superfastship Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 @proud_ionian το έχω καταλάβει απο τις συζητήσεις σας αυτό τόσο καιρό αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το λόγο. Θεωρώ οτι ο διαγόρας δεν θα μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση του καλοκαιριού και επίσης δυο πλοία με τόσο μεγάλο γκαράζ στο χιος-μυτιλήνη (ροδος-σάμος) πιστεύω οτι είναι υπερβολή.
nissos Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 NISSOS CHIOS στο απογευματινό ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΙΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ & BLUE STAR PATMOS στην άγονη 12ΝΗΣΩΝ ????????????????
hsw Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 (edited) Εγώ πάντως θεωρώ ότι η δρομολόγηση του Νήσος Ρόδος για Χίο-Μυτιλήνη δε θα βοηθούσε και τόσο.. Μπορεί να παίρνει πολύ κόσμο και να έχει μεγάλο γκαράζ, αλλά η ταχύτητά του δε βοηθάει. Και αν πήγε τόσο καλά στην περσινή του γραμμή όπως λέτε, νομίζω θα ήταν πιο σωστό να μπει το Χίος για Χίο-Μυτιλήνη, που μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλο, αλλά θα μπορεί να κάνει καθημερινά δρομολόγια (και ίσως να αναλάβει και την άγονη για Ψαρά-Οινούσες κάνοντας 6 δρομολόγια/βδομάδα αντί για καθημερινά, αλλά ίσως μεταφέροντας αυτό το ένα δρομολόγιο στο πρόγραμμα του Σάμος ή τέλος πάντων μειώνοντας το χρόνο ταξιδιού σε κανονικά επίπεδα όλες τις μέρες). Έκτος των άλλων, η εβδομαδιαία χωρητικότητα της γραμμής θα ήταν σχεδόν η ίδια, ίσως και μεγαλύτερη. Σε περίπτωση που γίνει η τράμπα που λέτε και μπει το Ρόδος για Χίο-Μυτιλήνη, καλύτερα πιστεύω να έμπαινε το Χίος στην άγονη του Ρόδος αντί για το Διαγόρα, αφού α) είναι μεγαλύτερο και μπορεί να αντικαταστήσει επαρκέστερα το Ρόδος, και β) με την υψηλότερη ταχύτητά του μπορεί και να προλαβαίνει να κάνει άλλο ένα (εξπρές) δρομολόγιο Πειραιά-Ικαρία-Σάμο την Τρίτη/Τετάρτη, τις μέρες δηλαδή που υπάρχει κενό, όταν το Μύκονος ανεβαίνει για Καβάλα. Διαγόρας 1.462 επιβάτες & 274 οχήματα // Νήσος Χίος 1.715 επιβάτες & 418 οχήματα Edited April 30, 2018 by hsw
christos kefalonia Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Υπάρχει πιθανότητα να δούμε το ρόδος στην γραμμή των 12νησων μετα την πώληση του ΣΦ ΧΙΙ,οπως είχε ακουστει πριν λιγους μήνες?
Petros P Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Διαβαζεις καθόλου το φόρουμ η απλα περαστικός εισαι ρε Χρηστο ;; 🙉😧
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Στη θέση του Superfast XII μόνο ένα εκ των δύο Blue Star 1/2 θα μπει γιατί τα δρομολόγια του θέλουν μεγάλη ταχύτητα. Στη γραμμή Πειραιά Σαντορίνη Κω Ρόδο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Ρόδος (ιδανικό λόγω μεγέθους στο γκαράζ) αλλά θα εξαρτηθεί τι αλλαγές προτίθεται να κάνει με τα πλοία στη Πάροναξια (για την άγονη των μικρών Κυκλάδων) και ποιο πλοίο τελικά θα πάει στην άγονη των Δωδεκάνησων.
