Neptune Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 (edited) Εκτός Δωδεκανήσων το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ για 2 μήνες. Εκτός Χανίων ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ για 2 μήνες. Είναι πολλές οι συμπτώσεις. Αλλά είναι νωρίς να μιλάμε και για συγχώνευση πιστεύω. Και γνωμη μου ειναι οτι θα συνεχισουν οι συμπτωσεις παρομοιου τυπου και το μοιρασμα ή συνεκμεταλλευση γραμμων και μαλιστα των πιο κερδοοφορων Edited February 14, 2011 by Neptune
gpap2006 Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Άρα διαψεύδονται τα περί αποχώρισης του ΟΡΑΙΖΟΝ από Χανιά.
Neptune Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 (edited) Δε νομιζω οτι λεει αυτο ακριβως Στα Χανια δεν ειναι 3 εταιριες που αναφερει. Ειναι 2. Αν αποχωρησει πλοιο απο τη γραμμη που δραστηριοποιουνται 3 εταιριες δηλαδη το Ηρακλειο οπου και εγινε πραγματικος σκοτωμος με τις τιμες τοτε εχω την αισθηση πως συντομα θα εχουμε Κρητη Ι και ΙΙ εκτος ακτοπλοιας πιθανοτατα στην Αδριατικη. Θα ελεγα οτι ειναι ποιο λογικο να τα δουμε στο Μπαρι αλλα επειδη εκει ειναι η "φιλικη" τελευταια Σουπερφαστ στην Βενετια εχουμε ηδη βαπορια τοτε μηπως τα δουμε στο Πριντεζι Edited February 19, 2011 by proud_ionian
gpap2006 Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Τέλος λοιπόν για την ΑΝΕΚ στο Βορειοανατολικό Αιγαίο, τέλος για την HSW στα Δωδεκάνησα. Μένει να δούμε τί θα γίνει με την ΑΤΤΙΚΑ στα Χανιά. Και επίσης το μέλλον του ΑΡΙΑΔΝΗ. Έχω την αίσθηση πως δεν υπάρχει χώρος για το 39χρονο ΛΙΣΣΟΣ στην Ελλάδα. Είμαι περίεργος τί θα κάνει το ΟΡΑΙΖΟΝ η ΑΤΤΙΚΑ αν τελικά δεν ξαναμπει στα Χανιά στις 11 Απριλίου.
panthiras1 Posted February 19, 2011 Posted February 19, 2011 (edited) Δεν νομίζω να μιλά για τα Χανιά. Μάλλον για το Ηράκλειο θα μιλά. Από εκεί πιθανον να φύγει πλοίο. Η ΑΝΕΚ δεν νομίζω να αφαιρέσει πλοίο από τα Χανιά. Edited February 19, 2011 by panthiras1
NHSOS XIOS Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Εκτος απο τις φημες λοιπον στην κοπη της πιτας το πλοιο (και το Ιονιαν Σκαι) εχουν επιθεωρηθει απο ατομα της ΝΕΛ για να προχωρησουν στη ναυλωση. Εχω την αισθηση οτι εκτος απο το ΘΕΟΦΙΛΟ και το μελλον του ΤΑΞΙΑΡΧΗ ειναι στη γραμμη Ιταλιας-Αλβανιας.Μενει να δουμε αν θα γινει τελικα Αν φυγει παντως ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ,λογικα σημαινει οτι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ προοριζεται για την αγονη Καβαλα-Σαμος(εφοσον το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ λεγεται οτι θα μπει Λαυριο-Καβαλα). Και τα 2 του Αγουδημου,τα θεωρω υπερβολη για το Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη(τα λεμε παραπανω).Αφηστε που για πρωτη φορα η ΝΕΛ θα ειναι στην γραμμη με δυο πλοια ασχετα με την Μυτιληνη(EUROPEAN EXPRESS/IONIAN SKY η KING)και δεν ξερω κατα ποσο θα αρεσει αυτο στους Μυτιληνιους.Η μηπως τα σινιαλα μετρανε πανω απ ολα?
Neptune Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Το Σκαι απο θεμα μεγεθους τρωγεται. Απο θεμα χωρητικοτητας δε νομιζω οτι ειναι το πλεον καταλληλο. Το Κινγκ πια ειναι εντελως υπερβολη για τη γραμμη. Μηπως ομως παιξει αλλη γραμμη εντος ή ακομα και εκτος Αιγιαιου? (Κω-Ροδο ας πουμε που διαπρεπουν τα ρορο )
opelmanos Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 (edited) το ΛΑΤΩ έχει χάσει την αίγλη του εδώ και τουλάχιστον 4-5 χρόνια. Το μόνο βαπόρι που αξίζει να το αντικαταστήσει είναι η Αριάδνη Edited February 28, 2011 by proud_ionian move
panthiras1 Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 (edited) Και μάλλον αυτή θα το αντικαταστήσει, μόλις τελειώσει τις υποχρεώσεις της στην Αφρική. Δεν βλέπω να αγοράζει άλλο πλοίο η ΑΝΕΚ... Υ.Γ. Με ΕΛΥΡΟΣ και ΑΡΙΑΔΝΗ πιστεύω ότι αναβαθμίζεται η γραμμή των Χανίων. Να υπήρχε και ένα ταχύπλοο.... έστω και για Ρέθυμνο για να μην παραπονιούνται και αυτοί. Edited February 28, 2011 by panthiras1
sg3 Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 και το νησος ροδος να μπει μια χαρα θα ειναι στη γραμμη!περιπου ιδια ταχυτητα εχει με τον ελυρο, μεγαλο ειναι σε χωρους...... στο μονο που υστερει ειναι η πορτα των επιβατων που πρεπει να μπει οπωσδηποτε!
