουν για να παει το τραινο μεχρι τα βαλιμιτικα (το χωριο της βασως παπανδρεου) απο εκει και κατω αγνωστο
georgios express Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 (edited) του 70 δεν νομιζω. τουλαχιστον απο τα μεσα των 70s που μπορω και θυμαμαι. Η σιδηροδρομική σύνδεση Κρυονερίου-Αγρινίου πρέπει να σταμάτησε γύρω στο 1970. Προηγουμένως το τραίνο εξυπηρέτησε επί δεκαετίες την περιοχή, πχ στον πόλεμο του 1940, μεταφέρθηκαν μεγάλοι όγκοι φορτίων έως το Αγρίνιο και από εκεί προωθήθηκαν μέχρι το μέτωπο με επιταγμένα φορτηγά, μεταγωγικούς ημιόνους και πλάτες στρατιωτών (με αυτήν ακριβώς την σειρά ). Τριανταπέντε χρόνια αργότερα ανήρ διορατικός, εκσυγχρονιστής και αδιάφθορος, όλως τυχαίως καταγόμενος εξ Αιτωλοακαρνανίας, επένδυσε ως υπουργός Συγκοινωνιών περί τα €15 εκ, για να εκσυγχρονισθεί η γραμμή για την οποία όμως δεν προβλέφθηκαν ούτε η προμήθεια τροχαίου υλικού, ούτε η "ενσωμάτωση" σιδηροδρομικής γραμμής στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Λεφτά υπήρχαν Edited December 26, 2010 by georgios express
Ariadne Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Άσχετο με τα ναυτιλιακά, αλλά η μη ενσωμάτωση σιδηροδρομικών γραμμών στη γέφυρα ήταν μέγα σφάλμα ...
proud_ionian Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 τι ψαχνετε τωρα; ολες οι μεταπολεμικες κυβερνησεις απαξιωναν συστηματικα το σιδηροδρομο, σε καθε του μορφη. πολλα μπορει να λεχθουν: απο ανικανοτητα, κακοδιαχειριση κλπ, μεχρι κολλητηλικια με τα ΚΤΕΛ, τα φορτηγα ΔΧ και τους μεγαλεμπορους ΙΧ. βαλτε σε ολα αυτα και το οργιο κλεψια που εγινε στον ΟΣΕ την τελευταια 20ετια. μπορουμε να μιλαμε και να γραφουμε ωρες.
Ariadne Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Έχεις (δυστυχώς) δίκιο, συμπατριώτη Ο σιδηρόδρομος, ποτέ δεν είχε λόμπι στην Ελλάδα, όπως π.χ. τα ΚΤΕΛ ... Μεγάλο κρίμα, γιατί με σωστές επενδύσεις και προσεκτικό σχεδιασμό σε βάθος 1-2 δεκαετιών, θα μπορούσε να προσφέρει πολλά στην Ελλάδα.
