proud_ionian Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 (edited) Ηρθαν τα γεραματα. συμφωνα με το ferries of southern europe και ισπανικα media, επαθε βλαβη την τριτη 31/10 μια ωρα μετα την αναχωρηση απο Civitavecchia. γυρισε πισω αρον αρον. οι επιβατες εμειναν ιταλια και πηγαν βαρκελωνη με τον (Προμηθεα Eurostar Barcelona πλεον) την επομενη. το πρωην κοκκινο αναμενοταν να ξαναξεκινησει σημερα 4/11. εδω στη φωτογραφια, αρχες αυγουστου του 1995, τραβηγμενο απο (που αλλου) το κεφαλονια. τοτε που το κοκκινο παταγε τα 25 και το μπλε τα 21:( Edited February 14, 2018 by Nick the Greek tag
Neptune Posted November 7, 2006 Posted November 7, 2006 Καποιος ελεγε οτι τα βαπορια αυτα μετα τη δεκαετια θα ειναι τενεκεδακια. Δεν εχω μπει ποτε ουτε στο 1 ουτε στο 2 αλλα νομιζω οπως ειχε πει καποτε και ενας ναυπηγος των μινωικων οτι ειναι λιγο fast σε ολα τους Και θυμηθηκα μια ιστορια που μου εχει πει ενας απο το πληρωμα που το παρεδωσε οτι φυγανε απο Ελευσινα με 4 μηχανες και μεχρι να πανε πανω δουλευε μονο η 1. Αρα κατι λεει αυτο και για τα μαστορια της γειτονος οποτε μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Παντως οντως τα τελευταια χρονια και στην Ελλαδα κουτσοπηγαινανε.
proud_ionian Posted December 17, 2007 Author Posted December 17, 2007 τι γινεται με το βαπορι ρε παιδια; εχει αφεθει στο ελεος του κυριου (και του παπα Βενεδικτου;) συμφωνα με το F.o.S.E., τη διαρκη πηγη πληροφοριων (Gary Andrews) και τον Paris MoU το βαπορι επιασε jack pot σε παρατηρησεις. From Paris MoU EUROSTAR ROMA Inspection details : Date of first boarding : 27/11/2007 Date of final boarding : 03/12/2007 Port of inspection : Barcelona, Spain. Type of inspection : More detailed inspection Nb of deficiency(ies) : 14 Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 5 Duration of detention : 7 days Ship's particulars at the time of inspection : IMO number : 9086588 Name : EUROSTAR ROMA Flag : Italy Callsign : IBOM Ship type : Roro passenger ship Gross tonnage : 23933 Keel date : 1994 Classification society : - Class certificate issued by Registro Italiano Navale (RINA), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding Statutory certificates : - Load lines certificates is issued by Registro Italiano Navale (RINA) - Oil pollution prevention (iopp) is issued by Registro Italiano Navale (RINA) Ship manager - INDUSTRIA ARMAMENTO MERIDIONAL, Via m. Campodisola nº13 - 80133, Napoli, Italy Areas inspected : - Accommodation and galley - Car deck - Engine and steering room - Navigation bridge - Outside decks and forecastle - Passenger spaces Operational controls carried out - Abandon ship drill - Communication equipment - Emergency fire pump - Emergency generator - Fire drill - 15 ppm OWS tested Deficiencies : - Fire safety measures, Doors within main vertical zone, Malfunctioning, ground for detention - Fire safety measures, Fire pumps , Inoperative, ground for detention - Fire safety measures, Fire-dampers, Inoperative, ground for detention - Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation, Not as required, ground for detention - Life saving appliances , Inflatable liferafts - Life saving appliances , Lifeboats - MARPOL annex I, Oil filtering equipment, Inoperative, ground for detention - MARPOL annex I, Oil record book - Propulsion & aux., Cleanliness of engine room - Propulsion & aux., Insulation wetted through (oil) - Propulsion & aux., Insulation wetted through (oil) - Propulsion & aux., Other (machinery) - Safety of navigation, Type approval equipment - Ship's certificates and documents , Tonnage certificate ειδικα απο fire safety και μηχανοστασιο πρωτευσαμε
Ermenegildo Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Symfona me to Ferries of Northern Europe etoimazetai kai afto na afisei tin omorfi italia kai na anevei se voreiotera nera... To agorase i Polish steamship company gnosti os Polsteam kai tha to onomasei Scania. Tha taksideyei metaksy Swinoujscie Ystad. Toulaxiston pali kala pou den pige pouthena kata asia meria...
