Earl Granville Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Ξέρουμε αν και ποιο θα αντικαταστήσει προσωρινά το Κάλυμνος ιδιαίτερα για Αγαθονήσι και Αρκιούς που ΄΄ηταν το μοναδικό που εξυπηρετούσε αυτά τα νησιά? Κάποτε είχε πάει το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.
enas chiotis Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Στο σύστημα φαίνεται αντικαταστάτης, τουλάχιστον για σήμερα, το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 πραγματι το Π.ΣΠΗΛΙΑΝΗ ειναι ο αντικαταστατης του !!!!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Μιας και το πλοίο "έπεσε" από του Βασιλειάδη, γνωρίζουμε αν βρίσκεται ακόμα στον Πειραιά ή στα πέριξ αυτού, ή αν έφυγε ? Ακόμα, μάθαμε τελικά αν άλλαξε τελικά μηχανές ? Άραγε θα αλλάξει φέτος τις μηχανές του; Kάθε χρόνο γράφει ο Εφοπλιστής ότι θα τις αλλάξει αλλά ακόμα τίποτα.
Earl Granville Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Για να αλλάξει μηχανές απαιτείται ολόκληρη η ιστορία που δεν πιστεύω να γίνει ποτέ σε αυτό το βαπόρι. Καταρχήν θα πρέπει να μιλήσουμε για μεταχειρισμένες μηχανές διότι καινούριες το εγχείρημα κρίνεται αυτόματα ασυμφορο. Για μεταχειρισμένες μηχανές θα πρέπει να βρεθούν οι κατάλληλες για το βαπόρι και σε καλή κατάσταση πραγμα εξίσου δύσκολο. Έπειτα το κόστος αγοράς και τοποθέτησης μηχανών σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της εταιρίας του και τα αποτελέσματα από την εκμετάλλευση του πλοίου είναι επίσης δυσβάσταχτο. Επίσης για να γίνει αντικατάσταση μηχανών σε ένα πλοίο είναι μια δύσκολη και κυρίως χρονοβόρα διαδικασία και θα πρέπει η εταιρία να βρει άλλο πλοίο για να το αντικαταστήσει για το διάστημα που θα λείπει το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ από την γραμμή λόγω της υποχρεωσης της που έχει μιας και καλύπτει άγονη γραμμη. Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να αλλάξει μηχανές το βαπόρι όχι μόνο φέτος αλλά και στο μέλλον.
marittimo Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Αγαπητέ Earl, λυπάμαι γιατί μάλλον θα διαψευθείς.
Earl Granville Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Μακάρι φίλε marittimo να διαψευσθώ και το βαποράκι να αλλάξει μηχανές και να κατέβει φρέσκο στην άγονη γραμμή που δίνει ζωή σε μικρά κι απομακρυσμένα νησιά. Απλά η ένσταση μου οφειλόταν κυρίως στην δυσκολία εξευρεσης μηχανών και στο κόστος μιας και η εταιρία του στο πρόσφατο παρελθόν ήταν οικονομικά στριμωγμένη και συζητούσε ακόμη και την πώληση του πλοίου. Αν όλα αυτά ξεπεράστηκαν τότε με το καλό να αλλαχτούν.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 Μιας και το πλοίο "έπεσε" από του Βασιλειάδη, γνωρίζουμε αν βρίσκεται ακόμα στον Πειραιά ή στα πέριξ αυτού, ή αν έφυγε ? Για αυτό εδώ είναι ο P100. Το πλοίο έχει δέσει στην Ακτή Ξαβεριου, στη πρύμη του Cristal.
Earl Granville Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Αγαπητέ Earl, λυπάμαι γιατί μάλλον θα διαψευθείς. Για να αλλάξει και μηχανές. Αγαπητέ marittimo μιας και γνωρίζεις το θέμα από ότι φαίνεται καλύτερα, μήπως γνωρίζεις τι μηχανές θα βάλει και για ποιό λόγο θα το κάνει αυτό? Είναι θέμα μικρής ιπποδύναμης και συνεπώς ταχύτητας (μήπως υπάρχει και κάποιο θέμα με την άγονη που εξυπηρετεί και φοβάται η εταιρία την εισβολή κάποιου ανταγωνιστή?) κι ελικτικών δυνατοτήτων ή έχουν με τα χρόνια παραδώσει το πνεύμα τους?
marittimo Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 (edited) Αγαπητέ Earl θα σε παραπέμψω στην ιστοσελίδα www.argokalymnos.gr για να μάθεις με λεπτομέρειες τα καθέκαστα. Edited February 8, 2009 by proud_ionian quote/reply
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Έχω την αίσθηση ότι πολύ απλά και ρόδινα παρουσιάζονται όλα στη συνέντευξη τύπου.
proud_ionian Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 απο τι ειναι φτιαγμενες οι μηχανες του νησος καλυμνος και θελουν €200000 το χρονο για επισκευη; ειχα ακουσει οτι για μια σοβαρη ετησια στις μηχανες ενος ferry 30 ετιας (αλλαγη καπακια, οσα χιτωνια ειναι ραγισμενα, γενικοτερος ελεγχος σε μηχανικα μερη, ηλεκτρομηχανες και ενα γενικοτερο τσεκαρισμα μηχανοστασιου) το κοστος ειναι €120-150 χιλιαδες αναλογα με τον τυπο της μηχανης και τον αριθμο των μηχανικων μερων που θα αντικατασταθουν. ουτε μηχανικος, ειμαι ουτε ναυπηγος, αλλα πολλα μου φαινονται 200.000
HIGHSPEED 4 Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Το πλοιο θα αλλαξει της μηχανες του και θα μπουν καινουριες DEUTZ 620. Υπηρχε ενα θεματακι με το χρηματικο/τραπεζες, αλλα λυθηκαν ολα, οι υπογραφες επεσαν και αμεσσα θα αρχησει η δουλεια.
