Mike18 Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 (edited) Πληροφορίες για το πλοίο υπάρχουν; Edited August 23, 2022 by Nick the Greek Quote
George...f Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 Σε ποια εταιρία αναφέρεστε; Το μήνυμα δεν έχει αναφορά σε κάποιο topic.
Petros P Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 Μήπως είναι ο ΑΑ; On 8/12/2022 at 8:49 PM, HoffysPlayz said: Ακούγεται πως Έλληνας εφοπλιστής ετοιμάζεται για αγόρα δύο συμβατικών μεταχειρισμένων πλοίων. Και μήπως για ΚΥΚΛΑΔΕΣ ;
ΟΡΙΩΝ Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Αν η νάυλωση του λήγει πράγματι σε λίγους μήνες και με την συμφωνία το καράβι περνά στην Άττικα, τότε το καράβι θα ήταν ιδανικό για παρτενέρ του Blue Galaxy στο Ηράκλειο ή για την γραμμή της Βενετίας, στη θέση του Asterion II. Λέτε να το ξαναδούμε στα νερά μας; Στην Καραϊβική που το πέτυχα πέρσι το χειμώνα ήταν αξιοπρεπέστατο. Υπάρχει περίπτωση νέας ναύλωσης του εκεί; Να διορθώσω ένα lapsus... Στη γραμμή των Χανίων έννοούσα.
nomikos Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Ας κάνουμε μερικούς πρόχειρους υπολογισμούς.50 εκ ευρώ το κάθε fossen,50 εκ ευρώ ο Έλυρος(εγώ πιστεύω ότι αυτό το βαπόρι θα μπορούσε να πιάσει και παραπάνω),πάμε στα 150 εκ.Τώρα μένουν τα δύο Κρήτη,ο Βενιζέλος και ο Πρέβελης,τα τέσσερα τελευταία δε θα πιάνουν από 10 εκ το κάθε ένα;Για αυτό είπα η αξία στόλου είναι κοντά στα 200 μύρια.
Champion Jet_2 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Πιστεύω ο Κουτσομπόλης είναι το κατάλληλο τοπικ για να συζητήσουμε τι θα γίνει με τα πλοία της Attica τώρα που έγινε συγχώνευση. Προβλέπω ότι Κρήτη Ι/ΙΙ και Πρέβελης θα σταματήσουν οριστικά τα δρομολόγια τους και μαζί με Βενιζέλο θα φύγουν για απέναντι. Βέβαια αν φύγουν αυτά θα χρειαστεί να γυρίσουν πίσω τα δύο ναυλωμένα, το Blue Star 1 και το Τσύδων. To Κύδων μαζί με το Galaxy στο Πειραιά Ηράκλειο και ο Έλυρος μαζί με τον Ορίζοντα στο Πειραιάς Χανιά. Το Blue Star Chios άγονη Κασοκαρπαθίας ,το Μύκονος άγονη ΒΑ Αιγαίου και το Blue Star Patmos άγονη Δωδεκανήσων με το Blue Star 1 να κάνει το καλοκαίρι το απογευματινό της Παροναξίας που έκανε το Patmos φέτος. Ο Διαγόρας από Καβάλα το Καλοκαίρι και το χειμώνα μπαλαντερ σε διάφορες γραμμές για δεξαμενισμούς των αγονόπλοιων.
Mike18 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Γραμμή ελυρος με γκαλαξι ναι το να υποβάθμιση την γραμμή με το οραιζον είναι μεγάλο λάθος
Champion Jet_2 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Ας μείνει ο Ορίζοντας στο Πειραιά Ηράκλειο. Δε νομίζω να είναι και για πολλά χρόνια ακόμα στη γραμμή. Η Attica ήθελε να το σπρώξει. Πιστεύω μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια η Attica θα κάνει νέες αγορές ή ναυπηγήσεις για να κατεβάσει τα δυνατά εργαλεία από την Αδριατική στο Αιγαίο. Βέβαια θα πρέπει να βρεθεί και κάποιος να χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο project
George...f Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Στη γραμμή των Χανίων ιδανικό δεν είναι. Ιδανικό είναι το Ελυρος που φτιάχτηκε για τη συγκεκριμένη γραμμή. Τα πλοία αυτά είναι καθαρά για Ιταλία, τα σαλόνια τους δεν επαρκούν για εσωτερική ακτοπλοϊα.
