polmyt Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 Το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ εθεαθει να κανει βολτιτσες στο Σαρωνικο σημερα και μαλλον θα δεσει στο κεντρικο λιμανι
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2009 Author Posted March 23, 2009 (edited) Από ότι φαίνεται τέλειωσαν οι εργασίες για την αντικατάσταση των κυριών μηχανών. Για αυτό σήμερα βγήκε πάνω από 5 ώρες για sea trials. Η μεγίστη ταχύτητα που έβγαλε ήταν μέχρι 15,4, άρα έπεσαν μέσα στους υπολογισμούς της. Οι υπάρχουσες μηχανές' date=' όταν ήταν καινούριες έβγαζαν έως 1580 ίππους και τις δουλεύανε στους 1300 - γιατί καμιά μηχανή δεν μπορεί να δουλεύει μονίμως στο μάξιμουμ της δύναμής της. Οι νέες μηχανές θα βγάζουν 1800 ίππους και θα τις δουλεύουν στους 1600 ίππους. Αυτό σε μίλια σημαίνει: εκεί που το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ ταξίδευε με 11-12 μίλια την ώρα, θα ταξιδεύει με 15-16 μίλια και με τις μηχανές να «πατάνε» μόνο το 80% της δύναμής τους. [/quote']Το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ γύρω στις 18:25 πέρασε τα φανάρια του λιμανιού του Πειραιά για να δέσει στην Ακτή Ξαβεριου με τη πλώρη προς τα έξω. Edited March 23, 2009 by Panagia Ekatontapiliani
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Το πλοίο κατά τις 9.30 το βράδυ του Σαββάτου αναχώρησε από τον Πειραιά για την Κάλυμνο. Καλοτάξιδο να 'ναι, και καλά κέρδη στην εταιρεία του που σε δύσκολους οικονομικά καιρούς "έριξε" αρκετά χρήματα για να το αναβαθμίσει.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 Aς δούμε -έστω και λίγο καθυστερημένα- ένα άρθρο-καλωσόρισμα (πολύ ενδιαφέρον ) του πλοίου, από την "ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ", με την ευκαιρία της επιστροφής του στο νησί μετά την αλλαγή των μηχανών του. 30.03.2009 Κατέπλευσε το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ με τις καινούριες μηχανέςΠειραιά-Κάλυμνος σε περίπου 12 ώρες. Ταχύτητα, πάνω από 15 μίλια την ώρα. Αυτές είναι οι νέες επιδόσεις του ανανεωμένου Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ. Που κατέπλευσε στο λιμάνι της Καλύμνου, την Κυριακή, 29.3.09, στις 11:20 π.μ. Ανανεωμένο, δυνατό και έτοιμο για γρήγορα και ευχάριστα ταξίδια στα νησιά της επαρχίας Καλύμνου (Αστυπαλιά, Λέρο, Πάτμο, Λειψούς, Αγαθονήσι, Αρκιοί) και μέχρι τη Σάμο. Από την ανακοίνωση για την αγορά των καινούριων μηχανών μέχρι την εγκατάστασή τους και την επιστροφή του πλοίου στην Κάλυμνο, πέρασαν λιγότερο από δύο μήνες. Στις 5.2.03 ο κ. δήμαρχος και το προεδρείο της ΑΝΕΚ ανακοίνωσαν στα ΜΜΕ την απόφαση τους για αγορά καινούργιων μηχανών για το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ. Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο διευθύνων σύμβουλος και στελέχη της Ολλανδικής εταιρίας Vartsila. Το κόστος των μηχανών ανήλθε στις 450.000€ και το συμφωνητικό μεταξύ Δήμου-εταιρίας υπογράφηκε ενώπιον των δημοσιογράφων, για την ενημέρωση της κοινής γνώμης. Οι παλιές μηχανές μεταφέρθηκαν στην Κάλυμνο και το Δ.Σ. της ΑΝΕΚ θα αποφασίσει για την τύχη τους, που δεν μπορεί να είναι άλλη από την πώληση. Η κατάστασή τους επιτρέπει, με μια καλή επισκευή, να τοποθετηθούν σε άλλο πλοίο. Αυτό είναι όμως το δευτερεύον. Το σημαντικό είναι ότι το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ επέστρεψε με άλλες προδιαγραφές και το μεγάλο του πλεονέκτημα, εκτός από την ασφάλεια εγγύηση που παρέχουν οι καινούριες μηχανές, είναι η ταχύτητα. Και όπως φαίνεται από τα πράγματα, οι δύο βασικοί στόχοι του διοικ. σ/λίου της ΑΝΕΚ είναι η ασφάλεια των καινούργιων μηχανών και η ταχύτητα, στην οποία επενδύει και την εξυπηρέτηση των νησιών της επαρχίας Καλύμνου αλλά και την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης προς Κάλυμνο. Με τις νέες μηχανές η δημοτική Αρχή και η ΑΝΕΚ θα έχουν ένα επιπρόσθετο κέρδος, θα γλιτώσουν από τις καταγγελίες Καλυμνίων, που επιδεικνύουν υπερβολική ευαισθησία στα ακτοπλοϊκά, αλλά έδιναν ανελέητες μάχες αποκλειστικά με θέμα τις αδυναμίες του Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ και τα διοικητικά της ΑΝΕΚ εν γένει, ενώ για την ακτοπλοϊκή εγκατάλειψη της Καλύμνου από την κυβέρνηση και, προπάντων, για τους «σκυλοπνίχτες του Αιγαίου» δεν είχαν κάτι να πουν… Η ΑΝΕΚ όμως προχωράει με υπευθυνότητα και προσεγμένα βήματα. Σειρά τώρα έχει, και αναμένεται όπου να ‘ναι, η ανακοίνωση για την παραγγελία του νέου ταχύπλοου της ΑΝΕΚ, όπως ανακοίνωσε ο κ. δήμαρχος και το προεδρείο της εταιρίας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 [...]Από την ανακοίνωση για την αγορά των καινούριων μηχανών μέχρι την εγκατάστασή τους και την επιστροφή του πλοίου στην Κάλυμνο, πέρασαν λιγότερο από δύο μήνες. [...]Το κόστος των μηχανών ανήλθε στις 450.000€ [...]Σειρά τώρα έχει, και αναμένεται όπου να ‘ναι, η ανακοίνωση για την παραγγελία του νέου ταχύπλοου της ΑΝΕΚ Με το συμπάθειο βρε παιδιά, αλλά -λαμβανομένου του μεγέθους της εταιρείας και τηρουμένων των αναλογιών- τέτοιες επενδύσεις...σε αυτή την οικονομική συγκυρία...δεν κάνει ούτε η Attica. Βέβαια, δική τους είναι η εταιρεία και αυτοί ξέρουν καλύτερα, αλλά δεν παύει να μου κάνει εντύπωση.
