proud_ionian Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 η κοντρα Δελφινατζηδων και Νελοκρατων (κατα το ΠΑΣΟΚτζηδων και Νεοδημοκρατων) απο το Χιος Μυτιληνη ηρθε σε αυτο το thread:p. oταν τελειωσει αυτη η ενδιαφερουσα κοκορομαχια επιπεδου παπακωστα τσουρη (βουλευτινες ειναι οχι σκυλουδες ), θα ειχε κανεις την ευγενη καλοσυνη να μας πει τελικα (σε μας τους καλοπροαιρετους τριτους) αν προκειται για ναυλωση ή για πωληση το χειμωνιατικο ταξιδι κεντερη/παρου στην αραπια; και ποια εταιρεια τελικα θα τα εκμεταλλευτει;
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 Ο "aeolos kantris" ή εάν προτιμάτε ο " اليوس كانتريس "...(όπως πάει, θα μας τρελάνουν τελικά αυτοί οι Άραβες ), έφθασε χθες (27/11) στη Safaga και σήμερα του έδινε αναχώρηση για Dhiba...μάλλον δοκιμαστικό. Οπότε πήγε τελικά στην Ν.Δ Ασία και όχι στην ΝΑ.
Orestis Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 "Νέους δρόμους" ανοίγει η ΝΕΛ με την απόφαση της να ναυλώσει τον "Αίολο Κεντέρη" στη Νοτιοανατολική Ασία. Αρκετές ακτοπλοϊκές εταιρείες αναμένουν την έλευση της χρονικής περιόδου κατά την οποία η ΝΕΛ θα πρέπει να δρομολογήσει το παραπάνω σκάφος της στις εσωτερικές γραμμές, στο πλαίσιο της εφαρμογής της απόφασης του ΥΕΝ για δεκάμηνη δρομολόγηση των πλοίων. Σύμφωνα με πηγές του Capital.gr από τη ΝΕΛ ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Απόστολος Βεντούρης εκτιμά ότι "και το γράμμα και η ουσία του νόμου που προβλέπει τη δεκάμηνη απασχόληση ναυτικών στην ακτοπλοΐα καλύπτεται πλήρως από τον "Αίολο Κεντέρη". Και αυτό διότι ανεξάρτητα από το που δραστηριοποιείται το σκάφος, συνεχίζει να έχει υψωμένη τη γαλανόλευκη και να είναι επανδρωμένο με βάση την κείμενη νομοθεσία για δέκα μήνες όπως ζητά το υπουργείο". Με την άποψη του κ. Βεντούρη ωστόσο φαίνεται ότι δε συμφωνούν αρκετοί παράγοντες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας οι οποίοι φοβούνται "γενική ανταρσία" εκ μέρους των ακτοπλοϊκών εταιρειών οι οποίες θα μπορούσαν κάλλιστα να ακολουθήσουν το παράδειγμα της ΝΕΛ. "Ο κ. Βεντούρης", ανέφερε στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρίας, "δείχνει το δρόμο. Τυπικά είναι νομότυπος και θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι και άλλες εταιρίες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του". Ανοικτό ωστόσο παραμένει το θέμα του πως θα αντιδράσει το ΥΕΝ όταν διαπιστώσει ότι ο "Αίολος Κεντέρης" δεν θα είναι στην Ελλάδα για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του βάσει του προγράμματος που ήδη έχει καταρτιστεί. "Κατ΄αρχήν κανείς δε γνωρίζει που θα είναι το σκάφος όταν έλθει η ώρα να αρχίσει τα δρομολόγια του στις εσωτερικές γραμμές. Αν είναι στην Ελλάδα τότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Αν όμως δεν είναι στην Ελλάδα τότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα χειριστεί το υπουργείο τη ΝΕΛ", αναφέρουν παράγοντες της ακτοπλοίας, www.capital.