NHSOS XIOS Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Ε ρε ντουμανι το παπορι (εχει και συριξιες στο ενδιαμεσο)
kyr1 Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Και όμως αυτά δεν είναι και κάτι σημαντικό σε σχέση με το τι εβγαζε στην αρχή της σταδιοδρομίας του στη ΝΕΛ ...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 8, 2011 Author Posted September 8, 2011 Το European Express θα πάει για δεξαμενισμό στο Πέραμα, αντί για να κάνει το ρεπό του Σαββάτου του στο Πειραιά
NHSOS XIOS Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Ειχε δεξαμενιστει τον Φεβρουαριο,μηπως τωρα παει για τον ιδιο λογο που ξεκινησαν τους δεξαμενισμους τα ναυλωμενα της ΝΕΛ? Μήπως ετοιμάζεται για ηρωική έξοδο από τα δεσμά της τριήρους και ο δεξαμενισμός έγινε για να βεβαιωθεί ο Λελάκης ότι είναι εντάξει;
gpap2006 Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 Πράγματι από τις 9 σήμερα το πρωί δεξαμενίζεται στο Πέραμα.
Neptune Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Πολυ fast δεξαμενισμος. Αν δεν εχει μπεξει κατι σε προπελα-προπελακι-τιμονι κτλ λετε κι αυτο μετα τον Ιπποτη να την κανει απο την μεγαλη αγκαλια της ΝΕΛ?
proud_ionian Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) το σχεδον ιδιοκτητο, θυμιζει κατι αγγελιες που λενε.. "σχεδον γυναικα". περσυ λεγοταν οτι το πλοιο (που ανηκε παλια στο Βαλσαμη, ειχε περιελθει στα χερια της Millenium και το εδωσε στη ΝΕΛ να το δουλεψει). επισημως το εχει ναυλωσει απο την off shore "ROYAL DIAMOND SHIPPING LIMITED" Edited September 11, 2011 by proud_ionian
Earl Granville Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) Από όσα έχω ακούσει δεν νομίζω να υπάρχει θέμα λήξης ναύλωσης του πλοίου. Το πλοίο είναι ναυλωμένο για ένα διάστημα και προφανώς στην συμφωνία υπάρχει η αγορά του πλοίου με το πέρας της ναύλωσης. Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει με το ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ το οποίο είναι ναυλωμένο για 4 χρόνια και με το πέρας υπάρχει η τελική συμφωνίας πώλησης του πλοίου στην ΝΕΛ. Edited September 11, 2011 by Earl Granville
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Αν πάντως κάποιος διάβαζε τα στοιχεία ιδιοκτησίας του πλοίου που αναφέρονται στο equasis, θα σχημάτιζε την "εντύπωση" ότι το πλοίο ανήκει στην ΝΕΛ, μιας και η ROYAL DIAMOND SHIPPING CO αναφέρεται ως "θυγατρική" της. Ship manager : NEL LINES - 2nd Floor, 116, Kolokotroni Street, 185 35 Piraeus, Greece - since 01-10-2010 ISM Manager : NEL LINES - 2nd Floor, 116, Kolokotroni Street, 185 35 Piraeus, Greece - since 01-10-2010 Registered owner : ROYAL DIAMOND SHIPPING CO - Care of NEL Lines (Maritime Co of Lesvos SA), 2nd Floor, 116, Kolokotroni Street, 185 35 Piraeus, Greece - since 13-04-2010
gpap2006 Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) Συνεπώς δεν υπάρχει θέμα αντικατάστασης του EUROPEAN από το ΘΕΟΦΙΛΟ όπως είχε ειπωθεί πριν το καλοκαίρι. Edited September 11, 2011 by gpap2006
gsenso Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 αν είναι να αφήσει ένα πλοίο η νελ ο θεόφιλος βολεύει. μεγάλο γκαράζ, πολλά κρεββάτια και ποιο οικονομικός από το γιορόπα (που λεν και τα μουρέλια)
NHSOS XIOS Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 To CRUISE EUROPA της ΝΕΛ λοιπον ,διαθετει στα μπαλκονια πισω,πλαστικο καθισματακι του 70,το οποιο σιγουρα συναρπαζει καθε γνησιο 'καραβολατρη' που θυμαται την ακτοπλοια του 'τοτε' και του σηκωνεται...η τριχα καγκελο Επισης κατι που παρατηρησα στην συγκεκριμενη φωτο,ειναι το ποσο φαινονται οι νομεις στα υφαλα,το οποιο ειναι μαλλον φυσιολογικο οταν το πλοιο ταξιδευει 37 χρονια.
Stefanos Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 (edited) δεν είναι χτυπήματα (τουλάχιστον τα περισσότερα) απλά επέλθει λυγισμός στα ελάσματα,η έχουν δημιουργηθεί απο παραμένουσες τάσεις στις συγκολήσεις με τα ενισχυτικά (νομείς)-συχνό φαινόμενο,δεν είναι κάτι ανησυχητικό απο τη στιγμή που οι νομείς παραμένουν στη θέση τους. Edited September 18, 2011 by Stefanos
NHSOS XIOS Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Τραυματισμός επιβάτη σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στη Μυτιλήνη Απογευματινές ώρες χθες, κατά την φόρτωση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου, στο λιμάνι της Μυτιλήνης, πριν τον απόπλου του για Πειραιά, τραυματίστηκε 63χρονη επιβάτης του πλοίου, η οποία γλίστρησε στις κυλιόμενες σκάλες και τραυματίστηκε στο κεφάλι, ενώ από τον τραυματισμό της ανωτέρω έπαθε νευρικό κλονισμό ο σύζυγός της.Άμεσα ενημερώθηκε ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ το οποίο παρέλαβε τους τραυματισθέντες και τους μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και εν συνεχεία εξήλθαν. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης. http://tidis.yen.gr/
gpap2006 Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Στο ΝΜ Δραπετσώνας έδεσε στις 14.30 το βαπόρι..