Earl Granville Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Deutz αν δεν κάνω λάθος έχει και τώρα. Το λινκ που μας έδωσε ο φίλος marittimo ,οι εκπρόσωποι της εταιρίας έκαναν λόγω για Wartsila. Τελικά τι από τις 2 θα βάλει? Η μήπως τις Deutz τις έχει εξαγοράσει η wartsilla και για αυτό εκαναν λόγο για τις δέυτερες?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2009 Author Posted February 11, 2009 H Wartsila έχει εξαγοράσει την Deutz, όποτε για αυτό λένε για Wartsila μηχανές.
HIGHSPEED 4 Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Ναι οι DEUTZ ανηκει απο το 2004 στη WARSTILA. Η τελευταια εχει βαλει το BRAND της μπροστα απο καθε μηχανη, αλλα το TYPE παραμενει το παλιο γνησιο της καθε εξαγορασμενης εταιριεας. ( Deutz, Sulzer etc.) Ολα απο την WARTSILA HELLAS κινουνται.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2009 Author Posted February 11, 2009 Μήπως ξέρει κάνεις το τύπο των κυριων μηχανων που είχε μέχρι τώρα το Νήσος Κάλυμνος??
HIGHSPEED 4 Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 DEUTZ 604 V12 και θα βαλει DEUTZ 620 V12 . Ειναι καινουριες εξελιγμενες και με μεγαλυτερη ισχυ.
proud_ionian Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 περα απο το κοστος επισκευης των παλιων μηχανων (που μου εξακολουθει να μου φαινεται υπερβολικο) οι καινουργιες (συμφωνα με το αρθρο) εχουν ενα χρονο εγγυηση. μετα τι θα γινει, οταν σε κανα 2 χρονια θα ζητανε ανταλλακτικα και θα τρεχουν και οι επισκευες και τα δανεια;
HIGHSPEED 4 Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Tι το ψαχνεις Proud οτι γινεται παντα. Προσφορες απο τη wartsila και απο παρατρεχαμενους για την καλυτερη () τιμη στα ανταλλακτικα. Ολοι γνωριζουμε πως δουλευουν οι ναυτιλιακες σε αυτον τον κοσμο....
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Οι υπάρχουσες μηχανές, όταν ήταν καινούριες έβγαζαν έως 1580 ίππους και τις δουλεύανε στους 1300 - γιατί καμιά μηχανή δεν μπορεί να δουλεύει μονίμως στο μάξιμουμ της δύναμής της. Οι νέες μηχανές θα βγάζουν 1800 ίππους και θα τις δουλεύουν στους 1600 ίππους. Αυτό σε μίλια σημαίνει: εκεί που το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ ταξίδευε με 11-12 μίλια την ώρα, θα ταξιδεύει με 15-16 μίλια και με τις μηχανές να «πατάνε» μόνο το 80% της δύναμής τους. Εμένα θα μου επιτρέψετε να κάνω μια ίσως και ανόητη ερώτηση, μιας δεν τα ξέρω αυτά τα πράγματα.Είναι δυνατόν σε ένα πλοίο μια αύξηση της ισχύος κατά 23% (1600/1300) να επιφέρει αύξηση της ταχύτητας κατά 35%..χωρίς άλλη αλλαγή στα συστήματα μετάδοσης? Όποιος γνωρίζει αυτά τα τεχνικά ζητήματα, ας κάνει τον κόπο να μας διαφωτίσει.
HIGHSPEED 4 Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 To βαπορακι ταξιδευε με 11-12 μιλια με της μηχανες τις παλιες γονατισμενες. Για διαφορους λογους και βεβαια λογω maintenance οι μηχανες σερνονταν, και κατ΄επεκταση και το πλοιο. Οι καινουριες μηχανες με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη (και ακριβως επειδη ειναι καινουριες) θα δουλευουν οπως πρεπει και θα του δωσουν τα 15-16 μιλια.
stelios Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Με άλλα λόγια, οι 1300 ίπποι δεν ήταν όλοι "εν ζωή"..
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2009 Author Posted February 13, 2009 Εάν δούμε μια φωτογραφία του πλοίου λίγες ημέρες πριν και τη συγκρίνουμε με μια σημερινή βλέπουμε ότι γίνονται πολλές εργασίες εξωτερικά σε αντίθεση με άλλες μεγαλύτερες εταιρείες, πχ τη ΝΕΛ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 Το Καλυμνος που βρισκεται παιδια ????????? Δρομολογια ποτε ξεκιναει γνωριζουμε ??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now