Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 Μήπως η επιστροφή του European Express στην επισκευαστική ζώνη από τη ντάνα, μπορεί να έχει σχέση με καμία πιθανή ναύλωση του πλοίου το καλοκαίρι στην εταιρεία που δραστηριοποιούταν το Ouzoud, μετά την πώληση για διάλυση του δευτέρου??
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Το πλοίο σαφώς προετοιμάζεται. Τώρα για που, σύντομα πιστεύω θα το μάθουμε. Σήμερα στην Δραπετσώνα μία μεγάλη σωσίβια λέμβος κατελάμβανε όλο τον καταπέλτη του πλοίου, στην οποία και γινόντουσαν εργασίες συντήρησης. Από την δεξιά δε πλευρά του πλοίου είχαν ρίξει στην θάλασσα δύο μεγάλες φουσκωτές σωσίβιους λέμβους που συνδεόντουσαν με σχοινιά με το ψηλότερο ντεκ. Κάτι σαν έλεγχο σε MES μου έμοιαζε, αλλά ...παλαιότερης τεχνολογίας..... :confused:
gpap2006 Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Ενάμιση χρόνο κοντεύει να κλείσει στα μέρη μας!!! Εδώ που έχουμε φτάσει θα ήταν μία κάποια λύση για το καλοκαίρι στην Ικαροσαμία παρά τα 36 του χρόνια (πάντως από το ΜΑΡΙΝΑ καλύτερο είναι). Έχουμε βαρεθεί να το βλέπουμε να ετοιμάζεται και στο τέλος να παραμένει δεμένο.
omiris Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Πρέπει νά ειναι σέ καλό δρόμο.... πώληση.... ναύλωση...... Αιγαίο τό βλέπω.....
NHSOS XIOS Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Πουλάκι που εγώ εμπιστευόμαι πλήρως και είναι και σημαντικό πουλάκι εκεί που ανήκει, μου είπε πως η ΝΕΛ μέσα σε 1-2 βδομάδες παίρνει πλοίο και το δρομολογεί άμεσα Χίο - Μυτιλήνη. Δεν είναι ένα από τα Corse - Mediterane. μου φερνει στο νου πλοιο που ειναι καπου στα ελληνικα υδατα παροπλισμενο και ειναι τουλαχιστον 30ετων Ελα omiris δειλα δειλα μας την πεταξες την ειδηση:D
captain81 Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Και οι δυο λεμβοι βρισκονται μεσα στο γκαραζ και γινονται εργασιες συντηρησης σε αυτες!
NHSOS XIOS Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Κ μενα μ αρεσει πολυ εξωτερικα το συγκεκριμενο σκαρι αλλα σιγουρα δεν μπορουμε να μιλαμε για μια ποιοτικη επιλογη,για οποιαδηποτε συγχρονη εταιρια(36 ετων πλοιο...).Προσπαθησα να βρω καποιες εσωτερικες φωτο και οι μονες που ψαρεψα το δειχνουν οταν ταξιδευε στο μακρινο japan.Ελπιζω να εχει γινει καμια σοβαρη εσω μετασκευη απο τοτε Περα απο ολα αυτα,αν οντως ενδιαφερεται η ΝΕΛ ευχομαι να υπαρξει συμφωνια(σιγουρα θα ειναι ναυλωση οχι αγορα,αυτο λεει η λογικη)και συντομα να το δουμε απεναντι στο ΛΙΣΣΟΣ γιατι αυτο που προεχει τωρα στην γραμμη μας ειναι ο ανταγωνισμος! ΥΓ.Λετε να πιανει ακομα το εργαλειο 26μιλια?
Captain Argy Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Μετα τη διπλή αλλαγή σε στρόφαλο που είχε αλλά και τον χρόνιο παραοπλισμό του το βλέπω από χλωμό εως αδύνατον.Παντως καλό βαποράκι αλλά καμία αλλαγη στον μέσο όρο ηλικίας.Τουλάχιστον να υπάρχει ο ανταγωνισμός για το όφελος του επιβάτη.
Neptune Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Να ρωτησω τωρα εγω. Μιλαμε για φημες που στεκουν εστω και στο ενα ποδι η απλα υποθεσεις?
coyote Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Χτες πάντος σε επικοινωνία μου με τη "γνωστή" πηγή πληροφοριών του πλοίου, μου ανέφερε πως το πλοίο αγωράστηκε από την ΝΕΛ. Πάντος μπορούσαν να βρούν και καλύτερο........
