Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Eιχα να βρεθω στην Ancona απο το 2002. Παρολο που κατα τους ιταλους εχουν ξεκινησει εργα αναβαθμισης του λιμανιου (υπαρχει και σχετικο μακετο :Pστο site του), δεν φαινεται καμιαα ορατη διαφορα περαν της κατασκευης ενος νεου κυματοθραυστη που για την ωρα ""ζακυνθοποιει" το λιμανι. Για να βγει το βαπορι θελει προσαναποδα και κοντραπροσαναποδα.

Κατα τα λοιπα τα ferries εξακολουθουν να ξεφορτωνουν πανω στον παραλιακο δρομο και γινεται ενα απιστευτο κομφουζιο των φορτηγων που φτανουν με αυτα που φευγουν. Αν δε εχει πιασει τη συνοριακη αστυνομια (υπαρχει και τετοια στο λιμανι) ο οιστρος, μπορει να ψαχνουν τα φορτηγα ενα προς ενα και το βαπορι να μην εχει κεφορτωσει ενω επεξω οι προς επιβιβασιν νταλικες κλεινουν το χωρο. (Δεν ξαναγκρινιαζω για πατρα και ηγουμενιτσα :D ).

Εχει πλακα παντως που το οριο του επιβατηγου λιμενα ειναι κατι προχειρες περιφραξεις απο πλαστικα διαχωριστικα και συρματινες πορτες πανω στον παραλιακο δρομο. Κατα τη διαρκεια της μερα μπορεις πολυ ευκολα να μπεις και δεν υπαρχει κανενα σημα απαγορευσης διελευσης πεζων.

Τωρα για ντοκους δεν κανω κουβεντα. ντοκοι οπου περισσευαν ακομη και τα 165μετρα του καραγιωργη χρησιμοποιουνται για να δενουν τα 200μετρα του σημερα. τα βαπορια περισσεουν τοσο πολυ απο τον ντοκο ωστε πηγαινει βαρκα για να παρει τους πλωριους καβους.

Κορυφαια ειναι η τηρηση καθε μετρου safety μεσα στο λιμανι. Υπο κατασκευη ro pax στα ναυπηγεια ειναι ελαχιστα μετρα απο την πρυμη του ro pax Που φορτωνει για πατρα. εννοειται οτι γινεται κανονικα χρηση φλογας ενω γερανοι ανεβοκατεβαζουν κομματια του υποκατασκευη βαποριου διπλα στους ταλαιπωρους που περιμενουν να επιβιβαστουν.

Το καλυτερο σημειο στο λιμανι της ancona, ειναι (τι αλλο ;) το κοκκινο φαναρι ;) . Η προσβαση σε πεζους και πολιτες ειναι ελευθερη, αλλα δυστυχως το εμαθα αργα.

Γενικα η το επιπεδο του επιβατηγου λιμενα ειναι χειροτερη ακομη και απο το Ηρακλειο. Ελπιζω τα εργα που διαφημιζουν οι ιταλοι να μην κανουν οσο το νεο λιμανι της πατρας

post-13-128326960224_thumb.jpg

post-13-128326960226_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
tag
  • 1 year later...
Posted

Απο πλοια τα ιδια ακριβως με αυτα που αναφερω παραπανω:rolleyes:.Χρωστουσα ομως μια φωτο για τις εργασιες που γινονται στο λιμανι.

post-709-128326971018_thumb.jpg

  • 1 year later...
Posted (edited)

...Τέλος να πούμε ότι έχει μεταφερθεί το passenger terminal του λιμανιού κυριολεκτικά στου διάολου τη μάνα (γύρω στα 2 χιλιόμετρα από εκεί που δένουν τα βαπόρια) και για να πας χρειάζεσαι πουλμανάκι (shuttle bus) το οποίο περνάει περίπου ανα 20 λεπτο και φυσικά είναι χωρίς χρέωση. Κάτι σαν αυτά του ΟΛΠ δηλαδή. Αλλά μέσα στο νερό χάνεις ένα 40 λεπτο με όλη αυτή τη διαδικασία του check in οπότε αν είσαι οριακά χάνεις και το πλοίο.

Edited by proud_ionian
copy
Posted

Δηλαδή το Stazione Marittima που ήταν δίπλα στην θέση όπου συνήθως έδεναν τα superfast και είχε τα γκισέ όλων των εταιρίων ,ristorante κι άλλα τινά έκλεισε εξ ολοκλήρου?

