Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το λαθος ξεκιναει απο την Αττικα που ειχε το πλοιο της να ταξιδευει με την απεργια!

2ο λαθος της αφου ειχε 10,11bf κ το ξερανε γιατι το αφησε να φυγει ενω θεωρητικα ειχε απαγορευτικο για ολους!

3ο λαθος τι περιμενε να δεσει στο νεο μωλο με αυτο το καιρο ή να βγει ο Ιωσηφ να πεσει αυτος μεσα για να ξεφορτωσει

Posted

Το λαθος ξεκιναει απο την Αττικα.....πιπέρι....😃

1ον  Δεν κανουν λαθη αυτοί  

2ον αυτοί ξέρουν

3ον αυτοί τα ξέρουν ολα χωρις δευτερη κουβεντα

4ον ναι επρεπε να βγει το ΙΩΣΗΦ δε καταλαβα δηλαδη😝

Posted
6 hours ago, margaritis24 said:

Το λαθος ξεκιναει απο την Αττικα που ειχε το πλοιο της να ταξιδευει με την απεργια!

2ο λαθος της αφου ειχε 10,11bf κ το ξερανε γιατι το αφησε να φυγει ενω θεωρητικα ειχε απαγορευτικο για ολους!

3ο λαθος τι περιμενε να δεσει στο νεο μωλο με αυτο το καιρο ή να βγει ο Ιωσηφ να πεσει αυτος μεσα για να ξεφορτωσει

Η απαγόρευση απόπλου ισχύει για επιβατηγά πλοία, όχι για οχηματαγωγά. Συνεπώς δεν υπήρχε λόγος ματαίωσης του δρομολογίου του.

Posted (edited)

Ναι ισχυει για τα ποσταλια αλλα ηταν ενημεροι για το καιρο που θα συναντουσε εξω αλλα ηξερε οτι δε θα εδενε κιολας με αυτες τις συνθηκες κ ας μην ειχε γυρισει η πλωρη του Σηφη απο το καιρο!

Edited by margaritis24
Posted

Δεν είναι επιχείρημα αυτό. Εαν το λιμάνι δεν μπορεί να είναι ασφαλές για τα πλοία, πρέπει με ευθύνη των αρχών να απαγορευτεί η είσοδος πλοίων, όπως γίνεται σε οργανωμένα λιμάνια της Ευρώπης π.χ. 

Κοινώς: να κλείσει το λιμάνι.

Το λιμάνι αντιθέτως παρέμενε ανοικτό (όπως το πάρει κανείς) και με ένα πλοίο να εμποδίζει και οποιαδήποτε προσπάθεια άλλου πλοίου να δέσει σε έναν χώρο ήδη περιορισμένο. Και ενώ είχαμε όλες αυτές τις συνθήκες, καμία αρχή και κανένας διαχειριστικός φορέας δεν γύρισε να πει οτι το πλοίο θα δέσει σε άλλη, πιο ασφαλή θέση.

Το οτι το πλοίο με αυτόν τον καιρό ταξίδευε, δεν είναι περίεργο. Αλίμονο αν σε όλο τον πλανήτη σταματούσε το εμπόριο στα 9 μποφώρ και τα 3 μέτρα κύμα.

 

Posted

Όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν πρέπει στα λιμάνια να εφαρμόζεται ότι και στα αεροδρόμια.Στην ΥΠΑ υπάρχει τρομερή οργάνωση ιδίως στα θέματα ασφαλείας ενώ κατά περίπτωση εφαρμόζονται συγκεκριμένα πρωτόκολλα.

Posted

  

On 12/11/2021 at 9:20 PM, Nick the Greek said:

Βλέπω στο marine traffic 4 ρυμουλκά σε δράση στη λεκάνη ανάμεσα σε ΝΜΔ και Μώλο ΔΕΗ. Το Μιχάλης V πρέπει να ασχολείται με την πλώρη του Ιωσήφ Κ ενώ τα Αλέξανδρος, Χρήστος XV και Κερύνεια, πιθανόν να ετοιμάζονται να πιάσουν τον Μπλέ Κουβαλητή 1 ο οποίος δεδομένα θα χρειαστεί βοήθεια εκεί μέσα.

 

On 12/11/2021 at 9:50 PM, Nikos_Chania said:

Το Ιωσηφ Κ φαίνεται να έχει γυρίσει και τα ρυμουλκα να προσπαθουν να το επαναφέρουν στη θέση του. Όντως το Καριερ περιμένει, όπως το πάρει κανείς, απ εξω. Λογικά θα συνεχίσει τις βόλτες γιατί με τον καιρό αυτό, δεν ρισκαρεις. 

