Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2020 Author Posted November 5, 2020 (edited) Το Νήσος Κάλυμνος αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 19/01/21 έως τις 25/01/21. Edited November 5, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted January 12, 2021 Author Posted January 12, 2021 Το Νήσος Κάλυμνος θα μείνει εκτός δρομολογίων από τις 18/01/21 έως τις 28/02/21.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2021 Author Posted January 18, 2021 Το Νήσος Κάλυμνος ολοκλήρωση χθες τα δρομολόγια του και σήμερα ξεκίνησε από τη Κάλυμνο για να μπει αύριο στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη.
nomikos Posted January 18, 2021 Posted January 18, 2021 Εδώ και το ρεπορτάζ από το αγαπημένο μας πια kalymnos news.
Petros P Posted February 1, 2021 Posted February 1, 2021 Να αναφέρουμε πως το καραβάκι βγήκε απο τη δεξαμενή στις 28.1 και πήγε στο μώλο της ΔΕΗ διπλα στο ΣΑΟΝΗΣΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2021 Author Posted February 20, 2021 Ας δούμε το Νήσος Κάλυμνος στο μωλο της ΔΕΗ, που πραγματοποιεί τις τελευταίες εργασίες του, πριν την επιστροφή του στη Κάλυμνο.
Nick the Greek Posted February 27, 2021 Posted February 27, 2021 Arrivederci Pireo είπε το πλοίο, και ο πλοίαρχος διέταξε full ahead. Εν πλώ πρός τα Δωδεκάνησα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2021 Author Posted March 2, 2021 Το Νήσος Κάλυμνος επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στα Δωδεκάνησα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2021 Author Posted March 24, 2021 Επιτυχία θεωρεί ο Δήμαρχος Δ.Διακομιχάλης, ότι η επισκευή πενταετίας του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» ολοκληρώθηκε σε 40 ημέρες και στοίχισε 375.000 ευρώ Quote Προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου παραχώρησε τη Τρίτη 23 Μαρτίου 2021 στις 10.30 το πρωί ο Δήμαρχος Δ. Διακομιχάλης στο Δημαρχιακό μέγαρο. Αν και η πρόσκληση ανέφερε «για θέματα της ΑΝΕΚ» ο Δήμαρχος περιορίστηκε μόνο στην επισκευή του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ». Επίσης απέφυγε να δεχθεί ερωτήσεις από του δημοσιογράφους για άλλα θέματα της ΑΝΕΚ Μετά το Δήμαρχο, ακολούθησε ο Τεχνικός σύμβουλος της Εταιρείας Θωμάς Σκριβάνος, ο οποίος απάντησε σε ερωτήματα που του τέθηκαν αρμοδιότητας του. Το Δήμαρχο στη συνέντευξη πλαισίωναν ο νυν Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γ.Θανάτσης και ο τέως Πρόεδρος Ι.Διαμαντής. Ο δήμαρχος αναφέρθηκε στην επισκευή πενταετίας του «Ν.Κάλυμνος» η οποία διήρκησε από τις 19 Ιανουαρίου 2021 μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2021. Από την 1η Μαρτίου το πλοίο επέστρεψε κι εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια του Όπως είπε: «Καταφέραμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να ετοιμαστεί το πλοίο εντός 40 ημερών και ουσιαστικά κερδίσαμε χρόνο και χρήμα που σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Εταιρείας καλύψαμε το μισό κόστος επισκευής» Σε άλλο σημείο της συνέντευξης μίλησε για επιτυχία, αφού επισκευή πενταετίας ολοκληρώθηκε σε 40 ημέρες κι αυτό οφείλεται όπως είπε, στο σωστό προγραμματισμό που έγινε από τον τεχνικό σύμβουλο με τη συντονισμένη κι επαγγελματική βοήθεια του πλοιάρχου ,τη μεγάλη και ουσιαστική συμμετοχή στις επισκευές του Α΄μηχανικού, του Α.Γεδεών που ήταν στην Αθήνα, του Γραφείου εδώ και όλου του πληρώματος που παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν λόγω των αυστηρών μέτρων για covid-19 κατάφεραν να ετοιμαστεί το πλοίο έγκαιρα και να εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια από την 1 Μαρτίου, εξυπηρετώντας την οικονομία της Καλύμνου και των νησιών της άγονης γραμμής. Συμπληρώνοντας είπε, ότι μεγάλη και ουσιαστική συμμετοχή στην επιτυχία αυτή της σύντομης επισκευής ήταν και η σωστή επιλογή των 30 περίπου συνεργείων και προμηθευτών που ενεπλάκησαν. Όπως χαρακτηριστικά είπε στη συνέχεια, η Εταιρεία κρατιέται όρθια και υγιής ενώ η ακτοπλοΐα γενικότερα κλυδωνίζεται σοβαρά λόγω της κρίσης της πανδημίας. ΕΠΙΣΚΕΥΗ-ΚΟΣΤΟΣ Για το κόστος των επισκευών ο Δ.