NHSOS XIOS Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Το πλοιο πριν το ξηλωμα των παταριων ειχε το μικροτερο γκαραζ της γραμμης 403 lane meters/150 ΙΧ.Φανταζομαι τωρα εχει ακομα μικροτερο αφου τα ΙΧ που θα εμπαιναν στα παταρια πανε για βρουβες Εκτος αν.. Επίσης δημιουργείται και πατάρι για ΙΧ στο πλωριό μέρος του γκαράζ. φτιαχτηκε εκει παταρι και τα ΙΧ που μπορει να φορτωσει παραμενουν ιδια(πανω κατω)σε αριθμο.Απο φορτηγα παλι,χοντρικα 30-35 πρεπει να τα εχει(και δεν εννοω βανακια/ημιφορτηγα)
pantelis2009 Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Το European Express στις 11-06-2010 στο Ν.Μ.Δ.
Nils Holgersson Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Αλλα δε νομιζω πως καποιο απο τα υπαρχων βαπορια της ΝΕΛ (δικα της και ναυλωμενα) μπορουν να προσφερουν περισσοτερη ποιοτητα απο το Ν. Χιος. κι ομως η δουλεια που γινεται μεσα στο european express θαφτασει και μπορει να ξεπερασει την ποιοτητα του νησος χιος
coyote Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Από ό,τι έχω μάθει δεν είναι και το υπέρλουξ πλοίο, αλλά είναι λειτουργικότατο και η ποιότητα των χώρων του ξεπερνά με τα 1000 το ΛΙΣΣΟΣ
Earl Granville Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Εγώ λέω να το δούμε πρώτα το βαπόρι και μετά να κρίνουμε. Διότι να φτάσει την ποιότητα του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μου φαίνεται κάπως υπερβολικό
Nick the Greek Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Βγάλτε στην άκρη το συναίσθημα και τον ενθουσιασμό και σκεφτείτε με τη λογική: Το πλοίο την τελευταία δεκαετία έχει κάνει ναυλώσεις στην Τυνησία, στη γραμμή Δομινικανική Δημοκρατία - Πουέρτο Ρίκο, Μπρίντιζι - Τσεσμέ, Αλγερία - Γαλλία, Μαρόκο - Γαλλία και αρκετές ακόμα σε τετοιου είδους γραμμές. Τους εσωτερικούς του χώρους δηλαδή έχει τιμήσει όλο το πελατολόγιο το οποίο όπως ξέρουν όλοι φεύγει από το πλοίο έχοντας πάρει μαζί του όχι μαχαιροπήρουνα και πετσέτες αλλά μέχρι τα χαρτιά τουαλέτας. Μετά από 10 χρόνια σε αυτές τις γραμμές, πώς είναι λογικό να περιμένει κανείς να είναι οι εσωτερικοί του χώροι? Θα μου πεί κανείς ότι φέτος έπεσε δουλειά. Το δέχομαι και θέλουν-δε θέλουν πρέπει να το βελτιώσουν για να σταθεί. Πέστε μου όμως ένα καλό λόγο για τον οποίο ένας πλοιοκτήτης θα ρίξει λεφτά ώστε να αναβαθμίσει τους εσωτερικούς του χώρους ώστε να φτάσουν το επίπεδο τους Νήσος Χίος, σε ένα γιαπωνέζικο πλοίο 36 ετών. Προσπαθώ να βρώ έστω έναν καλό λόγο. Οπότε όπως είπε ο σοφός Earl, ας περιμένουμε να το δούμε και μετά να κρίνουμε.