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Αρκετές ακτοπλοϊκές εταιρείες αναμένουν την έλευση της χρονικής περιόδου κατά την οποία η ΝΕΛ θα πρέπει να δρομολογήσει το παραπάνω σκάφος της στις εσωτερικές γραμμές, στο πλαίσιο της εφαρμογής της απόφασης του ΥΕΝ για δεκάμηνη δρομολόγηση των πλοίων. Οι άλλες εταιρείες δε ξέρουν ότι τα ταχύπλοα πρέπει να είναι δρομολογημένα 7,5 μήνες και όχι 10 μήνες που αναφέρει το δημοσίευμα !! "Ο κ. Βεντούρης", ανέφερε στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρίας, "δείχνει το δρόμο. Τυπικά είναι νομότυπος και θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι και άλλες εταιρίες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του Εάν μπορούν και οι άλλες εταιρείες με τα ταχύπλοα, να τα ναυλώσουν ας τα ναυλώσουν και αυτοί, για να ησυχάσουμε και εμείς!! Διότι όλο το χειμώνα, πιάνουν τις καλύτερες (ασφαλής) θέσης πρόσδεσης στο λιμάνι , αλλά μας χαλάνε και τις οπτικές γωνίες, όταν βγάζουμε καμία φωτογραφία Εμένα μου θυμίζει πάντως τη περίπτωση του Αριάδνη (1998 πρέπει να ήταν??), που ήταν δρομολογημένο στη Παροναξια και μόλις μπήκε ο Σεπτέμβρης αποδρομολογηθηκε για να ναυλωθεί στο εξωτερικό. Και τότε οι υπάρχοντες εταιρείες αντιδρούσαν αλλά το Υπουργείο κώφευε!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Σύμφωνα με τις νεώτερες ενδείξεις (όπλο του εγκλήματος…άλλοθι…κίνητρο… ) που υπάρχουν (και αυτό είναι αποκλειστικά δική μου βάσιμη υποψία), ο ναυλωτής/αγοραστής των πλοίων της ΝΕΛ, μάλλον, είναι η Arab Bridge Maritime με έδρα την Ιορδανία, η οποία έχει ένα αξιόλογο εταιρικό προφίλ…έχει το μονοπώλιο στις γραμμές του κόλπου της Άκαμπα (Aqaba-Nuweiba), καθότι είναι εταιρεία με μετόχους τα κράτη της Αιγύπτου και της Ιορδανίας και του Ιράκ (!)…έχει 4 πλοία: ένα RoRo…2 συμβατικά, ένα εκ των οποίων είναι το πρώην ΑΡΚΑΔΙ της ΑΝΕΚ…και ένα νεότευκτο (του 2003) Ιταλικό ταχύπλοο, το Princess. Το κυριώτερο είναι ότι σκοπεύει να μπεί και στη γραμμή Safaga – Dhiba…αγοράζοντας νέο (ή νέα) πλοίο(α). Η γνώμη μου είναι, πλέον, ότι αυτή είναι ο βασικός «ύποπτος» και υπάρχουν οι εξής πιθανότητες: α) Ναύλωση (αρχικά) και με προοπτική αγοράς –εάν όλα πάνε καλά- του Κεντέρη. ή (και) β) Ναύλωση ή αγορά της Παναγίας Πάρου ΥΓ. Ευχαριστώ ολόψυχα την ΝΕΛ και προσωπικά τον Απ. Βεντούρη (και το εννοώ…ειλικρινά) που με όλο αυτό το θρίλερ των ναυλώσεων…με έκανε να φρεσκάρω και να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου για την γεωγραφία και την ανθρωπογεωγραφία της περιοχής. Και τι δεν θυμήθηκα….και τι δεν έμαθα? Λιμάνια, γραμμές, εταιρείες, πλοία, ήθη και έθιμα, πρόσωπα και πράγματα… Ειλικρινά το χάρηκα και εξακολουθώ να το χαίρομαι αυτό το ταξίδι …έστω και εάν δεν φθάσω ποτέ στην Ιθάκη. ΥΓ2 Μήπως, θα πρέπει να μεταφερθούν εδώ (για λόγους ενότητας) όλα τα μηνύματα (από το αντίστοιχο θέμα του πλοίου) που αφορούν το ταξίδι του Κεντέρη στην Ερυθρά?