Τα γκισέ προς τα που πήγαν προς ιχθυόσκαλα ή προς fincantieri?

Μου μυρίζει πάντως μπέρδεμα.Με το προυπάρχον stazione Marittima ερχόταν ο άλλος με το φορτηγό ή με το αυτοκίνητο παρκάριζε το όχημα στην ουρά που που υπήρχε έξω από το σημείο πρόσδεσης κάθε πλοίου και πεταγόταν με τα πόδια για check in. Τώρα αν δημιουργηθεί ένα σούρτα φέρτα οχημάτων στον ήδη απελπιστικά περιορισμένο χερσαίο χώρος του λιμανιού της Αncona ιδιαίτερα το καλοκαίρι θα δημιουργηθεί χάος.

Posted

Το Stazione Marittima είναι ακόμα εκεί, μονο που όταν μπαίνεις είναι άδειο, με τα γκισέ κλειστά και με ανακοινώσεις ότι μεταφέρθηκαν στο New Terminal, που είναι προς την Ιχθυόσκαλα.

Για τη διαδικασία που ακολουθείται από τα φορτηγά δεν ξέρω.

Από τη δική μου εμπειρία πρόσφατα, ακόμα και συχνοί επιβάτες δήλωναν ότι δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση για τις αλλαγές αυτές.

Posted

Καλα,οντως εκει που το πηγαν θελει πουλμανακι...B) Και οπως λεει ο Earl αντε να πηγαινουν και τα φορτηγα εκει να βγαζουν τα εισητηρια...χαμος!Συμφωνα με το site του λιμενα απο 1/11 αλλαξε το terminal...,απο εκει και η φωτο.

post-709-128326977615_thumb.jpg

Posted (edited)

Από ότι καταλαβαίνω από τον χάρτη που έβαλε ο φίλος NHSOS XIOS πρέπει να πήγε εκεί που βρίσκεται εδώ και χρόνια η dogana (τελωνείο) για τις νταλίκες και η guardia di finanza που από την θέση οπου δένει συνήθως η ΑΝΕΚ κάτι πάει κι έρχεται από τις άλλες δύο όμως έχει περπάτημα κατακαημένο και το πουλμανάκι είναι απαραίτητο.

Edited by Earl Granville
Posted

Το πουλμανάκι βγαίνει τελείως εκτός του χερσαίου χώρου του λιμανιού και πίστεψέ με φίλε Earl Granville η απόσταση δεν διανύεται με τίποτα με τα πόδια ούτε από τη θέση πρόσδεσης της ΑΝΕΚ ούτε της Superfast. Καλά για Μινωικές ούτε να το συζητάμε καλύτερα. Ένα ακόμα κακό είναι το κυκλοφοριακό έμφραγμα το οποίο δημιουργείται από τα φορτηγά τα οποίο πηγαίνουν για φόρτωση (γυρνώντας από το check in) και αυτά τα οποία έχουν βγει από τα πλοία μέσα στο οποίο αναγκαστικά πέφτει και το πουλμανάκι με τους επιβάτες αλλά και τα ΙΧ αυτών με αποτέλεσμα να χάνεται απίστευτα πολλής χρόνος. Σύμφωνα με συχνό επιβάτη της γραμμής που κατά τύχη πέτυχα, αυτό έχει γίνει τον τελευταίο ένα μήνα και κανένας δεν ενημερώνει επαρκώς για το που και πως πρέπει να πας.

Posted

Και πριν πατε Ancona για πιτσες,καφε,ξανθιες κλπ ,τσεκαρετε λιγο που θα δεσετε το κοτερο και τα βαθη καθε λιμενολεκανης,ωστε να εχετε καποιο μπαρακι κοντα σας και να αποφυγετε τα αβαθη;)