opelmanos Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 (edited) Eφόσον το πλοίο είναι ναυλωμένο και όχι αγορασμένο και με την ηλικία που έχει δεν πιστεύω οτί θα ρίξουν παραπάνω χρήματα .Θα το κρατήσουν έτσι και όσο πάει Edited June 18, 2010 by Nick the Greek Quote
kyr1 Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Βγάλτε στην άκρη το συναίσθημα και τον ενθουσιασμό και σκεφτείτε με τη λογική:Το πλοίο την τελευταία δεκαετία έχει κάνει ναυλώσεις στην Τυνησία, στη γραμμή Δομινικανική Δημοκρατία - Πουέρτο Ρίκο, Μπρίντιζι - Τσεσμέ, Αλγερία - Γαλλία, Μαρόκο - Γαλλία και αρκετές ακόμα σε τετοιου είδους γραμμές. Τους εσωτερικούς του χώρους δηλαδή έχει τιμήσει όλο το πελατολόγιο το οποίο όπως ξέρουν όλοι φεύγει από το πλοίο έχοντας πάρει μαζί του όχι μαχαιροπήρουνα και πετσέτες αλλά μέχρι τα χαρτιά τουαλέτας. Μετά από 10 χρόνια σε αυτές τις γραμμές, πώς είναι λογικό να περιμένει κανείς να είναι οι εσωτερικοί του χώροι? Θα μου πεί κανείς ότι φέτος έπεσε δουλειά. Το δέχομαι και θέλουν-δε θέλουν πρέπει να το βελτιώσουν για να σταθεί. Πέστε μου όμως ένα καλό λόγο για τον οποίο ένας πλοιοκτήτης θα ρίξει λεφτά ώστε να αναβαθμίσει τους εσωτερικούς του χώρους ώστε να φτάσουν το επίπεδο τους Νήσος Χίος, σε ένα γιαπωνέζικο πλοίο 36 ετών. Προσπαθώ να βρώ έστω έναν καλό λόγο. Οπότε όπως είπε ο σοφός Earl, ας περιμένουμε να το δούμε και μετά να κρίνουμε. Κανένας λόγος και συμφωνώ απόλυτα. Δεν τους συμφέρει, εδώ δεν πρόσεξαν το Θεόφιλο όταν έπρεπε και πολύ πριν μας γεράσει. Παρόλα αυτά αν και θεωρώ ότι για να ανταγωνιστεί οποιοδήποτε εντελώς σύγχρονο βαπόρι είναι από ακατορθωτο ως πολύ δύσκολο. Ενδεχομένως θα υπάρξει κάποια ανακαίνιση μέσα αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνει πχ όπως το Ν.Ρόδος ας πούμε. Προσωπικά περιμένω απλά να είναι αξιοπρεπές, και αν οντως είναι και κρατήσει την ταχύτητα που έχει προσωπικά δεν θέλω κάτι παραπάνω. Να σημειώσουμε πάντως ότι και για την ταχύτητα του λέγαμε ότι χλωμό να πηγαίνει πάνω από 17-18, κι όμως τα 23 τα πιασε (στο δοκιμαστικό, τώρα για την συνέχεια δεν ξέρω) διαψεύδοντας μας. Τι θέλω να πω; μπορεί μέσα η επέλαση των...Ούνων να μην ήταν ολέθρια! Τέλος πάνων, καιρός γαρ εγγυς, σε λίγες μέρες θα ξέρουμε, τώρα αν κάποιος που έχει ιδίαν αντίληψη του τι γίνεται μέσα θέλει να μας διαφωτίσει δεν θα πούμε όχι! Αλλιώς, η πρεμιέρα του πλησιάζει! ΥΓ: Μ αρέσει πάρα πολύ αυτή η "θεωρητική" συζήτηση, και γούστο έχει και με χαλαρώνει και γουστάρω κιόλας!!!!
Nick the Greek Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 ΥΓ: Μ αρέσει πάρα πολύ αυτή η "θεωρητική" συζήτηση, και γούστο έχει και με χαλαρώνει και γουστάρω κιόλας!!!! Ωραίος, αν και όταν ακούω τη λέξη 'χαλάρωση', μου έρχονται άλλα πράγματα στο μυαλό;). Σοβαρά τώρα, δεν λέω ότι θα είναι χάλια μέσα, δεν μπορώ να ξέρω αν δεν το δω. Αυτό που λέω είναι πως με βάση το παρελθόν και με βάση τη λογική, δεν μου προκύπτει από πουθενά αισιοδοξία πως θα δούμε κάτι φοβερό και τρομερό.
kyr1 Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 :p Όντως πλησιάζουν οι μέρες και θα...πέσουν οι μάσκες!! Εδώ εγώ προσπαθώ με...δόλιους τρόπους να φέρω έτσι την ημέρα της αναχώρησης μου που να συμπίπτει με δρομολόγιο του european, δεν μπορεί!!Θα μου κάτσει!!!!!!
coyote Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Μετά από 10 χρόνια σε αυτές τις γραμμές, πώς είναι λογικό να περιμένει κανείς να είναι οι εσωτερικοί του χώροι? Φίλε, όλοι οι χώροι του πλοίου ξυλώθηκαν για να γίνει προσαρμογή στο ΣΟΛΑΣ όσον αφορά τα άκαυστα, ακόμα και η γέφυρα του πλοίου. Επίσης το πλοίο έχει καθυστερήσει λόγω των αλλαγών του εσωτερικού του.