Hastaroth Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 (edited) Παλληκάρια μου (που έλεγε και ο Dennis Salmond κοινώς Διονύσιος Σολωμός),όλα αυτά καλά και ωραία τα λέτε,άν και το παρόν forum είναι ναυτικό και θα έπρεπε να πάμε στο www.amnizia.com που είναι το αντίστοιχο site διά τους "τραινοβλαβείς" (αρκετοί τών οποίων,μεταξύ αυτών και ο υποφαινόμενος,είναι και καραβολάτρες και αεροπλανολάτρες).Οντως,ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα ουδέποτε έτυχε σοβαρής αντιμετώπισης από τους πολιτικούς και δή τούς (συν)αρμόδιους υπουργούς.Μήν ξεχνάτε όμως πως σ'αυτό συνέβαλε το γεγονός ότι η χώρα τούτη,ούσα κατά το πλείστον ορεινή,είναι δύσκολο να στρωθή παντού με ράγες.Γιά παράδειγμα,στην Δυτική Ελλάδα,που έχει και τα περισσότερα βουνά,δέν αρκεί μόνο να φτιάξης την γραμμή,πρέπει να φτιάξης και σήραγγες γιά να περάσης μέσα από τα βουνά-και η σήραγγα είναι δύσκολο να φτιαχτή και απαιτεί και πολλά μπικικίνια.Εδώ ακόμα ο ΣΣ Αθηνών είναι γιαπί,ενώ μόλις πρό ημερών ολοκληρώθηκε η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα τού προαστιακού Αεροδρόμιο-Κιάτο (γιά να φτάση ηλεκτρικό τραίνο στην Αθήνα θα περιμένουμε πολύ ακόμα...) και το τμήμα από το Κιάτο στην Πάτρα γίνεται με ωραιότατα πούλμαντα τού ΟΣΕ,λόγω έργων επί τής γραμμής,κι'εμείς μιλάμε γιά τραίνο στα Ιωάννινα και στην Ηγουμενίτσα; Γιά την Κρήτη πάντως,η ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου θα έλυνε πολλά προβλήματα,αφού τώρα όποιος μέν έχει ΙΧ μετακινείται μ'αυτό,όποιος δέ δέν έχει πάει με τα ΚΤΕΛ (τα οποία,λόγω τοπικιστικού χαρακτήρος δομών,ενθυμίζουν το δίκτυο ιππήλατων αμαξιών τού Φάρ-Ουέστ,όπου κάθε κάμποσα χιλιόμετρα σταματούσες και άλλαζες άλογα και άμαξα γιά το επόμενο σκέλος τής διαδρομής.Ομιλώ εκ προσωπικής πείρας-τέσσερεις ώρες είχα κάνει μιά φορά να πάω από τα Μάταλα στην Αγία Γαλήνη και στο τέλος μάλιστα κατέληξα να κατεβαίνω με τα πόδια σε κάτι χαράδρες και ρουμάνια,μή αντέχοντας να περιμένω ντάλα μεσημέρι καλοκαιριάτικα το τρίτο κατά σειράν λεωφορείο που έπρεπε να πάρω...).Αλλά μάλλον και αυτό το έργο θα το φάγη η μαρμάγκα και το μόνο που θα μείνη θα είναι εκείνη η ατμομηχανή που ευρίσκεται στο λιμάνι τού Ηρακλείου..... Τέλος,γιά τα περί σιδηροδρομικής σύνδεσης τών Ελληνικών λιμανιών μεταξύ τους τα έχω πεί πρό τετραετίας. Edited December 28, 2010 by Hastaroth
proud_ionian Posted June 25, 2011 Author Posted June 25, 2011 (edited) σημερα διαλυθηκε μια παιδικη αυταπατη του μικρου proud πιστευα οτι η σιδηροδρομικη γραμμη κατακολου ολυμπιας διατηρηθηκε σε λειτουργια, προκειμενου να εξυπηρετουνται οι επιβατες των κρουαζιεροπλοιων. πριτς 3 δρομολογια τη μερα απο τις 6 το πρωι μεχρι τις 12 το μεσημερι, that's all falks. τους προταθηκε και απο τους "φιλους του σιδηροδρομου" να πυκνωσουν τα δρομολογια ωστε να εξυπηρετουνται οι κρουαζιεραδες, αλλα και να φερουν καποιο ατμηλατο τραινο, που σαν τουριστικη attraction, εχουν