  • 1 year later...
Posted
...Τέλος να πούμε ότι έχει μεταφερθεί το passenger terminal του λιμανιού κυριολεκτικά στου διάολου τη μάνα
Το Stazione Marittima είναι ακόμα εκεί, μονο που όταν μπαίνεις είναι άδειο, με τα γκισέ κλειστά και με ανακοινώσεις ότι μεταφέρθηκαν στο New Terminal, που είναι προς την Ιχθυόσκαλα.
ετσι ειναι. το παλιο stazione marittima κλειστο και ερημο, το check in μονο απο το νεο terminal που ειναι στην αλλη ακρη του κοσμου και γενικως 18 μηνες μετα την αλλαγη, οι οδηγοι και οι επιβατες ακομη γκρινιαζουν.
Εχει πλακα παντως που το οριο του επιβατηγου λιμενα ειναι κατι προχειρες περιφραξεις απο πλαστικα διαχωριστικα και συρματινες πορτες πανω στον παραλιακο δρομο. Κατα τη διαρκεια της μερα μπορεις πολυ ευκολα να μπεις και δεν υπαρχει κανενα σημα απαγορευσης διελευσης πεζων.
παλια στο τεξας. υπαρχει πλεον περιφραξη απο μονιμα κιγκλιδωματα περιμετρικα του λιμανιου και μπορεις να μπεις μονο απο το νεο terminal ή απο τον παλιο επιβατηγο σταθμο, οπου υπαρχει ενα container (σαν και αυτα που δινουν εδω στους σεισμοπληκτους) και εκει μεσα εχουν ενα μηχανημα ανιχνευσης και 2 securitαδες του λιμανιου που κανουν ελεγχο.

εξω απο τη δεξαμενη των ναυπηγειων διαμορφωνεται ενας ντοκος σε σχημα Γ, που μπορει να προοριζεται για τα ναυπηγεια, αλλα μια χαρα κανει και για εμπορικη και για επιβατηγο χρηση.

  • 3 months later...
Posted

Μεχρι το 2013 θα εχει ολοκληρωθει η προεκταση(800μετρα)του εξωτερικου κυματοθραυστη των ναυπηγειων Fincantieri ωστε να περιοριστει η εισοδος της 'ζωντανης' θαλασσας οταν εχει καιρο.(www.corriereadriatico.it) Καπως ετσι το φανταζομαι

post-709-128327001583_thumb.jpg

  • 3 months later...
Posted

Ερώτηση για τους γνωστες: Πόσο μακριά από τον επιβατικό σταθμό που κάνεις check-in είναι ο σταθμός του τρένου?

Posted

Για περπατητο δεν παιζει(πολλοι τουριστες βεβαια το κανουν γιατι τους λενε οτι ο σταθμος ειναι κοντα :lol: ).Στην ουσια ειναι 1,5χιλιομετρο αλλα υπαρχει συχνα λεωφορειακι(3λεπτα κανει)που σε παει κατευθειαν στο terminal για check in.Μετα αλλο λεωφορειακι B) για να πας στο λιμανι...

  • 7 months later...
Posted

καθε φορα που παω στην anconαρα:) βλεπω πως ολο και κατι διαφορετικο υπαρχει.

στα ασχημα: εκλεισαν τα fincantieri. ειναι ερημα, δεν υπαρχει δραστηριοτητα και ο κοσμος (υποθετω) απολυμενος.

το καλο ειναι οτι εξακολουθουν να γινονται εργακια:rolleyes:. η προβλητα κρουαζιεροπλοιων, ηταν σκαμενη αναμεσα στις θεσεις προσδεσης. (σαν ελλαδα ενα πραγμα). ο κυματοθραυστης παντος που ελεγε ο NHSOS, δεν ειδα να προχωραει.

tip1: οποιος παει πανω και θελει να βγαλει καλες φωτο, να παει στο duomo.

tip2: cult μορφη οι baywatch καβοδετες του λιμανιου.

gallery_1817_848_546003.jpg

  • 2 years later...
Posted

Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αυτός ο λόγος. Το Superfast είχε δέσει τουλάχιστον 40 λεπτά πριν και πρέπει να είχε αδειάσει όταν ξεκίνησε να ξεφορτώνει το Europalink.

Ειναι... Ξεφορτωσε το Superfast που δενει πιο κοντα στην εξοδο κ εσεις περιμενατε την ουρα για να αρχισετε να φευγετε!!! Απο το 2000 που εκλεισε η δευτερη εισοδος-εξοδος του λιμανιου και φτιαχτηκε η ανισοπεδη εισοδος-εξοδος για να μην ενοχλει το λιμανι την κινηση της πολης, το προβλημα διογκωθηκε και συνεχιζει να ειναι ετσι καθημερινα!

Posted

Tο λιμάνι της Ανκόνα, κατά την γνώμη μου, με το καινούργιο check-in μακριά από τα πλοία και με μεγάλο Parking,έδωσε πολύ καλή λύση στις επιβιβάσεις. Οι αποβιβάσεις όμως είναι ακόμη χαλια.