panthiras1 Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 (edited) Από sg3: και το νησος ροδος να μπει μια χαρα θα ειναι στη γραμμη!περιπου ιδια ..... Κάτι ακούστηκε πως πουλήθηκε (χωρις να είμαι σίγουρος) Edited March 1, 2011 by panthiras1
NHSOS XIOS Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 εχω μια απορια: αν υπαρχει καποια συμφωνια μεταξυ ανεκ-μπλου σταρ, τι κερδος μπορει να εχει η μπλου σταρ απο αυτο? τι εννοω: απ οσα διαβαζουμε τη μεγαλη ζημια την εκανε η μπλου σταρ στην κρητη(χανια) και οχι η ανεκ-hsw στα 12νησα γιατι να το βγαλει απ τη γραμμη(μπλου οριζον)? ,δλδ κερδισμενη απτη συμφωνια ειναι η ανεκ. εκτος αν το εβγαλε το πλοιο (μπλου οριζον)λογω χαμηλξς κινησης χειμωνα! Εγω παντως συμφωνια δεν βλεπω πουθενα,ΡΟΔΟΣ και ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ πιθανον βγηκαν γιατι περισσοτερο ζημιωναν τις εταιριες τους παρα τους ανταγωνιστες.Το 12 υπαρχει ακομα στο Ηρακλειο και ανταγωνιζεται και πλοια της ΑΝΕΚ,αν υπηρχε καποια συμφωνια δεν θα επρεπε να αποχωρησει και αυτο?(η εστω καποιο της ΑΝΕΚ)
NHSOS XIOS Posted March 18, 2011 Posted March 18, 2011 Mάλλον για ρο -ρο θα χρησημοπιηθεί ο Ταξιάρχης,κάποιες δικές μου πληροφορίες λένε ότι το Μυτιλήνη θα αναλάβει την άγονη από τον άλλον μήνα !! Δεν αποκλειεται να διπλωσει το Θεοφιλο στην Αλβανια... Παιζει κι αυτο ο Ταξιαρχης παιρνει τη θεση του πολυαγαπημενου "ΠΗΝΕΛΟΠΗ" .Φιλε OPELMANOS παντως καλα εχεις δει αλλαγη γραμμης για την αγαπημενη "ΜΥΤΙΛΗΝΗ",δεν ειναι ομως αυτη...... Λογικα το Μυτιλήνη θα αναλάβει την άγονη !!Είναι αξιόπιστη η πληροφορία !! Βασικα προσπαθω να καταλαβω την αντικατασταση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ με καποιο πλοιο(SKY,KING κλπ) Υποθετικα,το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ καποια στιγμη θα βγει στην κυκλοφορια(εξαλλου υποτιθεται οτι ξοδεψαν καποια λεφτα για να το μετασκευασουν,ετσι θα το παρατησουν?),οποτε μαλλον θα παει στην αγονη της Καβαλας και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στην αγονη της Σαμου. Αρα,η θα πουλησουν καποιο(ΜΥΤΙΛΗΝΗ η ΤΑΞΙΑΡΧΗ)η θα το στειλουν μαζι με τον ΤΕΟ(οταν και αν επισκευαστει)πακετο Ιταλια-Αλβανια.Να το στειλουν Ικαρια-Σαμο? Για το KING,νομιζω οτι ειναι υπερβολη.Εδω λεγαμε για την ΑΡΙΑΔΝΗ(η το KRHTH II)οτι εστω κ για ενα μηνα που εκατσε στην γραμμη ηταν too much.Αφηστε που θα εχει περισσοτερα λειτουργικα εξοδα απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(πετρελαια/πληρωμα)συν οτι με τα 194μετρα του και τα 6.74 βυθισμα,δεν θα ειναι για πλακα οι προσεγγισεις του στην Χιο. Τελικα παμε για KING(η SKY)μαζι με τον ΕΥΡΩΠΑΙΟ και στην αγονη ΜΥΤΙΛΗΝΗ? Γουσταρω παντως το KING να ερθει στα μερη μας...καθε μανουβρα στην Χιο θα εχει ενδιαφερον...(περα απο το οτι θα κυκλοφορει σχεδον αδειο)
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Μάλλον τα σχέδια της ΝΕΛ είναι το Μυτιλήνη να πάει από το καλοκαίρι στην Ικάρια Σάμο σε μόνιμη βάση, συνεπικουρούμενο από τον Αιολο Κεντερη Ι μόνο για το καλοκαίρι. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι θα γίνει κάτι με ένα εκ των δυο πλοίων του Αγουδημου
proud_ionian Posted March 25, 2011 Author Posted March 25, 2011 Τελικα παμε για KING(η SKY)μαζι με τον ΕΥΡΩΠΑΙΟ και στην αγονη ΜΥΤΙΛΗΝΗ? Γουσταρω παντως το KING να ερθει στα μερη μας... θεοφιλεστατε νομιζω οτι ο neptune θελει να πει οτι το πλοιο παει για πουλημα μαλλον για sky πας νησε χιε