Nikos_Chania Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 (edited) On 4/29/2018 at 1:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Νήσος Ρόδος στη θέση του Blue Star 1 στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. @Panagia Ekatontapiliani αυτό σκεφτόμουν κι εγώ πως θα ήταν πιο ταιριαστό στις ανάγκες της γραμμής να μπει το Blue Star 2 στη γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης και το Νήσος Ρόδος για Θήρα-Κω-Ρόδο Edited April 30, 2018 by Nikos_Chania
proud_ionian Posted April 30, 2018 Author Posted April 30, 2018 (edited) συντροφοι, μην πονταρετε και το τελευταιο σας ευρω, σε καποιο σεναριο It's very risky δε θα με εξεπληττε τπτ, ακομη και να δουμε το SFXI στο αιγαιο Edited April 30, 2018 by proud_ionian λινκ
nomikos Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Έτσι όπως διαμορφώνεται το τοπίο πιστεύω πως κάποιες εταιρείες θα επιχειρήσουν σίγουρα να σπάσουν το μονοπώλιο του καινούριου σχήματος.Η μία εταιρεία λογικά θα είναι η Μινόαν με το HS7 και το Superfast xii.Η Sea Jets θα μπορούσε να δηλώσει το Aqua Blue Παροναξιά ή και σε άλλες γραμμές όπως Πειραιά Σύρο Ικαροσαμία.Όσον αφορά το νέο σχήμα Attika-hsw έχει τόσα πολλά βαπόρια πλέον και συνεπώς μεγάλη ευελιξία.Το Διαγόρας κάνει για άγονη Δωδεκανήσων ή το Πάτμος,τα BS1 και 2 Δωδεκάνησα και Χίο Μυτιλήνη Σάμος και Ρόδος.Η άγονη μέχρι Καβάλα από το Νήσος Μύκονος,ενώ η Σάμο Ικαρία εκτός του Μύκονος θα μπορούσε να εξυπηρετείται με 1 ή 2 δρομολόγια εβδομαδιαίως των BS1 ή 2 στα περσυνά πρότυπα. Παροναξιά Δήλος,Συρο Τήνο Μύκονο και φόκλαντς τα 2 μικρά.Όπως και να έχει η ουσία είναι μία.Η ακτοπλοία πάντα θα μας συναρπάζει.
proud_ionian Posted April 30, 2018 Author Posted April 30, 2018 το superfast XII παει στη grimaldi lines, για τις γραμμες της δυτικης ιταλιας. δε νομιζω σε αυτη τη φαση να μεινει εδω
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Μην ορκίζεσαι ότι θα πάει στη Δυτική Ιταλία, γιατί μπορείς να το δεις στη Πάτρα σαν αντικαταστατη του Euroferry Corfu!! 😀
proud_ionian Posted April 30, 2018 Author Posted April 30, 2018 ειπα, για τπτ δεν ορκιζομαι θεωρω ομως λιγοτερο πιθανο, στην παρουσα φαση, να μενει στο αιγαιο.
nikosa Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 (edited) ένα πάρα πολύ πιθανό σενάριο με πιθανότερο να μπει ΄στην γραμμή Πειραιά- Κρήτη... Edited April 30, 2018 by nikosa
proud_ionian Posted May 1, 2018 Author Posted May 1, 2018 θα προτεινα, για αλλη μια φορα, να ειμαστε επιφυλακτικοι με τα καθε ειδους σεναρια, τοσο για τα πλοια της Attica, οσο και για τα πλοια του Grimaldi On 4/30/2018 at 7:52 PM, proud_ionian said: συντροφοι, μην πονταρετε και το τελευταιο σας ευρω, σε καποιο σεναριο It's very risky να εχουμε παντα στο μυαλο μας, οτι: υπαρχει ακτοπλοϊα, με μεγαλες πληροτητες μαλλιστα, δυτικοτερα απο το ιονιο στην attica δεν καθονταν 9 μηνες μονο να περιμενουν την αποφαση της επιτροπης. εχουν κανει τις κινησεις τους για τα πλοια που δεν υπολογιζουν, αλλα και για τη διαταξη του στολου και το σχεδισμο δρομολογιων που επιθυμουν και τωρα θα τις μαθουμε σιγα σιγα και οι υπολοιποι. δεν θα αποφασισουν τωρα. απο τη στιγμη που grimaldi και attica εκατσαν στο τραπεζι, πιστευω οτι συζητησαν και καποια πραγματα παραπανω για το μεταξυ τους ανταγωνισμο και τις γραμμες που εχουν, ή θα αποκτησουν, κοινη παρουσια, τουλαχιστον για τα επομενα δυο τρια χρονια. οτι αλλαγες δουμε, θα ειναι σε συνεννοηση και οχι σε αντιπαραθεση.
