proud_ionian Posted August 3, 2011 Author Posted August 3, 2011 συμφωνα με το euro2day δεν προκειται ακριβως για συγχωνευση με αλλη τραπεζα αλλα για ξεφορτωμα. οι πορτογαλοι τη χαριζουν την Millenium και δινουν και δωρο για να την παρει καποιος. (πραγματικα απορω αν ειχε κανει ποτε η μητρικη εσωτερικο ελεγχο στη θυγατρικη)
gpap2006 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Από οικονομική άποψη πιστεύετε πως τα 22 μυρια ευρώ θα ήταν καλή τιμή πώλησης του ΙΘΑΚΗ ή θα ήταν σκότωμα κοψοχρονιά για την ΑΤΤΙΚΑ? Πάντα υποθετικά μιλώντας και εφόσων η ΑΤΤΙΚΑ θέλει να δώσει το βαπόρι που πολυ αμφιβάλλω.
giorgos_249 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 (edited) Η Attica είχε πει ότι το δίνει για 32 εκ παλιότερα όπως έγραφε στο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ.......οπότε λογικά μάλλον είναι σκότωμα, εκτός και αν είμαι εγώ για σκότωμα γιατί μπερδεύω το 22 με το 32...... Edited August 10, 2011 by giorgos_249
Earl Granville Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Τα 22 εκατ μια χαρά είναι. Μην ξεχνάμε πλέον ότι είναι 11 ετών, δουλεύει σχεδόν ασταμάτητα, από ώρους δεν είναι και το πλέον ιδανικό, έχει μικρό πρωτόκολλο,...και τώρα λόγω κρίσης τα βαπόρια δεν πουλιούνται με ότι αυτό συνεπάγεται την μεταπωλητική τους αξία. Και για να είμαστε ρεαλιστές αν ειναι να δώσεις 32 για το ΙΘΑΚΗ γιατί να μην δώσεις άλλα 10 να το κάνεις καινούριο κι όπως ακριβώς θες. Θεωρώ ότι όπως είναι η κατασταση ,είναι εξαιρετικά απίθανο να βρει η μπλου προσφορά στα 32εκατ.
csst9728 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Και για να είμαστε ρεαλιστές αν ειναι να δώσεις 32 για το ΙΘΑΚΗ γιατί να μην δώσεις άλλα 10 να το κάνεις καινούριο κι όπως ακριβώς θες. 70εκ δεν κόστισε το Δήλος που είναι καινούργιο; (ναι ξέρω, είναι μεγαλύτερο, γΛηγορότερο κτλ αλλά ίσως είναι μια καλή τάξη μεγέθους); Φαντάζομαι πως ένα καινούργιο Ιθάκη θα κοστίζει στα 55-65εκ (?)
Neptune Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Το Ιθακη δεν ειχε κοστισει πανω απο 40.000.000$ με τιποτα. Δε θυμαμαι ακριβως αλλα τους ειχε ερθει σχεδον τζαμπα γιατι ηταν απο τα πρωτα επιβατικα που φτιαχτηκαν στην Κορεα και τα ναυπηγεια προκειμενου να παρουν την παραγγελια και να κερδισουν τεχνογνωσια ειχαν δωσει πολυ συμφερουσα προσφορα.
Earl Granville Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 (edited) Καταρχήν η συμφωνία για το ΔΗΛΟΣ έκλεισε πριν την κρίση.Τώρα που τα ναυπηγεία δεν έχουν παραγγελίες για νεότευκτα προσφέρουν πολύ ελκυστικά πακέτα. Χώρια που το ΔΗΛΟΣ εκτός από το μήκος και το πλάτος είναι σχεδόν διπλάσιο βαπόρι σε όλα του από το Ιθάκη(χωρητικότητα, εσωτερικούς χώρους, ιπποδυναμη,...) Δηλαδη ένα αντίστοιχο ΙΘΑΚΗ σε ναυπηγείο της Κορέας ή της Κίνας παραπάνω από 40-45 μύρια δεν πιστεύω ότι θα κόστιζε τώρα. Edited August 10, 2011 by Earl Granville
georgios express Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 ...τα ναυπηγεια προκειμενου να παρουν την παραγγελια και να κερδισουν τεχνογνωσια ειχαν δωσει πολυ συμφερουσα προσφορα... Δεν είμαι της ναυτιλιακής βιομηχανίας, δεν μπορώ να πώ αν έκανε 40 ή 140Μ€, αλλά αυτό που μπορώ να καταθέσω (αλλά όχι και να επιβεβαιώσω ενόρκως ) είναι ότι ένα βράδυ, σε ΙΧ συζήτηση στο lounge ενός Αεροδρομίου, 4 ώρες μακριά από την Αθήνα και ενώ η πτήση μας καθυστερούσε, από ένα υψηλόβαθμο (πολύ...) στέλεχος της Attica, πρωτοάκουσα αυτά που γράφει ο Neptune παραπάνω.
