Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Φήμες επαναπατρισμού γνωστού RO-RO κυκλοφορούν ;)  :ph34r: !!!

Οι ελληνεςακτοπλοοι μιλανε για τον Ιπποτη και φωτογραφιζουν ως νεο αγοραστη εταιρεια με ενα ακομα ρο/ρο.Μηπως εννοουν την εταρεια του Πελαγιτη?

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Άμα είναι έτσι τί τα θέλουμε τα επιβατηγά?Να μπουν 2-3 roro σε κάθε γραμμή να τελειώνουμε..

Posted

Χρειάζονται ενίοτε και τα Ro/Ro για τη μεταφορά επικύνδυνων/ειδικών φορτίων, σε γραμμές όμως που μπορούν να σταθούν! Και η Χίος-Μυτιλήνη, αποδείχθηκαν με τον Πελαγίτη, ότι μπορούν ;)

Posted

Το θέμα είναι πως αν μπει και δευτερο roro στη γραμμή, θα πρέπει να φύγει ενα εκ των ΠΑΤΜΟΣ/ΧΙΟΣ γιατι για 6-7 μηνες/χρόνο δεν θα είναι βιώσιμο.

Posted

Καλα,δεν επεται οτι θα ειναι και τα δυο ρο/ρο στην ιδια γραμμη.Προφανως ο Πελαγιτης θα μετακομισει νοτιοτερα.

Posted (edited)

Το...τελευταιο απαιτει το βαπορι να ειναι στοιχειωδως σε κατασταση ανταγωνιστικη...κατι το οποιο σημαινει ΠΟΛΛΑ λεφτα για συμμαζεμα.....στην συγκεκριμενη εταιρεια υπαρχουν ?? και αν ναι, θα πανε σε αυτο ??...

Εποχή Αβραντίνη στην Καλλιθέα

gazzetta.gr ‎- 4 ημέρες πριν

Ο Γιάννης Αβραντίνης είναι κι επίσημα ο νέος πρόεδρος της Καλλιθέας τωρα και ποδοσφαιρο

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted

Καλα Π100 μη χαιρεσε. ^_^ Μεχρι τοτε μπορει να μην υπαρχει καν η Ανεκαρα με αυτον τον φωστηρα που την διοικει :P  :lol:

μεγαλο σκ... φαε, μεγαλο λογο μην πεις ;)

 

εχουμε δει και εχουμε δει πραγματα τοσα χρονια. μην ξεχνας οτι 9 χρονια περιμενουμε τη νελ και εχουν σκασει αλλοι και αλλοι

Posted (edited)

Πολυ ενδιαφερουσα αναλυση η παραπανω.

Θα ηταν χρησιμο να παρουσιασθει αναλυτικοτερα, ωστε να πληροφορηθει και ο μη γνωστης, αλλα και να ενημερωθει ο μελλων ψηφοφορος ποια ρηξικελευθη λυση θα του προσφερει μια αλληΚυβερνηση στο σπασιμο του μονοπωλιου των Χανιων (αλλα και της Ροδου αν θελουμε να ειμαστε δικαιοι).

Στη ροδο δεν εχει δειξει καποια εταιρεια ενδιαφερον να μπει στην γραμμη, georgios express. Οσο για τα , το Σ.Α.Σ ειναι οργανο του αρμοδιου υπουργειου (Ναυτιλιας), αρα ελεγχεται απο την εκαστοτε κυβερνηση... Προφανως καποιοι βλεπουν το δενδρο και χανουν το δασος (θεματα που αφορουν τη Ναυτιλια γενικοτερα). Edited by proud_ionian
move
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Μήπως, λέω μήπως το δούμε Ικαρία - Σάμο σε μερικές μερούλες στη θέση του Μυτιλήνη??? Εκκρεμεί και αυτή η ρημάδα η απόφαση του εφετείου για το μέλλον της ΝΕΛ...

Μήπως λέω μήπως τα δούμε ΟΛΑ σε μια μεγάλη αγκαλιά.... :ph34r:  ;):eek: !!!! Edited by proud_ionian
Posted

Πιτσες. ;)

 

Ας προσγειωθουμε στην πραγματικοτητα.Για μια υπερχρεωμενη και τελειωμενη εταιρεια δεν υπαρχει καμια ανοικτη αγκαλια.

Posted (edited)

Πλέον πρέπει να έγινε το αίτημα στο ΥΕΝ για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης από τις 16 Οκτωβρίου μέχρι τον Μαρτίου

 

Αφού το Αριάδνη πάει Χίο-Μυτηλήνη μήπως πάει το Ν.Χίος Σάμο - Ικαρία??? (επειδεί έχει περισσότερα κρεβάτια απο το Ν. Μύκονος???)

