George Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Σήμερα φόρτωσε κι έφυγε από το ντοκ 3. Κάθε μέρα και από αλλού θα αποπλέει; Στην αρχή πίστευα ότι μετά την αναχώρηση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα μεθορμίσει. Αλλά παλιά στο τέξας... Άντε την επόμενη φορά να φορτώσει και από τον προλιμένα
polmyt Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Μετα την Χιο και την Μυτιληνη ας το δουμε και στην σημερινη του αναχωρηση απο τον Πειραια(1,2,3,4,5) Αυτο που εχω να πω ειναι οτι απο κοντα το πλοιο ειναι πραγματικα ομορφο κατι που δεν φαινοταν οσο καιρο το βλεπαμε στις ντανες και στο Νεο Μωλο.Η αληθεια ειναι οτι στις στροφες περνει αρκετη κλιση σε σχεση με αλλα βαπορια. Σιγουρα οι εσωτερικοι του χωροι ειναι πολυ καλυτεροι απο αυτο που περιμενα να δω.Ελπιζω να παραμεινουν ετσι οπως δειχνουν και μετα απο καιρο γιατι οπως και να το κανουμε ακομα τα παντα ειναι καινουρια οποτε ειναι λογικο να δειχνουν ομορφα Καλα ταξειδια να χει
opelmanos Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Παιδιά εγώ δεν έχω καταλάβει τι παίζει σχετικά με τις θέσεις του λιμανιού και αναχωρεί απ όπου νά ναι κάθε φορά, μπορεί κάποιος να το εξηγήσει γιατί μου φαίνεται εντελώς αδιανόητο.Υπάρχει περίπτωση να αναχωρεί και από τον προλιμένα??
giannisk88 Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Να κάνω και εγώ μία ερώτηση μετα το φίλο Μάνο. Κατα τη διάρκεια του ταξιδιού βγάζει τόσο καπνό όσο στις φωτό που βλέπουμε? αν είναι έτσι μάλλον κάποιος πρέπει να το "μαζέψει". Επίσης όντως το πρώτο που παρατήρησα όπως είπαν και μερικοί φίλοι πρίν είναι ότι το βαπόρι κάνει λίγο σούζα αλλα θα είναι μάλλον επειδή δεν έχει πολλά αυτοκίνητα/φορτηγά/κόσμο μέσα πιστεύω.
polmyt Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Παιδιά εγώ δεν έχω καταλάβει τι παίζει σχετικά με τις θέσεις του λιμανιού και αναχωρεί απ όπου νά ναι κάθε φορά, μπορεί κάποιος να το εξηγήσει γιατί μου φαίνεται εντελώς αδιανόητο.Υπάρχει περίπτωση να αναχωρεί και από τον προλιμένα?? Με την πλωρη προς τα μεσα ειναι αδυνατο να δεσει και αυτο γιατι με το Παλατι μαζι δεν χωραει.Αρα μενει να δεσει με την πλωρη προς τα εξω στην κλασικη θεση ή στο κεφαλι οπου στο παρελθον εχουμε δει να δενουν σχεδον ολα τα ΝΕΛοβαπορα.Στο κεφαλι αυτο που δεν ξερω ειναι αν μπορει να δεσει λογω καταπελτη.Ισως να μην στρωνει καλα αλλα και αυτο ειναι μια απλη υποθεση.Σημερα με την πλωρη προς τα εξω ηταν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ αλλα και αυτο οπως ειπε ο George εφυγε.Τωρα γιατι προτιμησαν να μεινει το βαπορι στο dock3 ταλαιπωροντας τον κοσμο που προφανως θα εψαχνε να βρει απο που φευγει αντι να κανει το πλοιο μια απλη μεθορμιση καποια στιγμη δεν μπορω να το καταλαβω Απο τον προλιμενα δεν μπορει να φυγει υπο κανονικες συνθηκες κανενα πλοιο για δρομολογιο και αυτο γιατι ο χωρος αυτος ειναι μονο για κρουαζιεροπλοια ή για πλοια που κανουν την ακινησια τους.Το δευτερο κυριως το χειμωνα οπου τα κρουαζιεροπλοια ειναι λιγα
Nils Holgersson Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 το πλοιο θ αναχωρει κανονικα απο την Ε2 με πλωρη προς τη μπουκα του λιμανιου.η χθεσινη του αναχωρηση απο την Ε1 ηταν προσωρινη.ηδη σημερα με το που θα φτασει στο λιμανι θα καταλαβει τη θεση του στην Ε2 εκει που δενει και το ΛΙΣΣΟΣ
George Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 Το πλοίο έφτασε στο λιμάνι περί ώρα 18:30 αλλά έμεινε απ'έξω περιμένοντας μέχρι τις 19:00 το ΛΙΣΣΟΣ να αναχωρήσει για να πάρει τη θέση του. Μπήκε μέσα και δειλά δειλά πήρε θέση μάχης στην Ηετιώνια ακτή. Αυτό λογικά θα γίνεται κάθε Κυριακή από δω και πέρα...
