Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δηλαδή ένας μέτοχος του Aqua Maria πήρε το ζεστό χρήμα από την πώληση στην kefalonian, θα έβαλε και τίποτα συμπλήρωμα από το στρώμα, και πήρε το la galera που δεν μπορούσε να φτάσει η kefalonian.:ph34r: Μόνο aqua galera να μην το βγάλει, θα σκάσουμε.

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 6 Φεβρουαρίου 2018 at 6:14 PM, enas chiotis said:

 πήρε το la galera που δεν μπορούσε να φτάσει η kefalonian.

τι να το κανει η KL? ειπαμε και στο θεμα του πλοιου. το γκαραζ του ειναι στεναχωρο.

Posted
20 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε περίπτωση που θέλει η Golden Star Ferries να εξυπηρετήσει συγκοινωνιακές ανάγκες που δεν καλύπτονται από τα ήδη δρομολογημένα πλοία, για παράδειγμα Θεσσαλονίκη-Σποράδες ή τα νησιά του Ιονίου που δεν συνδέονται μεταξύ τους, τότε σύμφωνα με τον νόμο και για την κάλυψη πραγματικών συγκοινωνιακών αναγκών θα μπορούσαν να δρομολογηθούν άμεσα πλοία και είμαι βέβαιος ότι καμία πλευρά δεν θα είχε αντίρρηση».

θεος ο δεπαστας. η ατακα της χρονιας.

πηγαινετε θεσσαλονικη σποραδες και ενδονησιωτικα ιονιου :D 

Posted (edited)

Και η Ραφήνα πάντως είχε συμβατικά να κάνουν με το παραπάνω τα δρομολόγια και ο άλλος του τη βγήκε με ταχύπλοο για να ειναι και "νομικα" καλυμένος...

Για τα εισητήρια ομως σε τιμές κατώ του συμβατικού ,ομως ποιος θα έπρεπε να επιληφθεί σαν αρχή ,πχ για αθεμιτο ανταγωνισμο?

Γιατι σε πολλες γραμμές που υπαρχει συμβατικό υπάρχει και ταχυπλοο αλλα με τιμές πιο ακριβές.

Εκεί ειναι απο πέρυσι η απορία μου .(δε θυμαμαι να εχει απαντηθεί)

Να θυμήσω δε παιρνω κανενός το μέρος,απορία εκφράζων ως  εχων κάποια σχέση με τη θαλασσίτσα μας :P :wub:

Edited by Petros P
Posted (edited)
22 minutes ago, Petros P said:

Και η Ραφήνα πάντως είχε συμβατικά να κάνουν με το παραπάνω τα δρομολόγια και ο άλλος του τη βγήκε με ταχύπλοο για να ειναι και "νομικα" καλυμένος...

Δεν καταλαβαίνω γιατί "του τη βγήκε". Η Seajets εκεί δεν ήταν με ταχύπλοο και άλλες χρονιές;  Για την ακρίβεια, χρόνια πριν υπάρξει η Golden Star Ferries. Νομίζω απλώς η Seajets ενδυνάμωσε το ήδη υπάρχον δικό της, εποχικό "προϊόν" στην αγορά-γραμμή της Ραφήνας. Δε δρομολόγησε ένα ακόμη συμβατικό για να φάει πόρτα, ξανά ταχύπλοο έβαλε, το οποίο παρείχε την αντίστοιχη υπηρεσία, που είναι αρκετά διαφοροποιημένη από αυτή των συμβατικών, κυρίως όσον αφορά την ταχύτητα. Αντίθετα, στο άρθρο οι Seajets, HSW και Aegean Speed Lines λένε ότι υπερκαλύπτεται ήδη από ταχύπλοα η γραμμή των δυτικών, στην οποία η Golden Star Ferries δεν μπαίνει με συμβατικά. Και οι 3 κατά εμφανίζονται. Στα μάτια πολλών απλώς η Golden πάει να "τη βγει" στη Seajets, επιχειρώντας να δραστηριοποιηθεί με ίδιου τύπου πλοία στην πιο κερδοφόρα γραμμή της. Χαμός, Shipfriends "Hello! magazine:P

Edited by .voyager
Posted

Με ταχυπλοο που επαιρνε κοσμο,ενω αυτο επαιρνε και αμαξια. 

Γενικώς ειπείν ο Ηλιοπουλος -οσα και αν του σερνουμε-ονται- αποδεικνύεται γάτα, ενω οι Αφοί Στεφάνου κατα την προσφιλή του τακτική απο το 2011 μανουριάζονται με την πρώτη ευκαιρία, αν και εδώ οπως αναφέρεται στο αρθρο δεν λεει τιποτα για 31 Αυγουστου η θεση της seajets

Εβγαλε ταχυπλοο πρωινο με τιμη συμβατικου ομως... Ε @.voyager?

Posted

Και το Paros Jet έπαιρνε αμάξια πριν έρθει το Teras! Ίδια ώρα, ναι, ο πρωινός ταξιδιώτης για Nammos και η Λαρισαία που έρχεται για την Παναγία, δεν έχουν δικαίωμα να πάνε πιο γρήγορα; :D Τώρα για την τιμή, ίσως ήταν αναγκαίο κακό για να γεμίσει το θηρίο (και γέμισε και κέρδη είχε). Αν ήταν να μπορούσε να παρέμβει κάποια αρχή, φαντάζομαι θα το είχε κάνει (στο έχουν απαντήσει αυτό νομίζω).

