MILTIADIS Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 Φήμες επαναπατρισμού γνωστού RO-RO κυκλοφορούν !!! Οι ελληνεςακτοπλοοι μιλανε για τον Ιπποτη και φωτογραφιζουν ως νεο αγοραστη εταιρεια με ενα ακομα ρο/ρο.Μηπως εννοουν την εταρεια του Πελαγιτη?
gpap2006 Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Άμα είναι έτσι τί τα θέλουμε τα επιβατηγά?Να μπουν 2-3 roro σε κάθε γραμμή να τελειώνουμε..
Cruise Europa Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Χρειάζονται ενίοτε και τα Ro/Ro για τη μεταφορά επικύνδυνων/ειδικών φορτίων, σε γραμμές όμως που μπορούν να σταθούν! Και η Χίος-Μυτιλήνη, αποδείχθηκαν με τον Πελαγίτη, ότι μπορούν
gpap2006 Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Το θέμα είναι πως αν μπει και δευτερο roro στη γραμμή, θα πρέπει να φύγει ενα εκ των ΠΑΤΜΟΣ/ΧΙΟΣ γιατι για 6-7 μηνες/χρόνο δεν θα είναι βιώσιμο.
MILTIADIS Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Καλα,δεν επεται οτι θα ειναι και τα δυο ρο/ρο στην ιδια γραμμη.Προφανως ο Πελαγιτης θα μετακομισει νοτιοτερα.
TAXMAN Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 (edited) Το...τελευταιο απαιτει το βαπορι να ειναι στοιχειωδως σε κατασταση ανταγωνιστικη...κατι το οποιο σημαινει ΠΟΛΛΑ λεφτα για συμμαζεμα.....στην συγκεκριμενη εταιρεια υπαρχουν ?? και αν ναι, θα πανε σε αυτο ??... Εποχή Αβραντίνη στην Καλλιθέα gazzetta.gr - 4 ημέρες πριν Ο Γιάννης Αβραντίνης είναι κι επίσημα ο νέος πρόεδρος της Καλλιθέας τωρα και ποδοσφαιρο Edited September 4, 2013 by proud_ionian
proud_ionian Posted September 13, 2013 Author Posted September 13, 2013 Καλα Π100 μη χαιρεσε. Μεχρι τοτε μπορει να μην υπαρχει καν η Ανεκαρα με αυτον τον φωστηρα που την διοικει μεγαλο σκ... φαε, μεγαλο λογο μην πεις εχουμε δει και εχουμε δει πραγματα τοσα χρονια. μην ξεχνας οτι 9 χρονια περιμενουμε τη νελ και εχουν σκασει αλλοι και αλλοι
MANOS79 Posted September 15, 2013 Posted September 15, 2013 (edited) Πολυ ενδιαφερουσα αναλυση η παραπανω. Θα ηταν χρησιμο να παρουσιασθει αναλυτικοτερα, ωστε να πληροφορηθει και ο μη γνωστης, αλλα και να ενημερωθει ο μελλων ψηφοφορος ποια ρηξικελευθη λυση θα του προσφερει μια αλληΚυβερνηση στο σπασιμο του μονοπωλιου των Χανιων (αλλα και της Ροδου αν θελουμε να ειμαστε δικαιοι). Στη ροδο δεν εχει δειξει καποια εταιρεια ενδιαφερον να μπει στην γραμμη, georgios express. Οσο για τα , το Σ.Α.Σ ειναι οργανο του αρμοδιου υπουργειου (Ναυτιλιας), αρα ελεγχεται απο την εκαστοτε κυβερνηση... Προφανως καποιοι βλεπουν το δενδρο και χανουν το δασος (θεματα που αφορουν τη Ναυτιλια γενικοτερα). Edited September 16, 2013 by proud_ionian move
mytilene Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 (edited) Μήπως, λέω μήπως το δούμε Ικαρία - Σάμο σε μερικές μερούλες στη θέση του Μυτιλήνη??? Εκκρεμεί και αυτή η ρημάδα η απόφαση του εφετείου για το μέλλον της ΝΕΛ...Μήπως λέω μήπως τα δούμε ΟΛΑ σε μια μεγάλη αγκαλιά.... !!!! Edited October 1, 2013 by proud_ionian
MILTIADIS Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Πιτσες. Ας προσγειωθουμε στην πραγματικοτητα.Για μια υπερχρεωμενη και τελειωμενη εταιρεια δεν υπαρχει καμια ανοικτη αγκαλια.