polmyt Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 Πιο λογικο θα ειναι να πηγαινει λιγο κομενο ωστε να μην χρειαζεται να περιμενει απ'εξω και να φτανει ακριβως την ωρα που θα φευγει το ΛΙΣΣΟΣ
polman Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 Ή θα μπορούσε να ξεκινάει μια ώρα πιο μετα από Μυτιλήνη για να έχει και ο κόσμος πιο σύντομο ταξίδι. Επίσης τις μέρες που θα είναι Λισσός, Ν. Χίος και European Express, πχ Τρίτη πρωί, πως θα χωρέσουν? Δεν θα πρέπει και ένα να πέσει στο κεφάλι?
opelmanos Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 Σωστό αυτό να φεύγει στις 10 το πρωί από Μυτιλήνη και με 21 κόμβους να κατεβαίνει Πειραιά ,Το μόνο πλοίο που δεν έχει πρόβλημα να δέσει στο κεφάλι είναι το Ν.ΧΙΟΣ.
Nils Holgersson Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 (edited) να πηγαίνει τώρα στην αρχή σταθερά με 21 κόμβους λίγο δύσκολο Edited July 18, 2010 by proud_ionian quote
George Posted July 18, 2010 Posted July 18, 2010 Επίσης τις μέρες που θα είναι Λισσός, Ν. Χίος και European Express, πχ Τρίτη πρωί, πως θα χωρέσουν? Δεν θα πρέπει και ένα να πέσει στο κεφάλι? Προφανώς...Όπως έχει γίνει άλλωστε και στο παρελθόν. Αν φυσικά δεν καταφύγουν στη λύση των μεθορμίσεων και ο καιρός το επιτρέπει (διότι στο κεφάλι πρέπει να κρατηθείς στις άγκυρες), η λογική λέει πως το ΛΙΣΣΟΣ θα είναι στη γνωστή του θέση, το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με την πλώρη στο παλάς (μιας και είναι το μόνο που χωράει) και το EUROPEAN στο κεφάλι. Αλλιώς κάθε φορά θα πρέπει να ψάχνουν οι επιβάτες το κάθε βαπόρι από που θα φύγει...
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 να πηγαίνει τώρα στην αρχή σταθερά με 21 κόμβους λίγο δύσκολο Πάντως για το πλοίο δν είναι δύσκολο να πιάσει και 22 κόμβους, αλλά θα συμφωνήσω πως τώρα στην αρχή, επειδή δν το ξέρει καλά και το πλήρωμα, είναι απίθανο να ξεπεράσει τα 20,5.
Nils Holgersson Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 δεν ειναι οτι δεν το ξερει το πληρωμα αλλα το πλοιο ηταν χαρβαλο μηχανικα και τωρα σιγα σιγα προσπαθουν να το επαναφερουν σε καλη κατασταση.
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Από ό,τι έμαθα πολλά από τα μέλη του πληρόματος πήγαν στο πλοίο 2 ή 3 μέρες πρίν το πρώτο δρομολόγιο. Πάντως οι με υποδύναμη 18000 hp και τη συντήρηση που έγινε τους τελευταίους 3 μήνες μπορεί άνετα να πιάσει τα 22 μίλια.
Earl Granville Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Από ό,τι έμαθα πολλά από τα μέλη του πληρόματος πήγαν στο πλοίο 2 ή 3 μέρες πρίν το πρώτο δρομολόγιο. Πάντως οι με υποδύναμη 18000 hp και τη συντήρηση που έγινε τους τελευταίους 3 μήνες μπορεί άνετα να πιάσει τα 22 μίλια. Καά η ιπποδύναμη δεν λέει κάτι από μόνη της. 18000 άλογα έχει και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που είναι το μισό βαπόρι αλλά δεν πιάνει αυτή την ταχύτητα. Απλά τα γιαπωνέζικα της εποχή όπως είναι και το EUROPEAN EXPRESS ήταν πιο γαστράτα. Βέβαια υπέφεραν λίγο στην μανούβρα διότι εκεί φαινόταν η μικρή ιπποδύναμη.
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Πόσο πήγαινε όμως το Σαντορίνη στα νιάτα του? Αυτό που λέω είναι πως μρε τη συγκεκριμένη υποδύναπη, που ναι μεν δν είναι μεγάλη, αλλά είναι ικανοποιητική, σε συνδυασμό με τη συντήρηση και την επισκευή που έγινε στις μηχανές του τους 3 τελευταίους μήνες, το πλοίο μπορεί άνετα να πιάσει τα 22 μίλια. Και το Σαντορίνη κατα τη γνώμη μου, αν γίνει καλή συντήρηση στις μηχανές του, θα αυξήσει την ταχύτητά του.
