Juanito Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Για το SKY δεν υπάρχει περίπτωση γιατι χθές η εταιρεία του ανακοίνωσε δρομολόγια στην γραμμή Πρίντεζι - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - Σάμη - Ζάκυνθο απο αρχές Ιουλίου ..
Earl Granville Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι ένα ερώτημα για το που τελικά θα καταλήξει. Άλλοι κάνουν λόγω για την άγονη βορείου Αιγαίου αυτή που κάνει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ τώρα, άλλοι για Ικαρία-Σάμο..Πάντως θα πρέπει να αντικατασταθεί στη γραμμή του κι ακόμη δεν μπορεί να πει κανείς αν έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του.
margaritis24 Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 κατι πηρε το αυτακι μου εχτες για το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ για παρο ναξο σαντορινη....βρε λες
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 Παντως εμενα θα μου άρεσε περισσότερο το Νήσος Ρόδος για Χίο Μυτιλήνη και το Νήσος Χίος για Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη (σαν σεναριο)!!!
Nikos_Chania Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 Εγκρίνεται... Πολύ καλή ιδέα... Το Ρόδος άνετα χτυπάει το Αραπιάν...
nomikos Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 Μακάρι να μπει το Χίος Πάρο Ναξο (Ιο) Σαντορίνη να το χαρούμε και εμείς λίγο(ακούς NHSOS CHIOS? )Θα ήταν η καλύτερη απάντηση στην δρομολόγηση του Δήλος.Ασχετα που το Χίος θα προσπερνα το Δήλος σε κάθε δρομολόγιο και θα γίνονται μεγάλες κόντρες!!!!Να πάει το Ρόδος Χίο Μυτιλήνη αλλα δεν έχει πολλές καμπίνες.Μεγάλα όνειρα ε;
proud_ionian Posted April 10, 2011 Author Posted April 10, 2011 μαλλον το καναμε η γωνια του ονειροπολου. η HSW εχει καψει το "χαρτι" του συμβατικου στις κυκλαδες, με τα πειραματα του νησος μυκονος στην παροναξια και του νησος ροδος περσυ. ποιος να την εμπιστευθει οταν δεν ξερει αν το βαπορι θα ειναι εκει τον επομενο μηνα. προσωπικα τα σεναρια αυτα τα θεωρω ξαναζεσταμενο φαγητο. απο τοτε που ανελαβε τη HSW η ΑΝΕΚ καθε χρονια θα βγει λιγο πριν το πασχα μια φημη, οτι ενα απο τα δυο νησος θα παει παροναξια. πιο πιθανο να δουμε το νησος ροδος να κανει ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 (edited) Υπέροχες ιδέες. Με 3-4 δρομολόγια του ΡΟΔΟΣ την εβδομάδα θα σπρώξουν όλα τα φορτηγά στη ΝΕΛ. Σε τέτοιες εποχές νομίζω ότι κανένας δεν σκέφτεται τέτοια πράγματα...να βάλει το ΧΙΟΣ να μονομαχεί με το νεότευκτο. Εδώ δεν το έβαλαν τον καλό καιρό, τώρα σε εποχές "μη πολέμου" θα το βάλουν? Τώρα για το ΡΟΔΟΣ στη Νάξο κλπ τα έχουμε πει. Σκεφθείτε μόνο πόσες φορές δεν είχε πιάσει το Πρέβελης στη Νάξο (όταν θριάμβευε στην Παροναξία ) και λογαριάστε πόσες φορές δεν Θα πιάσει το Ρόδος. Τέλος πάντων, σε κουβέντα να βρισκόμαστε, δεν πιστεύω όχι μόνο να γίνουν τέτοια πράγματα, αλλά με τέτοιους ισολογισμούς καν τα σκέφτονται. Ας κοιτάξουν πως θα πάρει το ΧΙΟΣ κανένα φορτηγό από τη ΝΕΛ, κι ας αφήσουν τα πειράματα για αργότερα. Edited April 10, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Neptune Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 (edited) Οσον αφορα τη δρομολογηση πλοιου απο τον ομιλο Γκριμαλντι/Μινοαν στα Χανια αυτο που ακουγεται ειναι οτι θα μπει το Ολυμπια Παλας σε καθημερινα δρομολογια.. Μεσημερι απο Πειραια βραδυ απο Χανια. Δηλαδη την κλασικη αποτυχημενη συνταγη των τελευταιων χρονων.. Edited April 20, 2011 by Neptune
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Δηλαδή ένα πλοίο πιο πολυέξοδο από τα αλλά πλοία που είχαν επιχειρήσει να μπουν στα Χανιά. Επιπλέον ότι η Minoan προέρχεται από το Ηράκλειο είναι ακόμα αρνητικό για τους Χανιώτες!!