proud_ionian Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 συγνωμη ρε παιδια, αλλα δεν καταλαβα; η εταιρεια φορεσε ενα φεσι κοντα στο μισο εκατομμυριο (οσο η αξια του βαποριου περιπου) για να αντικαταστησει 2 μηχανες που... Η κατάστασή τους επιτρέπει, με μια καλή επισκευή, να τοποθετηθούν σε άλλο πλοίο. δεν ειμαι δημοτης καλυμνου, ουτε μετοχος της εταιρειας, αλλα πραγματικα μενω αφωνος
proud_ionian Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 μετον προσφατο στουκο, ξαναηρθαν στην επιφανεια παλιοτερες (ιανουαριος 2008) και πιο προσφατες (ιουλιος 2009) καταγγελιες της ΠΕΜΕΝ και αλλων σωματειων για την κατασταση του πλοιου. για τσιμενταρισματα και αλλα τετοια μιλουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2010 Author Posted February 18, 2010 Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» στη Λέρο Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Η Λιμενική Αρχή Λέρου απαγόρευσε, χθες στις 19.50, τον απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» Ν. Καλύμνου 02, για Κάλυμνο, κατά την εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου (Κάλυμνος – Λέρος – Λειψοί – Πατμος – Αρκιοί – Αγαθονήσι – Πυθαγόρειο και επιστροφή), διότι σε έλεγχο των ναυτιλιακών εγγράφων του πλοίου, διαπιστώθηκε ότι ήταν ληξιπρόθεσμα το έγγραφο συμμόρφωσης της διαχειρίστριας εταιρείας (DOC) και το πιστοποιητικό διαχείρισης της ασφάλειας του πλοίου (SMC).Στο πλοίο επέβαιναν είκοσι ένας (21) επιβάτες για Κάλυμνο, οι οποίοι προωθήθηκαν με το Ε/Γ-Τ/Ρ «ΚΑΤΕΡΙΝΑ» Ν.Καλύμνου 234.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Το πλοίο, δύο χρόνια μετά την τελευταία του παρουσία στα μέρη μας, έφτασε πριν λίγη ώρα στο λιμάνι του Πειραιά και έδεσε στην Ηετιώνια ακτή, δίπλα στο European Express.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Νομίζω πως όχι, αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στο ...βαγγέλιο . Φαντάζομαι θα θυμάται ο Π100.
polmyt Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Απο σημερα ειναι πανω στη δεξαμενη Βασιλειαδη οπως ειδα στο AIS
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 Νωρίς σήμερα το πρωί το πλοίο τελείωσε με τον δεξαμενισμό του στου Βασιλειάδη και μεθόρμισε στον μώλο ΔΕΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2011 Author Posted February 25, 2011 (edited) Νομίζω πως όχι, αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στο ...βαγγέλιο . Φαντάζομαι θα θυμάται ο Π100. Σωστά θυμάσαι Σείριε. Πέρυσι το Νήσος Κάλυμνος δεν είχε δεξαμενιστεί. Όποτε φέτος κατά το δεξαμενισμό του είχαν βγάλει τους άξονες και τα τιμόνια του, ενώ γινόταν λαμαρινοδουλεια πρυμα δεξιά. Επισης το πλοίο περάστηκε με primer και μετά με «πιστολι» τα χρώματα του. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι είχαν καλύψει όλα τα τζάμια του πλοίου γύρω από τις πορτοκαλί επιφάνειες για να μην γίνουν πορτοκαλί και αυτά!! Edited March 17, 2011 by proud_ionian
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Να δούμε μία σημερινή φωτό του πλοίου στον μώλο ΔΕΗ, στο Κερατσίνι.
Stradpw Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 (edited) Παιδια μηπως ξερουμε ποτε το Νησος καλυμνος φευγει απο πειραια για να επιστρεψει ξανα στα δρομολογια του στα δωδεκανησα??? Edited March 15, 2011 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Φίλε μου προσωπικά δεν το γνωρίζω. Ένας πολύ απλός τρόπος για να μάθεις είναι να πληκτρολογήσεις στο google "ANEK SEA LINES" και να βρεις κάποια τηλέφωνα (εταιρείας, πρακτορείων) όπου και φαντάζομαι θα μπορούν να σε βοηθήσουν.
