aggelos_lask Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 1 hour ago, wysiwid said: Το διπλώνει με το Σούπερσταρ 2 και χτυπάει οποιαδήποτε γραμμή στοχεύσει είτε Κυκλάδες , είτε Β Αιγαίο είτε Κρήτη κτλ Όντως θα ήταν πολύ καλή κίνηση!
aggelos_lask Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 1 hour ago, pilot said: Μεταξύ μας αυτά τα 2 σκεφτόμουν και εγώ και ειδικά τις άγονες του Διαγόρα (btw, τα δρομολόγια των άγονων βορείου Αιγαίου από Καβάλα/Θεσσαλονίκη ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί🙄), με πιθανή μετακύλιση του Διαγόρα στη γραμμή Βαθύ-Κω-Ρόδο, και παραμονή του Αστερίων 2 στην Κρήτη. Πάντως θα συμφωνήσω και με τη σκέψη του nomikos πιο πάνω. Ο Ανεμος σε ένα βραδινό προς Σαντορίνη (έχει και αρκετές καμπίνες) θα μπορούσε να σκίσει. Το γεγονός ότι η ταχύτητα του δεν είναι και το πιο δυνατό του σημείο, αλλά έχει κρεβάτια, τον κάνει ιδανικό (στα μάτια μου τουλάχιτον) για νυχτερινές πλόες κοντινών σχετικά αποστάσεων. Η για ημερήσια δρομολόγια όχι ιδιαίτερα μεγάλων αποστάσεων όπως που μπορεί να αρκεστεί με μια ταχύτητα στο "ρελαντί" όπως το Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος Εδώ δεν έχουν μπει καθόλου ακόμα στο σύστημα κρατήσεων τα δρομολόγια από το Λαύριο για το βόρειο Αιγαίο🤓
basilis89 Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Να μπει το Βενιζέλος Παροναξία?? Και κάθε πότε θα δένει στα λιμάνια? Γιατί μόνο με μπουνάτσα θα δένει..
The ferry Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago (edited) Είχε πάει και στα δωδεκανησα με δυσκολότερες προβλήτες. Δεν νομίζω να υπάρχει τόσο τεράστιο θέμα μια και τα λιμάνια Πάρο Νάξο Ιο Σαντορίνη εκτός του ότι έχουν πολύ μικρές προβλήτες δεν είναι "κλειστά" (πχ κάσος, Τήνος, Κάλυμνος κλπ) με κυματοθραυστες που εμποδίζουν την ανοιχτή μανούβρα. Edited 9 hours ago by polmyt quote
wysiwid Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago (edited) Νομίζω σε αυτό προσανατολίζονται. Και θα ελευθερώσει και ισωσ Κάποια ταχύπλοα ταυτόχρονα Edited 9 hours ago by polmyt quote
Annivas Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Στην Νάξο και στην Ίο με τον αέρα να χτυπά την τεράστια πλευρική του επιφάνεια πως θα μπορέσει να κρατηθεί??
Villandry Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago (edited) Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος. Edited 8 hours ago by polmyt quote
pilot Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago Και μην ξεχνάμε βέβαια και την Ανάφη (εδώ γελάμε🤪) όπου το καλοκαίρι το BS1 προσεγγίζει 2 φορές την εβδομάδα. Βέβαια σε ένα σενάριο δρομολόγησης Βενιζέλου σε βραδινό Κυκλάδες, εννοείται η Ανάφη θα έφευγε και θα την κολλούσαν σε άλλο δρομολόγιο. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρουσα πρόκληση το εγχείρημα του Βενιζέλος σε βραδινό δρομολόγιο Παροναξίας-Σαντορίνη, αν και προσωπικά πιστεύω πως πλοία όπως το Ανεμος ή το Σουπερσταρ 2 ή ακόμα καλύτερα κάποιο από τα Andros Queen/King των Στεφάνου από του χρόνου βέβαια (ειδικά το δεύτερο) θα ήταν ιδανικότερα σε ένα τέτοιο σενάριο.
aggelos_lask Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago (edited) Πιστεύω ότι με μια πολύ καλή τιμή θα μπορούσε να χτυπήσει το Πειραιάς Χανιά αλλά με ενδιάμεση στάση την Μήλο Edited 7 hours ago by polmyt quote
aggelos_lask Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago 37 minutes ago, Villandry said: Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος. Καλύτερα πάντως είναι το Bs1 με Νήσος Ρόδος πάνω στην Χίο και την Μυτιλήνη
The ferry Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago 53 minutes ago, aggelos_lask said: Πιστεύω ότι με μια πολύ καλή τιμή θα μπορούσε να χτυπήσει τον Πειραιά Χανιά αλλά με ενδιάμεση στάση τη Μήλο Αυτή η γραμμή που αναφέρατε απαιτεί πολύ γκαράζ. Πράγμα που το Άνεμος δεν έχει τόσο όσο χρειάζεται. Η γραμμή της Κρήτης γενικά αλλά και το νησί της Σαντορίνης σηκώνει πολλά φορτηγά. Το Άνεμος πιστεύω ότι ταιριαζει για κυκλαδιτικες γραμμές
basilis89 Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 5 hours ago, Annivas said: Στην Νάξο και στην Ίο με τον αέρα να χτυπά την τεράστια πλευρική του επιφάνεια πως θα μπορέσει να κρατηθεί?? Ακριβώς αυτό!! Εδώ τ Δηλος και το μεγάλο μπλου σταρ με τεράστιες ιπποδυνάμεις έχουν θέμα...
The ferry Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 27 minutes ago, basilis89 said: Ακριβώς αυτό!! Εδώ τ Δηλος και το μεγάλο μπλου σταρ με τεράστιες ιπποδυνάμεις έχουν θέμα... Ολα τα πλοία δυσκολεύονται. Μη τα ξανά λέμε για τις άχρηστες προβλήτες να εξυπηρετήσουν τα πλοία. Αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο (βλέπε νησος σαμος) πάντα με τη συμβολή των παναξιων πλοιαρχων και πληρωμάτων.
Annivas Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει . όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 .
NOMIKOS LINES Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago On 3/28/2025 at 3:32 PM, wysiwid said: Άνεμος και superstar2 Πειραιά ικαρια Σάμο με καθημερινά δρομολόγια; Θα δούλευε;
pilot Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 27 minutes ago, NOMIKOS LINES said: Άνεμος και superstar2 Πειραιά ικαρια Σάμο με καθημερινά δρομολόγια; Θα δούλευε; Δεδομένου ότι το Blue Star Myconos έχει καθημερινά δρομολόγια στα 2 αυτά νησιά τα καλοκαίρια, μάλλον δύσκολα θα δούλευαν και τα 2! Το ένα από τα 2 σε βραδινό δρομολόγιο ίσως ναι
The ferry Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 37 minutes ago, Annivas said: Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει . όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 . Σχετικά με τη Νάξο. Η ναξος έχει ένα ρυμουλκό. Δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί τις μέρες που έχει 45 - 50 κόμβους;;;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now