margaritis24 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Το Ιθακη δεν ειχε κοστισει πανω απο 40.000.000$ με τιποτα. Δε θυμαμαι ακριβως αλλα τους ειχε ερθει σχεδον τζαμπα γιατι ηταν απο τα πρωτα επιβατικα που φτιαχτηκαν στην Κορεα και τα ναυπηγεια προκειμενου να παρουν την παραγγελια και να κερδισουν τεχνογνωσια ειχαν δωσει πολυ συμφερουσα προσφορα. το ιθακη ειχε στοιχησει γυρω στα 30 εκατ ευρω..τα παρος κ ναξοσ βγηκαν στα 33 εκατ κ τα δικα μας νησος μυκονος κ χιος βγηκαν στα 37εκατ αν ηταν σωστο το νουμερο που ακουσα
miko mission Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 To IΘΑΚΙ ειχε ενα κοστος της ταξης των 31 εκ US $ ,συμφωνα με το εγκυρο designs 2000
csst9728 Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 (edited) Να μαντέψω πως η σημερινή τιμή κατασκευής (με πληθωρισμούς, τιμές μετάλλων, μή "άπειρο" ναυπηγείο etc) θα είναι κάπου εκεί κοντά στο ποσό που έλεγε ο Earl - ίσως λίγο παραπάνω.. Όσοι θυμούνται καλά τα οικονομικά, η παραγγελία των Delos/Patmos έγινε πριν ξεσπάσει η κρίση του 2008? Edited August 11, 2011 by proud_ionian quote
Dimitris7 Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 (edited) Η παραγγελία έγινε στις 25/6/2009. Edited August 11, 2011 by Dimitris7
csst9728 Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Η παραγγελία έγινε στις 25/6/2009. Άρα η τιμή των Delos/Patmos ήταν μετά την κρίση του 2008 (γιατί έτσι θυμόμουν).. Πιθανότατα τότε το κόστος χτισίματος ενός "Ιθάκη" να βρίσκεται λίγο παραπάνω από την τιμή του Earl. Τα δόντια σε ποιούς ανταγωνιστές να τα δειξει για νέα πλοία που πιθανόν να φέρουν?Στον Αγούδημο ή στον Παναγιωτάκη ? Η έλευση του Ιθάκη στην γραμμή (υπό την BS του χρόνου πια) θα τους πιέσει όλους. Σίγουρα θα προκαλέσει αποχώρηση από τα πρωινά και πιθανότατα (μιας και οι φήμες έλεγαν πως από Σεπτέμβρη το Ιθάκη θα έκανε απογευματινά Άνδρο-Τήνο-Μύκονο) και το απόγευμα θα πιέσει τον Θεολόγο. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως από το περιβάλλον του Παναγιωτάκη κυκλοφόρησε πως και αυτός ενδιαφερόταν για το Ιθάκη (όπου μάλιστα οι "δικοί του" διαφωνούσαν με το ενδεχόμενο μιας τέτοιας κίνησης). Οπότε έχουμε δύο τινά: Είτε κάποιος κάνει το "άνοιγμα" και φέρνει το Ιθάκη στη γραμμή (αντί για την BS) και αποκτά μεγάλο προβάδισμα έναντι των άλλων, είτε η σεναριολογία πιέζει προς την κατεύθυνση συνεργασίας για το μοίρασμα της γραμμής. Μιλώντας για την high season, o μόνος τρόπος να χτυπηθεί το Ιθάκη (υπό την BS) είναι μια αναχώρηση για Άνδρο και ένα δεύτερο πλοίο απευθείας Τήνο - Μύκονο (με ανταγωνιστικά τιμολόγια - χωρίς όμως εξευτελιστικές τιμές). Το χειμώνα δεν μας πολυενδιαφέρει, μιας και θα σκαντζάρει τα υπόλοιπα της εταιρείας