NHSOS XIOS Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 (edited) Κι απ οτι φαινεται η κανουργια του εταιρια το προσεψει αρκετα σε σχεση με τους προηγουμενους ιδιοκτητες,που το ειχαν εμφανως παραμελημενο... 'Εφαγε' και αυτο τις μινι μετασκευες του αλλα οπως φαινεται στο παραμενει ακομα ομορφο! Edited April 3, 2012 by proud_ionian
gpan Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 Καποιος ελεγε οτι τα βαπορια αυτα μετα τη δεκαετια θα ειναι τενεκεδακια.Δεν εχω μπει ποτε ουτε στο 1 ουτε στο 2 αλλα νομιζω οπως ειχε πει καποτε και ενας ναυπηγος των μινωικων οτι ειναι λιγο fast σε ολα τους Και θυμηθηκα μια ιστορια που μου εχει πει ενας απο το πληρωμα που το παρεδωσε οτι φυγανε απο Ελευσινα με 4 μηχανες και μεχρι να πανε πανω δουλευε μονο η 1. Αρα κατι λεει αυτο και για τα μαστορια της γειτονος οποτε μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Παντως οντως τα τελευταια χρονια και στην Ελλαδα κουτσοπηγαινανε. Σαν επιβεβαίωση των λεγομένων του Νεπτσουν, δυστυχώς ο "γενάρχης" SF1 είναι ολίγον τι κουτσός μετα απο 15 χρόνια. Στη γραμμή που ταξιδεύει τώρα χτυπάει 16 μίλια στις καλές του και συνήθως είναι στο 14-15. Χωρίς ενημέρωση βέβαια με τι στροφές και ποσες μηχανές, ελπίζω να πηγαίνει απλά κομμένο
Neptune Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 Ισως να μη χρειαζεται να παει παραπανω. Το αδερφακι του παντως πληροφοριακα αν και ξεκινησε φουριοζο εχει καταληξει κι αυτο να πηγαινει με 17-18
NHSOS XIOS Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 Ακριβως,δεν χρειαζεται να πηγαινει παραπανω,γιατι του εχουν βγαλει ετσι τα δρομολογια για τα 92μιλια αποσταση που εχει να διανυσει.Μαλλον επρεπε να πηγαινει και με πιο λιγα αλλα ισως να φοβουνται μηπως 'μπουκωσει':p
enas chiotis Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Σύμφωνα με αυτή την πηγή, το SKANIA πήρε μαζί του το αλιευτικό GITTE 12. 173-m, 23,663-gt Skania (former Superfast I, IMO 9086588), Polish port Swinemunde to Ystad in Sweden, collided with German F/V Gitte 12 miles east of Ruegen Island, Germany, on Feb. 17 at 0120LT. The ferry continued its voyage after the end of investigations by the Neustadt police. In Ystad a thorough damage survey will take place. The Gitte was advised to enter the port of Sassnitz, having lost its anchor, anchor chain as well as parts of its railing. Από τον ρουφ μας, το πλοίο φαίνεται να κάνει δρομολόγια, οπότε δεν πρέπει να είναι κάτι το σοβαρό.