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 (edited) Πάντως τα μπαλκονάκια στον καθρέφτη είναι απόλαυση. Από τα καλύτερα σημεία του ευρωπέαν κατα τη γνάμη μου. Επίσης πιστεύω πως και για τους επιβάτες είναι κάτι ωραίο, καθώς αρκαιτοί "υγιείς" επιλέγουν να βολτάρουν έξω κατα τη διάρκεια του απόπλου ή του κατάπλου. Επίσης εξηπηρετεί και τους καπνιστές. Edited July 19, 2010 by polmyt
Lord Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στα καλα του πηγαινε υπηρεσιακη 19,5-20 μιλια, οποτε εχει δικιο ο φιλος earl οτι με την ιδια ιπποδυναμη πολλα Ιαπωνικα πλοια αν και μεγαλυτερα ειναι αρκετα πιο γρηγορα απο τα Ευρωπαικα, γεγονος που λογικα οφειλεται στην πιο μελετημενη γαστρα που εχουν, οπως επισημαινει ο φιλος πιο πανω.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2010 Author Posted July 19, 2010 (edited) Το «European Express» έχει μήκος 160 μέτρα και βύθισμα 6,20 μέτρα, που φθάνει στα 6,40 μέτρα όταν είναι φορτωμένο. Οι γραμμές φόρτωσής του στο γκαράζ είναι 720 μέτρα για φορτηγά και Ι.Χ. αυτοκίνητα. Το πρωτόκολλο μεταφοράς επιβατών που έχει αυτήν τη στιγμή τού δίνει δυνατότητα να μεταφέρει 1.000 άτομα. Έχει πολλές και κυρίως άνετες καμπίνες, λουξ και κλασσικού τύπου. Αυτήν τη στιγμή χρησιμοποιούνται 380 κρεβάτια από τις καμπίνες του. Ωστόσο, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα είναι έτοιμες για χρήση οι διπλάσιες. Ακόμη και οι τετράκλινες καμπίνες του είναι άνετες. Διαθέτει δύο σαλόνια (ένα στην πλώρη και ένα στην πρύμνη του), εστιατόριο self-service και εξωτερικό μπαρ στο κατάστρωμά του. Όλοι οι εσωτερικοί χώροι του πλοίου είναι πλήρως ανακαινισμένοι και διακρίνονται για την καθαριότητά τους. Συνολικά ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός του πλοίου είναι ολοκαίνουργιος και λιτός. empros net Edited July 19, 2010 by proud_ionian πηγη
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Θα ήθελα να προχωρήσω σε μια διόρθωση. Τελικά δεν είναι η συνολική υποδύναμη του πλοίου 18000, αλλά έκαστως σε κάθε μηχανή, δηλαδή συνολικά 36000;). Συγγνώμη, δικό μου λάθος, και εύχωμε την επόμενη φορά τη μαρμελάδα να τη βάλω στο ψωμί και όχι στα αυτιά.........:D
margaritis24 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 εχτες παντως που το ειδα στον πειραια το ειδα μαιτζεβελο κ το αναποδα να πιανει πολυ καλα!μανουβρα σβελτη μπορω να πω
kyr1 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Κρατάμε από το άρθρο ότι η ανακαίνιση προφανώς δεν έχει τελειώσει ακόμα, εφόσον απ όσο αναφερεται θα δωθούν και άλλες καμπίνες προς εκμετάλλευση σύντομα (το πόσο σύντομα μένει να το δούμε). Στα θετικά από τις φωτογραφίες είαι ότι το πλοίο φαίνεται όμορφο και καλόγουστο εσωτερικά, νεώτερα από μένα ως προς αυτό στις 2/8 που θα επιστρέφω από Μυτιλήνη. Θα συμφωνήσω τέλος ότι κι εμένα η πλώρη του αλλά και η κοψιά του στο πλάι μου φέρνουν λίγο τη Σαπφάρα. Ιδέα μου ίσως... Πάντως αργησαν που άργησαν να το δρομολογήσουν εκεί στη ΝΕΛ, ας κοιτάξουν τώρα να το προωθήσουν, να γίνει γνωστό στον κόσμο, είναι κρίμα η επένδυσή τους να πάει χαμένη, και δεν νομίζω να έχουν την πολυτέλεια του χρόνου για να αφήσουντο τέλος της καλοκαιρινής περιόδου να πάει χαμένο.
taxiarhis Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Σημερα που το επισκευτικα λογω διακοπων πραγματι εχουν ρηξη χρημα και απ οτι εμαθα τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ που θα δεση για ενα μηνα θα γινουν και καποιες αλλαγες π.χ προσθηκη καθισματων αεροπορικου τυπου καθως και πορτα επιβατων δεξια οπως και παταρι για ι.χ πλωρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now