HIGHSPEED 4 Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Aποστροφη προς την Πασιφαη διακρινω... Κριμας αν το δωσουν, εμενα μου αρεσει πολυ αυτο το βαπορι. Και με τη λογικη πως και ο Ικαρος αργα η γρηγορα θα φυγει (περσι τον παζαρευαν) τα Fosen της Μινοαν θα μας αφησουν χρονους. Καλυτερα να περνανε το BS.Και να φευγε αυτο θα μεινει το αλλο (2) για καναν αιωνα εδω.
PERIHGHTHS Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Έκπληκτοι έχουν μείνει αρκετοί ναυτιλιακοί κύκλοι απο την κίνηση της ΜΙΝΟΑΝ,να πουληθεί το ΠΑΣΙΦΑΗ, καθώς ήταν "κοινό μυστικό" ότι κάποιο πλοίο της MIG, θα αποχαιρετούσε την Ελλάδα! Μάλιστα κάποιοι, δεν μπορούν να το πιστέψουν ακόμα και αναμένουν την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας!! Υ.Γ.: Μεταξύ μας, ούτε κι εγώ μπορώ να το πιστέψω, γιατί πραγματικά μιλάμε για μια κίνηση ματ απ'τη ΜΙΝΟΑΝ!
margaritis24 Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι ο ιταλος παει να αυξησει την ρευστοτητα της εταιριας για να μπορει να κινειται καλυτερα στο εγγυς μελλον που θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα!!!
proud_ionian Posted January 19, 2009 Author Posted January 19, 2009 δε νομιζω οτι ο κυρ μανωλης εχει αναγκη τα 75 εκατομμυρια του πασιφαη για ρευστοτητα. απο τη στιγμη που το barcelona εχει αλλου ρολο, τοτε αν αληθευει η πωληση του πασιφαη τοτε θα εχουμε: ειτε πληρη αποχωρηση απο τη βενετια (στα πλαισια ευρυτερου deal) ειτε αναβαθμιση της παρουσιας της minoan εκει. μονο με τον ικαρο δε μενει
margaritis24 Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 αυτο που πιστευω εγω ειναι οτι βαζουμε το ικαρος στα δωδεκανησα πουλαμε τα παλας της ιταλιας κ φερνουμε cruise τα καινουργια,φευγουμε κ απο την βενετια κ κραταμε την HSW για παρτη μας πουλωντας ομως τα ΗΣ 1,2,3 κ κραταμε το 4,5 κ τα μυκονος κ χιος!αν δενπουλησουμε τα παλας της ιταλιας μπορει να τα χρησιμοποιησουμε σε καποια αλλη γραμμη διεθνη...ουσιαστικα κραταμε αγκωνα κ ηρακλειο κυκλαδες με τα ταχυπλοα κ ξαναγυρναμε χιο μυτιληνη κ σαμο ικαρια
PERIHGHTHS Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 κ κραταμε την HSW για παρτη μας πουλωντας ομως τα ΗΣ 1,2,3 κ κραταμε το 4,5 κ τα μυκονος κ χιος!αν δενπουλησουμε τα παλας της ιταλιας μπορει να τα χρησιμοποιησουμε σε καποια αλλη γραμμη διεθνη...ουσιαστικα κραταμε αγκωνα κ ηρακλειο κυκλαδες με τα ταχυπλοα κ ξαναγυρναμε χιο μυτιληνη κ σαμο ικαρια Η HSW και ειδικά τα ταχύπλοα, είναι άλλο κεφάλαιο που θα μας απασχολήσει στο προσεχές μέλλον! Οπότε μην τα μπλέκουμε όλα!
margaritis24 Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 ανηκει κ αυτη ομως στην ιδιοκτησια μας σαν εταρια!
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Ο ενας εκ των δυο γιορταζε προχθες... ...κι ο άλλος της Παναγίας?
aiolosii Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 ...κι ο άλλος της Παναγίας? Eτσι θελουν οι φημες φιλτατε, αλλα απο την φιμολογια μεχρι την πραγματοποιηση ειναι πολλες οι μπιντες του λιμανιου
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 (edited) Μα αυτό αγαπητέ μου ... είναι και παλιό και πολύ γνώριμο σενάριο. Edited January 20, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ
pie Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Και για τα highspeed δε νομίζω ότι θα βρεθεί κάποιος να δώσει τα λεφτά που πραγματικά αξίζουν. Επίσης το πετρέλαιο έχει πέσει πααααρα πολύ, οπότε δε βρίσκω τρόπο να φεύγουν.
gpan Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Συνεχίζω τον συλλογισμό του Νηρέα παραπάνω, άραγε εχει περισσότερα έσοδα το Πρέβελης με το να είναι ένα ακόμη βαπόρι στην χειμωνιάτικη παροναξία απο το να ήταν μόνος του στο Ρέθυμνο?
