HIGHSPEED 6 Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 αληθευει οτι θα ερθει κ το αδελφακι του HIGHSPEED 6:confused: φιλε τι εννοεις για το αδερφακι του?
gpap2006 Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 (edited) Δεν ειναι μυστικο. Απο το πρωι εχει γινει γνωστη αυτη η φημη Τελικά ισχύει ή ήταν 'ράδιο αρβύλα' η άνοδος του Πηνελόπη στην άγονη του ΘΕΟΦΙΛΟΥ? Φάγαμε ήδη το πρώτο δεκαήμερο του Ιούνη, λογικά θα γίνει άμεσα (αν είναι να γίνει).. Edited June 9, 2010 by proud_ionian
opelmanos Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 (edited) Mακάρι φίλε μακάρι μακάρι να είναι τελικά ραδιοαρβύλα!! Aν είναι να κάνει 18 και 24 ώρες να πάει Μυτιλήνη -Θεσσαλονίκη να μου λείπει.Χίλιες φορές αεροπλανάκι και να πληρώσω 150 ευρώ εισητήριο παρά να φάω στην μάπα τόση ταλαιπωρία.Δεν σκοτώσαν και τον πατέρα μου είπαμε! Edited June 9, 2010 by Neptune merge
coyote Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Εγώ πάλι σκέφτομαι λίγο διαφορετικά. Προσωπικά θα ήθελα να το πάρει η ΝΕΛ, ώστε να μπορέσει το ΒΑΠΟΡΙ , οΤεο να πμεί επιτέλους σε μια σταθερή γραμμή και να μη ταλαιπορείται άλλο με την άγονη. Επίσης δεν νομίζω αν όντως ο Τεο πάει Σάμο να τον χάσουμε σύντομα από τα νερά μας. Πάντως ειτε Πηνελόπη είτε Τεο ,κάποια στιγμή βάσει της σύμβασης απαιτείται η αντικατάσταση του όποιου πλοίο από άλλο τουλάχιστον δεκαετίας.
gpap2006 Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Εγω λογικότερο θα έβλεπα το να πάει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Ικαροσαμία για το φετινό καλοκαίρι και να μείνει ο ΤΕΟ εκεί που είναι. Έτσι κι αλλιώς η ικαροσαμία δεν αντέχει δεύτερο πλοίο πλην του ΜΥΚΟΝΟΣ για όλο το χρόνο (το χρειάζεται μόνο για το διάστημα 20 Ιουνίου-5 Σεπτέμβρη).
Nils Holgersson Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Τελικά ισχύει ή ήταν 'ράδιο αρβύλα' η άνοδος του πλοίου στην άγονη του ΘΕΟΦΙΛΟΥ? Φάγαμε ήδη το πρώτο δεκαήμερο του Ιούνη, λογικά θα γίνει άμεσα (αν είναι να γίνει).. πολυ βιαστικος εισαι.........
mytilene Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Αν είναι να γίνει κάτι θα γίνει μετά το τέλος του καλοκαιριού...
polman Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Ποιο είναι το νόημα μετά το καλοκαίρι.... Τουλάχιστον ας μπει κάτι το καλοκαίρι. Μπορεί να μιλάμε για αρπακτή, για μη δίκαιο ανταγωνισμό και ότι άλλο θέλετε, αλλά στο κάτω κάτω αυτά είναι θέματα των εταιρειών. Δεν βάζουμε και τίποτα από την τσέπη μας. Το πιο σημαντικό είναι να βρεθεί ένα καράβι να βοηθηθούν τα νησιά με λίγο τουρισμό παραπάνω γιατί οι καιροί είναι και δύσκολοι...