Mike18 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Για τις γραμμές που εξυπηρετεί η κοινοπραξια πιστεύω ότι ο καλύτερος συνδιασμος θα ταν Έλυρος με Αριάδνη(στο δεύτερο μια μικρή μετασκευή) και στην γραμμή Πειραιά-Ηράκλειο και ένα από τα φοσεν με το 11 στα Χανιά για να κοντράρει και στις δύο γραμμές τον αντίπαλο με αξιοπρέπεια
Champion Jet_2 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 (edited) Να το κάνει αυτό τώρα αποκλείεται. Αν ναυπηγήσει νέα πλοία θα έβλεπα τα δύο Fossen Πειραιά Χανιά ,το Blue Star 1/2 στο Πειραιά Ηράκλειο, Superfast XI Δωδεκάνησα μαζί με Αριάδνη και Έλυρος στο Πάτρα Ηγουμενίτσα Βενετία . Απαιτούνται 7 πλοία αν θέλουν να κάνουν πλήρη εκσυγχρονισμό του στόλου τους, τρία για τις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας δύο μεγέθους Δήλος /Πάτμος, ένα για αντικατάσταση του Διαγόρα και ένα για απογευματινό Παροναξίας και 2 στυλ Blue Star 1/2 για Πειραιά Χίο Μυτιλήνη. Έτσι θα έβλεπα το στόλο της Εταιρείας σε περίπου 10 χρόνια από τώρα για να είναι καλυμμένοι για τουλάχιστον 15 χρόνια ακόμα χωρίς να χρειαστεί να κάνει νέα παραγγελία... Edited September 22, 2022 by Champion Jet_2
margaritis24 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Ενημερωτικα ξερετε ποσο κοστιζει ενα new building σημερα;;;κ συ τα πουλατε 50 τα fossen κ τον Ελυρο,ο αλλος τα αγοραζει τοσο ομως!!!
Kaptennemo Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 (edited) Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι το Πρεβελης κάνει δεν κάνει 5-6 εκατ. , ενώ τα Κρήτη έκαστο πρέπει να έχουν 6-7 εκατ. Edited September 22, 2022 by polmyt quote
SQE Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Αυτές είναι τιμές scrap +/- πάντως και όχι για περαιτερω απασχόληση.
Kaptennemo Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 (edited) Δεν είναι τιμές σκραπ , προ 5 ετών το Πρεβελης συγκεκριμένα κοστολογούνταν 8 εκατ. για κανονική πώληση Edited September 22, 2022 by polmyt quote
fourtounakis Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Ας παραθέσω και εγώ την άποψη μου για το στόλο της ΑΝΕΚ: Ελυρος , τα δυο φοσεν και Κύδων παραμένουν στην εταιρία, με ΑΝΕΚ livery προφανώς για ευνόητους λόγους. Κρητη 1 & 2 φεύγουν για σκραπ και το Πρεβελης νομίζω πως κάποιος εγχώριος μόνο αν το χτυπήσει διαφορετικά για σκραπ και αυτό. το Βενιζέλος πιστεύω πως μόνο για λογαριασμό της Africa Morocco θα μπορούσε να δουλέψει αλλά και αυτό με πολλούς αστερίσκους.
Mike18 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Το καλύτερο και για λόγους μάρκετινγκ είναι να μείνει μόνο το σινιάλο της Ανέκ στην Κρήτη για πολλούς και διάφορους λόγους
cyclades_shipping Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 (edited) Πάντως για αντικατάσταση του horizon ή του Κρήτη το Κύδων είναι ότι πρέπει Edited September 22, 2022 by proud_ionian
Petros P Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Ότι και αν λέμε , αυτά θα φανούν από το Μάιο του 2023 και μετά . Όποτε συνιστώ υπομονή σε όλους !