Orestis Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Δεν είναι παράξενο που η εταιρία δεν έχει κάνει καμία ανακοίνωση σχετικά με το γεγονός; Ποια πλοία έχει ναυλώσει, σε ποια χώρα ή γραμμή έχουν δρομολογηθεί, ποια εταιρία είναι ο ναυλωτής κλπ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Κατ' αρχήν η ΝΕΛ (την οποία υπονοείς) δεν έχει "πλοία" στην Ερυθρά, αλλά μόνο ένα πλοίο...τον Κεντέρη. Η Παναγία Πάρου, επισήμως, ακόμη ανήκει στην C-LINK του Βεντούρη, η οποία δεν είναι εισηγμένη και συνεπώς δεν έχει καμιά υποχρέωση να μας ενημερώσει. Δικά της είναι τα πλοία και τα κάνει ό,τι θέλει χωρίς να μας δώσει λογαριασμό. Όσον αφορά τον Κεντέρη, η γνώμη μου είναι ότι η ΝΕΛ θα πρέπει να ενημερώσει επίσημα τους μετόχους της (μέσω του ΧΑΑ) για την τύχη του πλοίου...είτε αυτοβούλως είτε κατόπιν επιστολής του ΧΑΑ. Και με την ευκαιρία να πω ότι η Παναγία Πάρου δεν φαίνεται να κινείται ακόμη, ενώ ο Κεντέρης έχει κάνει 2-3 ταξίδια Safaga-Dhiba, αλλά δεν φαίνεται να έχει ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια.
DIDO Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Πάντως, απ' ότι μαθαίνω, το ΚΕΝΤΕΡΗΣ δεν έχει ναυλωθεί, αυτά τα ταξίδια που γράφει ο ΝΗΡΕΑΣ έχουν πραγματοποιηθεί με operation της ΝΕΛ μέσω βεβαίως του πράκτορα εκεί, και με πολύ άσχημα αποτελέσματα, δηλ, μερικές δεκάδες επιβατών και ελάχιστα αυτοκίνητα. Όποιος έχει καμιά παραπάνω πληροφορία ας ενημερώσει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 29, 2006 Posted December 29, 2006 Η αναχώρηση: Ships departuring from Safaga Port in 24/12/2006 Navigational Line / Nationality / Ship Type / Arabic Ship Name / English Ship Name SAFAGA-DAPA / GREEK / CARGO PASSENGER / اليوس كانتريس / aeolos kantris Και η επιστροφή: Ships arriving to Safaga Port in 27/12/2006 Navigational Line / Arrival Port / Nationality / Ship Type / Arabic Ship Name / English Ship Name SAFAGA-DAPA / DHUBA / PANAMAIAN / CARGO PASSENGER / اليوس كونتريوس / eleos kontreos Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι Αιγύπτιιοι είχαν ένα πρόβλημα με τα Ελληνικά ονόματα (τον έχουν αναφέρει και ως aliosmancniriys ), καθώς και με τους τύπους των πλοίων…αλλά πάντα με Ελληνική σημαία. Τώρα όμως άρχισαν να μπερδεύουν και τις σημαίες? Ή μήπως όχι? Άκου eleos kontreos …. Έλεος αδέλφια!!!
enas chiotis Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Κάλλιο αργά παρά ποτέ, μια φωτό του πρώτου που έφυγε στα ξένα, 26/09/2006, φουνταρισμένο κάπου δίπλα στο κανάλι.