περαση κυριως στους αγγλοσαξονες. η αντιδραση του ΟΣΕ ηταν σαν να του ζητουσαν να επενδυσει σε τεχνολογιες αναζητησης εξωγηινων πολιτισμων. σε αλλη χωρα, τη γραμμη θα την ειχε αγορασει το (ιδιωτικοποιημενο) λιμανι κατακολου και θα ειχε κανει τα παντα προκειμενου ολοι οι επισκεπτες να μπαινουν στο τραινακι. σε αλλη χωρα. αν γινοταν εδω θα επαιρναν τηλ 4-5 βουλευτες και θα ελεγαν οτι πληττεται το κοινωνικο εργο των ΚΤΕΛ, ενω θα γινοταν και προσφυγη απο τοπικο περιβαλλοντικο συλλογο προστασιας περιβαλλοντος και θα ελεγαν οτι ο θορυβος του τραινου, δεν αφηνει να αναπτυχθουν σωστα τα διασημα τοπικα προϊοντα ...ινδικης προελευσεως Edited June 25, 2011 by proud_ionian
proud_ionian Posted September 7, 2011 Author Posted September 7, 2011 αυτες τις μερες ειχαν κατεβει πατρα τα κεφαλια του ΟΣΕ (Γαιαοσε & Εργοσε). τους ειχαν καλεσει Δημος, Περιφερεια, ΤΕΕ, ενω παρεστη και ανθρωπος απο τους "Φιλους του Σιδηροδρομου" για να μιλησουν ανοικτα για το τι θα γινει με το τραινο (προαστιακο αθηνων και τοπικο μετρικο). συμφωνα με τον τοπικο τυπο, το συμπερασμα που βγηκε ειναι οτι: στοχος ειναι το τραινο απο αθηνα να ειναι στο αιγιο το 2015 και στο ριο το 2016. θα ηταν πιο σιγουροι αν ειχαν ξεπεραστει τα προβληματα στο διακοπτο, οπου οι κατοικοι ζητανε οτι τους λειπει. για κεντρο πατρας ειναι χλωμο και καταχλωμη ειναι η υπογειοποιηση του δικτυου μεσα στην πατρα (πληρωνουμε ομως μελετη σκοπιμοτητας γι'αυτο ) ο προαστιακος των πατρων (στην παλια μετρικη γραμμη, απο οδο παπαφλεσα μεχρι αγιο βασιλειο ριου φετος και πιθανον μεχρι ροδινη του χρονου) θα στηριχτει, αλλα αλλη επεκταση δεν εχει, γιατι θα παψει (κατ'αυτους) να ειναι κερδοφορος) θα γινει προσπαθεια να βρεθουν χρηματα (ναι καλα ) το τραινο απο αθηνα να φτασει μεχρι το νεο λιμανι. αν παντως αυξηθουν οι προσεγγισεις κρουαζιεροπλοιων στην πατρα, θα φτανει στο νεο λιμανι ο τοπικος προαστιακος. ειναι σε συνεννοηση με το λιμανι κατακωλου και τις εταιρειες κρουαζιερας, να αυξηθουν τα δρομολογια απο κατακωλο για ολυμπια και να ειναι βολικες οι ωρες για τα κρουαζιεροπλοια. απο την αλλη οι ντοπιοι ζητησαν: να προστατευθει το μετρικο δικτυο γιατι λεηλατειται (ειδικα απο αχαγια και κατω, οι τσιγγανοι δεν αφηνουν ελεος). να φτασει ο τοπικος προαστιακος μεχρι το νεο λιμανι να γινει προσπαθεια να ενταχθει σε καποιο κοινοτικο προγραμμα (ΕΣΠΑ κλπ) η γραμμη των αθηνων ωστε να φτασει ως το νεο λιμανι να μην εγκαταληφθει ο τοπικος προαστιακος οι ηλιοι ζητησαν επαναλειτουργια και της γραμμη βαρθολομιο κυλληνη (την εκοψε ο επιτιμος το '92, για να αβανταρει τα ΚΤΕΛ). να αυξηθουν τα δρομολογια του οδοντοτου στα καλαβρυτα παραλληλα κυκλοφορει τον τελευταιο καιρο οτι γερμανικη εταιρεια εχει εκδηλωσει ενδιαφερον να επαναλειτουργησει ολο το μετρικο δικτυο της πελοποννησου (τουλαχιστον τα φιλετα για ναυπλιο, καλαματα, πατρα). αρχικα ζητα τρια χρονια και αν πετυχει το project αλλα 12. εχουν παρει σβαρνα τους δημαρχους και ζητουν να στηριξουν το θεμα. αφου απαξιωσαμε τον ΟΣΕ τοσα χρονια, κανοντας τον ολυμπιακη της ξηρας, αφου τον φεσωσαμε, αφου αφησαμε καινουργιο υλικο να απαξιωθει....