Nils Holgersson Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 οι αρχικες σκεψεις ηταν να μεινουν τα sfvi και sfxi μαζι με ενα fossen στην ανκονα και το αλλο να ρθει να διπλωσει το xii στο ηρακλειο..για να δουμε
giorgos1094 Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 ΤΑ Κρήτη 1,2 τί θα γίνουν???Το Μπάρι μήπως παίζει στην συμφωνία??
Neptune Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Εγω ειχα ακουσει για ΣΦ ΧΙ και ΧΙΙ βραδυνα στο Ηρακλειο, Φοσενακια και ΣΦ 6 στην Ανκονα, και Κρητη Ι και ΙΙ στο Πριντεζι.... Εχει ξαναγραφτει και αλλου στο φορουμ αν ψαξετε
Nils Holgersson Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 η συμφωνια προεβλεπε οτι στο Ηρακλειο καθε εταιρια θα χει απο ενα πλοιο οποτε να ειναι 11 και 12 μαζι λιγο δυσκολο.....
gpap2006 Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Άρα αν ισχύουν τα παραπάνω για την ΑΤΤΙΚΑ δεν αλλάζει κάτι. Ένα θα συνεχίσει να έχει στο Ηράκλειο και 2 στην Ανκόνα. Οι αλλαγές θα αφορούν την ΑΝΕΚ που -αν πάει όπως το συζητάμε- θα μείνει με τα ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ στο χέρι.
MANOS79 Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Τα Κρητη δεν θα δουλεψουν σε αυτην την συνεργασια ουτε θα μπουν στο Μπαρι κοντρα στα ΣΦ1 και ΣΦ2 ... Δεν υπαρχει επομενη δοση για την HSW μιας και ο Grimaldi δηλωσε οτι δεν διαπραγματευεται την πωληση της HSW πλεον... Εαν καταφερουν να τα πουλησουν στα 3 χρονια της συνεργασιας τοτε θα μειωσουν τις δανειακες τους υποχρεωσεις... οποτε διατηρωντας ο μανολιος τα ποσοστα του στην HSW εχει την δυνατοτητα να κανει μια κινηση ματ και να χτυπησει την αττικα σε ενα απο τα καστρα της. να βαλει στις κυκλαδες τα νησος μυκονος & χιος (ιδανικα για την γραμμη αυτη) με παραπλησιες χωρητικοτητες απο το μπλου σταρ δηλος (οταν με το καλο ερθει), αλλα με σαφως μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτο... δηλος μεγιστη 26 κομβοι, μυκονος 28, χιος 28.5
proud_ionian Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 good wines and two eggs from Turkey ο μανωλιος μπορει να παραμενει μετοχος στη HSW, αλλα τον πρωτο λογο εξακολουθει να τον εχει η Τραπεζα Πειραιως με την ΑΝΕΚ που ασκουν τη διοικηση. δεν υπαρχει περιπτωση να ανοιξουν μετωπα σε κυκλαδες δωδεκανησα. πιθανοτερο ειναι να συνεχιστει η συνεργασια attica και ανεκ/hsw και σε αλλες γραμμες (χιο μυτιληνη για παραδειγμα). ο μανωλιος θα κοιταξει να κλεισει το θεμα HSW εξασφαλιζοντας ανταλλαγματα στην αδριατικη (πχ βενετια). να ειναι 5 ακριβα βαπορια να κοντραρονται στις κυκλαδες και να καινε τονους πετρελαιο χωρις λογο δεν παιζει
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Εξάλλου εάν ήθελαν να καίνε πετρέλαια χάριν γούστου θα μπορούσαν να συνεχίσουν να το κάνουν σε Ανκόνα και Ηράκλειο, δεν υπήρχε λόγος να ντουμανιάσουν οι Κυκλάδες στο καυσαέριο. Από την άλλη ο Γκριμάλντι δε νομίζω να είχε όνειρο ζωής να ασχολείται με τα φορτηγά της Παροναξίας. Όσον αφορά ταχύτητες των 28 και 28,5 μόνο στα χαρτιά υπάρχουν. Και εξάλλου εδώ δεν κατάφεραν να στριμώξουν τα μικρά με 23 μίλια το Δήλος θα στριμώξουν? Και μιάς και είπα Δήλος, αλήθεια που είναι αυτή η ψυχή? Πότε με το καλό θα δούμε το Ιθάκη στη Ραφήνα?