proud_ionian Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 ακρα του ταφου σιωπη τριγυρω βασιλευει λαλει πουλι, παιρνει σπυρι και η μανα το ζηλευει. τελικα καρντασια τι γινεται εκει κατω. τα ταξιδια του ιλεος καντερος συνεχιζονται;
LEFTERIS68 Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Πάντως, απ' ότι μαθαίνω, το ΚΕΝΤΕΡΗΣ δεν έχει ναυλωθεί, αυτά τα ταξίδια που γράφει ο ΝΗΡΕΑΣ έχουν πραγματοποιηθεί με operation της ΝΕΛ μέσω βεβαίως του πράκτορα εκεί, και με πολύ άσχημα αποτελέσματα, δηλ, μερικές δεκάδες επιβατών και ελάχιστα αυτοκίνητα. Όποιος έχει καμιά παραπάνω πληροφορία ας ενημερώσει. Θα τρελλαθώ τελείως.Μετά από "επίσκεψη" στον Πειραιά, μου αναφέρθηκε ακριβώς αυτό.Ο Κεντέίρης κάνει δρομολόγια ως ΝΕΛ, δεν υπαρχει ναύλωση, αλλά η εταιρεία ελπίζει να "ανοιξει" εκεί την γραμμή.Βέβαια τα αποτελέσματα μέχρι τώρα είναι μηδαμινά και οι προσευχές να βρεθούν τρελλοί να αγοράσουν το πλοίο είναι μία από τις δύο ελπίδες σωτηρίας.
Stefanos Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Ελα ρε μεγάλε πέστο γιατί με αυτό που λές τωρα αρχίζω να συνδέω πολλά στο μυαλό μου,και αρχίζουν να λύνονται μυστήρια.Οντως παιδιά απο ότι είχα μάθει πρίν απο αρκετό καιρό η ΝΕΛ εξέταζε το ενδεχόμενο εκμετάλευσης των ταχυπλόων στο εξωτερικό κατά τους χειμερινούς μήνες
polmyt Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Το μονο που μπορω να σκεφτω αλλα και αυτο τραβηγμενο μου φαινεται ειναι οτι εκει τα καυσιμα κοστιζουν λιγο οποτε το καραβι χριαζεται μικροτερη πληροτητα για να ειναι κερδοφορο.Αλλιως δεν βλεπω κανενα λογο να ξενιτευονται στην Ερυθρα θαλασσα για να σκορπανε τα λεφτα.Αυτο μπορουσε να γινει και εδω με αυτο το πλοιο με μεγαλη ευκολια.
pie Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Πάντως από αυτά που βλέπω να γράφονται παραπάνω, μόνο ζημιές μπορούν να αποκομήσουν αν όντως τα "εκμεταλεύονται" με αυτόν τον τρόπο. Καλύτερα να μένανε εδώ...! Φυσικά αν γίνονται ελάχιστα δρομολόγια και εάν οι πληρότητες είναι πολύ μικρές.
proud_ionian Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Εγω παλι βλεπω οτι μια εταιρια τα εκμεταλλευεται και το χειμωνα οπως μπορει για να εχει ωφελος απ αυτα και η αλλη τα χει στον Πειραια για να τα στολισει για τις γιορτες Αν και νομιζω οτι στη HSW θα εκαναν τουμπες αν μπορουσαν να τα ναυλωσουν καταχειμωνο με τετοιο ναυλο. αν αληθευουν οσα ακουμε τις τελευταιες μερες οντως τα δελφινια πρεπει να κανουν τουμπες. απο τα γελια. "Ο κ. Βεντούρης", ανέφερε στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρίας, "δείχνει το δρόμο.ναι βεβαια. τους ενωνει τους εμπνεει τους οδηγει. αφου στην attica σκεφτονται να αποδρομολογησουν το SFV απο την αδριατικη και να το στειλουν Safaga Jeddah
Stefanos Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Εντάξει να τα εκμεταλευτούν στο εξωτερικό άλλα πως τους ήρθε να τα πάνε εκεί κάτω στην Αραπιά δεν μπορώ να καταλάβω.Και αν λάβουμε υπόψιν μας ότι δεν υπάρχουν επιβάτες τότε τι προσπαθούν να κάνουν εκεί κάτω ακόμα τη στιγμή που τα έξοδα θα τρέχουν όπως πχ τα έξοδα για συντήρηση του πληρώματος Άραγε στο Παρου ισχύει το ίδιο η εκεί υπάρχει ναυλωτής
