Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Εκτός Δωδεκανήσων το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ για 2 μήνες. Εκτός Χανίων ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ για 2 μήνες. Είναι πολλές οι συμπτώσεις. Αλλά είναι νωρίς να μιλάμε και για συγχώνευση πιστεύω.

Και γνωμη μου ειναι οτι θα συνεχισουν οι συμπτωσεις παρομοιου τυπου και το μοιρασμα ή συνεκμεταλλευση γραμμων και μαλιστα των πιο κερδοοφορων ;)

Edited by Neptune
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Δε νομιζω οτι λεει αυτο ακριβως

Στα Χανια δεν ειναι 3 εταιριες που αναφερει. Ειναι 2. Αν αποχωρησει πλοιο απο τη γραμμη που δραστηριοποιουνται 3 εταιριες δηλαδη το Ηρακλειο οπου και εγινε πραγματικος σκοτωμος με τις τιμες τοτε

εχω την αισθηση πως συντομα θα εχουμε Κρητη Ι και ΙΙ εκτος ακτοπλοιας πιθανοτατα στην Αδριατικη. Θα ελεγα οτι ειναι ποιο λογικο να τα δουμε στο Μπαρι αλλα επειδη εκει ειναι η "φιλικη" τελευταια Σουπερφαστ

στην Βενετια εχουμε ηδη βαπορια τοτε μηπως τα δουμε στο Πριντεζι :o

Edited by proud_ionian
Posted

Τέλος λοιπόν για την ΑΝΕΚ στο Βορειοανατολικό Αιγαίο, τέλος για την HSW στα Δωδεκάνησα. Μένει να δούμε τί θα γίνει με την ΑΤΤΙΚΑ στα Χανιά. Και επίσης το μέλλον του ΑΡΙΑΔΝΗ. Έχω την αίσθηση πως δεν υπάρχει χώρος για το 39χρονο ΛΙΣΣΟΣ στην Ελλάδα. Είμαι περίεργος τί θα κάνει το ΟΡΑΙΖΟΝ η ΑΤΤΙΚΑ αν τελικά δεν ξαναμπει στα Χανιά στις 11 Απριλίου.

Posted (edited)

Δεν νομίζω να μιλά για τα Χανιά. Μάλλον για το Ηράκλειο θα μιλά. Από εκεί πιθανον να φύγει πλοίο. Η ΑΝΕΚ δεν νομίζω να αφαιρέσει πλοίο από τα Χανιά.

Edited by panthiras1
Posted

Εκτος απο τις φημες λοιπον στην κοπη της πιτας το πλοιο (και το Ιονιαν Σκαι) εχουν επιθεωρηθει απο ατομα της ΝΕΛ για να προχωρησουν στη ναυλωση.

Εχω την αισθηση οτι εκτος απο το ΘΕΟΦΙΛΟ και το μελλον του ΤΑΞΙΑΡΧΗ ειναι στη γραμμη Ιταλιας-Αλβανιας.Μενει να δουμε αν θα γινει τελικα

Αν φυγει παντως ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ,λογικα σημαινει οτι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ προοριζεται για την αγονη Καβαλα-Σαμος(εφοσον το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ λεγεται οτι θα μπει Λαυριο-Καβαλα).

Και τα 2 του Αγουδημου,τα θεωρω υπερβολη για το Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη(τα λεμε παραπανω).Αφηστε που για πρωτη φορα η ΝΕΛ θα ειναι στην γραμμη με δυο πλοια ασχετα με την Μυτιληνη(EUROPEAN EXPRESS/IONIAN SKY η KING)και δεν ξερω κατα ποσο θα αρεσει αυτο στους Μυτιληνιους.Η μηπως τα σινιαλα μετρανε πανω απ ολα? :wacko:

Posted

Το Σκαι απο θεμα μεγεθους τρωγεται. Απο θεμα χωρητικοτητας δε νομιζω οτι ειναι το πλεον καταλληλο. Το Κινγκ πια ειναι εντελως υπερβολη για τη γραμμη. Μηπως ομως παιξει αλλη γραμμη εντος ή ακομα και εκτος Αιγιαιου? :blink: (Κω-Ροδο ας πουμε που διαπρεπουν τα ρορο :P )

Posted (edited)
το ΛΑΤΩ έχει χάσει την αίγλη του εδώ και τουλάχιστον 4-5 χρόνια.

Το μόνο βαπόρι που αξίζει να το αντικαταστήσει είναι η Αριάδνη

Edited by proud_ionian
move
Posted (edited)

Και μάλλον αυτή θα το αντικαταστήσει, μόλις τελειώσει τις υποχρεώσεις της στην Αφρική. Δεν βλέπω να αγοράζει άλλο πλοίο η ΑΝΕΚ...

