Lord Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Επειδη ειναι ιδια εταιρια ρωτησα τι θα κανουν τα 1 και 2.Λογικα αμα μπει το Superfast θα κοψουν την Σαντορινη τα 2 μεγαλα blue star,και φυσικα καποιο απο το 1 η 2 θα παει σε αλλη γραμμη.........για αυτο η ερωτηση μου.Δυσκολο παντως ΑΝ μπει το Superfast να μεινουν και τα αλλα 2 κανονικα.
sg3 Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 μπορει να κατεβαινει το sf μερες που δεν εχει το μπλου σταρ ή καθε μερα το sf και τα μπλου σταρ καθε μερα για συρο(γιατι οχι και μυκονο) ωστε τα μικρα μπλου σταρ να πηγαινουν κατευθειαν παρο-...........
vastravoud Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Από την άλλη, ενδεχόμενη προσέγγιση της Σαντορίνης προσθέτει τουλάχιστον 1ωρα στο ταξίδι προς Ηράκλειο και σίγουρα θα ξενερώσει πολλούς επιβάτες της γραμμής(εμου συμπεριλαμβανομένου). Στο βραδινό δρομολόγιο δεν τρέχει και τίποτα(ούτως η άλλως κοιμάσαι), αλλά στο ημερήσιο θες να φτάσεις ΓΡΗΓΟΡΑ.
man9328 Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Την περιπτωση αντικαταστασης BS με SF για τις ετησιες και μονο την σκεφτομαστε ή οχι??????????????????
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Μα ήδη τα δύο μεγάλα BS έχουν αντικατασταθεί από το BLUE HORIZON, ενώ τα τρία μικρότερα θα αντικατασταθούν από το SUPERFERRY. Υπάρχουν κι άλλα BS προς ...αντικατάσταση ??? :confused:
Lord Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Σε συνεχεια λοιπον απο αυτα που ακουγονται,παπαγαλακια λενε οτι αυτη η κινηση(αν ισχυει) να μπει Superfast Σαντορινη παιζοντας παραληλα αλλου μπαλα τα μεγαλα blue star,ισως να υπαρχει απο πισω κινηση της HSW με Νησσος Χιος(?) για Παροναξια-Σαντορινη...και ετσι λοιπον να θελει να κανει τετοιες κινησεις η ΑΤΤΙCA για να θωρακισει καποια καστρα της.Θα λυθει το παζλ.....ειδωμεν.....
Artevelde Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Μήπως όμως θωρακίζοντας το ένα κάστρο χάσουν το Ηράκλειο; Εννοώ κάμποση ωρίτσα παραπάνω θα θέλει να πάει αφ'ενός και αφεταίρου...Πως θωρακίζει ένα "κάστρο" όταν λογικά ,ακόμα και αν γίνει κίνηση της Hellenic για Παροναξία Σαντορίνη οι ώρες θα είναι διαφορετικές. Λογικά το ΧΙΟΣ (ή οποιο ΝΗΣΟΣ) θα έχει αναχώρηση κατά τις 5 με 6 (ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ) ενώ μην ξεχνάμε πως το όποιο απογευματινό Νήσος θα έχει και το ατού της κίνησης των ενδοκυκλαδικών...Αυτή τη στιγμή για Σαντορίνη είναι μόνο το πρωινό Μπλου Σταρ και κανένα άλλο και ιδίως όσο θυμάμαι τα πρωινά από Σαντορίνη πάντα είχαν μια καλή κίνηση εκτός από τον Πειραιά και προς τα νησιά...Ίδομεν....Πάντως ακόμα κι έτσι να ναι τα πράγματα με ένα Νήσος σε τέτοια βάση πλέον θα είναι πολύ σκούρα για τη Blue Star...Ήδη βλέπω πως το Μύκονος κινείται αρκετά καλά πλέον, πόσο μάλλον αν μπει Παροναξία Σαντορίνη το Χιος που από ότι έμαθα (και δεν το κρύβω είμαι και ανάμεσα τους) απέκτησε πολλούς θαυμαστές που απογοητεύονται όταν μαθαίνουν πως πήγε πάλι πάνω... (αρκετά περισσότερους από το Μύκονος )
proud_ionian Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 (edited) αν ειναι και τα 2 κοκκινα (sfXI/XII) ηρακλειο και εχει καθημερινη βραδυνη αναχωρηση για σαντορινη και παιρνει και την κινηση ηρακλειου σαντορινης, τοτε αλλαζει το πραγμα. η attica στις κυκλαδες εχει πολυετη και αξιοπιστη παρουσια, αψογο service και πιστο κοινο (εχει και αντιφρονουτες, αλλα οι περισσοτεροι ετσι και αλλιως την απεφευγαν). μιλαμε μονο για τη φετεινη σαιζον, γιατι απο του χρονου θα παιξει και το πρωτο νεοτευκτο Edited November 17, 2009 by proud_ionian τοτε αλλαζει το πραγμα
