Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Σενάριο, θα μπορούσε η Golden Star να χτυπήσει την επιδοτούμενη της Παροναξίας, με το Queen ή το καινούργιο.

Πού έχουν και μεγάλο γκαράζ.

Ισχύει αυτό που βλέπω στο Fakta, 1200 lane meters;

Edited by proud_ionian
μεταφορα
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

για  Παροναξία νομίζω ότι το Andros Queen με την έξτρα ταχύτητα και το γκαράζ που έχει θα ταίριαζε πολύ καλύτερα 

Posted (edited)

Συμφωνώ απόλυτα και στα παραπάνω θα προσέθετα κ την ύπαρξη των καμπινων που καθιστουν το Andros Queen ιδανικό από όλες σχεδόν τις απόψεις για Παροναξια (είτε κλασσικό δρομολόγιο, είτε άγονη). Από την άλλη όμως πλευρά, εάν φύγει το Andros Queen από Ανδροτηνομυκονια, νομιζω οι Στεφάνου θα έρθουν σε μειονεκτική θέση ως προς το θέμα φορτηγά σε σχέση με τον Παναγιωτακη.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Μην ξεχνάμε και την συνεργασία ανάμεσα στις δυο εταιρίες είναι απαραίτητο για την γραμμή  το «διδυμο» Θεολόγος - Andros Queen.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Υπαρχουν κ οι δυτικες πλεον για την Fast,αρα κ εκει θα παει βαπορι,απο τη Ραφηνα;το καινουργιο; ο καιρος γαρ εγγυς

Posted

Θεωρώ πως η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά τη γραμμή της Ραφήνας, αλλιώς θα βλέπαμε η εξαγορά της Ζαντε να γινόταν κι από τις δύο εταιρείες όπως και η αγορά του Volcan.

Κάτι τέτοιο δε συμβαίνει.

Επίσης, αν υπήρχε συνεργασία γενικότερα θα δίπλωναν το Thunder με ένα εκ των δύο ταχυπλόων της Golden.

Posted (edited)

Ακριβως, η συνεργασία αφορά μόνο το πρόγραμμα των δρομολογίων (συμβατικών πλοιων) από Ραφηνα για Κυκλαδες και αυτο κατά κύριο λόγο των Andros Queen και Θεολόγος Π.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Aπό τη στιγμή που υπάρχει συμφωνία (έστω και προφορική) και που δεν ξέρουμε τι περιεχόμενο έχει όλα είναι πιθανά ! 

Το μόνο που θεωρώ μη πιθανό είναι να φύγει το Superferry από τη γραμμή της Ραφήνας...... 

Posted

Νομίζω ότι είναι δύσκολο να βρεθεί θέση για το SF για 8/12μηνη δρομολόγηση καθώς χρειάζονται τουλάχιστον 1 από τα παρακάτω:

-Την συνεργασία των μεταφορικών, πχ να ανοίξουν γραμμή από Πειραιά για ΣΤΜ καθώς μπορεί να έχουν εξασφαλίσει την συνεργασία των μεταφορικών Τήνου & Μυκόνου που έχουν επαφές συν ότι πιάσουν από Σύρο (λόγω χαμηλότερων τιμών από Attica) συν πρωινή επιστροφή από ΣΤΜ που δεν υπάρχει για τους επιβάτες. Να πάνε τελείως αχαρτογράφητα (βλέπε Παροναξία) δεν νομίζω.

-Δυτικές Κυκλάδες δεν νομίζω ότι θα τους αφήσει χώρο η FF.

-Άγονη γραμμή (το πιθανότερο κατά τη γνώμη μου) και σε περίπτωση που δεν πετύχει 4μηνη δρομολόγηση

Posted (edited)

Θα μπορούσε να δοκιμάσει Μαη - Οκτώβρη μια νέα ζώνη Ραφηνα(10:00) - Τήνο - Μύκονο - Πάρο.

και τους άλλους 3 μήνες σκαντζες στα αλλά 2

από Πειραιά οι μέχρι τώρα προσπαθείες  της δεν έχουν αποδώσει.