NHSOS XIOS Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Καλυτερο μπορουσαν να βρουν 1000% αλλα το θεμα ειναι τι λεφτα ειχαν να δωσουν.Εγω απορω που λεγεται οτι αγοραστηκε...τι να πω....(αν ισχυει φυσικα) Λιγα πραγματακια για το πλοιο απο το shippax: ταχυτητα 21.6(εχουν ψοφησει αρκετα αλογα μαλλον),επιβατες 982,αυτοκινητα 150 και lane 403.Για κρεβατια δεν λεει αλλα καμια 200αρια δεν θα τα εχει...Α'ι'ντε καλοριζικο(αν ισχυει η αγορα)και ο θεος....μαζι μας
polmyt Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Το μονο καλο που μπορω να πω για αυτο το πλοιο ειναι πως ειναι ομορφο εξωτερικα και τιποτα περισσοτερο.Απο κει και περα το χαος πραγματικα. Μιλαμε για ενα βαπορι 36 ετων στο οποιο δεν εχει γινει ποτε ανακαινηση και αν εχει γινει πρεπει να ειναι μικρης εκτασης, που εχει φαει χρονια ναυλωσεις σε Αλγεριες οπου ξερουμε σε τι κατασταση μας γυρνανε τα βαπορια πισω,που ειχε τελευταια σημαντικες βλαβες οπως στροφαλος και τελευταια τα μοναδικα ταξιδια που εχει κανει ειναι απο ντανα Ελευσινας σε Νεο μολο και πισω. Καλα για τις ταχυτητες δεν πιστευω οτι παει πανω απο 17-18 μιλια.Καπου τοσο το εβλεπα και ταξιδευε στη τελευταια ναυλωση στην Αλγερια Καταλαβαινω οτι η ΝΕΛ δεν εχει λεφτα για πολυ καλο βαπορι αλλα απο το να φερει κατι τετοιο καλυτερα να μην φερει τιποτα.Ποσο καλυτερο ειναι δηλαδη το EUROPEAN EXPRESS απο το ΛΙΣΣΟΣ και ποσο απο τον ΘΕΟΦΙΛΟ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Πραγματικά και εγώ είμαι επιφυλακτικός σε όσα ακούγονται, γιατί όπως λέει και ο polmyt δεν βρίσκω καμία λογική σε μια τέτοια αγορά (για ναύλωση ίσως να είναι πιό κατανοητό). Ακόμα και εάν ισχύουν αυτά, γιατί θεωρούμε βέβαιο ότι θα μπεί στη Χίο-Μυτιλήνη, απέναντι στο Λισσός? Προσωπικά, προτιμώ να περιμένω...κάτι πιό επίσημο. ΥΓ Πέρα από την αλλαγή σημαίας από (νομίζω) Παναμά σε κάποια κοινοτική...από τα υπόλοιπα (εναρμονίσεις με κανονισμούς κλπ) πώς πάει?
coyote Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Από οτι κατάλαβα η ΝΕΛ μάλλον ζήτησε κανένα δανειάκι, και η τράπεζα (άγνωστο ποια) αντί για το δανειάκι έδωσε βαποράκι ( μου είπαν πως το πλοίο ήταν κατασχεμένο:confused:), που προφανώς η τράπεζα ήθελε να ξεφορτοθεί. Πάντως και εγώ μπερδεμένος είμαι, και το μόνο που κατάλαβα ξεκάθαρα ήταν πως το πλοίο αγοράστηκε από την εταιρία.
NHSOS XIOS Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Ποσο καλυτερο ειναι δηλαδη το EUROPEAN EXPRESS απο το ΛΙΣΣΟΣ και ποσο απο τον ΘΕΟΦΙΛΟ. Μην ξεχνας polmyt οτι τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν ηταν καλυτερα απο την ΦΑΙΔΡΑ κι ομως ο κοσμος αυτα προτιμουσε...Επισης,το 2005 ηρθε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και αργοτερα το Ν.ΧΙΟΣ και παλι μια συγκεκριμενη μεριδα των επιβατων(49%,51% λιγο πιο πανω-λιγο πιο κατω ,δεν εχει σημασια)προτιμουσε τα 2 της ΝΕΛ παρα τα νεοτευκτα,που και πολυτελεια ειχαν αλλα και ταχυτητα...Αρα λοιπον,και χωρις να μασαω τα λογια μου,επειδη προφανως μετραει το 'σινιαλο' και οχι το πλοιο(για την συγκεκριμενη μεριδα),κακως για εμενα,αν το EUROPEAN μετονομαστει σε ΣΑΠΦΩ και βαλει την τιηρη στην τσιμινιερα,θα προτιμηθει σιγουρα σε σχεση με το ΛΙΣΣΟΣ η οποιοδηποτε αλλο. Απο κει κ περα,νομιζω οτι ειμαστε ολοι μας επιφυλακτικοι γιατι απο μεσα μας λεμε ''ειναι δυνατον να αγορασε η ΝΕΛ αυτο το πλοιο..?'':D Αν παντως η εταιρια στοχευει στην αγαπη των Μυτιληνιων για την ΝΕΛ,και αν παραλληλα τα ταμειο εχει 2cent και οχι 100,δεν αποκλειεται οντως να εχει επιλεξει αυτο το πλοιο(ναυλωση,αγορα θα δουμε). ΝΗΡΕΑ,νομιζω κανεις δεν θεωρει οτι θα μπει 100% Χιο-Μυτιληνη η απεναντι στο ΛΙΣΣΟΣ,περα απο τα δικα μου 'αστεια' σχολια(παυλα επιθυμιες).Βεβαια,με βαση το μηκος του,οτι ειναι τζαπαν και στην μανουβρα δεν το φανταζομαι και σβελτο,υποθετω οτι αποκλειουμε να μπει και στις αγονες που εχει η ΝΕΛ.