vastravoud Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Με βραδινές αναχωρήσεις αλλάζει το πράγμα, αλλά ποιός θα θέλει να φτάνει 02:00 στη Σαντορίνη;
Ermenegildo Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Και επισης πλεον... (αν βοηθησει και η Παναγια μας και παραμεινουν στην αποφαση που πηραν!!!) Η Οριζοναρα η ατελειωτη απο Θεσσαλονικη για Ηρακλειο με τα γνωστα λιμάνια στο περασμα της!! Να την δω στην Παρο και να φιλησω τον καβο της!!!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Απ’ ό,τι βλέπω το ζήτημα με τον εξωτερικό μώλο στη Κάλυμνο έχει βαλτώσει. Οπότε για φέτος θα παραμείνει ο Διαγόρας στα Δωδεκάνησα όπως πέρυσι με Θεσ/νίκη και Καστελόριζο. Το ενδεχόμενο να πάει το Horizon στη Θεσ/νίκη-Κρήτη μου φαίνεται λίγο απίθανο, γιατί νομίζω ότι δεν χωράει στις Σποράδες και στις Κυκλάδες δυσκολεύεται. Και εξάλλου τι θα κάνει 3 δρομολόγια την εβδομάδα…όταν θα είναι ζήτημα εάν θα γεμίζει μόνο στο ένα του Σαββατοκύριακου? Συνεπώς, εάν όντως σκέφτονται να πιάνει το (ή τα) Κρητικό(ά) Superfast και στη Σαντορίνη, πιστεύω ότι το Horizon θα κάνει μόνο Κω-Ρόδο και θα απελευθερωθεί 1 μεγάλο BS για άλλη γραμμή…στο μαλακό υπογάστριο του οχτρού. Αυτά βέβαια τα σενάρια είναι για μόνο για φέτος που είπε και ο proud…από του χρόνου με το νεότευκτον θα ξαναλλάξουν…τα σενάριά μας.
express skiathos Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Όντως για να μπει Σκιάθο ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ είναι κομματάκι δύσκολο. Το μεγαλύτερο που έχει μπει είναι ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ και το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ (140 μετρα), ενώ ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ είναι 187 (σύμφωνα με το fakta). Μιλάμε για 47 μέτρα παραπάνω. Για να κάνει μανούβρα εκεί πέρα θα πρέπει να βγει στο αεροδρόμιο.
sg3 Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 να βαλει το horizon απο θεσ/νικη για λημνο και μετα οπως ο διαγορας & δρομολογιο θεσ/νικη -κυκλαδες-κρητη, ωστε να μεινει ο διαγορας απο πειραια:δευτερα 15.00 παρο ναξο 12νησα , τεταρτη 15,00 παρο ναξο 12νησα & καστελοριζο , παρασκευη 20,00 παρο ναξο 12νησα & το ιθακη τριτη πεμπτη κυριακη 21,00 παρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Το τελευταίο καιρό ακούγεται ότι κάποιο από το Αίολος Κεντερης Ι ή Αίολος Κεντερης θα ναυλωθεί από τη ΝΕΛ στο εξωτερικό. Με πιθανότερο τον Αίολο Κεντερη Ι
mytilene Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 (edited) Kαι ταυτόχρονη αντικατάσταση του στις Άγονες από άλλο πλοίο.....ίδιας κατηγορίας ή ναύλωσης;) Edited November 29, 2009 by proud_ionian quote
polmyt Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Δηλαδη θα ναυλωσει ενα ταχυπλοο για να φερει απο αλλου ενα αλλο ταχυπλοο Ποση διαφορα χρηματων θα εχει πια η μια ναυλωση με την αλλη ωστε να πεις οτι αξιζει τον κοπο
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Εάν φύγει ο Αίολος Κεντερης Ι, δε νομίζω ότι θα χρειαστεί να βρεθεί αντικαταστάτης του στις γραμμές από αλλού. Έτσι και αλλιώς υπάρχει άμεσα διαθέσιμο πλοίο στην εταιρεία, δηλαδή το Red Sea II