Διακομιχάλης είπε: Το κόστος επισκευών ,υπηρεσιών και προμηθειών ανήλθε στο ίδιος ύψος επισκευών και προμηθειών του έτους 2016 όταν ήταν Πρόεδρος ο κ. Διαμαντής και συγκεκριμένα το κόστος έφτασε στα 375.000 ευρώ. Οι επισκευές που έγιναν ήταν σε όλους τους τομείς του πλοίου. Δεξαμενισμός, εξαγωγή αξόνων, πηδαλίων προπελών, μειωτήρων, επισκευές μηχανών, ηλεκτρομηχανών ,αντλιών συστήματος λυμάτων, υδραυλικών συστημάτων πηδαλίων και του καταπέλτη και σοβαρών ελασματουργικών στον πυθμένα του πλοίου ,στις δεξαμενές ,στην ανακατασκευή των τουαλετών με αντικατάσταση εφθαρμένων ελασμάτων, με αλλαγή σωληνώσεων του μηχανοστασίου ,με την αποσυναρμολόγηση των ηλεκτρικών συνδέσεων στο μηχανοστάσιο ,τον έλεγχο ασφάλειας των μηχανών . Την επισκευή των βαρκών με την προμήθεια ανταλλακτικών από την Νορβηγία, με την προμήθεια ειδικού εργαλείου που ήταν απαραίτητο για τη συναρμολόγηση των μηχανών και δεν είχε παραδοθεί ως όφειλε ο προμηθευτής των μηχανών. Και συμπλήρωσε ότι το πλοίο διανύει το 33ο έτος της ηλικίας του, συνεπώς κατατάσσεται στην κατηγορία του υπερήλικου πλοίου με όλα τα μειονεκτήματα. Η διατήρηση της κλάσης του σε νηογνώμονα λόγω της ηλικίας του είναι πολύ λεπτή και το διαχειριζόμαστε ως ΔΣ με αγαστή συνεργασίας τον Τεχνικό Σύμβουλο με τον καλύτερο τρόπο. Στις συνέχεια άφησε αιχμές κατά της Διοίκησης Λελέκη ότι τότε το πλοίο είχε εγκαταλειφθεί από τον νηογνώμονα Στη συνέχεια έκανε αναφορά στα στατιστικά στοιχεία λέγοντας ότι το ημερήσιο κόστος επισκευών ενώ μεγαλώνει η ηλικία του πλοίου είναι μικρότερη από αυτή που ήταν στη θητεία Λελέκη Ο Δ.Διακομιχάλης ανέφερε επίσης ότι βρήκαν γαλλικές μηχανές, όχι κινέζικες όπως έγινε επί Διοίκησης Λελέκη, ίδιας ιπποδύναμης το κόστος των δύο μηχανών ήταν 220.000 ευρώ αλλά δεν προχώρησε η προμήθεια τους γιατί ήταν έξω από τις οικονομικές δυνατότητες της ΑΝΕΚ Ακόμη τόνισε ότι πήραν τα εύσημα από το Υπουργείο Ναυτιλίας ,την Περιφέρεια και τα νησιά που εξυπηρετεί το πλοίο, για την ταχύτητα ολοκλήρωσης της επισκευής και τη συνέπεια της Εταιρείας Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΑΠΌ ΤΟ 2003 ΟΠΩΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ Ακολούθως ο Δ. Διακομιχάλης έδωσε πίνακα με το πόσο στοίχισε η κάθε επισκευή του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» από το 2003 και μετά, λέγοντας ότι “απαιτεί” να δημοσιευτεί από τα ΜΜΕ . Τον πίνακα αυτό ανέλυσε και σχολίασε στη συνέχεια. Τον παραθέτουμε αυτούσιο παρακάτω: Κλείνοντας τη συνέντευξη ο Δήμαρχος συμπερασματικά είπε: 1. Κρατάμε ότι οι επισκευές πενταετίας παίζουν στις 400.000 ευρώ, δέκα πάνω ,δέκα κάτω, 2, Το πλοίο έχει γεράσει είναι 33 ετών ,αν αποφασίσουμε να αλλάξουμε τις μηχανές μπορούμε να προμηθευτούμε γαλλικές κόστους 220.000 ευρώ Τέλος ανακοίνωσε ότι ήδη ξεκίνησαν επαφές πολύ προσεγμένες, στην αναζήτηση αντικατάστασης του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» καθόσον έχει εξαντλήσει όλα τα περιθώρια τα οποία είχε.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2021 Author Posted May 5, 2021 (edited) Τραυματισμός ημεδαπού στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Κάλυμνος στην Αστυπάλαια στις 29/04/21 Quote Ένας 20χρονος ημεδαπός τραυματίστηκε πρωινές ώρες χθες στο δεξί κάτω άκρο από τον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΥ 02 κατά την διαδικασία επιβίβασης στο λιμένα ν. Αστυπάλαιας. Ο ανωτέρω άμεσα διεκομίσθη στο πολυδύναμο περιφερειακό ιατρείο Αστυπάλαιας, ενώ αργότερα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης. Προανάκριση διενεργείται από Λιμενικό Σταθμό Αστυπάλαιας. Edited May 5, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
