Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 year later...
Posted (edited)

Πάμε να δούμε το ga plan του original Superfast i.Η αλήθεια είναι πως οι χώροι είναι στενάχωροι και μη πρακτικοί.Για το μέγεθος του πλοίου υπήρχε ένα και μοναδικό σαλόνι που τα βράδια χρησιμοποιούνταν και σαν ντίσκο.Και για να πας σε έναν χώρο έπρεπε να περάσεις από τους υπόλοιπους.Για παράδειγμα για να πας reception έπρεπε να περάσεις από τη ντίσκο,μέσα από τα εστιατόρια κτλ. Πουθενά δεν υπάρχει μια γωνιά να καθίσει ένας επιβάτης να χαλαρώσει,όλοι οι χώροι μία πλατεία με διερχόμενους επιβάτες και ηχορύπανση.Πάντα ήμουν κατά αυτής της διαρρύθμισης που ακολουθήθηκε σε όλα τα νεότευκτα της Αττικα μέχρι το BS Patmos.

 

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
  • 5 months later...
  • 9 months later...
Posted (edited)

στο παλιο λιμανι στο 4

by @stathis

Superfast Ι, το ορθοδοξο, δεμενο στην πατρα, σε αλλες ομορφες εποχες

Edited by proud_ionian
Dictee
  • 1 month later...
  • 8 months later...
Posted

Τα έτη του τετιμημένου 27 στα 28, εξακολουθεί όμως να αποτελεί βασικό εργαλείο της Unity Line στη γραμμή Swinemunde - Ystad. Ο καιρός δεν μας έκανε και πολύ την χάρη αλλά νομίζω πως το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν κι άσχημο. Στα 16-17 μίλια πηγαίνει το πλοίο στα καθημερινά του ταξίδια. Βραδυνή αναχώρηση από την Πολωνία, μεσημεριανή από την Σουηδία.

Posted (edited)

Προπελακι κ ηλεκτρομηχανη εχτρα εχει βαλει πριν 7 χρονια μαζι με την μινι ανακαινιση

Edited by margaritis24
  • 5 months later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...