και θα λείπει, οπότε ρυθμίζουν και οι τρείς μεταξύ τους τα δρομολόγια και τις αποχωρήσεις ώστε να μην ματώνουν όλοι. Οπότε, είτε το ενδιαφέρον είναι πραγματικό και σκέφτονται να κάνει την κίνηση προσπαθώντας να φάει ολόκληρη τη γραμμή, είτε αποτελεί πυροτέχνημα ώστε να πιεστούν οι ανταγωνιστές προς συνεργασία για την αντιμετώπιση του "νέου κοινού εχθρού" που θα μας φάει μεγάλο κομμάτι της πίτας και φυσικά το ποιός θα βρεθεί σε πλεονεκτική θέση σε ενδεχόμενη συνεργασία. Εδώ προβλέπεται μία αντίστοιχη κίνηση όπως της Άττικα στο Ηράκλειο (που εκ των υστέρων αποδεικνύεται επιτυχημένη).. Το θέμα είναι ποιός θα την κάνει και πως θα αντιμετωπιστεί. Όπως και να χει, προβλέπονται μεγάλες ανακατατάξεις στη γραμμή... ΥΓ Για τα περί δανείων του proud : Δεν νομίζω πως η συγκεκριμένη γραμμή βαρύνεται με μεγάλα δάνεια, άρα πιθανότατα ο δανεισμός ενός "μικροδανεισμένου" για να αποκτήσει πλοίο από έναν "υπερβολικά δανεισμένο" δεν αποτελεί τροχοπέδη για τις τράπεζες. Ίσως έτσι μάλιστα να κλείσουν ευκολότερα τρύπες. (και αναφέρομαι στο σενάριο που το Ιθάκη πάει σε νέα χέρια).
margaritis24 Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 ωραια σεναρια κανουμε ολοι μας αλλα εγω αμα ημουν οι αφοι στεφανου θα εκανα προταση για το θεολογος
proud_ionian Posted August 12, 2011 Author Posted August 12, 2011 και γω αν ημουν ο παναγιωτακης, θα πεθαινα απο τα γελια και θα ζηταγα οτι μου λειπει. ειπαμε να κανουμε σεναρια, αλλα με μετρο
giorgos_249 Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 Μιας και κάνουμε σενάρια να ρίξω και εγώ μια πρόταση;; IONIAN STAR......καλοταξιδο γιαπωνεζικο 23ετίας, ιδανικο γκαραζ και διαστασεις.......το μονο ζητηματακι ειναι οτι ειναι τουμπαριστο........πολυτελες μεσα, φτηνο και ετοιμο για δρομολογηση, χωρις του κοσμου τις μετασκευες που απαιτει η αγορα πλοιου απο την ιαπωνια......
Panagia Ekatontapiliani Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 Ναι καλό πλοίο αλλά δεν έχει τον απαιτούμενο δρόμο για τα δεδομένα της γραμμής!
proud_ionian Posted August 22, 2011 Author Posted August 22, 2011 Aυτό είναι αρβύλα ή είσαι σίγουρος?Γιατί εγώ από όσα ακούω ΄θα πάει δωδεκάνησα και θα δέσει ένα από τα μεγάλα. απο οσα ακουγονται και λεγονται, συμπεραινω οτι το ενα bs θα κανει τις ακινησιες των κοκκινων (ΧΙ, ΧΙΙ, Ι, ΙΙ) και του αδερφου του και το δηλος θα κανει τα δρομολογια του διαγορα. βαλτε ακινησιες ενος μηνος για εξι βαπορια, μεχρι το πασχα το δηλος θα ειναι δωδεκανησα, ο διαγορας ουπλαγκντ και το ενα μεγαλο bs στη γυρα. ειμαι περιεργος πως θα γινουν οι ακινησιες των μικρων blue ΥΓ: δεν ξεχασα το sfVI, αλλα υποθετω οτι ο προπονητης του εχει πει να κατσει στον παγκο μεχρι να βρει αλλη ομαδα.