nikosa Posted May 1, 2018 Posted May 1, 2018 (edited) Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις έτσι και αλλιώς υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε...Άλλο αυτό που λέμε και άλλες οι βουλές των εταιρειών (Ειδικά στο προγραμματισμό Grimaldi ουδείς 100& σίγουρος ).... Edited May 1, 2018 by proud_ionian quote
nikosa Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 19 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εδώ η Minoan Lines καταθέσε αίτημα για τη δρομολόγηση του στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο για το καλοκαίρι!!!! 😝 Στην οποία κάλλιστα μπορεί να βάλει το Highspeed 7 ...
gtogias Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Δεν ξέρω τις πιθανότητες για τη δρομολόγηση ή όχι του Mykonos Palace στις Κυκλάδες, αλλά βλέπω δύσκολο να φεύγει το 7 από τη χρυσοφόρα γραμμή του Ηρακλείου. Άλλο ταχύπλοο στη θέση του ναι, το 7 χλωμό.
nikosa Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Ένα πράγμα πάντως που δημιουργεί προβληματισμό είναι η διάρκεια των δρομολογίων (1-6/30-9) γιατί όχι πχ ετήσια δρομολόγηση του στη γραμμή? Εξακολουθώ να πιστεύω Highspeed7.....
gtogias Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Απλούστατα γιατί είναι εποχιακή γραμμή. Δεν έχει κίνηση όλο τον χρόνο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Εδώ μιλάμε για τα δύο από τα μεγαλύτερα νησιά των Κυκλάδων (Σύρο και Νάξο), που έχουν κίνηση χειμώνα και καλοκαίρι!! Δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι εποχιακή γραμμή!!! Εάν εγκριθεί το αίτημα για καλοκαιρινή δρομολόγηση σημαίνει ότι είναι στα μέσα της συμφωνίας για την εξαγορά της HSW, γιατί αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να εγκριθεί ένα τέτοιο αίτημα!!!
nikosa Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 (edited) πάντως κανείς δεν είναι 100% σίγουρος για τίποτε.Όπως και το τι ακριβώς ''παίζει'' και το τι θέλει να κάνει... Edited May 6, 2018 by nikosa
gtogias Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Αν και το κάναμε chat και οσονούπω θα πέσει βαρύς ο πέλεκυς των συντονιστών, προσωπικά πιστεύω ότι η δρομολόγηση ενός τέτοιου πλοίου έχει νόημα μόνο το καλοκαίρι, αμφιβάλλω αν τα οικονομικά δεδομένα μπορούν να το στηρίξουν όλο τον χρόνο. Από την άλλη, προφανώς και υπάρχει συμφωνία των μεγάλων παικτών, Attika και Grimaldi για τις εξελίξεις στο Αιγαίο. δεν ξέρω τι "παίζει", ούτε βάζω στοιχήματα, εκτιμήσεις κάνω.
Nikos_Chania Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Προς το παρόν βέβαια δεν έχει περαστεί στο σύστημα κρατήσεων η αλλαγή. Βέβαια απ όσο είδαμε στο βίντεο απο τα ναυπηγεια, το πλοίο λογικά είναι στα τελειώματα των εργασιών. Η απορία ειναι αν θα γραφτει το μακρυνάρι GRIMALDI MINOAN LINES ή σκέτο το MINOAN LINES.
Giorgos Pettas Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Δεν πιστεύω να έχει τόσο θράσος και να γράψει grimaldi στο Αιγαίο
hayabusagr Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 (edited) Με ποια λογική είναι θράσος; Edited May 6, 2018 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now