polmyt Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Αν αναφερεσαι στη ΝΕΛ και στα παραπανω ποστ οντως ακουγονται πολλα. Τις τελευταιες δυο μερες εχω ακουσει 3-4 διαφορετικες φημες απο ισαριθμους ανθρωπους.Μια οτι ψαχνουν βαπορι γιατι θελουν να πουλησουν τους ΑΙΟΛΟΥΣ,μια οτι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα ξαναμπει με καποιο μαγικο τροπο στη κλασικη γραμμη αφηνοντας τις αγονες,μια οτι πραγματα θα μεινουν οπως εχουν μιας και τα συμβατικα πλοια πανε μια χαρα. Και νομιζω οτι αλλα πηγαζουν απο το οτι η νεα διοικηση δεν εχει ξεκαθαρισει τις προθεσεις της για το τι θα κανει. Προσωπικα ελπιζω να ξεναβρει τη χαμενη αιγλη της και να ξαναμπει στο σωστο δρομο Τελος παντων υπομονη και θα δουμε
PLOKAMIS Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε PLOKAMIS. Η απορία μου δεν είναι για τα δύο αστέρια. Αναφερόμουν στο σύνολο των πλοίων για Δωδεκάνησα, δηλαδή τα δύο αστέρια, τον Ορίζοντα και τον Διαγόρα. Μου φαίνονται πολλά. Το Blue Orizon μάλλον για πούλημα θα πάει απ'ότι ακούω. Τώρα το Διαγόρας είναι σ'αυτή τη γραμμή γιατί προσεγγύζει νησιά τα οποία ειναι αδύνατον να πάνε τα μεγάλα. Τα μεγάλα ειναι στη γραμμή γιατί έχουν σχεδών 100% πληρώτητα σε γκαραζ. Γι'αυτό και το Blue star 1 σταύρωσε στα δρομολόγια του 2. Πρέπει να σκεφτούν και λίγο τα βαπόρια. Τα έχουν κάνει τρένα. Δεν σταματάναι καθόλου.
sg3 Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 το μπλου οριζον παει για πουλημα!!!????? αν το πουλησει ποιο θα βαλει για αντικατασταση στις δεξαμενες τους? εγω νομιζω (αν - θα) το πουλησει θα το κανει οταν ερθουν και τα αλλα δυο πλοια!ως τοτε θα το βαλει σε μια αγονη. αλλωστε πηγε και για δεξαμενη!
PLOKAMIS Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 (edited) Όταν έρθουν τα άλλα δύο η μάλλον το ένα απο τα δύο θα πουληθεί το superferry. Τώρα ακούγεται οτι θα πουληθεί το Orizon. Edited January 1, 2010 by proud_ionian
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 Χωρίς καθόλου να θέλω, ή να είμαι σε θέση να αμφισβητήσω τα όσα διαβάσαμε στα πιό πάνω μηνύματα, θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτά είναι "ειλημμένες αποφάσεις", "σίγουρες πληροφορίες", "απλά πληροφορίες", ή "...απλά φήμες". Πάντως αν βγουν όλα αυτά αληθή τότε βλέπω τον όμιλο να συρρικνώνεται, πράγμα που μου φαίνεται αρκετά "περίεργο". Παραλαμβάνει δηλαδή δύο νεότευκτα σε ένα-δύο χρόνια, και παράλληλα πουλάει τέσσερα ? (SUPERFAST V & VI, HORIZON και SUPERFERRY) Δεν ξέρω, μου φαίνονται παράξενες κινήσεις ή έστω φήμες όλα αυτά. Είναι δυνατόν να πετάει "λευκή πετσέτα" στην SEA STAR ???
foxman Posted December 20, 2009 Posted December 20, 2009 Φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ μη ξεχνάς ότι πρόσφατα ο Όμιλος παρέλαβε και 2 RO-PAX από Ιταλία... Άρα με το που θα έρθουν τα νέα Κορεάτικα θα έχει ένα ''πλεόνασμα'' από 3 πλοία με μόνη βεβαιωμένη πώληση του SF V. Λογικά αν δεν ανοιχτούν νέες γραμμές, θα πρέπει κάποια από τα παλαιότερα να μας αφήσουν για άλλες θάλασσες.Τόσο μεγάλη κίνηση δεν υπάρχει για να τα δικαιολογήσει στο στόλο της. Αν δεν δούμε όμως ανακοίνωση από την Αττικα είναι απλά φήμες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now