Stradpw Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Εχω ψαξει φιλε μου..αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι κανεις δεν γνωριζει τιποτα για αυτο ρωτησα και εδω
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 Έστω και αργά μάθαμε τι γίνεται με το πλοίο. Αν και προσωπικά δεν θα απέκλεια και το ενδεχόμενο η παράταση ακινησίας να οφείλεται στα τεκταινόμενα στη Κάλυμνο σχετικά με την ΑΝΕΚ και τα οικονομικά της. Από το πλοίο «Παναγία Θεοτόκο» θα καλύπτεται από τη Δευτέρα 28/03 δρομολογιακά και για τρεις φορές την εβδομάδα το Αγαθονήσι, τόνισε σε δηλώσεις του ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δημήτρης Χαλκιώτης.Ο Γενικός Γραμματέας πρόσθεσε επίσης, ότι αρχές Απριλίου αναμένεται να επαναδρομολογηθεί για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού και το πλοίο «ΑΝΝΑ exrpess», ενώ κάθε Σάββατο αρχής γενομένης από αυτό, το νησί θα εξυπηρετείται και από «Καταμαράν». Το πλοίο Patmos star δεν θα συνεχίσει το δρομολόγια του στο νησί. Ο κ.Χαλκιώτης τόνισε επίσης ότι το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» έχει μηχανική βλάβη και έχει τεθεί σε ακινησία. http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/03/2011_384534
proud_ionian Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 παθαν μηχανικη βλαβη οι καινουργιες super duper woοaoo μηχανες που εβαλε προπερσυ;
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Proud, μου φαίνεται ότι είσαι μάντης κακών. Σήμερα εδώ μιλάνε για αντικατάσταση των νέων μηχανών. Πραγματικά, απίστευτο.
proud_ionian Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 περα απο το κοστος επισκευης των παλιων μηχανων (που μου εξακολουθει να μου φαινεται υπερβολικο) οι καινουργιες (συμφωνα με το αρθρο) εχουν ενα χρονο εγγυηση. μετα τι θα γινει, οταν σε κανα 2 χρονια θα ζητανε ανταλλακτικα και θα τρεχουν και οι επισκευες και τα δανεια; [...]Από την ανακοίνωση για την αγορά των καινούριων μηχανών μέχρι την εγκατάστασή τους και την επιστροφή του πλοίου στην Κάλυμνο, πέρασαν λιγότερο από δύο μήνες. [...]Το κόστος των μηχανών ανήλθε στις 450.000€ [...]Σειρά τώρα έχει, και αναμένεται όπου να ‘ναι, η ανακοίνωση για την παραγγελία του νέου ταχύπλοου της ΑΝΕΚ Με το συμπάθειο βρε παιδιά, αλλά -λαμβανομένου του μεγέθους της εταιρείας και τηρουμένων των αναλογιών- τέτοιες επενδύσεις...σε αυτή την οικονομική συγκυρία...δεν κάνει ούτε η Attica. Βέβαια, δική τους είναι η εταιρεία και αυτοί ξέρουν καλύτερα, αλλά δεν παύει να μου κάνει εντύπωση. καλα εγω ειμαι και σαββατογεννημενος, αλλα και εσυ δεν πας πισω. αληθεια γνωριζουμε τι ακριβως βλαβη επαθαν οι μηχανες; αν θελουν αλλαγμα και οι δυο, μιλαμε τουλαχιστον για μπλοκ και δεν ξερω γω τι αλλο ακομη. τι διαολο, απο στοκαδικο τις πηραν;
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 (edited) Εγώ πάντως έχω επιφυλάξεις σχετικά με τις μηχανές και για το εάν πρέπει να ξαναλλαχτούν. Εάν υπήρχε αυτή η προοπτική, γιατί το πλοίο έμεινε μια βδομάδα στη δεξαμενή? Κάτι δεν μου κολλάει... Edited March 26, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Stradpw Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Ελεος...το πλοιο <Anna Express> θα κανει τα ιδια δρομολογια που εκανε το νησος καλυμνος??ξερει κανεις??
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Σήμερα πάντως που το είδα από κοντά στο μώλο ΔΕΗ, εξωτερικά τουλάχιστον ήταν κουφέτο. Άψογα βαμμένο στην τελευταία του λεπτομέρεια, έδειχνε πανέμορφο στον πρωινό ήλιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now