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Με το συγκεκριμένο πλοίο δε θα μπορέσει να εξυπηρετήσει τις μεταφορικές.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Μια γραμμή που θα ταίριαζε στο Superferry κατ'εμε, θα ήταν Ραφηνα- Μύκονο- Νάξο- Ίο. Το απευθείας για Μύκονο θα κάνει θραύση, πολύ ανταγωνιστικος χρόνος για Νάξο, και το μόνο συμβατικό για Ίο από Αττική το πρωί.

Οπου και να πάει, το καλό είναι ότι  αντί να συρρικωνονται οι παραδοσιακοί, επεκτεινονται και ανατρέπουν πολλά δεδομένα.

Posted
1 hour ago, togias_k said:

Οπου και να πάει, το καλό είναι ότι  αντί να συρρικωνονται οι παραδοσιακοί, επεκτεινονται και ανατρέπουν πολλά δεδομένα.

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν με χαρά αυτές τις μέρες.

Επιπλέον στο δρομολόγιο που αναφέρεις, εάν το "παίρνει" από θέμα ταχύτητας, δεν θα ήταν καθόλου άσχημη κ η προσθήκη της Σαντορίνης 

Posted

Kαράβι που αναβαθμίζει την ελληνική ακτοπλοΐα!!! καλές θάλασσες να έχει!!  όσο για το που θα δρομολογηθεί, και το ντόμινο των αλλαγών, είναι νομίζω πολύ νωρίς, και θα έχουμε αρκετές,  αφού ακόμα μια εταιρεία της Ραφήνας  "μεγάλωσε" με την εξαγορά της ΖΑΝΤΕ, όπου όλα αυτά θα πέσουν στο τραπέζι και θα έχουμε υποθέτω αρκετές ανακατατάξεις στης δρομολογήσεις των πλοίων των κ. Στεφάνου & κ.Παναγιωτάκη. 

Posted

πισταυω οτι θα δουμε μια πολυ καλη και δυνατη κοινοπραξια (ατυπη ισος) δυο εταιρειες με συνολικα 8 συμβατικα και 2 ταχυπλοα.

εγω θα ελεγα λοιπον :

το νεο Ανδρος κατι   Ραφηνα -ανδρο τηνο μυκονο παρο ναξο πρωινο

το σουπερφερι Ραφηνα  συρο μυκονο παρο ναξο ( και ισος ιο σαντορινη) πολυ εντονη κινηση ενδοκυκλαδικη  

το κουιν στο απογευματινο

της ΖΑΝΤΕ οπως ειναι με μια σωστη συντηριση  και αναβαθμιση

και η φαστ  οπως ειναι

νομιζω οτι το  σουπερφερι θα μαζεψει πολυ κοσμο και η ενωση με την προτευουσα των κυκλαδων με την σαντορινη  θα μπορεσει να κρατησει (ισος και τον χειμωνα αν τραβηξει και φορτηγα της σαντορινης).

 

δεν εχω καμια σχεση με τις εταιρειες και μπορει να μην ξερω τι μου γινεται αλλα θα ηθελα να υπαρξει αντιπαλο δεος στα συμβατικα της αττικα. και οι δυο μαζι μπορουν να κανουν σοβαρη δουλεια  

Posted
32 minutes ago, nomikos said:

Το Superexprees θα μπορούσε να δουλέψει στο δρομολόγιο που είναι σήμερα με μεσημεριανή αναχώρηση από Ραφήνα και διανυκτέρευση Σαντορίνη.Είτε να δουλέψει μαζί με το Thunder από Πειραιά εώς Ηράκλειο.Στο τελευταίο ενδεχόμενο το Princess θα κάνει τη γραμμή του Express.

Θεωρώ πως έτσι χτυπάει την ευθέως την Seajets.

 

34 minutes ago, nomikos said:

Αυτό που φαίνεται να περισσεύει είναι όντως το Superferry.Που αν το κρατήσει η εταιρεία μετά από όλα αυτά πρέπει να του βρει ένα εναλλακτικό δρομολόγιο του τύπου.Ραφήνα,(Σύρο),Μύκονο,Άγιο Κύρηκο,Πάτμο Λειψοί Λέρος.Η Ραφήνα Ανδρος,Μεστά.

Έξυπνο θα ήταν ένα τέτοιο άνοιγμα σε αυτές τις γραμμές, αλλά μόνο για σεζόν.