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Για να βάλλουμε μια τάξη στα πράγματα, θα πρέπει να πούμε ότι η ΝΕΛ ουδέποτε μίλησε για ναύλωση του ΚΕΝΤΕΡΗ...αλλά για δρομολόγια στην Ερυθρά...γενικώς και αορίστως. Το ίδιο αόριστα ανέφερε το ζήτημα και η Ναυτεμπορική: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΔευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2006 07:00 […]ο «Αίολος Κεντέρης» απέπλευσε για άλλες θάλασσες προς την Νοτιοανατολική Ασία προκειμένου να κάνει εκεί δρομολόγια φέρνοντας έσοδα στην εταιρεία. Αντιθέτως για ναύλωση έγραψε το capital.gr "Νέους δρόμους" ανοίγει η ΝΕΛ με την απόφαση της να ναυλώσει τον "Αίολο Κεντέρη" στη Νοτιοανατολική Ασία... www.capital.gr Όμως, η ημιεπίσημη ανακοίνωση της ΝΕΛ για τον ΚΕΝΤΕΡΗ έγινε στην τελευταία ΓΣ της εταιρείας στη Μυτιλήνη...όπου και πάλι δεν έγινε αναφορά σε ναύλωση, αλλά γενικώς και αορίστως ταξίδια στην Ερυθρά. Δείτε τι έγραφε και το επιτόπιο ρεπορτάζ του ΕΜΠΡΟΣ: Ο «Κεντέρης» στις αραβικές χώρεςΓράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ 28/11/2006 Με ένα εντελώς νέο πνεύμα διοίκησης, η ΝΕΛ δεν περιμένει τις εξελίξεις στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά για να βελτιώσει τα μεγέθη της. Έτσι έβαλε πλώρη για το εξωτερικό, όπως έγινε γνωστό στο περιθώριο της χθεσινής έκτακτης γενικής συνέλευσης της εταιρείας. Συγκεκριμένα το «Αίολος Κεντέρης» ήδη απέπλευσε για τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας (Αραβικές χώρες), όπου θα εκτελεί δρομολόγια καθ’ όλη την χειμερινή περίοδο. Αν τα οικονομικά αποτελέσματα του πλοίου είναι καλά τότε η ΝΕΛ θα διατηρήσει το πλοίο στην περιοχή αυτή καί τους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς εκτιμά πως τα «Αίολος 1» και «Αίολος 2» επαρκούν για να καλύψουν τις γραμμές που εκμεταλλεύεται η ΝΕΛ, χωρίς η εταιρεία να χάσει τα πλεονέκτημα της ταχύτητας έναντι των ανταγωνιστών της. [...]Η δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης» στο εξωτερικό δίνει την δυνατότητα στην ΝΕΛ να αξιοποιήσει ένα πλοίο της καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου αυξάνοντας τα έσοδα και τα κέρδη που προκύπτουν από την εκμετάλλευσή του... http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2006112831289 Όπως είναι φανερό δεν γίνεται καμία αναφορά σε ναύλωση. Τώρα εάν εμείς θεωρήσαμε ότι υπάρχει ναύλωση ή πώληση...δεν είναι υπεύθυνη η ΝΕΛ γι' αυτό. Βέβαια, μιά σαφέστερη επίσημη ανακοίνωση εκ μέρους της θα ξεκαθάριζε τα πράγματα. Σημείωση:Όλοι οι παραπάνω κάνουν το ίδιο λάθος...μιλάνε για Νοτιοανατολική Ασία...και συνεπώς η πηγή πληροφόρησης είναι κοινή. Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα...παλαιότερα (27/11) είχα διατυπώσει μιά απορία/υποψία: [...] 