cyclades_shipping Posted February 9, 2024 Posted February 9, 2024 3 hours ago, Strofalos said: Καλά, το ότι το Πρεβελης το βλέπουν στην Ανδροτηνομυκονία, ασχολίαστο... Το Πρεβελης αποκλείεται ,τώρα στο μέλλον δεν θα μου έκανε και εντύπωση ένα Bluestaraki να έκανε την εμφάνιση του.
Strofalos Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Ούτε..! Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η γραμμή, και αυτό μικρό είναι. Αμα ακούς πως η Μύκονος από μόνη της δίνει 20-30 καρότσες/δρομολόγιο, τότε το θες το bluestaraki μόνο για την Μυκονο.
gpap2006 Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Σχετικά με το Πρεβελης εφόσον σκοπεύουν να το ξαναδουλέψουν θα το έβλεπα ως τρίτο στα Δωδεκάνησα το καλοκαίρι συνεπικουρουμενο από το Blue Carrier 2. Χαλαρά λογκαδα δρομολόγια χωρίς πολλα standby και μπες βγες σε στρουγκες.
Samianshiplover Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη υπόθεση ανήκει σε αυτό το topic , Από την στιγμή που αναδιαταξεις στον όμιλο τρέχουν κάθε μέρα, Θα θεωρούνταν πιθανή μια επιστροφή του Μύκονος στο σινιάλο της Hellenic Seaways ? Μιας και από ότι φαίνεται το Μπραντ θέλουν να περιοριστεί στο βόρειο Αιγαίο τουλάχιστον στο κομμάτι των συμβατικών πλοίων...?
kefalonia94 Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Δύσκολο να σπάσουν τη φιλοσοφία του Blue Star Mykonos για επιστροφή στη HSW. Ανέκαθεν προοριζόταν για τη Blue Star. Εμένα μου κάνει εντύπωση πάντως πώς δεν έχουν σκεφτεί τα Blue Star 1 και Blue Star 2 για Αδριατική. Είναι σαφώς ανώτερα από Λευκά Όρη και ισάξια με το Αριάδνη.
margaritis24 Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Μικροτερο γκαραζ μεγαλυτερη καταναλωση κ το σημαντικο τι θα βαλει στη θεση τους στο Αιγαιο;
basilis89 Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Έτσι όπως γεμίζει Τ απογευματινό δρομολιγιο του Blue star 1 για Παροναξια Τ καλοκαίρι, αποκλείεται να Τ ξαναδούμε Αδριατική..
kefalonia94 Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 50 minutes ago, margaritis24 said: Μικροτερο γκαραζ μεγαλυτερη καταναλωση κ το σημαντικο τι θα βαλει στη θεση τους στο Αιγαιο; Νήσος Ρόδος, Κίσσαμος, Αστερίων (μετά από τη μετασκευή στο ξενοδοχειακό που θα του γίνει), Αριάδνη. Για γκαράζ δεν έχουν και τα Carriers πια; Οκ για την κατανάλωση να το καταλάβω αλλά άμα ήταν έτσι δε θα κράταγαν το ΧΙ στην Αδριατική. Τέλος πάντων κουβέντα κάνουμε δε νομίζω κι εγώ ότι θα γίνει ποτέ τπτ τέτοιο αλλά λέμε ΑΝ. Τα Operated by της Αδριατικής έχουν μπει προσωρινά εκεί, στο μέλλον θα δούμε τι θα κάνει η Attica.
Strofalos Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 (edited) Η Αδριατική, πέρα από το γκαράζ της, έχει ψοφήσει. Ο ένας -max 2- μήνες το καλοκαίρι δε σώζει την παρτίδα. Στο Αιγαίο, οι δυο μήνες είναι το ελάχιστο και τα συγκεκριμένα είναι σε κατάσταση 100% πληρότητα. Τους άλλους 2 είναι απλά γεμάτα. Χριστουγεννα, Πάσχα, αργίες, κτλ, τα πλοία δουλεύουν πολύ καλύτερα εδώ μέσα παρά έξω. Edited February 21, 2024 by Strofalos
Samianshiplover Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Πάντως ένας ευσεβής πόθος πολλών πιστεύω θα ήταν η επιστροφή των δύο φαστ από την Αυστραλία πιστεύω θα ήταν μια ιδανική λύση για Αδριατική μιας και είναι κομμένα και ραμμένα για εκεί,Αλλά όπως και να έχει ο όμιλος περνει τις αποφάσεις...