 

On 12/11/2021 at 11:46 PM, Nick the Greek said:

Έδεσε τελικά το Blue Carrier 1 με 4 ρυμουλκά εκεί γύρω. Εγώ πραγματικά αδυνατώ να τα καταλάβω αυτά τα πράγματα. Έχεις 2 δεδομένα, τις απαίσιες καιρικές συνθήκες και το γεγονός ότι το πλοίο που είναι δεμένο σε απόσταση αναπνοής έχει ήδη μετακινηθεί λόγω των καιρικών συνθηκών πρίν 1 ώρα. Και τώρα άμα δεί κανείς το marine traffic, το Ιωσήφ Κ φαίνεται σα να έχει γωνία 45 μοιρών. Αν πέσει το ένα επάνω στο άλλο και γίνει ζημιά, ποιός θα φταίει? Τι άλλο πρέπει να γίνει για να δώσουν άλλη θέση στο Blue Carrier 1, μην πω και στα δύο πλοία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΕΝ το πρόβλημα ήταν οι τσιμεντένιοι ογκόλιθοι που έκαναν βόλτες στη Δραπετσώνα και όχι ότι δίπλωσε το Ιωσήφ Κ!!!

Quote

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, το Β’ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, για λύσιμο τσιμεντένιων ογκόλιθων τα οποία βρίσκονταν αγκυροβολημένα στην θαλάσσια περιοχή του Νέου Μώλου Δραπετσώνας.

Άμεσα στην εν λόγω περιοχή μετέβησαν στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής, όπου διαπιστώθηκε ότι πέντε (05) ογκόλιθοι επέπλεαν στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ του Νέου Μώλου Δραπετσώνας και της προβλήτας Γ1, ενώ ένας εξ' αυτών προσέκρουσε στο αριστερό πρωραίο τμήμα Φ/Γ-Ο/Γ πλοίου, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στον εν λόγω προβλήτα.

Με μέριμνα ιδιωτικής εταιρείας τα ανωτέρω αντικείμενα ρυμουλκήθηκαν στην αρχική τους θέση, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του εν λόγω πλοίου μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον αναγνωρισμένο οργανισμό που το παρακολουθεί.

 

Posted

Α μπράβο. Ακόμη ένας λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να είχαν χειριστεί αλλιώς την κατάσταση. Και ογκόλιθοι έκαναν βόλτες, και το Ιωσήφ δίπλωσε, κι αυτοί πήγαν και σφήνωσαν κι άλλο πλοίο ανάμεσά τους. Έτσι και ξανάφευγαν οι ογκόλιθοι, να έχουν δύο πλοία για να κάνουν ζημιά, όχι ένα.

  • 1 month later...
Posted
On 3/23/2021 at 1:05 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι μαθαίνω ο ΟΛΠ πιέζει τους χρήστες του μωλου της ΔΕΗ να φύγουν από τους nτόκους, άλλα και οι εγκαταστάσεις των εταιρειών που κάνουν χρήση του χερσαίου χώρου, έτσι ώστε να ξεκινήσουν εργασίες για να γίνει χώρος για το Ro-Ro Carrier.

Οι εργασίες που γίνονται είναι αυτές ενός δεύτερου εργοταξίου κυρίως. Διακρίνω ίσως κάποιες επιχωματώσεις στα βορειοδυτικά του μώλου, ωστόσο παρατηρούμε οτι ο χώρος χρησιμοποιείται για την δημιουργία διαφόρων τσιμεντένιων μπλοκ, κυματοθραύστη, ντόκων και οτιδήποτε αλλο μπορούμε να διακρίνουμε.

Εν τέλει, ποια τα σχέδια του ΟΛΠ (cosco) για τον μώλο και τι έχει δημοσιεύσει σχετικά με την επέκταση/εκμετάλλευση της εν λόγω ζώνης;

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
Posted
On 5/14/2021 at 3:37 PM, Nick the Greek said:

Ένα crude oil tanker μόλις 3 ετών, πλοιοκτησίας Thenamaris βλέπουμε δεμένο στο μώλο της ΔΕΗ. Πρόκειται για το Seavision (IMO 9790971), κατασκευής Hyundai Samho(S885) με dwt κοντά στους 158 χιλιάδες τόνους και μηχανή ΜΑΝ. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, είναι νεότευκτο της εταιρείας.

 

Και σε επαναληπτική θέαση, στο τέλος του περασμένου Οκτωβρίου στο Rotterdam.

  • 3 months later...
Posted

  

On 5/30/2021 at 11:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Futura (IMO No: 9293961) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας (Yard No: SAS440). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Doosan MAN B&W - 6S 50 MC-C (8.561 KW). Το πλοίο έχει μήκος 175.96 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα του Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα. Το πλοίο έχει ξενερίσει τη πλώρη έτσι ώστε να κάνουν εργασίες στο Bow thruster.

Το Futura βρίσκεται δεμένο στο μωλο της ΔΕΗ από τις 3 Ιουνίου για επισκευή.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...