3ον. Δεν κατανοώ την διαμάχη που έχετε μεταξύ σας. Δεν υπάρχουν νόμοι που διέπουν τις δρομολογήσεις και τα ωράρια? Γιατί όσες εταιρείες βλάπτονται δεν προσφεύγουν σε ένδικα μέσα? Μήπως τους βολεύει το "δεδικασμένο" για να κάνουν και αυτοί τα ίδια όταν θα το θελήσουν? Και νομίζω ότι η απάντηση ήρθε πολύ γρήγορα (29/11): "Νέους δρόμους" ανοίγει η ΝΕΛ με την απόφαση της να ναυλώσει τον "Αίολο Κεντέρη" στη Νοτιοανατολική Ασία. Αρκετές ακτοπλοϊκές εταιρείες αναμένουν την έλευση της χρονικής περιόδου κατά την οποία η ΝΕΛ θα πρέπει να δρομολογήσει το παραπάνω σκάφος της στις εσωτερικές γραμμές, στο πλαίσιο της εφαρμογής της απόφασης του ΥΕΝ για δεκάμηνη δρομολόγηση των πλοίων. [...]Με την άποψη του κ. Βεντούρη ωστόσο φαίνεται ότι δε συμφωνούν αρκετοί παράγοντες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας οι οποίοι φοβούνται "γενική ανταρσία" εκ μέρους των ακτοπλοϊκών εταιρειών οι οποίες θα μπορούσαν κάλλιστα να ακολουθήσουν το παράδειγμα της ΝΕΛ. "Ο κ. Βεντούρης", ανέφερε στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρίας, "δείχνει το δρόμο. Τυπικά είναι νομότυπος και θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι και άλλες εταιρίες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του"... www.capital.gr
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι Αιγύπτιιοι είχαν ένα πρόβλημα με τα Ελληνικά ονόματα, καθώς και με τους τύπους των πλοίων…αλλά πάντα με Ελληνική σημαία.Τώρα όμως άρχισαν να μπερδεύουν και τις σημαίες? Ή μήπως όχι? Επανερχόμαστε, λοιπόν, στο αγαπημένο μας θέμα...την επάρκεια των Αιγυπτίων λιμενικών στις ξένες γλώσσες , αλλά και γενικώτερα!Έχουμε και λέμε: στις 5/1 ο eleos kontreos (συνεχίζουν ακάθεκτοι ) έφυγε από Safaga για Dhiba ως PANAMAIAN και επέστρεψε στις 6/1 ως eleos kontreos (πάλι )...αλλά ως GREEK Προφανώς, άλλαξε βάρδια ο λιμενοφύλακας (αρμόδιος για τα δρομολόγια) και ήρθε κάποιος που ξεχωρίζει τις σημαίες και δεν μπερδεύει την Ελληνική με την Παναμαϊκή...αλλά και αυτός από Αγγλικά...γρι Το ωραίο είναι ότι δεν κάνουν καν το κόπο να δούνε τι γράφει στην πλώρη...αλλά μεταφράζουν τα Ελληνικά στην πρύμνη! Εκτός από τα λάθη στους τύπους των πλοίων, στα Αγγλικά ονόματα και στις σημαίες...κάνουν και άλλα όπως: λάθος προορισμούς (πχ είπαν ότι η Αλκυόνη έφυγε στις 28/12 για Σουέζ...και αυτή βρέθηκε στη Hurgada) και το κυριώτερο πρέπει να παραλείπουν δρομολόγια...γιατί εμφανίζονται να αναχωρούν πλοία..που δεν έχουν καταπλεύσει Συνεπώς, οι πληροφορίες που παρέχουν οι Σαφαγκιανοί...ελέγχονται ως πλήρως ανακριβείς.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Συνεπώς, οι πληροφορίες που παρέχουν οι Σαφαγκιανοί...ελέγχονται ως πλήρως ανακριβείς.Τελικά, για όλα υπάρχει μιά εξήγηση...στον μάταιο τούτο κόσμο
elybero Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 To προηγούμενο ΣΚ βρέθηκα για επαγγελματικούς λόγους στο Κάιρο (η καθαρότερη και πιο οργανωμένη πόλη του πλανήτη μας...) .Σε πολλά ταξιδιωτικά πρακτορεία στο κέντρο της πόλης είδα διαφημίσεις του Κεντέρη με τα δρομολόγια του πλοίου και φωτογραφίες τους, ελαφρώς παραλαγμένες, δίχως τα σήματα της ΝΕΛ. Φωτό δεν μπόρεσα να τραβήξω καθώς είμουν μέσα σε αυτοκίνητο και ενίοτε τη θεά μου έκοβαν τα πολυτελή taxis της Αιγύπτου τα οποία κυκλοφορούν ΠΑΝΤΟΥ....