Edited by proud_ionian
quote
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ειχε ειπωθει οτι το SPEEDRUNNER III αν επισκευάζονταν θα πήγαινε το 2012 στη γραμμη Ραφήνα - Παροναξία , υπηρχε σαν σκεψη τοτε ετσι για την ιστορία..... Για να δούμε που θα παει φετος, αφου ως γνωστόν Σύρο-Τήνο-Μύκονο δεν έκανε και πολλά πράγματα ! Ισως παει ξανά στην ίδια γραμμή, τώρα που θα λείπει το highspeed 5, ειναι μια ευκαιρία.......

Εγώ θα έφερνα ένα για 4 μηνάκια Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη!!!!! ;)  :ph34r:

Edited by proud_ionian
move
Posted (edited)

 

φιλε mytiline αναφερεσαι για αυτην την περιοδο?? ξερεις και συ καλυτερα,  με τις τιμες των καυσιμων δεν μπορει να σταθει "γρηγορο" σε τοσα μιλια. Αν ειχαν Κ Ε Ρ Δ Ο Σ θα το χε πραξει πρωτη η ΝΕΛ οπου τα ''γρήγορα" εφυγαν πιο γρήγορα.. :(

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Φιλε πολυ ανετα θα γινοτανε. Το καλυτερο θα ηταν ενα ταχύπλοο απο λιμανι της ανατολικης αττικης, απευθείας για Μυτιλήνη, σε 5 ώρες θα ήταν εκεί !

 

Η ΝΕΛ απέτυχε τότε με τον ΚΕΝΤΕΡΗ επειδή έκαιγε και 14 τόνους ! Αυτα ειναι σιγουρα πολυ πιο οικονομικα !

Posted

φιλε mytiline αναφερεσαι για αυτην την περιοδο?? ξερεις και συ καλυτερα,  με τις τιμες των καυσιμων δεν μπορει να σταθει "γρηγορο" σε τοσα μιλια. Αν ειχαν Κ Ε Ρ Δ Ο Σ θα το χε πραξει πρωτη η ΝΕΛ οπου τα ''γρήγορα" εφυγαν πιο γρήγορα.. :(

Αυτή την εποχή με ΤΙΠΟΤΑ ,εννοείτε!!!! 01/06/ με 25/09 όμως θα ήταν το ιδανικό κατ'εμε!!!Πιστεύω οτι θα πάει αρκετά καλά με ένα νορμάλ εισιτήριο,γνώμη μου βέβαια.

Posted

Υ.Γ Δεν κανουμε και καμια δημοσκοπηση να δουμε σε ποσους αρεσει και σε ποσους οχι?  :P  :lol:

 

δεν κανουμε μια δημοσκοπηση ποια γραμμη θα ειναι η επομενη με δρομολογια μερα παρα μερα; ;)

ψηφιζω δωδεκανησα (αν οχι φετος, απο του χρονου). 4 δρομολογια το μεγαλο bs και οι αγονες προεκταση του απογευματινου bs της παροναξια. (οχι απαραιτητα μεχρι ροδο καθε φορα).

Posted

Δεν ξέρω αν θα 'ναι η επόμενη γραμμή/δρομολόγιο ή η μεθεπόμενη, αλλά η επιπλέον μείωση δρμολογιων του πρωινού της ΣυροΤηνοΜυκονιας (bs ithaki) δεν είναι δυσκολη. Υπενθυμιζω πως η εταιρεια την ψελλιζε απο περισυ πριν μειωσει τις ταχύτητες)

Posted

Βουιζει ο τοπος στη Σαντορινη οτι ο Πρεβελης σταματαει δρομολογια.Πιστευω οτι η συγκεκριμενη φημη σχετιζεται με καποια ξεκουραση-επισκευη του Πρεβελη και αντικατασταση του απο το Ιεραπετρα.Αλλωστε το Ιεραπετρα οπως εχει αναφερθει στο φορουμ μας ετοιμαζεται και καθαριζεται.Γνωριζει κανεις τιποτα παραπάνω;

Posted

Ναι αλλα η μεθορμιση γιατι να εγινε;Αλλωστε ο Πρεβελης τα τελευταια χρονια καθε Νοεμβρη βγαινει εκτος δρομολογιων.Συνηθως το Ιεραπετρα το αντικαθιστα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...