Το πρόβλημα παρουσιάζεται πάντα όταν ξεφορτώνουν τα μεγάλα πλοία. Είναι δυο μόνον οι λωρίδες εξόδου από το τελωνείο. Εκεί το πρώτο μποτιλιάρισμα που συχνά φτάνει μέχρι το πλοίο και επιβραδύνει σημαντικά το ξεφόρτωμα.

Για όσους δεν έχουν τελικό προορισμό την Ανκόνα ακολουθεί δεύτερο μποτιλιάρισμα: Στο φανάρι της παραλιακής όπου πρέπει να στρίψουν αριστερά όσοι πάνε στον αυτοκινητόδρομο.

Το καλλίτερο είναι να επιβιβάζεται κανεις στην Ηγουμενίτσα. Τοτε βγαίνεις σχετικά με τους πρώτους και αποφεύγεις πολύ και τα δυο μποτιλιαρίσματα. Όσοι μπαίνουν στην Πάτρα θα μπούν στον αυτοκινητόδρομο περίπου 1,5 ώρα αργότερα από εκείνους της Ηγουμενίτσας.

  • 11 months later...
Posted

Δεν νομίζω πως φταίει το λιμάνι γι΄αυτό που έγινε, τι θα επρεπε να εχουν κάνει δηλαδη, τειχος γύρω-γύρω για να μην το πιανει ο αέρας;

Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες αυτά. 

 

 

ΥΓ.Ωραίο λιμάνι έχουν και στην Ancona,δέν είναι μόνο τα δικά μας "χαμαιτυπεία"....

 
Posted

εχει ενα θεματακι παντως η ancona με τους κοντους ντοκους (100-120μ και τα βαπορια 200) και περιορισμους στις κινησεις και την αγκυροβολια

  • 3 weeks later...
Posted

Ενδιαφέρον πάντως ότι την προηγουμενη Παρασκευή, 17.10, και το Superfast XII και το Cruise Olympia είχαν ρίξει άγκυρα στην Ανκόνα ενώ ο καιρός ήταν τελεioς.

 

 

πιστευω οτι στις διανυκτερευσεις και γενικως στις πολυωρες αναμονες στην ancona θα επρεπε να γινεται αυτο λογω και της δυσαναλογιας ντοκων/πλοιων

Posted

Και προχθές παρά τον καλό καιρό και την νηνεμία στην Ανκόνα, το Superast XI ήταν στη 13 με φουνταρισμένη την ΑΡ, με 6 κάβους ΠΡ και 6 ΠΜ.

  • 2 months later...
Posted

Αν και χωρις οπτικο υλικο (δεν γινοταν να ειμαι παντου!) οντως αυτο που λεει ο proud για επεκταση του κυμματοθραυστη εχει ηδη ολοκληρωθει. Αποτελεσμα οι μανουβρες των πλοιων για να μπουν πλεον στο λιμανι να ειναι αρκετες μιας και υπαρχει και δευτερος κυμματοθραυστης ακριβως μπροστα στη μπουκα του λιμανιου! 

Επισης πρεπει να μεγαλωσε καποιος ντοκος γιατι δεν τον θυμομουν ποτε τοσο μεγαλο και ειχε φρεσκια πισσα με νεες μπιντες!

post-2743-0-86034500-1421585360_thumb.jp

  • 2 years later...
  • 6 months later...
Posted
44 minutes ago, Nick the Greek said:

Κι αν θυμάμαι καλά και στην Ancona υπήρχε/υπάρχει κάποιος περιορισμός στην ταχύτητα για να προστατευθεί ο ντόκος, μάλλον άστοχο κι αυτό.

 

 

On 29/9/2014 at 4:11 PM, proud_ionian said:

εχει ενα θεματακι παντως η ancona με τους κοντους ντοκους (100-120μ και τα βαπορια 200) και περιορισμους στις κινησεις και την αγκυροβολια

τουλαχιστον την τελευταια 20ετια ισχυει αυτο.  

Posted

Ίνα πληρωθή το ρηθέν πως στην Ιταλία είναι τα ίδια και χειρότερα από μας. Αντί να φτιάξουν το ντόκο, κομπλάρουν τα πλοία. Πάλι καλά που δεν τα υποχρεώνουν να σβήνουν εντελώς και να δένουν με 5 ρυμουλκά το καθένα, για να βοηθήσουν και τους τοπικούς rimorchiattori.

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...