opelmanos Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 (edited) αν είναι να κάνω 18 και 24 ώρες να πάω Μυτιλήνη -Θεσσαλονίκη καλύτερα να πηγαίνω με αεροπλάνο και ας πληρώσω 150 ευρώ εισητήριο πάρα να τρώω στην μάπα τόση ταλαιπωρία.Δεν σκότωσαν και τον πατέρα μου κιόλας. 2006 πάντως πήγαινε αρκετα καλά μηχανικά είχα ταξιδέψει από Λήμνο-Μυτιλήνη σε 6 ώρες άρα 18 μιλάκια.Το 2007 το ξαναταξίδεψα Μυτιλήνη -Ρόδο .Στο ξενοδοχειακό τομέα όμως θύμιζε περασμένων δεκαετιών. Δίχως υπερβολές ήταν ξεπατωμένο τελείως.Δεν θα ξεχάσω για κακή μου τύχη που δεν πήρα καμπίνα και πήγα σε ένα σαλονάκι με αεροπορικά και από το ταβάνι έσταζαν νερά από το αιρ κοντίσιον και από το κρύο δεν μπορούσαμε να κοιμηθούμε!!Φανταστείτε ότι όξω στο κατάστρωμα ήταν πολύ ποιο ζεστά απ ότι μέσα.Ενα ξενύχτι και μια απίστευτη ταλαιπωρία υποστήκαμε.Φθαρμένες μοκέτες φθαρμένα παρκέ σχισμένα καθίσματα έκαναν την εμφάνιση τους παντού.Δεν μου άρεσε καθόλου αυτό το πλοίο είναι το χειρότερο που έχω μπεί ποτέ μόνο απ έξω να το βλέπω και για φωτογραφίες τίποτα άλλο. Edited June 10, 2010 by opelmanos
minoan Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Διαβάζοντας ένα άρθρο στο mediashipping μου έκανε εντύπωση το παρακάτω: Επιπλέον να επισημανθεί ότι η Superfast Ferries ναυπηγεί δύο σύγχρονα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, για τις γραμμές της Ιταλίας, και όποτε αυτά δρομολογηθούν θα επιδεινώσουν περαιτέρω την κατάσταση. Η απορία μου είναι η εξής: Εκτός από αυτά που ναυπηγεί στην Κορέα για την BlueStar ναυπηγεί και άλλα;
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 (edited) Μήπως άραγε η ΝΕΛ θα διαχειρίζεται το Αλκυόνη και το Al Huda, εάν, όταν και όπου δρομολογηθούν?Τελικά, όπως βλέπουμε και εδώ επιβεβαιώνονται και επίσημα πλέον οι προφητείες μας. Οπότε 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν: ή έχουμε αντιληφθεί τον τρόπο σκέψης της ΝΕΛ ή η ΝΕΛ δρομολογεί ακολουθώντας τις ριζοσπαστικές ιδέες μας.Επίσης, από τα όσα ωραία διαδραματίσθηκαν στο ΣΑΣ, μάλλον επιβεβαιώνονται οι υποψίες ότι το επιχειρηματικό σχέδιο της ΝΕΛ χτυπάει κυρίως (αν όχι αποκλειστικά) την ANEK/HSW. Το γιατί...θα δούμε. Πάντως η ερμηνεία ότι ασκεί πίεση στην Sea Star για να την εξαγοράσει, δεν με ικανοποιεί. ΥΓ Το Ρέθυμνο άραγε αργεί? Τόσα καράβια αρχίζουν να περισσεύουν στην Αδριατική. ΥΓ2 Μια καλή ιδέα θα ήταν και το Rigel...μπας και γελάσει λίγο και το χειλάκι των παραπονεμένων. Edited June 17, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