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 [...]τα κανονικά του δρομολόγια σύμφωνα με τους 4,5 μήνες ακινησία που δικαιούται, αρχίζουν 25 Ιανουαρίου [...]Ανοικτό ωστόσο παραμένει το θέμα του πως θα αντιδράσει το ΥΕΝ όταν διαπιστώσει ότι ο "Αίολος Κεντέρης" δεν θα είναι στην Ελλάδα για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του βάσει του προγράμματος που ήδη έχει καταρτιστεί."Κατ΄αρχήν κανείς δε γνωρίζει που θα είναι το σκάφος όταν έλθει η ώρα να αρχίσει τα δρομολόγια του στις εσωτερικές γραμμές. Αν είναι στην Ελλάδα τότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Αν όμως δεν είναι στην Ελλάδα τότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα χειριστεί το υπουργείο τη ΝΕΛ", αναφέρουν παράγοντες της ακτοπλοίας, www.capital.gr […]Το προσεχή Απρίλιο, η Διοίκηση της ΝΕΛ θα αποφασίσει αν θα επιστρέψουν στο Αιγαίο το «Αίολος Κεντέρης» και το «Παναγία Πάρου». Τα δύο αυτά πλοία αυτή την περίοδο εκτελούν δρομολόγια σε γραμμές του εξωτερικού. Τα αποτελέσματα που θα φέρουν τα δύο πλοία, θα κρίνουν και αν θα συνεχιστεί η δρομολόγησή τους στις γραμμές που βρίσκονται τώρα ή αν θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση της επιβατικής κίνησης στο Αιγαίο…http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2007012432878 Μιάς και σήμερα έχουμε 25 Ιανουαρίου, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου (Χρόνια Πολλά στους Γρηγόρηδες και στις Γρηγορίες )… μήπως μπορεί κάποιος από τους επαϊοντες των δρομολογήσεων να μας πεί τι γίνεται με την υπόθεση? ΥΓ. Μέσα στη σύγχυση…πλακώσανε και οι Κινέζοι! Η Cosco Pacific σχεδιάζει να φτιάξει ακτοπλοϊκή εταιρεία στην Ερυθρά …με steamboats (=συμβατικά ) και με fast ferries!!!
Neptune Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 ...Αρνιά θα ψήναμε στα Λεμονάδικα... Νηρεα ετοιμασε τις σουβλες Αυτο που σιγοψυθιριζουμε ψηνεται (τσικνιζεται για να ειμαστε και στο πνευμα της μερας) εδω και λιγες μερες. Μαλλον δε θα δουμε ποτε Αιολος Κεντερης 3 :D
Stratos Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Πωλείτε ο Αίολος Κεντέρης? Εξηγήτε έτσι και η αλλαγή ονομάτων.. Θα υπάρχει μια δυσανασχέτηση πάντως στο Β.Αιγαίο και ας μην έκανε δρομολόγια τελευταία.. Αδοξα πήγε ο Κιντέρς.. Στο βωμό της οικονομικής ανάστασης της ΝΕΛ..
Stefanos Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Καλύτερα να δυσαρεστηθούν ορισμένοι παρά να μένει και να καταστρέφει μέρα με τη μέρα την εταιρία
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now