NHSOS XIOS Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Συμφωνω απολυτα,εδω ειδαμε joint service μεταξυ ΑΝΕΚ/ΑΤΤΙΚΑ,δεν νομιζω να εχει κανεις πια την ορεξη(και κυριως την οικονομικη ανεση)να κυρηξει 'πολεμο' για να 'παρει' ολο το Αιγαιο.Ποσο μαλλον ο Γκριμαλντι,που εκτος οτι εχει 5-6 αλλες εταιριες στον πλανητη(η ΜΙΝΟΑΝ ειναι ψιχουλα μπροστα στις αλλες εταιριες του),σε ολες του τις δηλωσεις τονιζει το δυσμενες οικονομικο κλιμα που υπαρχει στην Ελλαδα αλλα και το ενδιαφερον μονο για την γραμμη Πειραιας-Ηρακλειο(και θα δουμε αν θα μεινει κ εκει). Ο Εμανουελε ηθελε ενα τροπο να βαλει 'ποδι' στην Αδριατικη,με την ΜΙΝΟΑΝ τα καταφερε οποτε basta cosi.
giorgos1094 Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Ο Μανωλιός με μία απειλή του για είσοδο στα Χανιά,κατάφερε να αποκτήσει πλεονεκτική θέση και σε Ηράκλειο κ' Ανγκώνα.Η Ανκώνα έτσι και αλλιώς ηταν ο διακαής πόθος του και δέν έφευγε με τίποτα,και στο Ηράκλειο,μειώθηκαν τα δρομολόγια ανά μέρα κατά .Κατά την γνώμη μου,όποια υποννοιά μας για αποχώρησης από το Ηράκλειο, εξανεμίστικε. Και μία πρόβλεψη,με τα νέα δεδομένα,στο Ηράκλειο,θα κρατήσει την κυριαρχία του με ποσοστο άνω των 60%.
gpap2006 Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 οποτε διατηρωντας ο μανολιος τα ποσοστα του στην HSW εχει την δυνατοτητα να κανει μια κινηση ματ και να χτυπησει την αττικα σε ενα απο τα καστρα της. να βαλει στις κυκλαδες τα νησος μυκονος & χιος (ιδανικα για την γραμμη αυτη) με παραπλησιες χωρητικοτητες απο το μπλου σταρ δηλος (οταν με το καλο ερθει), αλλα με σαφως μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτο... δηλος μεγιστη 26 κομβοι, μυκονος 28, χιος 28.5 Για Κυκλάδες που γνωρίζω καλά, η Blue Star είναι κράτος εν κράτει, δεν σπάει εύκολα αυτό. Κοντεύει να γίνει ό,τι και η ΑΝΕΚ στα Χανιά. Όσες φορές πήγαν τα Ν.ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ να κοντράρουν τα μπλε, έφυγε νύχτα η HSW!
Orestis Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 Μία φορά μόνο τα Νήσος μπήκαν σε δρομολόγια κόντρα στη Blue Star και ο βασικός λόγος που τα σταμάτησαν ήταν επειδή η εταιρεία πήρε την επιδότηση και αναγκαστικά έπρεπε να πηγαίνει στην Ικαρία – Σάμο μέσω της Σύρου και όχι μέσω της Πάρου (οπότε αναγκαστικά δεν μπορούσε να πηγαίνει και στη Χίο μέσου Συρου-Μυκόνου).
gpap2006 Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 (edited) Πάντως όσες φορές βρέθηκα στην Παροικιά, τα μπλε κατέβαζαν δεκάδες ΙΧ και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ 2-3 με καμια 20αρια επιβάτες! Κι ας έφευγαν περίπου την ίδια ώρα, κι ας έκανε 20' λιγότερο η HSW. Edited May 28, 2011 by gpap2006
Nils Holgersson Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 οι αρχικες σκεψεις ηταν να μεινουν τα sfvi και sfxi μαζι με ενα fossen στην ανκονα και το αλλο να ρθει να διπλωσει το xii στο ηρακλειο..για να δουμε Εγω ειχα ακουσει για ΣΦ ΧΙ και ΧΙΙ βραδυνα στο Ηρακλειο, Φοσενακια και ΣΦ 6 στην Ανκονα, και Κρητη Ι και ΙΙ στο Πριντεζι.... Εχει ξαναγραφτει και αλλου στο φορουμ αν ψαξετε η συμφωνια προεβλεπε οτι στο Ηρακλειο καθε εταιρια θα χει απο ενα πλοιο οποτε να ειναι 11 και 12 μαζι λιγο δυσκολο..... τελικά οι πληροφορίες που μου είχε δώσει εδώ και αρκετό καιρό στέλεχος της ATTICA επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο
panthiras1 Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 Αν τα πράματα τα δείτε όχι σαν επιβάτες ή σαν εργαζόμενοι στα πλοία αλλά σαν επιχειρηματίες (εφοπλιστές) θα τα δείτε διαφορετικά
gtogias Posted May 31, 2011 Posted May 31, 2011 Αυτό βέβαια σημαίνει, όσο και αν δεν το παραδεχόμαστε, ότι επί της ουσίας κανείς μας δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα... Πέστα χρυσόστομε...
enas chiotis Posted May 31, 2011 Posted May 31, 2011 Απλά εκεί που θέλαμε να δούμε που θα πάνε 1-2 πλοία για να συμπληρωθεί το παζλ των δρομολογίων του καλοκαιριού καταφέραμε να μην έχουμε κανένα πλοίο ως δεδομένο σε καμμία γραμμή. Ο καιροc γαρ εγγυc που λέει και ο Δημοσθένης, θα τα δούμε όλα στην πράξη σύντομα.