NHSOS XIOS Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Πορωμενος λοιπον και εκστασιασμενος,πως θα ταξιδεψει με τα(τοτε)SUPERFAST I/II Και ελεησε ο ΘΕΟΣ να δω τον παραδεισοΣκεφτειτε τωρα,να τρως στην μαπα επι σειρα ετων τα ιδια πλοια(ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΘΕΟΦΙΛΟΣ κλπ)και ξαφνικα να μπαινεις στο I η ΙΙ...πολιτισμικο σοκ,λες ''που ηρθα?''! Μεχρι τοτε(2002 η 2003 μπηκα πρωτη φορα)τα κοκκινα στολιδια τα γνωριζα απο φωτογραφιες στα περιοδικα(δεν εννοω εφοπλιστη)και καποιο ρεπορταζ στην τηλεοραση που ειχα δει. Πρωτη συναντηση λοιπον,στο Μπαρι,ειχε βραδιασει κ το λεωφορειο μας αφησε ακριβως εξω απ τους καταπελτες.Αυτο που μου εκανε αμεσως εντυπωση,ηταν το πλατος του πλοιου,πραγματικα εξωπραγματικο για τα μεχρι τοτε δεδομενα.Αμεσως μετα το ματι επεφτε στο πανω ανοιχτο γκαραζ και στο βαθος η τζαμαρια του πρυμα σαλονιου(μαγκια!)Φυσικα,αυτο που εκανε μπαμ,ηταν η τσιμινιερα με τα φτερα που φανταζε διαστημικη.Ειχε βεβαια και τον αναλογο φωτισμο,για να της προσθετει περισσοτερο στυλ. Παμε τωρα στα ενδοτερα: Μπαινοντας απ την εισοδο των επιβατων(τερμα δεξια)υπηρχαν 2 κυλιομενες σκαλες που οδηγουσαν στα ντεκ των επιβατων.Δεν θυμαμαι ακριβως αν στο τελειωμα τους υπηρχε reception αλλα σιγουρα εβγαινες στο κεντρικο σαλονι με το αντιστοιχο μπαρ.Αν προχωρουσες στην δεξια πλευρα του πλοιου,συναντουσες(μετα το μπαρ)τα καταστηματα του πλοιου κ ακριβως στο βαθος,την αιθουσα των αεροπορικων.Απο κει κ περα(δηλαδη στα deck πλωρα απο τις λεμβους μεχρι την γεφυρα)βρισκονταν ολες οι καμπινες.Μαλιστα στις σκαλες που οδηγουσαν στο ακριβως απο πανω deck υπηρχαν καποιοι ευρυχωροι καναπεδες που χρησιμοποιουνταν για κρεβατια συχνα πυκνα απο επιβατες. Αν τωρα,απ το κεντρικο μπαρ,πηγαινες προς τα αριστερα,εβγαινες στην disco-bar που η ‘τζαμαρια’ της εβλεπε πρυμα,κοινως αυτο ηταν το σαλονι που φαινονταν πανω απ το εξωτερικο γκαραζ.Προχωροντας απο αυτο τον χωρο,προς την πλωρη,συναντουσες το self service(κ πιθανον τον Earl να δοκιμαζει την εκλεκτη κουζινα των fast:D) Ακριβως απο πανω απο αυτους τους κοινοχρηστους χωρους κ πρυμα,υπηρχε το εξωτερικο ντεκ(με μπαρ?δεν θυμαμαι)που απολαμβανες την θεα κοιτωντας την πρυμη αλλα κ ψηλα την περιφημη τσιμινιερα.Λιγο πιο μπροστα(ακριβως κατω απ το φουγαρο)υπηρχαν τα γνωστα dormitores(αντρικα-γυναικεια,που στο κεντρο χωριζονταν απο τουαλετες κ ντουζ)που προσωπικα δεν ειχα συναντησει σε αλλο πλοιο.Μαλιστα θυμαμαι,πως στην low season ηταν παντα ανοιχτα οποτε ακομα και με εισητηριο deck κοιμοσουν μεσα χωρις να σε ελενξει κανεις.Στην ουσια,εσωτερικα,ηταν ενας διαδρομος-λαβυρινθος,που εκατερωθεν,ειχε 3οροφα κρεβατακια,που το κενο τους εκλεινε με κουρτινα. Για την ιστορια,τα dormitores με ειχαν βολεψει απειρες φορες κ μαλιστα 2 φορες ειχα κοιμηθει λαθραιαστα γυναικεια(περισσοτερη ησυχια,λιγοτερες μυρωδιες)χωρις να γινω αντιληπτος(απαγορευονταν εννοειται). Τα I και II ηταν πρωτοποριακα για την εποχη τους,σε ολους τους τομεις.(ταχυτητα-πολυτελεια-γκαραζ-εντυπωσιακη εξωτερικη εμφανιση).Θυμαμαι πολυ χαρακτηριστικα,οταν τα περιμενα στην Ηγουμενιτσα,καθως αναβαν τα φωτα μολις πλησιαζαν τον ντοκο(πλωρης-τσιμινιερας κλπ),επιπλεον φωτιζαν και τα προβολακια στο logo της εταιριας,στις 2 πλευρες του πλοιου.Απο ταξιδεμα δεν μπορω να πω με σιγουρια,γιατι συναντησα μονο 2 φορες κακοκαιρια(αλλα του εδωσε κ καταλαβε...).Αυτα...