NHSOS XIOS Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 (edited) Για το ΣΑΣ Σχετικα με την διαφωνια στα ωραρια αναχωρησης των 2 roro της ΝΕΛ,δεν καταλαβαινω γιατι ζητανε(HSW-BSF)την αλλαγη Τα 2 πλοια θα αναχωρουν απο διαφορετικο 'λιμανι' και εξυπηρετουν μονο φορτηγα/αυτοκινητα,οποτε δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο ιδιαιτερο θεμα.Μιση ωρα πριν η μετα,τι διαφορα κανει? Οσον αφορα τα ταχυπλοα απο Θεσσαλονικη για Σποραδες,συμφωνω εν μερη.Ναι μεν το βρισκω θεμιτο να μπουν καποια πλοια απο αλλο λιμανι(εκτος του Βολου εννοω)ωστε να εξυπηρετηθουν καλυτερα τα νησια αλλα δεν γινεται μετα τον Σεπτεβριο να παρουσιαζουν διαφορες προφασεις και να αποχωρουν(θυμηθειτε τον ΚΕΝΤΕΡΗ στο Ρεθυμνο που δηλωσαν βλαβη στον καταπελτη μετα το περας του καλοκαιριου,εφυγαν νυχτα και δεν ξαναγυρισαν ποτε....) Τελος για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και την προεκταση στην Θεσσαλονικη.Βρισκω λιγο υπερβολικο να διαμαρτυρεται η ΑΝΕΚ οτι ειναι στην γραμμη ολο τον χρονο απο την στιγμη που εχει το μαξιλαρακι ασφαλειας της επιδοτησης τους χειμερινους μηνες Κι η ΝΕΛ προφανως αμα της εδιναν επιδοτηση,θα εκανε δρομολογια ολο τον χρονο στην γραμμη... Τελικα θα παιξουν/επαιξαν ρολο αυτες οι διαφωνιες στα αιτηματα των δρομολογιων η ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε? Πάντως η ερμηνεία ότι ασκεί πίεση στην Sea Star για να την εξαγοράσει, δεν με ικανοποιεί. Αν δεν ειναι αυτο,το μονο που μπορει να μου ερθει στο μυαλο ειναι μια συμφωνια του τυπου ''φυγετε απο Χιο-Μυτιληνη και φευγουμε κι εμεις απο ολες τις γραμμες που σας κυνηγαμε'' Τι αλλο? Πιεση προς την ΑΝΕΚ ωστε να επιτευχθει μια συμφωνια μεταξυ των 2 εταιριων σε μια η περισσοτερες γραμμες...? Edited June 17, 2010 by proud_ionian 2σε1
HIGHSPEED 4 Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Δεν καταλαβαινω γιατι να ασκησει πιεση η ΝΕΛ να φυγει η ΑΝΕΚ και HSW απο τις γραμμες της. Αν απεναντι της η ΝΕΛ ειχε τη Blue Star και οχι ΑΝΕΚ/HSW με τον ανυπαρκτο προγραμματισμο και παντελως λαθος διαχειρηση του στολου, τωρα πιθανως και να μην υπηρχε πλεον στο ναυτιλιακο χαρτη. Με ολες τις αμαρτιες που εχει μαζεψει στο στολο της η ΝΕΛ, αλλα ακομα και με τα δικα της δεν συγκρινετε ποιοτικα με τα βαπορια της ΑΝΕΚ & HSW (με εξαιρεση το Λισσος). Γνωμη μου ειναι πως βρισκει και κανει λοιπον και καλα κανει. Δεν μιλαμε για 2 εταιρειες που εκβιαστικα και μη προσπαθουν να ερθουν σε σιμβιβασμο εχοντας απεναντι ισαξια πλοια (κατι που θα μπορουσε να ισχυσει αναμεσα σε Minoan & Superfast ας πουμε στο Ηρακλειο), αλλα αναμεσα σε εταιρειες που εχουν να επιδηξουν τελειως διαφορετικα ποιοτικα βαπορια.
Harry Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Δεν καταλαβαινω γιατι να ασκησει πιεση η ΝΕΛ να φυγει η ΑΝΕΚ και HSW απο τις γραμμες της. Αν απεναντι της η ΝΕΛ ειχε τη Blue Star και οχι ΑΝΕΚ/HSW με τον ανυπαρκτο προγραμματισμο και παντελως λαθος διαχειρηση του στολου, τωρα πιθανως και να μην υπηρχε πλεον στο ναυτιλιακο χαρτη. Δεν σε πιανω καθολου. Θεωρεις οτι η Blue Star εχει ανυπαρκο προγραμματισμο εναντι ANEK/HSW ;
HIGHSPEED 4 Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Οχι, μαλλον δε το διατυπωσα σωστα. Προφανως αναφερομαι στην ANEK & HSW σχετικα με τον προγραμματισμο και την διαχειρηση του στολου τους...