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 Την πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει στην επέκταση του προαστιακού έως το Λαύριο εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης. «Πρόθεση του υπουργείου είναι από δω και πέρα να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση των προμελετών και να εντάξουμε το σχέδιο της επέκτασης του προαστιακού στη χρηματοδότηση από τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα», τόνισε ο Μάκης Βορίδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση και εκτίμησε ότι εντός των προσεχών έξι μηνών μπορούν να έχουν ολοκληρωθεί οι προμελέτες. Όπως ανέφερε, σύμφωνα με μελέτη που έχει γίνει, εκτιμάται ότι η επέκταση αυτή θα εξυπηρετήσει 300.000 ανθρώπους και για το λόγο αυτό, σε συνδυασμό με το ότι ο προαστιακός είναι ένα κατεξοχήν περιβαλλοντικό μέσο μεταφοράς, είναι από τα έργα τα οποία μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δρομολογηθεί και θα αποκτήσει την προτεραιότητα που του αξίζει». Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 28, 2012 Posted May 28, 2012 Μιας και γίνεται κουβέντα για την προέκταση του προαστιακού μέχρι το Λαύριο, ας δούμε και μια μερακλίδικη δουλειά για την παλαιά σιδηροδρομική γραμμή Αγίων Αναργύρων-Λαυρίου που διακόπηκε πριν από πενήντα τόσα χρόνια. Μια εργασία με πολλά ιστορικά στοιχεία, με επιτόπια έρευνα, με πολλές φωτογραφίες και με αρκετό χιούμορ. Για όσους αισθάνονται, έστω και ολίγον τι, trainfriends.
proud_ionian Posted May 28, 2012 Author Posted May 28, 2012 επιτυχια του εθναρχου η καταργηση της γραμμης του λαυριου
Superfast VI Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 (edited) Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί κάπου αλλά εχουν ήδη ξεκινήσει να περιφράσονται κάποιοι χώροι επι της πλατείας του ΗΣΑΠ καθώς και μπροστά απο την πεζογέφυρα εντός του λιμανιού. Πρόκειται για τα έργα επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό από το σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (Χαίδάρι) στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά. Το βάθος των έργων για την στήριξη του σταθμού θα φτάσουν μέχρι και 60 μέτρα κάτω από την επιφάνεια και σίγουρα θα μας απασχολήσουν τουλάχιστον μεχρι το 2017-18 Edited November 14, 2012 by Superfast VI
Hastaroth Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Μά ο σταθμός τού Χαϊδαρίου δέν έχει κάν παραδοθεί σε χρήση ακόμη. Επίσης:η γραμμή 3 θα τερματίζη στην πλατεία τού Δημοτικού Θεάτρου; Πάντως προβλέπω γιά την επόμενη εξαετία να γίνεται ένας κυκλοφοριακός χαμός άνευ προηγουμένου στο λιμάνι.Πιό πολλή ώρα θα θέλη κάποιος να πάη απ'το Νέο Φάληρο στον Πειραιά απ'όση γιά να πάη απ'τον Πειραιά στην Ρόδο....