Neptune Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Συλλεκτικες πλεον φωτογραφιες. Θυμαμαι σαν σημερα οτι την ημερα που μας αφησε απο τα ναυπηγεια Ελευσινας για Ιταλια μας περασε (Εξπρες Πηγασος) καπου μεσα στο separation αλλα αργοτερα πηραμε την εκδικηση μας. Μεχρι τη νησιδα Αγιος Γεωργιος του ειχαμε ριξει στο κεφαλι και αιτια φυσικα ηταν τα μηχανικα προβληματα που αντιμετωπισαν οι Ιταλοι απο το πρωτο κιολας ταξιδι. Ο θρυλος λεει οτι απο Ελευσινα ξεκινησε με 4 μηχανες και εφτασε στην Ιταλια με τη 1 με αναθυμιασεις Επισης ο σημερινος πλοιαρχος του Cruise Europa πρωτοεπιασε σ αυτο καπετανιος και μου εχει πει χαρακτηριστικα οτι ηταν μακραν το ποιο ευκολο του στολου στη μανουβρα οταν ειχε 2 προπελες και 2 προπελακια να δουλευουν, αλλα αυτο συνεχισε ηταν εξαιρετικα σπανιο γι αυτο και πουληθηκε απο τους Ιταλους.
94867 Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Στις 13 Απριλίου 2010 συμπληρώθηκαν 15 (!) χρόνια από το παρθενικό του ταξίδι στην Ancona... Πόσοι άραγε το θυμούνται ?
Neptune Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Πολυ σημαντικη ημερομηνια για την εταιρια του. Σημανε την εκκινηση πολλαπλων εξελιξεων οχι μονο στο χωρο της Αδριατικης αλλα και της ακτοπλοιας μας. Την ημερομηνια δεν τη θυμομουν αλλα σιγουρα λιγες μερες πριν το ειχα σκασει απο το σπιτι (13 χρονων γαρ) και ειχα κατεβει με το τρενο να χαζεψω το βαπορι που ηταν δεμενο στην Ε9 απο κοντα Πρωτη φορα εβλεπα βαπορι του κουτιου και μαλιστα συγχρονο ελληνοκτητο. Απορουσα πως μπορουν να σταθουν οι ανταγωνιστες του απεναντι του. Ελεγα ποιος ο λογος πλεον να πας στην Ιταλια με οποιοδηποτε αλλο βαπορι αφου υπαρχει αυτο το στολιδι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Στολίδι από πάνω αλλά από κάτω?? Θυμάμαι που μου έλεγαν ότι σχεδόν κάθε εβδομάδα έφτανε από ένα φορτηγό γεμάτο ανταλλακτικά, για τα πρόβλημα που αντιμετώπιζε με τις μηχανές.