Υ.Γ. Με ΕΛΥΡΟΣ και ΑΡΙΑΔΝΗ πιστεύω ότι αναβαθμίζεται η γραμμή των Χανίων. Να υπήρχε και ένα ταχύπλοο.... έστω και για Ρέθυμνο για να μην παραπονιούνται και αυτοί.

Edited by panthiras1
Posted

και το νησος ροδος να μπει μια χαρα θα ειναι στη γραμμη!περιπου ιδια ταχυτητα εχει με τον ελυρο, μεγαλο ειναι σε χωρους......

στο μονο που υστερει ειναι η πορτα των επιβατων που πρεπει να μπει οπωσδηποτε!

Posted (edited)
Από sg3: και το νησος ροδος να μπει μια χαρα θα ειναι στη γραμμη!περιπου ιδια .....

Κάτι ακούστηκε πως πουλήθηκε (χωρις να είμαι σίγουρος)

Edited by panthiras1
  • 2 weeks later...
Posted

εχω μια απορια: αν υπαρχει καποια συμφωνια μεταξυ ανεκ-μπλου σταρ, τι κερδος μπορει να εχει η μπλου σταρ απο αυτο?

τι εννοω: απ οσα διαβαζουμε τη μεγαλη ζημια την εκανε η μπλου σταρ στην κρητη(χανια) και οχι η ανεκ-hsw στα 12νησα γιατι να το βγαλει απ τη γραμμη(μπλου οριζον)? ,δλδ κερδισμενη απτη συμφωνια ειναι η ανεκ. εκτος αν το εβγαλε το πλοιο (μπλου οριζον)λογω χαμηλξς κινησης χειμωνα!

Εγω παντως συμφωνια δεν βλεπω πουθενα,ΡΟΔΟΣ και ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ πιθανον βγηκαν γιατι περισσοτερο ζημιωναν τις εταιριες τους παρα τους ανταγωνιστες.Το 12 υπαρχει ακομα στο Ηρακλειο και ανταγωνιζεται και πλοια της ΑΝΕΚ,αν υπηρχε καποια συμφωνια δεν θα επρεπε να αποχωρησει και αυτο?(η εστω καποιο της ΑΝΕΚ)

Posted

Mάλλον για ρο -ρο θα χρησημοπιηθεί ο Ταξιάρχης,κάποιες δικές μου πληροφορίες λένε ότι το Μυτιλήνη θα αναλάβει την άγονη από τον άλλον μήνα !!

Δεν αποκλειεται να διπλωσει το Θεοφιλο στην Αλβανια... ;) Παιζει κι αυτο

ο Ταξιαρχης παιρνει τη θεση του πολυαγαπημενου "ΠΗΝΕΛΟΠΗ" :P .Φιλε OPELMANOS παντως καλα εχεις δει αλλαγη γραμμης για την αγαπημενη "ΜΥΤΙΛΗΝΗ",δεν ειναι ομως αυτη...... :rolleyes:

Λογικα το Μυτιλήνη θα αναλάβει την άγονη !!Είναι αξιόπιστη η πληροφορία !!

Βασικα προσπαθω να καταλαβω την αντικατασταση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ με καποιο πλοιο(SKY,KING κλπ) :huh: Υποθετικα,το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ καποια στιγμη θα βγει στην κυκλοφορια(εξαλλου υποτιθεται οτι ξοδεψαν καποια λεφτα για να το μετασκευασουν,ετσι θα το παρατησουν?),οποτε μαλλον θα παει στην αγονη της Καβαλας και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στην αγονη της Σαμου.

Αρα,η θα πουλησουν καποιο(ΜΥΤΙΛΗΝΗ η ΤΑΞΙΑΡΧΗ)η θα το στειλουν μαζι με τον ΤΕΟ(οταν και αν επισκευαστει)πακετο Ιταλια-Αλβανια.Να το στειλουν Ικαρια-Σαμο?

Για το KING,νομιζω οτι ειναι υπερβολη.Εδω λεγαμε για την ΑΡΙΑΔΝΗ(η το KRHTH II)οτι εστω κ για ενα μηνα που εκατσε στην γραμμη ηταν too much.Αφηστε που θα εχει περισσοτερα λειτουργικα εξοδα απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(πετρελαια/πληρωμα)συν οτι με τα 194μετρα του και τα 6.74 βυθισμα,δεν θα ειναι για πλακα οι προσεγγισεις του στην Χιο.

Τελικα παμε για KING(η SKY)μαζι με τον ΕΥΡΩΠΑΙΟ και στην αγονη ΜΥΤΙΛΗΝΗ? Γουσταρω παντως το KING να ερθει στα μερη μας...καθε μανουβρα στην Χιο θα εχει ενδιαφερον...(περα απο το οτι θα κυκλοφορει σχεδον αδειο)

Posted

Μάλλον τα σχέδια της ΝΕΛ είναι το Μυτιλήνη να πάει από το καλοκαίρι στην Ικάρια Σάμο σε μόνιμη βάση, συνεπικουρούμενο από τον Αιολο Κεντερη Ι μόνο για το καλοκαίρι. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι θα γίνει κάτι με ένα εκ των δυο πλοίων του Αγουδημου

Posted

Τελικα παμε για KING(η SKY)μαζι με τον ΕΥΡΩΠΑΙΟ και στην αγονη ΜΥΤΙΛΗΝΗ? Γουσταρω παντως το KING να ερθει στα μερη μας...