Ferry Himuka Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 16 minutes ago, kostas02 said: 3)Η bs να πάρει όλα τα συμβατικά της hsw και να δραστηριοποιηθεί σε όλο το Αιγαίο εκτός Κρήτης 4)Η hsw θα γίνει ένα μπραντ αποκλειστικά για τα ταχύπλοα. Διαφωνώ μόνο για αυτά τα 2,καθώς πιστευω ότι τα τύπου Νήσος Σάμος,και Νήσος Ρόδος δεν είναι επάξια των στάνταρ της blue star και ήδη η HSW έχει ένα καλό όνομα στο βόρειο Αιγαίο... Θα μπορούσε επίσης ο Διαγόρας να πάει στην hsw καθώς εδώ και χρόνια πιστεύω ότι δεν κάνει για blue star
ngbyron Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 θα κανω και εγω εναν προγραμματισμο 😋 πειραια - ηρακλειο αριαδνη με νησος ροδος (γιατι οχι με τα χροματα της ΑΝΕΚ) πειραια χανια Ελυρος - γκαλαξι πειραια χιο μυτηληνη Ν. Σαμος βενιζελος (μονοπωλειο ειναι οποιος γκρινιαξει γκρινιαξε 😜) Δωδεκανησα μπλου σταρ 1 με πατμος και το κρητη 2 (το αλλο κρητη ανταλακτικα και το κουφαρι σκραπ) ΒΑ Αιγαιο το μυκονος οπως ειναι με καλοκαιρινη συνδρομη πρεβελης με ενα ωραιο βραδυνο μερα παρα μερα πειραια παρο ναξο ευδηλο καρλοβασι βαθυ και επιστροφη το επομενο βραδυ ωστε να πουλαει καμπινες. το διαγορας στην θεση του το Χιος κασο καρπαθο κυκλαδες οπως ειναι + το οραιζον σε βραδυνο τα καλοκαιρια να καθαριζει νταλικες ιχ κτλ ιταλια ως εχουν τα πραγματα και το καθε πλοιο 2μηνη ακινησια τον χειμωνα ετσι ωστε να γινοντ σωστα και οι συντηρισεις και να μην περισευει πλοιο το πρεβελης μπορει τον χειμωνα να αντικαθιστα τον διαγορα η το μυκονος φυσικα αυτο ειναι ενα σεναριο το οποιο δεν το βλεπω, απλα εβγαλα ενα πλανο που ολα τα πλοια εχουν ρολο
spiroszante Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Τα Κρήτη 2 Δωδεκάνησα (όπως και το 1)και το Πρέβελης βραδινό Ικαροσαμιας ξέχασε τα γιατί δεν ταιριάζουν με το image της Attica,όπως επίσης το Νήσος Ρόδος σε μόνιμη βάση στο Ηράκλειο (και στα Χανιά)λόγω ελάχιστων κρεβατιών-καμπινων,τον Βενιζέλο γιατί είναι πολύεξοδο με δύσκολο γκαράζ ,υψηλή κατανάλωση και με χαμηλή ταχύτητα όπως γράφεται και τον Διαγόρα Κασοκαρπαθια γιατί έχει την δική του γραμμή το καλοκαίρι (άγονη Πάτμου-Λερου-Β.α Αιγαίου έως Καβάλα).Ας κάνω και εγώ το δικό μου line up όσον αφορά τα συμβατικά μετά την απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica: Superfast XI:Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκωνα Αστεριών 2: Πάτρα-Ηγουμενίτσα- Βενετία Olympic Champion-Hellenic Spirit: Πάτρα Ηγουμενίτσα Αγκώνα και Βενετία Blue Horizon-Κυδων:Πειραιάς Ηράκλειο Blue Galaxy-Ελυρος:Πειραιάς-Χανια Blue Star 2:Πειραιάς-Σύρος-Πάτμος Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος Αριάδνη:Πειραιάς-Θήρα-Κως-Ρόδος ,Πειραιάς-Βαθύ-Κως-Ρόδος και Παροναξία (σε έκτακτα δρομολόγια για τα φορτηγά το καλοκαίρι) Νήσος Σάμος-Ροδος: Πειραιάς-Χίος- Μυτιλήνη Διαγόρας:Πειραιάς-Πατμος-Λερος-Αγονη Β.α Αιγαίου έως Καβάλα και τον χειμώνα Χίο Μυτιλήνη για αντικαταστάσεις Blue Star 1: Πειραιάς-Πάρος-Νάξος Ίος-Θήρα-Ανάφη (Απογευματινό) Blue Star Chios: Πειραιάς-Αγονη Κασοκαρπαθιας Blue Star Myconos:Πειραιάς-Συρος-Μυκονος-Αγονη Ικαροσαμιας-Β.α Αιγαίου έως Θεσσαλονίκη ή Καβάλα Και τα Blue Star Delos,Naxos και Paros εκεί που είναι.
pilot Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Πολλά πράγματα θα εξαρτηθούν και από το σε ποια πλοία θα μπουν scrubbers φέτος το χειμώνα. Τα scrubberουχα είναι πιο πιθανό λ λογικό να τα δούμε σε γραμμές της Αδριατικής η εσωτερικές με πολλα standby. Επίσης μην προεξοφλουμε την επιστροφή και του BS1 κα του Kydon (παρόλο που προσωπικά θα μου άρεσε). Προσωπικά δεν περιμένω 'δραματικές' αλλαγές στο line up (με εξαίρεση ίσως την απομάκρυνση του Κρήτη 2 από το Ηράκλειο). Εάν μάλιστα επιβεβαιωθουν τα σενάρια για τοποθέτηση scrubbers στο bs chios, δεν θα μου φανεί περίεργο να δούμε με κάποιο 'νομικό παραθυρακι' ακόμα κ τον Πρεβελη να συνεχίζει (έστω το χειμώνα) στην Κασοκαρπαθια
SuperRunner Posted September 24, 2022 Posted September 24, 2022 (edited) Το Bs Chios θα παραμείνει όπως έχει. Για τα υπάρχει μέλλον ακόμα για το τι θα γίνει. Edited September 24, 2022 by SuperRunner
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now