Strofalos Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Όχι μόνο ευσεβής πόθος για εμάς τους ρομαντικούς αλλά και απομηχανής θεός για την Άττικα καθώς καλύπτουν τις τρύπες που υπάρχουν.
Annivas Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 (edited) Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν τα καλύτερα Superfast που έφτιαξε ο Π.Π, στα Κορυφαία Φινλανδικά ναυπηγεία Kvaerner Masa Yards στο Turku. . Σε θεωρητικό πλαίσιο και αν υπήρχε περίπτωση επιστροφής τους , θα ήταν αναμφίβολα μια σημαντική προσθήκη για τον όμιλο που θα κάλυπτε τρύπες όπως σωστά προαναφέρθηκε, τις οποίες προσπαθεί ο όμιλος να καλύψει με πλοία παλαιότερης γενιάς. Από την άλλη πλευρά έχουν περάσει κιόλας 26 χρόνια από την κατασκευή τους, έχουν δουλέψει αρκετά στη ζωή τους και σίγουρα μια ενδεχόμενη αγορά τους θα προσέβλεπε στο παρόν αλλά όχι στο μέλλον. Edited February 22, 2024 by Annivas
margaritis24 Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 25 minutes ago, Annivas said: Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν τα καλύτερα Superfast που έφτιαξε ο Π.Π, στα Κορυφαία Φινλανδικά ναυπηγεία Kvaerner Masa Yards στο Turku. . Ηταν σωστα σε ολα τους εκτος απο χωρους!ηταν τελεια κατασκευαστικα κ σε λαμαρινα κ σε κολλησεις αλλα κ σε εσωτερικη διακοσμηση,δεν ετριζαν κ ολα τα υλικα 1 προς 1!απο κοντα η σειρα V εως X αλλα οχι σαν αυτα κ καμια σχεση με το ΧΙ ΧΙΙ που βγηκαν στο ποδι
Nick the Greek Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 3 hours ago, Annivas said: Από την άλλη πλευρά έχουν περάσει κιόλας 26 χρόνια από την κατασκευή τους, έχουν δουλέψει αρκετά στη ζωή τους και σίγουρα μια ενδεχόμενη αγορά τους θα προσέβλεπε στο παρόν αλλά όχι στο μέλλον. Και δεν έχουν δουλέψει όπου κι όπου, είναι 22 χρόνια πια στο Hobart Strait. Σε μιά από τις χειρότερες θάλασσες του κόσμου όπου τρώνε πολύ χοντρούς καιρούς. Ποιός ξέρει μετά από τόσα χρόνια σκληρής δοκιμασίας σε τι κατάσταση βρίσκονται και τι επίπτωση μπορεί να έχει αυτή η διαδικασία και στη λαμαρίνα αλλά και στις μηχανές.
George...f Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Ωστόσο διατηρούν το προσωνύμιο Superfast καθώς οι ταχύτητες που ταξιδεύουν εκεί είναι άκρως εντυπωσιακές για την ηλικία τους. Αυτό φαντάζομαι λέει πολλα και για την φροντίδα που δέχονται.