Petros P Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 εν τω μεταξυ μπλε ειναι ολοι... ακόμα και ο Πελαγίτης...μπλε ειναι
hsw giorgos Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 (edited) Πλέον πρέπει να έγινε το αίτημα στο ΥΕΝ για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης από τις 16 Οκτωβρίου μέχρι τον Μαρτίου Αφού το Αριάδνη πάει Χίο-Μυτηλήνη μήπως πάει το Ν.Χίος Σάμο - Ικαρία??? (επειδεί έχει περισσότερα κρεβάτια απο το Ν. Μύκονος???) Edited October 6, 2013 by proud_ionian quote
Cruise Europa Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 Δεν είναι μόνιμη η δρομολόγηση του Αριάδνη στην γραμμή. Μπαίνει για να κάνει επισκευή το Ν.Χίος.
mytilene Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 (edited) Ειχε ειπωθει οτι το SPEEDRUNNER III αν επισκευάζονταν θα πήγαινε το 2012 στη γραμμη Ραφήνα - Παροναξία , υπηρχε σαν σκεψη τοτε ετσι για την ιστορία..... Για να δούμε που θα παει φετος, αφου ως γνωστόν Σύρο-Τήνο-Μύκονο δεν έκανε και πολλά πράγματα ! Ισως παει ξανά στην ίδια γραμμή, τώρα που θα λείπει το highspeed 5, ειναι μια ευκαιρία....... Εγώ θα έφερνα ένα για 4 μηνάκια Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη!!!!! Edited October 18, 2013 by proud_ionian move
kretanraki Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 (edited) φιλε mytiline αναφερεσαι για αυτην την περιοδο?? ξερεις και συ καλυτερα, με τις τιμες των καυσιμων δεν μπορει να σταθει "γρηγορο" σε τοσα μιλια. Αν ειχαν Κ Ε Ρ Δ Ο Σ θα το χε πραξει πρωτη η ΝΕΛ οπου τα ''γρήγορα" εφυγαν πιο γρήγορα.. Edited October 17, 2013 by proud_ionian quote
giorgos_249 Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 Φιλε πολυ ανετα θα γινοτανε. Το καλυτερο θα ηταν ενα ταχύπλοο απο λιμανι της ανατολικης αττικης, απευθείας για Μυτιλήνη, σε 5 ώρες θα ήταν εκεί ! Η ΝΕΛ απέτυχε τότε με τον ΚΕΝΤΕΡΗ επειδή έκαιγε και 14 τόνους ! Αυτα ειναι σιγουρα πολυ πιο οικονομικα !
mytilene Posted October 18, 2013 Posted October 18, 2013 φιλε mytiline αναφερεσαι για αυτην την περιοδο?? ξερεις και συ καλυτερα, με τις τιμες των καυσιμων δεν μπορει να σταθει "γρηγορο" σε τοσα μιλια. Αν ειχαν Κ Ε Ρ Δ Ο Σ θα το χε πραξει πρωτη η ΝΕΛ οπου τα ''γρήγορα" εφυγαν πιο γρήγορα.. Αυτή την εποχή με ΤΙΠΟΤΑ ,εννοείτε!!!! 01/06/ με 25/09 όμως θα ήταν το ιδανικό κατ'εμε!!!Πιστεύω οτι θα πάει αρκετά καλά με ένα νορμάλ εισιτήριο,γνώμη μου βέβαια.
proud_ionian Posted October 25, 2013 Author Posted October 25, 2013 Υ.Γ Δεν κανουμε και καμια δημοσκοπηση να δουμε σε ποσους αρεσει και σε ποσους οχι? δεν κανουμε μια δημοσκοπηση ποια γραμμη θα ειναι η επομενη με δρομολογια μερα παρα μερα; ψηφιζω δωδεκανησα (αν οχι φετος, απο του χρονου). 4 δρομολογια το μεγαλο bs και οι αγονες προεκταση του απογευματινου bs της παροναξια. (οχι απαραιτητα μεχρι ροδο καθε φορα).
csst9728 Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Δεν ξέρω αν θα 'ναι η επόμενη γραμμή/δρομολόγιο ή η μεθεπόμενη, αλλά η επιπλέον μείωση δρμολογιων του πρωινού της ΣυροΤηνοΜυκονιας (bs ithaki) δεν είναι δυσκολη. Υπενθυμιζω πως η εταιρεια την ψελλιζε απο περισυ πριν μειωσει τις ταχύτητες)
nomikos Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Βουιζει ο τοπος στη Σαντορινη οτι ο Πρεβελης σταματαει δρομολογια.Πιστευω οτι η συγκεκριμενη φημη σχετιζεται με καποια ξεκουραση-επισκευη του Πρεβελη και αντικατασταση του απο το Ιεραπετρα.Αλλωστε το Ιεραπετρα οπως εχει αναφερθει στο φορουμ μας ετοιμαζεται και καθαριζεται.Γνωριζει κανεις τιποτα παραπάνω;
proud_ionian Posted October 26, 2013 Author Posted October 26, 2013 δεν ετοιμαζεται και δεν καθαριζεται.
nomikos Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Ναι αλλα η μεθορμιση γιατι να εγινε;Αλλωστε ο Πρεβελης τα τελευταια χρονια καθε Νοεμβρη βγαινει εκτος δρομολογιων.Συνηθως το Ιεραπετρα το αντικαθιστα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now