proud_ionian Posted May 3, 2010 Author Posted May 3, 2010 (edited) και απο πανω και απο κατω. εχουμε ξαναπει παρα πολλες φορες στο φορουμ, οτι εκεινα τα βαπορια ηταν πειραματικα. δεν ειχαν επενδυθει πολλα στο ξενοδοχειακο τους, αλλα ηταν ενα πειραμα κατα ποσο μπορουν να επιτευχθουν και να διατηρηθουν υψηλες ταχυτητες, χωρις να εκτιναχθει το κοστος σε επιπεδα finnjet. σε καθε ταξιδι αλλαζαν καπακια, τα λεγαν fast σε ολα τους, ειχαν αλλαξει φτερα στις προπελλες νομιζω απο τον πρωτο χειμωνα και πολλα αλλα χαριτωμενα. η ουσια ειναι οτι η εμπειρια απο τα σφαλματα και τις ελλειψεις αυτων (οπως αποδειχθηκαν στην πραξη), οδηγησαν στα υπολοιπα κοκκινα. αυτο συμβαινει παντα οταν γινεται μια καινοτομια. σε καθε τομεα και οχι μονο στην ναυτιλια. αν ηταν να μενουμε στα λαθη και τις αναποδιες και αντι να τα διορθωνουμε να κολλαμε και να κανουμε πισω, ακομη θα χτυπαγαμε τις πετρες για να αναψει η φωτια. ωραιο ειναι να καθομαστε στη γωνια και να δειχνουμε λαθη και αρνητικα, αλλα να θυμομαστε οτι αλανθαστοι ειναι μονο ο θεος, ο τεμπελης και ο νεκρος Edited May 3, 2010 by proud_ionian σολοικισμοι
proud_ionian Posted May 15, 2010 Author Posted May 15, 2010 το καμαρι της πολωνιας, λιγους μηνες πριν πουληθει στο θειο μανωλη, κανει χριστουγεννα στο 4, παρεα με το (τοτε) maria g, το superfast VI και το olympia palace
proud_ionian Posted June 24, 2010 Author Posted June 24, 2010 εφαγε πορτα στη δανια, γιατι στο πληρωμα του δεν υπαρχει κανεις που να μιλα καποια σκανδιναβικη γλωσσα. μονο αγγλικα και πολωνικα
polmyt Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Σε αυτο το βιντεακι απο το αρχειο της ΕΡΤ μπορουμε να δουμε πλανα απο τα εγκαινια του πλοιου στη Γερμανια στα οποια συμμετειχαν η Βουλα Πατουλιδου και η Χαϊκε Νρτεσλερ.Υπαρχουν πλανα απο τη δεξιωση στο πλοιο καθως και απο το σπασιμο της σαμπανιας Το κοματι του βιντεο που μας ενδιαφερει ειναι απο το 25.40 εως 27.00.Για το υπολοιπο βιντεο μπορουμε να μιλησουμε στο αθλητικο κομματι του φορουμ
proud_ionian Posted April 27, 2011 Author Posted April 27, 2011 o γεναρχης των γρηγορων συμβατικων της αδριατικης, στο 11, λιγο καιρο πριν μας αφησει για παντα. προσωπικα το προτιμουσα εν πλω με ολο το δρομο
NHSOS XIOS Posted April 3, 2012 Posted April 3, 2012 Ωραια πραγματα Βιντεοδιαφημιση για το πρωτο Superfast με πλανα κ απο την αφιξη στον Πειραια το 1995.
gtogias Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 (edited) Εντυπωσιακή η είσοδος στον Πειραιά. Αλήθεια έχουν κάνει κάτι ανάλογο και άλλοι? Πως και δεν το είδαμε και με το BS Delos? Edited April 4, 2012 by proud_ionian quote
NHSOS XIOS Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 Σιγουρα παει στο αλλες εποχες τοτε αλλες τωρα.Ηταν και το πρωτο κοκκινο της ΑΤΤΙΚΑ ενω τα τελευταια χρονια ειχε γινει συνηθεια η αφιξη των νεοτευκτων.
NIKOSNAXOS Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 πολυ ωραιο βιντεο πραγματικα!! Τι ταχυτητες επιανε?
margaritis24 Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 25 ΜΙΛΙΑ πριν τα καπακια τα χιτωνια κ τα φτερα τις προπελας
.voyager Posted November 3, 2016 Posted November 3, 2016 Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορεί να δει κανείς την πρώτη μου αγάπη και παντοτινή, όπως είναι σήμερα. Τον Μάιο του 2015, με απευθείας πτήση για Βαρσοβία, έπειτα πτήση για Szczecin και τέλος "προαστιακό", φτάσαμε στο Świnoujście της Πολωνίας, ειδικά για το Skania, πρώην Superfast I. Μετά από δύο ημέρες στο Świnoujście, αναχωρήσαμε μαζί του στο νυχτερινό δρομολόγιο για το Ystad της Σουηδίας, ώστε να επιστρέψουμε από Κοπεγχάγη. Στις φωτογραφίες του συνδέσμου μπορεί να δει κανείς τους κοινόχρηστους χώρους του και την lux καμπίνα, ενώ από τις φωτογραφίες αυτές διαφαίνεται πως η εταιρεία του το προσέχει. Εις το επανιδείν...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now