Ermenegildo Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 'Εχουμε όμως και το άλλο καμάρι που κάθεται... τον Ορίζοντα. Μήπως για χάρη τον ακινησιών κουνηθεί λιγάκι?
Earl Granville Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 (edited) Tις ακινησίες των 3 κορεάτικων λο0γικά θα τις κάνει το ΙΘΑΚΗ και την γραμμή του θα την καλύψει κάποιος άλλος όο λείπει όπως είχε γίνει και παλαιότερα με το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ή με το Speedrunner.Aυτό θεωρώ πιο πιθανό Το ένα από τα μεγάλα μπλου σταρ βλέπω να κάνει ετήσιες και να μένει δεμένο για αρκετό διάστημα και το ΔΗΛΟΣ όταν με το καλό έρθει να πάει στην θέση του δωδεκάνησα. Ο Διαγόρας σιγά μην το δέσουν για πολύ.Έχει φορτωμένες άγονες , καίει λιγότερο πετρέλαιο από τα μεγάλα και εκτός των άλλων δεν νομίζω να φέρουν το νεότευκτο κι ολοκαίνουριο ΔΗΛΟΣ να το πάνε κατευθείαν άγονη. Μην τυχόν δούμε να δένει και το ΙΘΑΚΗ για μεγάλο διάστημα. Για τις ακινησίες των κόκκινων λογικά θα τις κάνει το 12 και στην θέση του στο Ηράκλειο θα κατέβει κατά πάσα πιθανότητα το Hellenic spirit και για ένα διάστημα που θα είναι μειωμένη κίνηση θά αφήσουν το απογευματινό δρομολόγιο. Edited August 23, 2011 by Earl Granville
csst9728 Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Tις ακινησίες των 3 κορεάτικων λο0γικά θα τις κάνει το ΙΘΑΚΗ και την γραμμή του θα την καλύψει κάποιος άλλος όο λείπει όπως είχε γίνει και παλαιότερα με το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ή με το Speedrunner.Aυτό θεωρώ πιο πιθανό Εδώ πάντως εδώ κυκλοφορεί το κουτσομπολιό πως το SuperferryII θα μετατεθεί στον Πειραιά το χειμώνα για την απουσία του Ιθάκη(όπως τα τελευταία χρόνια άλλωστε)
NHSOS XIOS Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Ριχνοντας μια ματια στο δημοσιευμα του ελληνικη ακτοπλοια για τα HROSSEY και HJALTLAND πραγματικα αναρωτιεμαι ποια εταιρια μπορει την δεδομενη περιοδο(που λενε οτι θα κοπουν δρομολογια και θα δεσουν κι αλλα πλοια)να ξοδεψει χρηματα για την αγορα 2 τετοιων πλοιων Περα απο τους δυο μεγαλους ομιλους(ΑΤΤΙΚΑ,ΑΝΕΚ) δεν μπορω να σκεφτω καποια αλλη εταιρια που εστω απλα το σκεφτεται.Απ την αλλη και αυτες οι δυο μεγαλες εταιριες εχουν τα δικα τους προβληματα με την οικονομικη κριση και την περιορισμενη κινηση...Ομορφα πλοια παντως και σιγουρα ταιριαζουν στα δυσκολα λιμανια του Αιγαιου αλλα θα τα δουμε αραγε η απλα θα ειναι ακομα ενα ωραιο σεναριο που ακουστηκε? ΥΓ.Δεν πιστευω να βγει οτι ενδιαφερεται η ΝΕΛ γιατι αυτο μπορει να ειναι μονο ανεκδοτο
Neptune Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Μονο τους αδερφους Στεφανου ακουω αυτην τη δυσκολη περιοδο να εχουν ερωτευτει την ακτοπλοια. Ας μην τους βγαζουμε εκτος...
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Να είναι άραγε οι ίδιοι που θα αγόραζαν και το Μακεδονία?
Nils Holgersson Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 (edited) ειναι απαραίτητο να είναι οι ίδιοι?μόνο μία εταιρία έχουμε στην ναυτιλία?και απ ότι ξέρω τότε από ναυτιλιακούς παράγοντες το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ τέθηκε τότε υπό συζήτηση...... Edited August 26, 2011 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now