Superfast VI Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 (edited) Ο σταθμός ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (Χαϊδαρίου) μετα τη γνωστή εμπλοκή με τη Siemens υπολογίζεται να παραδοθει τον Οκτώβριο του 2013. Αυτό δεν επηρεάζει την υπόλοιπη επέκταση καθώς ήδη τα εργοτάξια έχουν ξεκινήσει σε όλους του σταθμούς και τα φρέατα. Η γραμμή 3 θα τερματίζει στην πλατεία τού Δημοτικού Θεάτρου, ναι. Σιγουρα η όχληση θα είναι μεγάλη σε μια αρκετα επιβαρυμενη περιοχη. Πάντως για να επιστρέψουμε και στα 'δικά μας', η επέκταση του προβλητα στα Λεμονάδικα εγινε και για να διευκολύνει την κατασταση με τα εργα του μετρο. Για μένα το πρόβλημα θα είναι αν ξεκινήσει παράλληλα και η περίφημη υπογειοποίηση της γραμμης 1 απο το Φάληρο εως τον Πειραιά. Edited November 14, 2012 by Superfast VI
Hastaroth Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Δέν νομίζω.....Πάνω που ανασάναμε απ'την διετή ταλαιπωρία μας με τα έργα "αναβάθμισης τών γραμμών" που ακολούθησε την επίσης σχεδόν διετή ταλαιπωρία μας με τα έργα "αναβάθμισης" τών σταθμών,θα μάς προκύψη κι'άλλη ταλαιπωρία; Ας λειτουργήση καμμιά δεκαριά χρόνια ο ΗΣΑΠ έτσι όπως είναι και βλέπουμε μετά..... (Να'χουμε και κανένα ευρώ στην άκρη,ώς κράτος εννοώ,γιά να γίνη αυτο το έργο).
gtogias Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Ας λειτουργήση καμμιά δεκαριά χρόνια ο ΗΣΑΠ έτσι όπως είναι και βλέπουμε μετά.... Μη ξεχνάμε ότι στη σημερινή γραμμή των ΗΣΑΠ θα περάσει το τραμ. Αλήθεια χρηματοδότηση για την προέκταση του μετρό ως Πειραιά βρέθηκε?
Superfast VI Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Για μένα το πρόβλημα θα είναι αν ξεκινήσει παράλληλα και η περίφημη υπογειοποίηση της γραμμης 1 απο το Φάληρο εως τον Πειραιά. Δε μελετούσα τίποτε άλλο... Απο το ypodomes.com μαθαίνουμε οτι 'η κατασκευή του έργου αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες, ενώ παράλληλα η Αττικό Μετρό ΑΕ, θα προμηθευθεί, με Διεθνή Διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα Τραμ προκειμένου να υποστηρίξουν την νέα επέκταση'.
gtogias Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Μπορεί να είναι θετικό που και το μετρό πάει Πειραιά αλλά κακά τα ψέματα, οι λόγοι για αυτήν την επέκταση είναι καθαρά πολιτικοί. Ο Πειραιάς χρειάζεται μέσα σταθερής τροχιάς προς το νότο και τα δυτικά. Τραμ λοιπόν προς νότο και αναγέννηση του τραμ του Περάματος προς τα δυτικά. Και χαμηλότερο κόστος έχει και καλύτερη κάλυψη του αστικού ιστού και της βιοτεχνικής-βοιμηχανικής ζώνης. Για τον ίδιο λόγο όμως που κατασκευάζεται το μετρό της Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε και η επέκταση προς Πειραιά. Τοπικισμοί και κομματικοί λόγοι. Τότε που "είχαμε" λεφτά καλώς, σήμερα όμως?
proud_ionian Posted February 24, 2013 Author Posted February 24, 2013 ξερει κανεις λεπτομερειες για τη συνδεση του ικονιου με το σιδηροδρομικο δικτυο; Το έργο της σύνδεσης με το λιμάνι του Ικονίου περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους, η αρχή της οποίας βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμένα Ν. Ικονίου εντός της ζώνης ιδιοκτησίας του ΟΛΠ, στη θέση του προβλεπόμενου επιλιμένιου Σιδηροδρομικού Σταθμού (περιοχή Περάματος) και το πέρας της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου, ο οποίος στη συνέχεια διέρχεται από την περιοχή του Θριασίου Πεδίου. Η γραμμή θα χρησιμοποιείται μόνο από εμπορευματικά τρένα.