NHSOS XIOS Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Θέλουν να ταλαιπωρούν τον κόσμο και δεν εγκρίνουν τα δρομολόγια Ε δεν ειναι ετσι αγαπητε wysiwind,αμα εκανε ο καθενας οτι ηθελε(οχι πως δεν γινεται δηλαδη)θα ειχαμε πλοια μονο οταν ειχαν συμφερον οι εταιριες και οχι ολο τον χρονο. Οσον αφορα τα ταχυπλοα απο Θεσσαλονικη για Σποραδες,συμφωνω εν μερη.Ναι μεν το βρισκω θεμιτο να μπουν καποια πλοια απο αλλο λιμανι(εκτος του Βολου εννοω)ωστε να εξυπηρετηθουν καλυτερα τα νησια αλλα δεν γινεται μετα τον Σεπτεβριο να παρουσιαζουν διαφορες προφασεις και να αποχωρουν(θυμηθειτε τον ΚΕΝΤΕΡΗ στο Ρεθυμνο που δηλωσαν βλαβη στον καταπελτη μετα το περας του καλοκαιριου,εφυγαν νυχτα και δεν ξαναγυρισαν ποτε....) Καταλαβαινω την αναγκη σου να γεμισει το νησι σου απο κοσμο αλλα υπαρχουν ορισμενοι νομοι που καλο ειναι να εφαρμοζονται.
.voyager Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Eνας γλαρος μου ειπε οτι απο 1σεπτεμβρη θα τα παρει νελ!!!προς το παρον κανει επιθεωρηση κ περιμενει τα χαρτια του να φυγει Eίχα ακούσει πριν καιρό ότι υπήρχε ενδεχόμενο να αγοράσει-ναυλώσει την "Πόπη" τότε. Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθούσε η φημολογία.
.voyager Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Ένα που εταιρία... "del sud" ενδέχεται να μας τα φέρει εδώ.14988t / 185,5m x 26,6m / 25.6 knots μέγιστη (δεν ξέρω αν τη διατηρούν).
.voyager Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 "Del sud"... Περίμενε γιατί αν τελικά δεν κάτσει, θα πέσουνε να με φάνε
NHSOS XIOS Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Απο το http://www.ellinikiaktoploia.net/ Μεγαλώνει ο ανταγωνισμός στο Βόρειο Αιγαίο και στην Κρήτη? Πιθανές αλλαγές θα έχουμε στον στόλο της ΑΝΕΚ-HSW κι έτσι σύμφωνα με κάποιες φήμες που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ώρες, το "Νήσος Χίος" από την γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, κατεβαίνει στην γραμμή Πειραιά-Χανιά κι ένα εκ των "Κρήτη Ι ή ΙΙ", διπλώνει μαζί με το "Λισσός" στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης. Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων…
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Τέτοιες φήμες που ρίχνουν την αξιοπιστία της εταιρείας στα Τάρταρα μόνο οι ανταγωνιστές της μπορούν να βγάλουν...όπως τότε που έλεγαν ότι ο Στρίντζης πουλάει όλα τα ταχύπλοα και ο κος Μάκης απάντησε Κεφαλονίτικα: αυτά είναι μα@@@ίες
Lord Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Καλα απο φημες αλλο τπτ,αλλα λιγο λογικη ρε παιδια δεν βλαπτει..αντε να δουμε τι αλλο θα διαβασουμε..
proud_ionian Posted June 22, 2010 Author Posted June 22, 2010 (edited) εγω αν ημουν ΑΝΕΚ, θα εβαζα τον ελυρο να κανει ημερησια πανω στο horizon (ή ενα highspeed) και το νησος χιος μονιμως στα original δρομολογια, με επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη (και pr στα νησια) στην αρχη. τακτικες του τυπου κοβω το τετοιο μου, για να τιμωρησω τι γυναικα μου που με κερατωσε, δεν εχουν συνηθως αποτελεσμα στον Νηρεα αυτα θυμιζουν παλιοτερη φημολογια για τον Στριντζη. εμενα μου θυμιζουν γνωστη μαρκα ελληνικου καφε, με σημα συμπαθες ομιλουν πτηνο Edited June 22, 2010 by proud_ionian .
CptAris Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Καλώς τα δεχτήκατε Λοιπόν, οι τελευταίες πληροφορίες λένε τα εξής: το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ αποχωρεί απο τη γραμμή και πάει μαζί με το ΕΛΥΡΟΣ Πειραιά-Χανιά. Το ΛΑΤΩ πάει Ηράκλειο και ένα απο τα δύο ΚΡΗΤΗ ανεβαίνει μαζί με το ΛΙΣΣΟΣ για Χίο-Μυτιλήνη. Αυτό θα πει αναβάθμιση της γραμμής
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now