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 (edited) Eτσι θελουν οι φημες φιλτατε, αλλα απο την φιμολογια μεχρι την πραγματοποιηση ειναι πολλες οι μπιντες του λιμανιου Έντονη κινητικότητα στα γραφεία της Hellenic. Επίκεινται αλλαγές Λέτε να βρέθηκε ο χρηματοδότης και από το σενάριο περνάμε στο γύρισμα της ταινίας? Edited January 22, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ
ΘΕΤΙΣ Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Η κινητικότητα που έχω διακρίνει εγώ έχει να κάνει με αλλαγες στα ανώτερα κλιμάκια.
NHSOS XIOS Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Επειδη τις τελευταιες μερες εχουμε 'ντουμανιασει' απ τον πολυ καπνο,υπαρχει καποιος χρονικος οριζοντας που θα δουμε επιτελους την φωτια?Αντε και περιμενουμε πως και πως να (ξαν)αναψει
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Ελπίζω να μου συγχωρήσετε μία (ίσως) αφελή υπόθεση. Μιας και έχουμε εξετάσει αρκετά σενάρια τόσο σχετικά με την κάθοδο της ΑΤΤΙΚΑ στο Ηράκλειο και τις προθέσεις του κ. Grimaldi για το μέλλον των Μινωικών, όσο και για το ποιό πλοίο θα αντικαταστήσει το Πασιφάη στα δρομολόγια της Αδριατικής, θα ήταν τελείως παράλογο να σκεφτούμε και την πιθανότητα ο αντικαταστάτης του να είναι εκ των ...έσω (Φαιστός, Κνωσσός) ??? Να προσθέσω στην πιό πάνω υπόθεση και το ότι -τελείως συμπτωματικά- η παραχώρηση του Πασιφάη τοποθετείται στα τέλη Μαρτίου, και η έναρξη δρομολογίων του Superfast (αν δεν κάνω λάθος) τον Απρίλιο.
proud_ionian Posted January 22, 2009 Author Posted January 22, 2009 σειριε αυτο που λες θα ηταν μια πολυ λογικη εξελιξη (χωρις καν να αποχωρησει η minoan απο το ηρακλειο). το ενα ηρακλειωτικο παλατι στη βενετια και το αλλο με δρομολογια at full speed πανω στο κοκκινο. ανεξαρτητα αν στο τελος θα παραμεινουν η οχι οι ιταλοκρητικοι στο ηρακλειο δεν θα φυγουν αμαχητι. ΥΓ: NHSOS XIOS ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται: οι χιωτες θελουν τον στριντζη πισω στη HSW για να ξαναπαρει το χιος τα δρομολογια τα παλια, τα ορφανα του θειου μακη ευχονται να γυρισει για να επιστρεψουν και εκεινα στην εταιρεια, στην ΑΕΚ περιμενουν το μελισσανιδη για να βαλει τζαμπα νεφτι στην ομαδα να αρχισει να τρεχει, στην κυβερνηση περιμενουν τα ευρωπαικα ομολογα (εκδοσεως ΕΚΤ) για να δανειστουν με χαμηλο επιτοκιο κλπ κλπ
NHSOS XIOS Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 ΥΓ: NHSOS XIOS ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται: οι χιωτες θελουν τον στριντζη πισω στη HSW για να ξαναπαρει το χιος τα δρομολογια τα παλια, τα ορφανα του θειου μακη ευχονται να γυρισει για να επιστρεψουν και εκεινα στην εταιρεια, στην ΑΕΚ περιμενουν το μελισσανιδη για να βαλει τζαμπα νεφτι στην ομαδα να αρχισει να τρεχει, στην κυβερνηση περιμενουν τα ευρωπαικα ομολογα (εκδοσεως ΕΚΤ) για να δανειστουν με χαμηλο επιτοκιο κλπ κλπ Αγαπητε proud ionian ξεχνας σημαντικες διαφορες!Κανεις δεν θελει να παει στην ΑΕΚ και να χασει τα λεφτα του οπως επισης και κανεις δεν θελει να δανεισει στην Ελλαδα με χαμηλο επιτοκιο... Αντιθετα ο Γ.Στριντης θελει να επιστρεψε στην HSW και ετσι οπως παει,σε λιγο θα υπαρχουν οι σωστες προυποθεσεις ωστε και η HSW να επιθυμει την επιστροφη
giorgosz Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 σειριε αυτο που λες θα ηταν μια πολυ λογικη εξελιξη (χωρις καν να αποχωρησει η minoan απο το ηρακλειο). το ενα ηρακλειωτικο παλατι στη βενετια και το αλλο με δρομολογια at full speed πανω στο κοκκινο. ανεξαρτητα αν στο τελος θα παραμεινουν η οχι οι ιταλοκρητικοι στο ηρακλειο δεν θα φυγουν αμαχητι. Έχω την εντύπωση ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η ΑΝΕΚ θα κέρδιζε τελικά, αφού οι κρητικοί δεν έχουν εμφανίσει ιδιαίτερη προτίμηση στις αλλαγές ωραρίων, που προϋποθέτει η καθημερινή δρομολόγηση ένος και μόνο πλοίου.