coyote Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Παιδία χτες άκουσα πως μόνο για το KING ενδιαφέρονται. Μάλιστα ή θα πάρουν αυτό ή θα ναυλώσουν τελικά τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ. Μάλλον μέσα στις επόμενες μέρες θα μάθουμε τι ακριβώς θα γίνει
Neptune Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Αν ισχυει αυτο που λες τοτε δεν ξερουν τι τους γινεται. Γιατι τι σχεση μπορει να εχουν σαν βαπορια ο Αρχαγγελος με το Κινγκ και ποσο μπορεις να προσαρμοσεις τα σχεδια σου παιρνοντας ειτε το ενα ειτε το αλλο... Προσωπικη μου αποψη πως και το Κινγκ και το Σκαι για Χιο-Μυτιληνη ειναι ακαταλληλα...
polman Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Λογικά, η σχέση που μπορούμε να σκεφτούμε ότι έχουν είναι το γκαράζ. Αν πάρει το king δεν θα χρειαστεί Αρχάγγελο, καθώς το γκαράζ του θα φτάνει. Ίσως σκέφτονται τι είναι πιο οικονομικό για αυτούς, το king μονο του ή το Αρχάγγελος και το Μυτιλήνη (ή πλοίο με παρόμοιο λειτουργικό κόστος)
coyote Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Πιθανώς το γκαράζ να είναι η σχέση μεταξύ των δύο. Πάντως και γω έχω μπερδευτεί με την εταιρία και τις επενδύσεις της.
nomikos Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Το king μου φαίνεται απίθανο να μπαίνει καθημερινά στην Χίο.Γενικά θεωρώ και τα 2 του Αγούδημου λάθος επιλογές της ΝΕΛ.Η ΝΕΛ αν αγοράσει έναν Διαγόρα δεν θέλει τίποτα άλλο.Ειδικά τώρα που η Blue star παραλαμβάνει 2 νεότευκτα και χρειάζεται ρευστό ας αγοράσουν τον αθλητή που πωλείται τι περιμένουν;
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 7, 2011 Posted April 7, 2011 Η προσφυγή της Πορτογαλίας στον μηχανισμό στήριξης άραγε θα επηρεάσει τις εξελίξεις στην ελληνική ακτοπλοϊα?
NHSOS XIOS Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Γιατι ΝΗΡΕΑ,εχει καμια εταιρια οικονομικα παρε δωσε με την Πορτογαλια? Ενδεχομένως μετά τις ετήσιες και την αναδιανομή των ρόλων του στόλου της Nel Lines στην άγονη του ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ να καταλήξη το AQUA MARIA. Αυτη η αναδιανομη ρολων,θα γινει πριν η μετα την πτωχευση της ΝΕΛ Περα απο την πλακα,για να μπει το AQUA MARIA στην αγονη του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,σημαινει οτι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εχει χωθει στην αγονη της Σαμου και αρα η ΝΕΛ θα το εχει αντικαταστησει με αλλο(SKY που ακουγεται εδω κ 2 μηνες)στην βασικη της γραμμη?
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Γιατι ΝΗΡΕΑ,εχει καμια εταιρια οικονομικα παρε δωσε με την Πορτογαλια? Μα φυσικά...η HSW. Ναυλώνει 2 πλοία στις Αζόρες και πρόκειται να ναυπηγήσει άλλα 2 στο Viana do Castelo. O θεός φώτισε τους τραπεζίτες και δεν χρηματοδότησαν αυτές τις ναυπηγήσεις.
polman Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Αγαπητέ Ν. Χίος νομίζω οτι ξεχνάς το Πηνελόπη από τις σκέψεις σου. Η ΝΕΛ είχε πει ότι δεν σκοπεύει να το αφήσει έτσι και όταν μπει το Ταξιάρχης στη γραμμή πάει για αναγέννηση και αυτό. Ένα βαψιματάκι δηλαδή και να πηγαίνει με την πιο famous και in ταχύτητα των ημερών, 16 μίλια
gpap2006 Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Πράγματι, μάλλον προορίζουν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ για την άγονη Μεστά-Λήμνος κλπ και όχι το μικρό AQUA SPIRIT (ελπίζω να το λέω σωστά) που μάλλον θα κάνει ενδοκυκλαδικά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now