Neptune Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Αστα να πανε... Αναχωρηση απο Πειραια στις 14.00 και με full speed για Χανια... Αν το δω κι αυτο...
NHSOS XIOS Posted May 5, 2011 Posted May 5, 2011 Μην ξεχνάμε ότι ο Όμιλος διαθέτει ακόμη ανάμεσα στα άλλα, κορυφαία τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, αεροπορική εταιρεία VIP, ενώ για να συμπληρώσει την κάθετη τουριστική δραστηριότητα, του λείπει μια ακτοπλοϊκή Εταιρεία.... Για να δούμε !!! Τοσο καιρο ακουμε για Ρεστη-HSW αλλα φως δεν βλεπουμε...Υπαρχουν μηπως εξελιξεις?
NHSOS XIOS Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σήμερα γράφει ότι οι Μινωικές απέσυραν το αίτημα για δρομολόγηση πλοίου στα Χανιά. Οπότε πάμε για...το επόμενο σενάριο. Το οποιο σεναριο ειναι μηπως οτι τελευταια στιγμη 'τα βρηκαν' Βαρδινογιαννης-Grimaldi σε σχεση με τις μετοχες της HSW η εστω με καποια γραμμη στην Αδριατικη? Δεν μπορει να εκανε πισω τελευταια στιγμη ο Ιταλος χωρις να παρει καποιο 'ανταλλαγμα'.
NIKOSNAXOS Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Στον Εφοπλιστη τευχος Μαιου στην σελιδα 143 που αναφερει σχετικα με την αποφαση του Grimaldi να δρομολογησει πλοιο στα χανια, εχει μια φωτο ενως εκ των δυο cruise και γραφει απο κατω: Σχετικα συντομα, δλδ απο τον προσεχη οκτωβριο η γραμμη της Ancona αναμενεται να μεινει στα χερια του ομιλου... Τωρα δεν ξερω τι μπορει να σημαινει αυτο. Στην Ancona ποιες εταιρειες δραστηριοποιουνται?
gpap2006 Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 (edited) Στην Ανκόνα υπάρχουν ΌΛΟΙ..ΆΤΤΙΚΑ, ΑΝΕΚ , ΜΙΝΟΑΝ από 2 ο καθείς. Η ΑΤΤΙΚΑ δεν φεύγει ούτε με σφαίρες, για ΑΝΕΚ δεν παίρνω όρκο.. Edited May 12, 2011 by polmyt
proud_ionian Posted May 12, 2011 Author Posted May 12, 2011 (edited) εδω και δυο χρονια περιπου κυκλοφορουν διαφορα σεναρια ανακατανομης γραμμων μεταξυ των τριων παικτων, που κυριως αφορουν κρητη και αδριατικη. εχουμε γραψει και εδω (και σε αυτο το thread και αλλου, πχ οικονομικη κατασταση ετιαρειων). στα περισσοτερα απο τα σεναρια η attica αφηνει την ancona και μενει στο bari μονο. το τι αληθευει και τι οχι θα το δουμε αργα ή γρηγορα, σιγουρα παντως δεν προκειται να μεινουν για πολυ τρεις εταιρειες στην ancona και τρεις στο ηρακλειο, να μεταφερουν τον κοσμο σχεδον τζαμπα και να μαζευουν τις ζημιες που μαζευουν. γενικα με τα σεναρια να ειμαστε επιφυλακτικοι, γιατι δεν ξερουμε ποια εχουν βαση και ποια οχι. ποια εμπεριεχουν αληθεια και ποια ειναι κατευθυνομενα ή εμπεριεχουν ευσεβεις ποθους. πριν λιγο καιρο, οταν ειχε αποχωρησει η ANEK/HSW απο την ΕΕΝ και κ@λοτριβοταν με την attica, ακουγοταν για οτι τα εχουν βρει και η attica θα φυγει απο την ancona και η ανεκ απο το ηρακλειο και τα κρητη Ι & ΙΙ θα πηγαιναν brindisi. πιο παλια