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2011 Author Posted October 12, 2011 (edited) Πάντως, το ατύχημα αποτελεί και μια καλή ευκαιρία απόσυρσης του European. Εάν θυμάμαι καλά όταν ξεκίνησε η ναύλωση του πλοίου είχε γραφτεί στο forum ότι το πλοίο θα αγοραστεί από την NEL LINES!! Θα αγόραζε ένα πλοίο που ήθελε να το αποσύρει τόσο σύντομα?? Edited October 12, 2011 by polmyt
Stefanos Posted October 12, 2011 Posted October 12, 2011 Εάν θυμάμαι καλά όταν ξεκίνησε η ναύλωση του πλοίου είχε γραφτεί στο forum ότι το πλοίο θα αγοραστεί από την NEL LINES!! Θα αγόραζε ένα πλοίο που ήθελε να το αποσύρει τόσο σύντομα?? το european όπως έχει γραφτεί και εδώ είναι σχεδόν αγορασμένο,στην ουσία είναι μια πώληση μεταμφιεσμένη σε bare boat ναύλωση,συχνό φαινόμενο στη ναυτιλία άρα δεν νομίζω να υπάρχουν πολλές πιθανότητες να αποσυρθεί...
NHSOS XIOS Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 δεν πρεπει να καιγονται παντως να το ετοιμασουν. το horizon με πολυ σοβαροτερη ζημια φτιαχτηκε αμεσως και επι τοπου. Πολλα και 'ωραια' απο το σημερινο ΕΜΠΡΟΣ Εν τω μεταξύ, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το «European Express» έδεσε και είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν οι επισκευαστικές εργασίες που χρειάζεται το πλοίο. Παράλληλα, διακόπηκαν και οι συμβάσεις των ναυτικών που εργάζονταν σε αυτό.Το πότε θα επιστρέψει το πλοίο στα δρομολόγιά του, είναι άγνωστο αυτήν τη στιγμή. μπα, το πλοίο είναι σχεδόν ιδιόκτητο επισήμως η νελ πληρώνει δόσεις αγοράς Απο την στιγμη που το πλοιο 'σχεδον' ανηκει στην ΝΕΛ και επεσαν καποια χρηματα το προηγουμενο καλοκαιρι για να φτιαχτει το εσωτερικο του,γιατι δεν 'καιγονται' να το επισκευασουν? Δεν υπαρχει cash για την επισκευη και τα περιμενουν ολα απο τις ασφαλιστικες?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2011 Author Posted October 17, 2011 Δεν περιμένουν να πληρωθούν από τις ασφαλιστικές για να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκαταστάσεις των ζημιών!!! Πρώτα θα πρέπει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για τα αίτια του ατυχήματος, θα δουν τις ζημιές και οι ασφαλιστές των δυο εταιρειών και στη συνεχεια θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Εξάλλου οι ασφαλιστικές θα πληρώσουν αφού κάνει το claim η NEL (συνήθως γίνεται αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες). Εάν το ποσό είναι πολύ μεγάλο οι ασφαλιστικές δίνουν κάποια χρήματα κατά τη διάρκεια των εργασιών, αλλιώς μετα από κάποιους μήνες από το πέρας των εργασιών. Να σημειώσω ότι μπορεί να επισπευτεί η πληρωμή από την ασφαλιστική μόνο εάν η εταιρεία εκχωρήσει το πόσο της αποζημίωσης για την αποκατάσταση των ζημιών στο συνεργείο, που θα αναλάβει την επισκευή.
proud_ionian Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Πρώτα θα πρέπει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για τα αίτια του ατυχήματος, οπως λενε και στα τροχαια ατυχηματα, ο "πισω" φταει. το ενα πλοιο ηταν δεμενο και ο αλλος στουκαρε πανω του: ο κορναρος πληρωνει το ευρωπεαν. τωρα ηταν λαθος, ηταν ο καιρος, ηταν τεχνικο προβλημα, αυτο αφορα τον κορναρο, τη λανε και την ασφαλιστικη τους, ΔΕΝ αφορουν την ευθυνη απεναντι στη ΝΕΛ και το ευροπεαν. πληρωνουν κανονικα. ολα τα αλλα που αναφερονται ειναι διαδικαστικα, που αν υπηρχε... καψα να ξαναβγει το βαπορι αμεσως, θα ειχαν ηδη λυθει και θα ειχαν ηδη ξεκινησει εργασιες.
Stefanos Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 νομίζω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις επεμβαίνουν τα P&I clubs και όχι οι ασφαλιστικές των πλοίων.
proud_ionian Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 mea culpa. οποιος βιαζεται... η ουσια των λεγομενων μου, ηταν οτι αν υπηρχε πραγματικη βιασυνη, το διαδικασιτκο κομματι θα "ετρεχε" πολυ πιο γρηγορα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now