ΘΕΤΙΣ Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Αγαπητε proud ionian ξεχνας σημαντικες διαφορες!Κανεις δεν θελει να παει στην ΑΕΚ και να χασει τα λεφτα του οπως επισης και κανεις δεν θελει να δανεισει στην Ελλαδα με χαμηλο επιτοκιο... Αντιθετα ο Γ.Στριντης θελει να επιστρεψε στην HSW και ετσι οπως παει,σε λιγο θα υπαρχουν οι σωστες προυποθεσεις ωστε και η HSW να επιθυμει την επιστροφη Πάντως καμιά φορά καλό είναι να καθαρίζει και ο τόπος και αυτή η εβδομάδα μάλλον όπως και η επόμενη είναι εβδομάδες "γενικής καθαριότητας".
proud_ionian Posted February 17, 2009 Author Posted February 17, 2009 (edited) Αν και κοντεύει να κλείσει μήνας από την επίσημη ανακοίνωση της πώλησης του πλοίου, το Πασιφάη[...]για τον αντικαταστάτη του, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, εκτός από υποθέσεις "εργασίας"... εμενα παντως μου εχει κολλησει οτι το ενα απο τα 2 παλατια του ηρακλειου θα παει στη βενετια. μολις ξεκινησει το κοκκινο στο ηρακλειο, η minoan θα ανακοινωσει δρομολογια σχεδον παραπλησια (μεσημερι απο πειραια βραδυ απο κρητη) και θα αποδεσμευσει το ενα απο τα 2 παλατια το οποιο θα ερθει στη βενετια στη θεση του πασιφαη. τον σεπτεμβρη που θα παραδοθει το Cruise Europa, τοτε θα παει και το ενα παλατι της ancona στη βενετια για να φυγει και ο ικαρος που μας εχει πει ο earl οτι θα παει και αυτος την SNCMYΓ ισως δουμε και κανενα grimaldororo να βοηθα στο ηρακλειο Edited February 17, 2009 by proud_ionian ΥΓ
marioskef Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι η χαρά της ΑΝΕΚ που θα είναι μόνη της στο βραδυνο δρομολόγιο (που προτιμούν οι αυτοκινητιστές) από Πειραιά για Ηράκλειο. Μου φαίνεται παράλληλα πως είναι λίγο δύσκολο να διπλώσουν ένα Παλάς νυν Ηρακλείου και νυν Ανκόνα στη Βενετία. Πιο πιθανό θεωρώ αν γίνει τέτοια άνοδος προς βορρά να γίνει και από τα δύο Παλάς της Ανκόνα, ιδίως τώρα σε περίοδο κρίσης που η νκίνηση είναι λίγο πεσμένη
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Αttica: Στρέφεται στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά Η πιθανή δρομολόγηση ενός πλοίου της Attica στα Χανιά μέσα στους επόμενους μήνες θα επιτείνει την «κόντρα» με την ΑΝΕΚ και την Sea Star. Υποψήφιο φαίνεται το Blue Horizon που θα περισσεύει από τη γραμμή του Μπάρι μετά την ολοκλήρωση του Superfast II
margaritis24 Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 σουπερφαστ11 μου μυριζεται εμενα!το 5 κ 6 μενουν πατρα αγκωνα που ειναι κ τα πιο μεγαλα σουπερφαστ κ το 1 κ 2 στο μπαρι!τωρα για το οραιζον η το πουλαμε η το χουμε για μπαλαντερ..
proud_ionian Posted March 25, 2009 Author Posted March 25, 2009 και γω μαργαριτη ψηφιζω το ΧΙ χανια 5,6,1,2 αδριατικη και η horizonara αντε γεια σας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now