lathraeos Posted February 27, 2024 Posted February 27, 2024 24 minutes ago, BS CHIOS said: Στο Ferrybalear επιβεβαιώνουν όσα έχουν γραφτεί εδώ μια εβδομάδα νωρίτερα, μόνο που προσθέτουν πως το πλοίο επιθεωρείται από την Golden Star Ferries! Δεν ξέρω βέβαια κατα πόσο ισχύει κάτι τέτοιο, εκφράζω τις επιφυλάξεις μου. Εντύπωση θα μου έκανε, το Andros Queen μου φαίνεται αρκετό για τώρα. Πόσα πλοία να πάρουν ποια; Με την αγορά του TABURIENTE η Golden Star θα μπορούσε θεωρητικά είτε να αντικαταστήσει το ANDROS QUEEN στην απογευματινή ζώνη και στη συνέχεια να διεκδικήσει κάποια άγονη γραμμή στο Βόρειο Αιγαίο (Λαύριο- Λήμνος- Καβάλα ή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάμος) με μακροχρόνια σύμβαση, στηριζόμενη στο ότι το δεύτερο είναι νεότερο των διεκδικητών (AQUA BLUE, ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ΔΙΑΓΟΡΑΣ) είτε να αντικαταστήσει το SUPERFERRY στην πρωινή ζώνη και να επιχειρήσει να ανοίξει κάποια καινούρια γραμμή απέναντι σε συγκρίσιμα ή υποδεέστερα κατ' εμέ πλοία (Δυτικές Κυκλάδες με Δ. ΣΟΛΟΜΟΣ και ΑΝΕΜΟΣ ή Ιόνιο με FIOR, MARE DI LEVANTE και ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ) Σίγουρα πάντως το TABURIENTE δε χωράει ως έξτρα πλοίο στην κλασική γραμμή της Ραφήνας, ούτε θεωρώ ότι μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία απέναντι στα πλοία της Blue Star σε γραμμές- φιλέτα των Κυκλάδων από Πειραιά Όπως και να έχει, αν έρθει, θα αποτελέσει πραγματική αναβάθμιση για την "πονεμένη" ακτοπλοΐα μας
cyclades_shipping Posted February 27, 2024 Posted February 27, 2024 Για αντικατάσταση του Superferry ιδανικό θα ήταν.
jimmyN Posted February 27, 2024 Posted February 27, 2024 4 hours ago, cyclades_shipping said: Οι Δυτικές είναι υπερκαλυμμένες ειδικα και με τα παλάτια για Μηλο το βρίσκω απίθανο να μπει και άλλο βαπόρι. Ακριβως επειδη ειναι τα παλατια στη Μήλο. 3 φορες την εδομαδα επιδοτουμενο (χωρις Μηλο και Ιο) μεχρι Σαντορινη. Και τις υπολοιπες Σεριφο-Σιφνο-Ιο-Σαντορινη. Δεν το αναφερω σαν εξτρα βαπορι ουσιαστικα, αλλα σαν το βαπορι που θα παρει την επιδοτουμενη. Ειτε αυτο, ειτε ένα ενδεχομενο andros queen απο καραμπολα
Man0lero Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 18 hours ago, Annivas said: Ελπίζω τα δυο καινούρια ταχυπλοακια που έχει αγοράσει η εταιρεία να ειναι πιο ανταγωνιστικά γιατι πραγματικά εχει το capacity η εταιρεία να παρουσιάσει κατι καλο . On 2/26/2024 at 5:06 PM, wysiwid said: 34 μηνύσεις στην magic sea ferries … εχει ιχθυοκαλλιέργειες Ταχυπλοο οποτε αγόρασε η magic Μυπως είναι τα Algeciras Jet και Ceuta Jet που έχουν και caterpillar ? 🤔
wysiwid Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Απρίλη θα ανακοινωθούν ποια ειναι λογικά ας περιμένουμε λίγο…
Petros P Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 56 minutes ago, Man0lero said: Μυπως είναι τα Algeciras Jet και Ceuta Jet που έχουν και caterpillar ? 🤔 Εχει μια λογική γιατί είχαν και το αδερφό του το IRIS I
Champion Jet_2 Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Και ακόμα περισσότερο λογική για τη πιθανή δρομολόγηση του Highspeed 3 στο στενό στη γραμμή Tarifa - Tanger μιας που θα έχει απέναντι του μόνο το Tarifa Jet αν πωληθούν τα δυο μικρά. Αλήθεια το Detroit Jet έχει βγει στο σφυρί μπας και το τσιμπήσει η Attica ή δεν κινείται τίποτα;
Nick the Greek Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Δε νομίζω πως μπήκε η DFDS στο Στενό πρίν λίγους μήνες για να πουλήσει με το καλημέρα πλοίο.
Shippihs Posted March 3, 2024 Posted March 3, 2024 Δεν νομίζω να είναι εδώ το σωστό θέμα, αλλά για ποιον να χτυπάει η καμπάνα αραγε?
Nick58 Posted March 3, 2024 Posted March 3, 2024 (edited) Όνομα έχει;; Υπάρχουν και κάποιοι που είναι εκτός λεκανοπεδίου. Edited March 3, 2024 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now