Hastaroth Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 Μπορεί να μήν ξέρω λεπτομέρειες,πάντως η σιδηροδρομική σύνδεση με τον νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου ήδη έχει περατωθεί,διότι η γραμμή τού προαστιακού συνδέεται με την μονή γραμμή σε κάποιο σημείο μετά τα Ανω Λιόσια (βγαίνει μάλιστα μέσα από ένα τούνελ).Προφανώς τα εμπορευματικά τραίνα θα καταλήγουν στο πεδίο διαλογής τού Θριασίου που βρίσκεται στον σταθμό Ασπροπύργου και ήδη χρησιμοποιείται (φέρνουν εκεί κατά καιρούς διάφορα βαγόνια απ'το πεδίο διαλογής τού Ρούφ)
proud_ionian Posted March 14, 2014 Author Posted March 14, 2014 ο συλλογος φιλων σιδηροδρομων με επιστολη του στους αιρετους της πατρας, τους επισημαινει οτι με την τακτικη τους και τις μαξιμαλιστικες τους διεκδικησεις (υπογειοποιηση κλπ) παιζουν με τη φωτια και το μονο που θα πετυχουν ειναι να μεινει η πατρα οριστικα χωρις τραινο και ετσι θα μπει ταφοπλακα σε καθε σκεψη για εμπορικη χρηση του λιμανιου τι ψαχνουν να βρουν. εδω παραλιγο να μεινουμε χωρις δρομο, οταν η εναρξη των εργων στην εθνικη οδο καθυστερησε χρονια γιατι οι αιρετοι της αχαϊας (κυριως) με πρωτο απο ολους των πρωην νομαρχη κατσικοπουλο, προτειναν τη... νοτια χαραξη του αυτοκινητοδρομου. πισω απο τα βουνα (χελμος, ζηρια κλπ) ΥΓ: την ιδια στιγμη ειναι σε τελικη φαση η συνδεση της ηγουμενιτσας μεσω καλαμπακας.
Hastaroth Posted March 15, 2014 Posted March 15, 2014 Δηλαδή το τραίνο θα φτάνη και στην Ηγουμενίτσα σε λίγους μήνες;
proud_ionian Posted March 15, 2014 Author Posted March 15, 2014 ναι. σε 84 μηνες φιλοδοξει η εργοσε. το τελικη φαση ισως ηταν υπερβολη. απλα εκει δεν εχουν ακουστει οι υπερβολες που ακουγονται στην αχαϊα (ολοι θελουν το τρενο στην πολη τους, αλλα υπογειο)
Panagia Ekatontapiliani Posted August 25, 2014 Posted August 25, 2014 Tο λιμάνι του Λαυριου και η στρατηγική σημασία του οποίου για την ακτοπλοΐα είναι εξαιρετικά κρίσιμη λόγω του ότι μειώνει τις ώρες πλου στα νησιωτικά συγκροτήματα του κεντρικού και ανατολικού Αιγαίου άρα και το κόστος των πετρελαιοειδών που ευθύνεται για την κρίση στον τομέα, δεν θα μπορεί να διαδραματίσει το ρόλο του μέχρι το 2020. Και τούτο διότι επώνυμα στελέχη της ακτοπλοΐας έχουν σημειώσει ότι το λιμάνι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αν δεν έχει πλήρη σύνδεση προαστιακού-μετρό. Πάντως το μήκος της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής υπολογίζεται στα 32 χλμ. και θα ξεκινά από το σημερινό κόμβο του προαστιακού στο Κορωπί με κατάληξη στο Νέο Λιμένα Λαυρίου. Πηγη: The Seanation
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now