Posted (edited)
4 hours ago, Petros P said:

Με ταχυπλοο που επαιρνε κοσμο,ενω αυτο επαιρνε και αμαξια. 

Γενικώς ειπείν ο Ηλιοπουλος -οσα και αν του σερνουμε-ονται- αποδεικνύεται γάτα, ενω οι Αφοί Στεφάνου κατα την προσφιλή του τακτική απο το 2011 μανουριάζονται με την πρώτη ευκαιρία, αν και εδώ οπως αναφέρεται στο αρθρο δεν λεει τιποτα για 31 Αυγουστου η θεση της seajets

Εβγαλε ταχυπλοο πρωινο με τιμη συμβατικου ομως... Ε @.voyager?

Με τόσα back up......γατα γίνεται όποιος θελει και το παίζει large και χαλαρός......Αλλα οι καιροί αλλάζουν.....

Edited by valencay
Posted (edited)

Καλα οι πιθανοτητες να συμβαινει κατι τετοιο ειναι υπο του μηδενος αλλα ας μην αρχισουμε την κολοκυθια.Δεν νομιζω οτι υπαρχει κανενος ειδους ανταγωνιστικη απειλη αυτη τη στιγμη οχι μονο για το Μπριντιζι αλλα και για ολοκληρη την Αδριατικη.

Edited by MILTIADIS
Posted

Να ερθει καμια Αριάδνη στην Αδριατική ;; :rolleyes: Αλλα τη ταχύτητα πες ειναι κοντά , στα lanemeters απέχει 

Posted

δε νομιζω οτι στην παρουσα φαση θα γινουν εχθρικες κινησεις μεταξυ των δυο ομιλων. δεν θα δουμε κινησεις αντιθετες προς τα συμφωνηθεντα

Posted

Ενα πουλακι που βγηκε απο πρακτορειο του βυθισμενου Αθηνιου μου κελαηδησε το Aqua Blue Ηρακλειο Θεσσαλονικη.

Posted

Απο Ηράκλειο μέχρι Μύκονο μπορεί να πάει. Αυτή την εγκριση εχει λαβει.

Ας κελαηδουν τα πουλάκια οσο θενε. Δεν μπορει να κραζει τον Στέφανου και να κανει τα ιδια 😉

Posted

Εκπρόθεσμη είναι η και η δρομολόγηση που έχει πάρει από Ηράκλειο μέχρι τη Μύκονο. Αυτό που λέει ο Nomikos είναι μια πρόταση που έχει γίνει στην εταιρεία του Aqua Blue για να δουλέψει το καλοκαίρι στη γραμμή από Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Ηράκλειο.

Posted
19 hours ago, Nikos_Chania said:

Δεν μπορει να κραζει τον Στέφανου και να κανει τα ιδια 😉

Σιγά, αυτός ό,τι γουστάρει (μπορεί να) κάνει. Το θέμα είναι και ότι στο Θεσσαλονίκη-Μύκονο για το οποίο δεν έχει πάρει έγκριση δεν υπάρχει άλλος που να καλύπτει τη γραμμή, οπότε ποιος θα αντιδράσει και γιατί; Ενώ το επιχείρημά του για τις δηλώσεις των Στεφάνου, είναι ότι όχι μόνο είναι εκπρόθεσμες αλλά και ότι είναι για γραμμές οι οποίες καλύπτονται ήδη επαρκώς από άλλες εταιρείες.

  • 2 weeks later...
Posted

Ακούγεται ότι το Euroferry Corfu φεύγει για την ώρα με ναύλωση (;) και επιστρέφει στο Μπρίντιζι το Euroferry Olympia, το οποίο θα δώσει την προσωρινή θέση που είχε σε ένα από τα σαφώς πιο κατάλληλα για τη γραμμή Zeus Palace ή Bonaria Palace.

Posted

Just now, .voyager said:

Συνέντευξη τύπου από Ηλιόπουλο και Αγαπητό στις 17:00... 

Δε θα μου κάνει εντύπωση στο μελλον τα ταχυπλοα να περασουν στη seajets... + οτι ακουγοταν το 2012 (για νεφελη και flying cat) .

Posted (edited)

Στο μελλον δεν θα υπαρχει η σημερινη διοικηση οποτε ολα θα σχεδιαστουν απο εντελως νεα βαση σε σχεση κ με το φιδεμπορειο των προηγουμενων πανω σε τετοια θεματα.Εδω καλα καλα δεν ξερουμε τι θα γινει φετος στην εταιρεια..

Ομως και ο ιδιος ο Ηλιοπουλος δε νομιζω οτι θα εχει αναγκη μια τετοια ενισχυση(που μπορει να ειχε πριν 5 χρονια)μεσω τριτης εταιρειας οταν αγοραζει τοσα πλοια μονος του και εχει κατοχυρωσει πλεον μεριδιο στην πιτα του Αιγαιου.

Edited by MILTIADIS
Posted

1. O Ηλιοπουλος ειναι απροβλεπτος,οι αγορές του πολλές φορές δεν έχουν λογική βάση. Οπως πχ ας πουμε οτι ειναι των Στεφανου

2. Ο Ηλιοπουλος πηρε μεγαλο μεριδιο απο HSW με τα ταχυπλοα,οποτε στελεχη (τυπικα και οικονομικα) της HSW πρεπει να ετοιμαζουν την επομενη μερα.

3. Το 2012 τον Αγαπητο δε κατηγορούσαν πως τα έδωσε πολυ φθηνα τα 2 πλοια και ειχε ακουστει πως υπηρχε εμπλοκη της Seajets?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...