Earl Granville Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Φίλε μου δεν αντιλεγουμε ούτε έχουμε σκοπό να διαφωνήσουμε σώνει και καλά σε κάτι. Απλά το πλοίο έχει ένα μεγάλο βιογραφικό στα ζεστά κλίματα, έχει μια μεγάλη ηλικία και κανείς νοήμων επιχειρηματίας δεν θα έκανε επενδύσεις τύπου ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έγινε ανάπλαση του εσωτερικού αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 10 δραχμές και με 100 ανάλογα τα υλικά και τομέγεθος των εργασιών. Οπότε γι αυτό λέω ας κάνει πρώτα τα αποκαλυπτήρια του και μετα να είσια σίγουρος ότι θα έχουμε να λέμε
Nils Holgersson Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 πολλοι θα ναι αυτοι που θα τριβουν τα ματια τους οταν θα ξεκινησει το πλοιο στη γραμμη.......οσον αφορα το θεμα της ηλικιας και αν πρεπει καποιος να δωσει λιγα ή παραπανω χρηματα για να το φτιαξει,να φερω σαν παραδειγμα το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ,το οποιο εξακολουθει να ειναι ακομα μια χαρα,χαρις στη φροντιδα και τα λεφτα που εχει δωσει ο πλοιοκτητης του........
polmyt Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Απο τη στιγμη που πεσανε λεφτα για ολικη ανακαινηση οπως ειπατε σιγουρα δεν θα ειναι χαλια μεσα.Το ποσο καλο θα βγει βεβαια θα το δουμε σε λιγες μερες.Προσωπικα παντως θεωρω πεταμενα τοσα λεφτα για ενα βαπορι 37 ετων.Ποσα χρονια να το δουλεψεις ακομα? 3-4 το πολυ.Ε δεν αξιζει να δωσει καποιος τοσα λεφτα για 3-4 χρονια εκμεταλευσης.Ποτε θα κανει αποσβεση?Εκτος και αν εχουν βαλει φθηνα υλικα οποτε σε ενα χρονο παλι χαλια θα ειναι
NHSOS XIOS Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 πολλοι θα ναι αυτοι που θα τριβουν τα ματια τους οταν θα ξεκινησει το πλοιο στη γραμμη....... Μακαρι!Καλα κ αξιοπρεπη πλοια θελουμε στις γραμμες μας να μας εξυπηρετουνΕχω 2-3 ερωτησεις να σου κανω αφου φαινεται να γνωριζεις καποια πραγματα παραπανω για το πλοιο: 1.To εχεις δει καθολου εσωτερικα το πλοιο η εχεις ακουσει οτι θα γινει πολυ καλο? 2.Περιπου ποτε αρχισε η εσωτερικη ανακατασκευη,οταν ηταν στην Αυλιδα η πιο προσφατα? 3.Η εταιρια που το εχει αναλαβει(αν γνωριζεις),ποια αλλα πλοια εχει φτιαξει εσωτερικα ωστε να καταλαβουμε τι περιπου δουλεια θα γινει?
TAXMAN Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Απο τη στιγμη που πεσανε λεφτα για ολικη ανακαινηση οπως ειπατε σιγουρα δεν θα ειναι χαλια μεσα.Το ποσο καλο θα βγει βεβαια θα το δουμε σε λιγες μερες.Προσωπικα παντως θεωρω πεταμενα τοσα λεφτα για ενα βαπορι 37 ετων.Ποσα χρονια να το δουλεψεις ακομα? 3-4 το πολυ.Ε δεν αξιζει να δωσει καποιος τοσα λεφτα για 3-4 χρονια εκμεταλευσης.Ποτε θα κανει αποσβεση?Εκτος και αν εχουν βαλει φθηνα υλικα οποτε σε ενα χρονο παλι χαλια θα ειναι GEIA SE OLOYS TO PLOIO ETOIMAZETE GIA TH DROMOLOGHSH TOY ARXES IOYLIOY MEXRI TIS15 THA EINAI ETOIMO TA YLIKA EINAI TELEIA KAI GINETE KALH DOYLEIA FOTO SE LIGO
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 .Προσωπικα παντως θεωρω πεταμενα τοσα λεφτα για ενα βαπορι 37 ετων.Ποσα χρονια να το δουλεψεις ακομα? 3-4 το πολυ.Ε δεν αξιζει να δωσει καποιος τοσα λεφτα για 3-4 χρονια εκμεταλευσης.Ποτε θα κανει αποσβεση?Εκτος και αν εχουν βαλει φθηνα υλικα οποτε σε ενα χρονο παλι χαλια θα ειναι Τις ίδιες ακριβώς σκέψεις κάνω και εγώ. Εάν όντως έγινε άκριβη δουλειά, μήπως δεν έγινε με ορίζοντα 3-4 ετών, αλλά τουλάχιστον 10? Μήπως εάν όντως έγινε ακριβή δουλειά δεν πρέπει να χαιρόμαστε? Γιατί εάν υπερισχύσει του Λισσός (που είναι το πιθανότερο) θα ταξιδεύει στη γραμμή μέχρι να συμφιλιωθούν οι Χιώτες με τους Μυτιληνιούς?