Το (Σύρος)Μύκονος Ικαρία Σάμος ίσως είναι καλή επιλογή.

37 minutes ago, nomikos said:

Το τελευταίο είναι απαραίτητο το Χειμώνα για τις σκάντζες των άλλων,γιατί μη ξεχνάμε παραμένει το ποιο οικονομικό συμβατικό της εταιρείας.

Θεωρώ πως και το King με τρεις μηχανές το χειμώνα οικονομικό θα είναι, θα είναι λάθος να μην έχει πλέον όλο το χρόνο ένα πλοίο που να μπορεί να εξυπηρετήσει ανά δρομολόγιο 20 φορτηγά.

2 minutes ago, Neptune said:

Δε νομιζω οτι το μεγαλο του προβλημα στο γκαραζ ειναι θεμα χωρου, αλλα οτι παταει μπαλα γρηγορα 🙄

Θεωρώ πως είναι περισσότερο θέμα παταριών.

Posted

Κατα την γνώμη μου το Superferry ταιριάζει γάντι στις δυτικές κυκλαδες. Νομίζω σε αυτή την γραμμή θα έκανε παπάδες καθώς και το γκαράζ του είναι μια χαρά για την συγκεκριμένη γραμμή και η ταχύτητα του.

Ναι ξέρω ότι ανοίγει πόλεμο με άλλες εταιρείες αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

Posted (edited)

Και να χτυπήσει την Seajets σε κάποια γραμμή μην ξεχνάμε πως με τον τώρα προγραμματισμό από του χρόνου επιστρέφει και εκείνη στην πρωινη ζώνη της Ραφηνας (Απριλ - Οκτ) ,όποτε δεν θα μου εκανε τρομερή εντύπωση μια συνεργασία fast & golden στην γραμμή του Thunder.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Άλλη μία γραμμή που θα μπορούσε να δουλέψει καλά το θέρος με το Superferry  είναι Ραφήνα,Άνδρο,Εύδηλο(μέσω Δύσβατου),(Φούρνοι κάποιες μέρες) Καρλόβασι.

Posted
2 hours ago, Lord said:

Κατα την γνώμη μου το Superferry ταιριάζει γάντι στις δυτικές κυκλαδες. Νομίζω σε αυτή την γραμμή θα έκανε παπάδες καθώς και το γκαράζ του είναι μια χαρά για την συγκεκριμένη γραμμή και η ταχύτητα του.

Ναι ξέρω ότι ανοίγει πόλεμο με άλλες εταιρείες αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

Δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει και τόσο στις δυτικές. Θέλουν γκαράζ λόγω Σαντορίνης, που δεν έχει. Και σίγουρα μερικές καμπίνες παραπάνω από τις 8 (αν δεν κάνω λάθος)... γιατί θα τους κάνει πόλεμο η seajets όπως έκανε στο Σολωμό και τους ανάγκασε να ξηλώσουν το σαλόνι με τα αεροπορικά και να προσθέσουν καμπίνες. Ενα ακόμα σημείο που καλό ειναι να το έχει όποιος θέλει να πάρει τις Δυτικές είναι το 20αρακι στην ταχύτητα, όπου οκ το συγκεκριμένο πλοίο δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να το καλύψει σταθερά. Θεωρώ ότι superferry θα κάτσει στα νερά του, και το όποιο άνοιγμα η εταιρεία θα το κάνει με ένα από τα άλλα 2 πλοία.

Posted

Δεν μίλησα για Σαντορινη, δεν ανήκει στις Δυτικές Κυκλαδες.

Σίγουρα είναι πιο γρήγορο το Superferry από τα αλλά συμβατικά που υπάρχουν στην γραμμή και γενικά είναι ανώτερο πλοιο  και από τον Άνεμο και τον Δ.Σολωμο.

Posted

Τι είναι αυτό που το το κάνει ανώτερο του Άνεμος; Γιατί απ’ όσα βλέπω πέρα από τους 2 παραπάνω κόμβους και τους 60 παραπάνω επιβάτες δεν υπερτερεί σε κάτι άλλο αριθμητικά. Ίσα Ίσα έχει μικρότερο γκαράζ κατά 45 ΙΧ από ότι γράφουν τα σάιτ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...