nomikos Posted October 26, 2021 Posted October 26, 2021 Μία ιδιαίτερη συνέντευξη του πλοιάρχου του Νήσος Κάλυμνος του κ Καλαβρού.Μαθαίνουμε πως το Κάλυμνος στο δρομολόγιο της Αστυπάλαιας δε δουλεύει καθόλου καλά.Αναφέρει και μία τρομερή ναυτική ιστορία. Το φουντάρισμα και η μανούβρα πάνω στην άγκυρα όλα τα λεφτά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 Το Νήσος Κάλυμνος θα μείνει εκτός δρομολογίων από τις 20/01/22 έως τις 20/02/22, για να πραγματοποιήσει τις εργασίες ετήσιας ακινησίας του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2022 Author Posted January 25, 2022 Το Νήσος Κάλυμνος θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του στο λιμάνι της Καλύμνου
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2022 Author Posted April 7, 2022 Το Νήσος Κάλυμνος αναμένεται να δεξαμενιστει στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 10/05/22 έως τις 15/05/22.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2022 Author Posted April 15, 2022 Το Νήσος Κάλυμνος θα μείνει εκτός δρομολογίων από τις 9/5/22 έως τις 20/05/22, λόγω του δεξαμενισμού του.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2022 Author Posted May 11, 2022 Το Νήσος Κάλυμνος έφτασε σήμερα το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά και μπήκε κατευθείαν στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη για το δεξαμενισμο του.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2022 Author Posted October 13, 2022 Το Νήσος Κάλυμνος αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 30/01/23 έως τις 05/02/23.
Ferry Himuka Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 (edited) Μπήκε σήμερα το πρωί στην μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη Edited December 6, 2022 by Ferry Himuka
polmyt Posted December 17, 2022 Posted December 17, 2022 Το πλοιο εχει πεσει απο τη δεξαμενη και εχει πλαγιοδετησει στο Περαμα ,οπου γινονται καλοπιστικες εργασιες
Nicksy58 Posted February 5, 2023 Posted February 5, 2023 Καμιά ιδέα πότε θα επιστρέψει στην Κάλυμνο? Καθόλου νέα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2023 Author Posted February 24, 2023 Μετά τον δεύτερο δεξαμενισμό του το Νήσος Κάλυμνος έχει δέσει στο κεφάλι της προβλήτας Ηετίωνας και ενώ τη προηγούμενη εβδομάδα για 2-3 ημέρες είχε μεθορμίσει στην Ακτή Κονδύλη για έκανε το πείραμα ευστάθειας.
proud_ionian Posted March 11, 2023 Posted March 11, 2023 29 minutes ago, Nicksy58 said: Ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα της Νήσου Καλύμνου? Πιστοποιητικά κατάταξης? 8 minutes ago, Proteus said: Το πλοίο δεν δραστηριοποιήθηκε καθόλου το 2020 και το 2021 λόγω covid. @Proteusο @Nicksy58 ρωτά για το Νήσος Κάλυμνος, όχι για το Σκιαδενή
Nicksy58 Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 (edited) Με απόφαση που υπογράφει ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ιωάννης Πλακιωτάκης και φέρει ημερομηνία 15 Μαρτίου 2023, κηρύχθηκε έκπτωτη η ΑΝΕ Καλύμνου από τις επιδοτούμενες δρομολογιακές γραμμές: 1. «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή» και 2 «ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή» https://www.shipfriends.gr/forum/topic/462-κατακυρώσειςπροκυρήξεις-επιδοτούμενων-κλπ-γραμμών/?do=findComment&comment=358815 Edited March 16, 2023 by proud_ionian
SAMAINA Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Στην σημερινή γνωμοδότηση του ΣΑΣ περιλαμβάνεται όρος για πλοίο μήκους τουλάχιστον 70 μέτρων πράγμα το οποίο το βγάζει αμέσως έξω από την νέα διαγωνιστική διαδικασία.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2023 Author Posted March 16, 2023 Μα βγαίνει ανεξαρτήτως της προκήρυξης από τη στιγμή που βγήκε έκπτωτο!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now