ειχαμε ακουσει οτι τα κρητη Ι & ΙΙ θα πηγαιαν... χιο μυτιληνη. πριν λιγους μηνες ολοι θεωρουσαν δεδομενο οτι τα πλοια που περισσευαν στον κυρ μιμμη (king, sky, penelope) ειχαν βρει ενα ρολο κατω απο τις φτερουγες της ΝΕΛ. πολλοι θεωρουσαν δεδομενο οτι ακομη και το πηνελοπη α θα φορεσει την τριηρη. ολα αυτα απλα γιατι πηγε στο κουνελοπη στη θεση του τεο. οσο για το οτι ο εφοπλιστης χαριζει την ancona στον grimaldi, αν πατε στο τοπικ της bs (ή σε αυτο εδω) στα ποστ του νοεμβριου, θα δειτε οτι τοτε συμβουλευε την attica να πουλησει τα μεγαλα bs και να κρατησει horizon και διαγορα στα δωδεκανησα. αλλαγες θα δουμε, αλλα προς τα που θα παει το πραγμα, κρατατε και μια πισινη. στο τελος θα μας πουν οτι η cretan εκτος απο το αρκαδι θα αγορασει και το mr shoppy και μετα θα τα ναυλωσει στη νελ Edited May 12, 2011 by proud_ionian
giorgos1094 Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Στη Ναυτεμπορική αναφέρει ότι <<επί του παρόντος>> οι Μινωϊκές αποσύρουν την αίτηση λόγω της αργοπορείας του ΣΑΣ να συγκαλέσει το συνέδριο,που καθυστέρισε την ετοιμασία του εμπορικού τμήματος για την επιτυχία του πλοιού στα Χανιά.'Ισως μετά το καλοκαίρι να αφήσει την Βενετία με ένα πλοίο,και να το κατεβάσει στα Χανιά.Εικασία δικιά μου από τα συμφραζόμενα της εταιρείας στην ανακοίνωση!!!!!
Earl Granville Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Γνώμη δικιά μου είναι ότι αυτή είναι μια επίσημη δικαιολογία για την απόσυρση του αιτήματος. Εδώ πολύ συχνά βλέπουμε δρομολογήσεις πλοίων και μετά από ένα μήνα δρομολογίων που συνεδρια΄ζει το ΣΑΣ πέρνουν οι εταιρείες το επίσημο οκ. Προφανώς βρήκαν κάποιο σημείο επαφής-συνενόησης-συνεργασίας-... η ΑΝΕΚ με την ΜΙΝΟΑΝ κι έτσι απετράπει η εισβολή στα Χανιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Χαράζουν κοινή ρότα ΑΝΕΚ - Attica Group στις γραμμές: Πειραιάς - Ηράκλειο και Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Σε ρότα εξελίξεων βρίσκεται η ελληνική ακτοπλοΐα, καθώς δύο κορυφαίες εταιρείες του κλάδου συζητούν τη συνεργασία σε γραμμές, με στόχο τη μείωση του κόστους και τη διατήρηση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες και μεταφορές στα παρόντα επίπεδα.Τα σενάρια, που ένα χρόνο τώρα μελετούνταν επισταμένως από τους επικεφαλής των ακτοπλοϊκών εταιρειών, φαίνεται να παίρνουν «σάρκα και οστά» μεταξύ των εταιρειών ANEK και Attica Group. Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται πολύ κοντά στο ανακοινώσουν τη συνεργασία τους σε επιχειρησιακό επίπεδο στις γραμμές της Κρήτης και της Ανκόνα, που στόχο θα έχουν τον εξορθολογισμό των γραμμών, την αφαίρεση επιπλέον χωρητικότητας και, συνεπώς, τη συγκράτηση του κόστους λειτουργίας των πλοίων, που έχει φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα λόγω της τιμής του πετρελαίου. Η μείωση του κόστους, μέσω συνεργασιών είναι η λύση που προκρίνεται στην παρούσα φάση, προκειμένου οι εταιρείες να αντεπεξέλθουν στην πίεση που δέχονται τα αποτελέσματά τους από τη μείωση της επιβατικής κίνησης και τη σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων. Επίσης, μέσω αυτής της συνεργασίας, δεν θα διακυβευθεί η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Η ανάγκη συνεργασιών, που προκρίνεται από τα πλέον επίσημα κυβερνητικά χείλη για άλλους τομείς της οικονομίας, όπως π.χ. για τον τραπεζικό τομέα, προκύπτει αδήριτη και για τον ακτοπλοϊκό κλάδο, ο οποίος, στη διάρκεια του 2010, παρουσίασε στο σύνολο του για το 2010 ζημιές άνω των 300 εκατ. ευρώ. Η συμφωνία των δύο εταιρειών αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, στη σύσταση κοινοπραξίας στις γραμμές Πειραιάς - Ηράκλειο και Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα. Αποτέλεσμα της κίνησης αυτής θα είναι η μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της πληρότητας των πλοίων. Από τη συνεργασία αυτή θα ωφεληθεί και η Minoan Lines του Ομίλου Grimaldi, η οποία ανταγωνίζεται τις δύο εταιρείες στις εν λόγω γραμμές.
Neptune Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Νωρις νωρις το θυμηθηκε και η Ναυτεμπορικη Οποιος διαβαζει προσεκτικα το φορουμ ξερει και πως θα γινει η ανακατανομη των στολων Ας θυμηθουμε τας γραφας στις 28 Ιανουαριου 2011 Φετος ειναι παλι ο καιρος για μια αλλαγη στην ακτοπλοια... Τωρα πωληση μετοχων θα ειναι, πωληση εταιριας θα ειναι.. συγχωνευση θα ειναι (αν και αυτο ειναι το ποιο δυσκολο) κοινοπραξια θα ειναι... Και λογικα μεσα στο σεναριο θα ειναι η ΑΝΕΚ.. Τι θα λεγατε για κανενα "γαμο"με τη MIG?
Orestis Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Δεν νομίζω πως μιλάμε πλέον για κουτσομπολιά, όλα αυτά είναι άμεσα υλοποιήσιμα και το shipfriends για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται για ένα από τα μεγαλύτερα νέα της χρονιάς για τον ακτοπλοικό κλάδο!
gpap2006 Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τί θα σημαίνει πρακτικά η ΄μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας' στις εν λόγω γραμμές? Θα φύγουν κάποια πλοία?
NHSOS XIOS Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Ενα χρονο πριν ξεκινουσε ο 'πολεμος' στα Χανια και την Ροδο ,ηθελα να ξερα,δεν μπορουσαν να τα ειχαν βρει πιο πριν χωρις να χασουν ενα σκασμο λεφτα και οι 2 εταιριες? Σχετικα με την συμφωνια παντως,φανταζομαι οτι σε οποια γραμμη κι αν κοντραρονται(Ηρακλειο,Ανκονα,Κυκλαδες μεσω της HSW)θα υπαρξει ενας διακανονισμος δρομολογιων και πλοιων - κι ο θεος βοηθος που θα φτασουν οι τιμες των εισητηριων
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now