gpap2006 Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Βεβαια,με βαση το μηκος του,οτι ειναι τζαπαν και στην μανουβρα δεν το φανταζομαι και σβελτο,υποθετω οτι αποκλειουμε να μπει και στις αγονες που εχει η ΝΕΛ. Για Ικαροσαμία προσωρινά καλό θα ήταν. Για Χίο Μυτιλήνη δεν βλέπω το λόγο να πάει, εκτός βέβαια αν φύγει το Ν.ΧΙΟΣ οπότε θα έχει ξεμείνει η γραμμή με ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ ΛΙΣΣΟΣ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Νομίζω πως οι αποκλειστικές πληροφορίες του shipfriends θα επιβεβαιωθούν για ακόμα μία φορά. Εκτιμώ πάντως πως το “νέο” πλοίο δεν προορίζεται για να διπλώσει στη Χίο-Μυτιλήνη. Κοιτάζοντας τις πιθανές γραμμές και τις ισορροπίες σε αυτές τις γραμμές θεωρώ πιθανότερο να πάει Θεσ/νίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο...μιάς και προ ημερών ανακοινώθηκε η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.
NHSOS XIOS Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Εγω παντως ΝΗΡΕΑ πιστευω πως η ΝΕΛ το πηρε για να καταφερει(με αυτο,με αλλο)να διπλωσει την βασικη της γραμμη και οχι για να παρει αλλη μια αγονη.Ψαχνοντας να βρω τιποτα αλλο για το παπορι βρηκα ενα GA plan που φαινονται καλυτερα οι χωροι του.Προχειρα μετρησα περι τις 100καμπινες ενω εχω την εντυπωση οτι εχει πρυμα και πανω γκαραζ για ΙΧ. Εντωμεταξυ,καποιος το αγαπουσε πολυ και το εχει φτιαξει σε τηλεκατευθυνομενο μοντελο(κατω κατω ειναι οι φωτο του).
sunbird Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Πάντως το ''european express'' νομίζω ότι θα είναι το ποιό ωραίο πλοίο τής ΝΕΛ από τα ήδη υπάρχοντα, και ίσως και το ποιό γρήγορο (συμβατικό).
NHSOS XIOS Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Το ellinikiaktoploia.net γραφει οτι προκειται για ναυλωση ενος χρονου και οτι προοριζεται για Χιο-Μυτιληνη,ισως με σημαια Κυπρου.Να πω την αληθεια αυτο με την σημαια δεν το καταλαβαινω.Η Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ εχει Μαλτας και κανει την αγονη,τι διαφορα εχει το EUROPEAN EXPRESS? ΥΓ.Κανα ονοματακι ακουστηκε για το πλοιο?Δεν φανταζομαι να του κρατησουν αυτο το ονομα..
polmyt Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Πάντως το ''european express'' νομίζω ότι θα είναι το ποιό ωραίο πλοίο τής ΝΕΛ από τα ήδη υπάρχοντα, και ίσως και το ποιό γρήγορο (συμβατικό). Για το πιο ομορφο ειναι υποκειμενικο.Εγω προτιμω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εξωτερικα τουλαχιστον. Πιο γρηγορο απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ τουλαχιστον νομιζω οτι δεν ειναι.Μετα τις ιστοριες με το στραφολο νομιζω οτι δεν πηγε ποτε πανω απο 17-17.5 μιλια
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Να πω την αληθεια αυτο με την σημαια δεν το καταλαβαινω.Η Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ εχει Μαλτας και κανει την αγονη,τι διαφορα εχει το EUROPEAN EXPRESS?ΥΓ.Κανα ονοματακι ακουστηκε για το πλοιο?Δεν φανταζομαι να του κρατησουν αυτο το ονομα.. Είπαμε και παραπάνω ότι έχει σημαία Παναμά και πρέπει βάλει κάποια κοινοτική σημαία...για να κάνει ακτοπλοϊα.ΥΓ Γιά όνομα...τέλειο θα ήταν το Mastic Villages Express...
NHSOS XIOS Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Το ηξερα οτι εχει Παναμα απλα δεν γνωριζα οτι πρεπει να εχει κοινοτικη για να κανει ακτοπλοια!Κατανοητο τωρα! Καλο το mastic villages:p αλλα το ΠΑΝΑΓΙΟΥΔΑ παραπανω με πορωσε(η Παναγια στα Μυτιληνια φανταζομαι). ''Η ΝΕΛ σας ανακοινωνει οτι απεκτησε το ΕΓ/ΟΓ ΠΑΝΑΓΙΟΥΔΑ και θα το δρομολογησει αμεσα Χιο-Μυτιληνη...μπλα μπλα...'':D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now