Earl Granville Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 Κάτι που ίσως έχει πολύ ψωμί!!!Και καλά ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα επανέλθει Χίο Μυτιλήνη αλλά 3 βαπόρια πολλά δεν είναι της ίδιας εταιρείας για την συγκεκριμένη γραμμή? Μήπως ηρθε η ώρα της Ικαρίας Σάμου που πάντα υπήρχε στο μυαλό της νέας διοίκησης?
gpap2006 Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 Αν μπει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ Χιο Μυτιλήνη και πάει με 15 μίλια θα φύγει νύχτα. Κατά τη γνώμη μου ακόμη κι αν αποφασίσει η ΝΕΛ να σταματήσει όλες τις ναυλώσεις των πλοίων που διαχειρίζεται, θα κρατήσει μόνο το EUROPEAN καθώς είναι το μόνο που μπορεί να σταθεί στον κορμό διπλώνοντας το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Εκτός αν αποφασίσουν να αφήσουν μοναχοβάπορο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ οπότε τότε θα είναι σα να πετάνε λευκή πετσέτα και να φωνάζουν στην ΑΝΕΚ να ξανανέβει πάνω..Πάντως ΘΕΟΦΙΛΟΣ με 15 μίλια εν ετει 2011 δεν ξέρω κατά πόσο θα γίνει ανεκτό.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Εάν πάει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην Ικαροσαμία, τότε ποιό θα πάει στη θέση του...ο Θεόφιλος? Λογικα ναι.Δεν μενει και κανα αλλο Θα δουλεύει δηλαδή ο Θεόφιλος σε κύρια και κερδοφόρα γραμμή, και θα παροπλισθούν τα ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ? Και το Οράιζον θα κάνει Σίγρι-Σκαλοχώρι-Αγιάσο?
NHSOS XIOS Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Αν και τα εχουμε πει ολα πια,στο χτεσινο ρεπορταζ της Σαμιακης(ειναι η αρχη του βιντεο)λεγεται οτι κατατεθηκε στο ΣΑΣ αιτημα απο την ΝΕΛ για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να κανει Πειραια-Ικαρια-Σαμο-Χιο-Λεσβο-Λημνο-Θεσσαλονικη και επιστροφη,σε συνδυασμο με τα αγονα του ΤΑΞΙΑΡΧΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Η συνεργασία ΑΝΕΚ - Attica παρακολουθείται από τον ανταγωνισμό, ο οποίος σπεύδει να αξιοποιήσει τυχόν κενά που εκτιμά ότι θα παρουσιασθούν στις γραμμές της Κρήτης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΝΕΛ έχει ζητήσει ήδη τη δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης» στα Χανιά, όπως επίσης ενός ακόμη πλοίου στο Ηράκλειο, καθώς και ενός πλοίου στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου. Για Ικαρία-Σάμο έχουμε ακούσει για το Μυτιλήνη, για τα Χανιά για τον Αίολο Κεντερη, για το Ηράκλειο πιο πλοίο προορίζει η ΝΕΛ???
gpap2006 Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Θα το φάνε το κεφάλι τους το βλέπω εγώ. Εδώ ολόκληρη ΑΤΤΙΚΑ δε μπορεί να σταθεί μόνη της στην Κρήτη, θα σταθεί η ΝΕΛ? Κοροιδευόμαστε?
NHSOS XIOS Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Εμεις δεν κοροιδευομαστε αλλοι δουλευουν καποιους(στο νησι του ουζου) Κυκνειο ασμα για την εταιρια αποτελουν ολες αυτες οι δρομολογησεις - ελπιζουν οτι θα μαζεψουν το αφρο του καλοκαιριου σε ολο το αιγαιο αλλα μαλλον νομιζουν οτι βρισκομαστε στο καλοκαιρι του 2004 Τον Σεπτεβριο τα πλοια του Αγουδημου θα εχουν παρεα στο κεντρικο λιμανι
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Πάντως, μη σας φανεί παράξενο να σκέφτονται κανένα Ropax 1/2 στο Ηράκλειο. Εγώ πάντως προτιμώ με χίλια το Aqua Hercules, λόγω ονόματος. Έχω περιέργεια πως θα το λένε οι σύντεκνοι με κρητική προφορά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now