θεοφιλεστατε νομιζω οτι ο neptune θελει να πει οτι το πλοιο παει για πουλημα

μαλλον για sky πας νησε χιε

Posted

Παιδία χτες άκουσα πως μόνο για το KING ενδιαφέρονται. Μάλιστα ή θα πάρουν αυτό ή θα ναυλώσουν τελικά τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ. :huh: Μάλλον μέσα στις επόμενες μέρες θα μάθουμε τι ακριβώς θα γίνει

Posted

Αν ισχυει αυτο που λες τοτε δεν ξερουν τι τους γινεται. Γιατι τι σχεση μπορει να εχουν σαν βαπορια ο Αρχαγγελος με το Κινγκ και ποσο μπορεις να προσαρμοσεις τα σχεδια σου παιρνοντας ειτε το ενα ειτε το αλλο...

Προσωπικη μου αποψη πως και το Κινγκ και το Σκαι για Χιο-Μυτιληνη ειναι ακαταλληλα...

Posted

Λογικά, η σχέση που μπορούμε να σκεφτούμε ότι έχουν είναι το γκαράζ. Αν πάρει το king δεν θα χρειαστεί Αρχάγγελο, καθώς το γκαράζ του θα φτάνει. Ίσως σκέφτονται τι είναι πιο οικονομικό για αυτούς, το king μονο του ή το Αρχάγγελος και το Μυτιλήνη (ή πλοίο με παρόμοιο λειτουργικό κόστος)

Posted

Πιθανώς το γκαράζ να είναι η σχέση μεταξύ των δύο. Πάντως και γω έχω μπερδευτεί με την εταιρία και τις επενδύσεις της.

Posted

Το king μου φαίνεται απίθανο να μπαίνει καθημερινά στην Χίο.Γενικά θεωρώ και τα 2 του Αγούδημου λάθος επιλογές της ΝΕΛ.Η ΝΕΛ αν αγοράσει έναν Διαγόρα δεν θέλει τίποτα άλλο.Ειδικά τώρα που η Blue star παραλαμβάνει 2 νεότευκτα και χρειάζεται ρευστό ας αγοράσουν τον αθλητή που πωλείται τι περιμένουν;

  • 2 weeks later...
Posted

Η προσφυγή της Πορτογαλίας στον μηχανισμό στήριξης άραγε θα επηρεάσει τις εξελίξεις στην ελληνική ακτοπλοϊα?

Posted

Γιατι ΝΗΡΕΑ,εχει καμια εταιρια οικονομικα παρε δωσε με την Πορτογαλια? :rolleyes:

Ενδεχομένως μετά τις ετήσιες και την αναδιανομή των ρόλων του στόλου της Nel Lines στην άγονη του ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ να καταλήξη το AQUA MARIA.

Αυτη η αναδιανομη ρολων,θα γινει πριν η μετα την πτωχευση της ΝΕΛ :lol: Περα απο την πλακα,για να μπει το AQUA MARIA στην αγονη του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,σημαινει οτι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εχει χωθει στην αγονη της Σαμου και αρα η ΝΕΛ θα το εχει αντικαταστησει με αλλο(SKY που ακουγεται εδω κ 2 μηνες)στην βασικη της γραμμη?

Posted
Γιατι ΝΗΡΕΑ,εχει καμια εταιρια οικονομικα παρε δωσε με την Πορτογαλια? :rolleyes:

Μα φυσικά...η HSW. :rolleyes: Ναυλώνει 2 πλοία στις Αζόρες και πρόκειται να ναυπηγήσει άλλα 2 στο Viana do Castelo. :D

O θεός φώτισε τους τραπεζίτες και δεν χρηματοδότησαν αυτές τις ναυπηγήσεις. ;)

Posted

Αγαπητέ Ν. Χίος νομίζω οτι ξεχνάς το Πηνελόπη από τις σκέψεις σου. Η ΝΕΛ είχε πει ότι δεν σκοπεύει να το αφήσει έτσι και όταν μπει το Ταξιάρχης στη γραμμή πάει για αναγέννηση και αυτό. Ένα βαψιματάκι δηλαδή και να πηγαίνει με την πιο famous και in ταχύτητα των ημερών, 16 μίλια :P

Posted

Πράγματι, μάλλον προορίζουν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ για την άγονη Μεστά-Λήμνος κλπ και όχι το μικρό AQUA SPIRIT (ελπίζω να το λέω σωστά) που μάλλον θα κάνει ενδοκυκλαδικά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...