kyr1 Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 (edited) GEIA SE OLOYS TO PLOIO ETOIMAZETE GIA TH DROMOLOGHSH TOY ARXES IOYLIOY MEXRI TIS15 THA EINAI ETOIMO TA YLIKA EINAI TELEIA KAI GINETE KALH DOYLEIA FOTO SE LIGO Με βολεύει!!!!!! δώσε φώτο στο λαό!!!!!!!! ευχαριστούμε εκ των προτέρων!Και από δω και από κει! τέλος βέβαια όντως αν ρίξουν πολλάλεφτά στο εσωτερικό είναι απορίας άξιον βεβαίως βεβαίως. Από την άλλη για να είμαστε και ειλικρινείς η ηλικία δεν κάνει πάντοτε το βαπόρι, αλλά αυτό είναι και μεγάλη και ατέρμονη συζήτηση. Προσωπικά πιστεύω ισως κάτσει καμια 5ετία τουλάχιστον στη βασική γραμμή. Από την άλλη και λιγότερο να κάτσει μπορεί να το πουλήσει μετά σε τρίτη χωρα σε καλύτερη τιμή...υποθέσεις... Edited June 19, 2010 by kyr1
Neptune Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Σε αναμονη λοιπον για τις φωτο του φιλου Ταξμαν να κανω και γω σαν παιδι το σχολιο μου. Προσωπικα και ανεκαθεν χεσ...α για το πως ειναι εσωτερικα ενα πλοιο. Αν εχει ξυλινο δαπεδο, ψευτοπλακακι, μοκετα, μωσαικο και οτι αλλο μπορει να βαλει καποιος. Επισης το ιδιο για τους καναπεδες τα καθισματα κοκ. Εκεινο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι καθαρο να μη μυριζει βαποριλα και να βρισκω παντα μια θεση να καθισω. Τωρα αν ειναι μεσα πολυτελες υπερπολυτελες η εχει διακοσμιση 60ς ειλικρινα ειναι κατι που με αφηνει αδιαφορο. Δε θα το αγορασω για γιωτ ουτε θα το παντρευτω. Ας ειναι καθαρο ανετο βολικο και πρακτικο και ας ειναι με οτι υλικα θελουν ακριβα φτηνα ψευτικα ή αληθινα.
TAXMAN Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 (edited) den xero an einai ok Edited June 19, 2010 by Neptune quote
polman Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Καλό φαίνετε, λίγο Μυτιλήνη φέρνει ιδιαίτερα στις κολώνες του αλλά δεν νομίζω να φτάνει και ποιότητα στο Ν. Χίος. Σημασία έχει να είναι καθαρό, καλό πλήρωμα και αξίπιστο. υ.γ.Έλα πείτε την αλήθεια μόλις είδατε τους στρογγυλούς καναπέδες, δεν σας έπιασε μια τάση για ύπνο?
CptAris Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά ή μήπως είναι ιδέα μου????
Nils Holgersson Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Μακαρι!Καλα κ αξιοπρεπη πλοια θελουμε στις γραμμες μας να μας εξυπηρετουνΕχω 2-3 ερωτησεις να σου κανω αφου φαινεται να γνωριζεις καποια πραγματα παραπανω για το πλοιο:1.To εχεις δει καθολου εσωτερικα το πλοιο η εχεις ακουσει οτι θα γινει πολυ καλο? 2.Περιπου ποτε αρχισε η εσωτερικη ανακατασκευη,οταν ηταν στην Αυλιδα η πιο προσφατα? 3.Η εταιρια που το εχει αναλαβει(αν γνωριζεις),ποια αλλα πλοια εχει φτιαξει εσωτερικα ωστε να καταλαβουμε τι περιπου δουλεια θα γινει? στην πρωτη σου ερωτηση με προλαβε ο φιλος taxman με ενα δειγμα της δουλειας που γινεται.οσον αφορα τις αλλες 2 ερωτησεις δεν νομιζω να εχουν καποιο νοημα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Mιας και στο θέμα του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ αναφερθήκαμε εκτενώς στο μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει από την έλλειψη καταπέλτη (ων) για τους επιβάτες (που ωστόσο από ότι μάθαμε θα διορθωθεί την ερχόμενη χειμερινή περίοδο) , νομίζω ότι θα ήταν τουλάχιστον μεροληπτικό από μέρους μας να μην αναφέρουμε ότι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα υπάρχει και στο EUROPEAN EXPRESS. Υπάρχει άραγε καμμία πληροφόρηση για πως σκέφτεται να το αντιμετωπίσει η ΝΕΛ ??? Σημ. Ελπίζω να έχει κάποιο ...νόημα η ερώτηση μου .
kyr1 Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Σαφώς και έχει και είναι απαράδεκτο που δεν το φρόντισαν αυτο...ελπίζω τουλάχιστον να έχει καμια κυλιόμενη σκάλα μέσα, μην αγκομαχάμε με τις βαλίτσες όπως στον Τεό...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now